
Ovo je istina o noći kada je Brena doživela nesreću u Zagrebu: Prva ispovest Dušana Petrovića o našim zvezdama
Kada je sa samo sedamnaest godina došao iz Kragujevca za Beograd Dušan Petrović nije ni slutio da će postati jedan od najuticajnijih i najnagažovanijih fotografa u regionu.
Krenuo je iz male garsonjere od 40 m2 u kojoj je živeo i fotografisao, a za samo deceniju rada Dušan Peyrović je otvorio svoj studio, postao jedan od najuticajnijih influensera i osnivač brenda "Sve može".
Da kod njega stvarno "Sve može", govori činjenica da je do 25-te sarađivao sa najvećim zvezdama Eks Ju, a da je pojedinim muzičkim zvezdama Dušan Petrović dao lični vizualni pečat.
Za Petcast govori o iskustvima, uspesima, razmiricama sa našim najvećim zvezdama, a po prvi put, iz ugla člana Breninog tima, do detalja opisao je i noć kada je folk zvezda slomila nogu na koncertu u Zagrebu.
- Iskreno, ja ne mogu da se setim momenta kada sam kao rekao, e sad ja želim da se bavim fotografijom, ali samo sećam da je bio neki šesti razred osnovne škole. Sećam se, tada su izašle prve digitalne sive kamerice i ja sam silno želeo da ih imam. U tom periodu mi smo živeli prosečno a ta kamerica je tada bila pojam da se uopšte nađe, a kamo li da se priušti. Ali eto, nekako, imao sam tu sreću da sam od početka imao podršku porodice i znam samo da od momenta kada sam dobio tu kameru, ja sam krenuo da slikam i nikada nisam prestao.
- U Beograd dolaziš 2012. godine i krećeš faktički od nule.
- Napunio sam 30 godina i vidim da sad dolazi nova generacija, neći da kažem da je došlo do smene generacija, mislim da za sve nas ima i prostora i vremena, ali vidim klinci u kojima se i sam pronalazim sada misle da sve može odmah, instant, zbog društvenih mreža, viralnih klipova. Kada mi sad neko kaže "ee dokle si dogurao" ja samo kažem prošlo je 13 godina u Beogradu mukotrpnog i napornog rada.
- Karijeru si gradio korak po korak, nije ti se desila preko noći. A kako si uspeo da postaneš autentičan, da se tvoja fotografija prepozna bez da pročitamo ispod ko je autor?
- Mene su mnogi osporavali zbog preteranog korišćenja efekata i preteranog korišćenja Photoshopa. Ja sam uvek radio po apsolutnom osećaju i nikada se nisam vodio nekim pravilima, nekim knjigama. Apsolutno sam samouk što se tiče ovog posla. I sad evo, kada vratim 10-15 godina unazad, da li sam imao greške? Apsolutno sam imao greške. Sad kad vidim neke fotografije, kažem, bože, šta je sad ovo? Ali nekako nikad ne bih menjao put, jer to je tad baš tako trebalo da bude.
- Brzo si napredovao a brzo si sticao i kontakte ljudi iz sveta šoubiznisa i influensa koji je tada bio u ekspanziji. Prva influenserka koju si slikao bila je Zorana. Kako si došao do nje?
- Nju sam upoznao preko našeg zajedničkog prijatelja, tadašnjeg vlasnika jedne modne agencije. Zorana je tada takođe počinjala, sećam se da smo u agenciji svi slavili i da smo imali slikanje i za 50 i za 100 hiljada njenoih pratilaca. I nekako je tako sve spontano krenulo, Zorana je nešto radila sa njima, ja sam tad bio njihov fotograf i tako smo eto krenuli i radili.
- Zahvaljujući toj saradnji Zorana i ti ste postali bliski prijatelji?
- Moram da te ispravim, jer se vodi ta neka priča i to neko uverenje da smo mi bili jako bliski. Ja sam se sa Zoranom ukupno do tog momenta, dok nismo prestali da radimo, video možda pet ili šest puta u životu i to je bilo svaki put na snimanju. Tada nije postojao ni story na Instagramu, ni Reels, tad nije postojao ni TikTok i tad smo kačili po pet fotografija dnevno. U tom svom hajpu nas mladih koji smo napaljeni na društvene mreže, konstantno smo kačili behind the scenes, vlogove i jednostavno su ljudi možda preko toga povezali da smo mi bili bliski prijatelji van posla.
- Kako je došlo do prekida saradnje sa Zoranom? Koliko se sećam bilo je i javnih prizivki sa njene strane.
- Ti znaš mene da sam ja uvek išao pravo, pošteno i direktno. Sa Zoranom sam imao saradnju tako što smo slikali i pravili fotografije za njen Instagram, tada njen brend, blog i sve što je imala. I saradnja sa Tamarom je krenula tako što sam ja bio angažovan od strane jednog modnog časopisa da slikam Tamaru Kalinić za naslovnu stranu. Znači niko tu nikog nije zvao, niko tu nije imao nikakvu skrivenu nameru. Ustvari, ja nisam imao skrivenu nameru, ja uopšte ne mogu da pričam u tuđe ime. Otputovali smo sa tim magazinom u Milano, tada je bio Milano Fashion Week, tamo sam upoznao Tamaru. Iskren da budem, ja nisam znao da one imaju ikakav beef ili kako se to zove. Ja sam znao da postoji Tamara, znao sam da postoji Zorana i znao sam da su se one nekad družile i nisam znao ništa više sem toga. I tada smo slikali tu naslovnu stranu u Milanu. Nakon toga me je Tamara kontaktirala, možda nakon mesec dana gde mi je ponudila, tj. pozvala me da radimo zajedno. Ja to stvarno nikada nisam video kao neki problem. Pogotovo što ja sa Zoranom nikada nisam bio blizak prijatelj, sem saradnika. I krenuo sam da radim sa Tamarom, to je Zorani zasmetalo, snimila je vlog, uopšte ne mogu da se setim tačno. Ili je bio neki komentar...
- Kako je došlo do pomirenja?
- Evo nakon toliko godina sad pričamo o tome, o vremenu pre 9-10 godina. To se tad dešavalo. Ja stvarno nemam problem i dan-danas da se sa tom Zoranom vidim i videli smo se čak kada smo sarađivali na Majinom projektu 2020. godine. Bbukvalno smo se šalili na taj račun. I čak je snimila ona tad vlog, ja kažem je li moguće da posle toliko godina i dalje radiš istu stvar. Snimila je vlog na temu "Pomirili smo se" ili tako nešto. Sećam ulazim u studio, znam da treba da dođe Zorana i svi su bili kao da li će ti biti ok da radim. Bio sam u fazonu zašto mi ne bi bilo ok, ja se ni sa kim nikada nisam posvađao. I ja ulazim u studio i ona uperila kameru direktno meni u facu i pita me šaljivo šta imaš da kažeš?I tu sam se nasmejao i to je to.
- Da li ti smeta kada te ljudi iz modne in dustrije nazovu "estradnim fotografom"?
- Kada ljudi iz modnog sveta u Srbiji žele da me ponize kažu ti si estradni fotograf. Ja to ne razumem. Kao prvo jesam, hvala Bogu da jesam, radim toliko godina, i ako ti se hoćeš da nazoveš estradnim, ok, ja sam estradni fotograf. Ok, sam s tim.
- Sarađivao si gotovo sa svim najvećim zvezdama na prostoru bivše Jugoslavije. Saradnju sa našom najvećom zvezdom Svetlanom Cecom Ražnatović obeležio je veliki peh. Šta se desilo na tom slikanju?
- Ceca i ja nismo puno radili, moram da priznam. Ona ima svog fotografa, isto našeg cenjenog modnog fotografa Miloša Nadaždina i nekako oni su prijatelji toliko godina, logično je da će usko da sarađuju i da će da rade na svim projektima. Ja sam bio pozvan od strane njenog PR tima, za projekat Anđeo drugog reda, spota koji je snimala u Crnoj Gori... I naravno da sam prihvatio i otišao u Crnu Goru, jer nekako stvarno mi je to bilo wau... Moram da naglasim da sam pre Cece sarađivao sa Anastasijom na nekoliko projekata i mi smo radili sigurno jednu godinu dana. Anastasijina prva pesma i ceo taj vizuelni neki pravac smo tada radili zajedno i onda je nekako meni bilo i logično da će možda njena mama videti pa će da me pozove. I stvarno je bila predivna saradnja, toliko su bili opušteni svi ljudi, ceo taj njen tim sam ja poznavao i sarađivao sa njima i pre toga. To stvarno pamtim kao jedno lepo iskustvo.
- Saradnja sa Cecom ti je bila i jedna od većih trauma u karijeri. Ispričaj nam zašto?
- Malo pre same saradnje sa Cecom sam kupio svoj novi laptop koji u tom momentu koštao strašno puno i sećam se da sam izdvajao dugo da bi mogao da priuštim sebi taj upgrade. Otišli smo u Crnu Goru i meni je taj laptop crkne drugi dan sa svim Cecinim fotografijama. Ali ono što je mene izdvajalo je ta moja mučenička snalažljivost. Prvo krenem da pevam od stresa, pevam i tako sebi poručujem da se smirim kao uuu sve je super. Sva sreća snimali smo dva dana i onda sam ja od tog drugog dana forsirao fotografije za koje sam tvrdio da su mnogo bolje nego one koje sam fotkao prvog dana. Sećam se, bukvalno sam prebacio fotke u laptop, otišli smo da spavamo. Ujutru sam ustao, otvorio laptop i sve crno. Pomislio sam da je prazna baterija a kada sam shvatio da je laptop samo crkao nastala je panika kod mene, u mojoj glavi, ostali ljudi nisu znali. Tada sam imao 21-22 god, može da, u smislu, relativno jako mlad. Ono što je mene izdvajalo je ta neka, ja kažem, čuva me Bog, budale čuva Bog, u smislu, uvek znam da ishendlujem i da na neki dobar i pozitivan način to preokrenem u svoju korist. Sva sreća kažem da smo snimali dva dana. Snimali smo taj drugi dan na Mamuli i taj drugi dan je bilo glavno snimanje. Ja sam na kraju fotografije i od prvog dana uspeo da vratim kada sam se vratio za Srbiju. I nekako... Pehovi se dešavaju.
- Kakva je Ceca generalno za saradnju?
- Mogu da kažem da su stvarno te najuspešnije, najveće zvezde, najbolje za saradnju. Sećam se da smo to uradili onako stvarno, jako lako, opet kažem bio dobar tim ljudi. Proveli smo se posle tog snimanja i prvo i drugo veče smo išli na neke lepe večere, u smislu stvarno je to bilo nešto prelepo.
- Kad pričamo o velikim zvezdama, najvećim sa prostora BiH i Jugoslavije, uvek sa ponosom ističeš saradnju sa Lepom Brenom.
- Ranije kada su me pitali u intervjuima sa kim si sarađivao, uvek sam naglašavao sa svima sam sa Brenom. I onda kada je došla ta saradnja na red, u pitanju je bila njena kolaboracija sa Senidom, kada su radile Sound Clash. Smatram... da je to stvarno bio najbolji način kako da otpočnemo tu saradnju iz razloga što je njihov spoj je već bio wow i onda kad sam imao ja priliku da to fotografišem nekako je stvarno to isto bilo wow. I sećam se da sam bio baš motivisan da se dokažem.
- Nažalost bio si svedok jednog od najtragičnijih momenata kada je Brenina karijera u pitanju. Nedavni pad i lom noge na sceni tokom koncerta u Zagrebu gledao si iz neposredne blizine.
- To je toliko bilo stresno da nemam reči. Nemio događaj se desio tokom njenog koncerta u Zagrebu u Areni a ona ih je u tom momentu imala zakazanih pet. Mi smo taj prvi koncert odradili jako lako. Ali opet, bio je prvi koncert pa dok se ceo tim uhoda, nekako morali smo da vidimo kakav je plan koncerta. I to prvo veče smo odradili lagano. Drugo veče takođe je bilo stvarno lagano, i sad šta se dešava treće veče? Breni se noga polomila zato što je dečko koji je snimaokoncert pao na nju, dok je ona bila u spuštenom liftu ispod bine. Ja sam prve dve noći bukvalno sa devojkom Emom bio tu pored Brene jer sam hteo da uslikam taj moment izlaska, pripreme. Ona bukvalno tu ispod bine prolazi čučeći, frizer joj namešta frizuru, popravlja se šminka, stvarno je to onako jedna euforija i adrenalin, onako nalet adrenalina. I to treće veče smo mi takođe otišli ispod bine, uslikao sam par fotografija i rekao sam Emi: "E, imam od prve dve večeri fotografije iz lifta, ajde da mi sad odemo da otrčimo na tribine i da je slikam kako izlazi". Znajući ceo plan koncerta, kada je Brena izašla, u tom momentu sam video da nešto nije kako treba, jer je ona odmah sela na stolicu. Po planu ona stoji tokom te prve pesme, ide taj dim oko nje. Sećam se da smo samo Ema i ja pogledali i da smo rekli nešto se desilo, nešto nije kako treba. U momentu kada je taj dečko pao na nju mi smo trčali da se popnemo na tribine i nismo videli taj moment. Kasnije sam pomislio, zamisli da smo ostali sa njom u liftu mogao sam da stvarno imam snimak pada na nju.
- Šta se nakon toga desilo?
- To je stvarno bilo nešto jako strašno. Kada smo se vratili dole ispod bine ljudi su bili izbezumljeni. Videli smo hitnu pomoć. Tada sam video šta je pravi profesionalac jer je ona odradila taj koncert do kraja, taj četvrti deo koncerta je bio "disco Brena" gde su najbrže pesme, gde ona treba najviše da igra. Ona je to sa zavojem na nozi odradila i nakon toga odmah je prevežena u bolnicu. Tu noć je operisana. Ja sam sa njenim timom bio sve vreme na vezi.
- Kako se Brena ponašala nakon pada?
- Kada su koncerti u pitanju svi iz tima nju jako čuvaju, sa razlogom. Da joj ništa ne smeta, da može brzo da se presvuče. Međutim, kada smo dogovarali slikanje pred prvi koncert ona mi je rekla "Budi slobodno tu oko mene sve vreme, budi mi kao senka. Slikaj slobodno sve što možeš bez ustručavanja". To su znali i članovi obezbeđenja, pa su me puštali svugde da se krećem. Tako sam sve fotkao, ali tad kad je silazila nakon pada samo mi je rukom pokazala "ne" i znao sam da je nešto ozbiljno i spustio sam aparat. Njoj je odmah ukazana pomoć, tu ispod bine. U tom momentu nisu znali da li je nešto slomila jer je sve bilo sveže, napad adrenalina, 20 hiljada ljudi u Areni koji ne znaju kakva drama se događa ispod bine.
- Po njoj se nije dalo ni zaključiti da je povreda ozbiljna?
- Znaš šta je fascinantno? Moji i prijatelji moje devojke su to veče bili u Areni i ništa nisu primetili. Šta više nakon završetka koncerta svi su izašli iz hale sa utiskom "Bože kako je bilo dobro kakvu energiju žena ima" a Ema i ja ih gledamo onako beli i izbezumljeni svime što smo videli u bekstejdžu.
- Nekako si došao u centar skandala kada je na društvenim mrežama puštena informacija da si ti momak koji je pao na Brenu i slomio joj nogu.
- Meni nije palo na pamet da iko može da posumnja u mene, da sam ja kriv za lom Brenine noge. Sećam se, jutro kasnije, zove me otac na telefon i pita me "Jesi dobro? Pao si na Brenu". Ja sam se šokirao i nisam mogao da verujem da mi neko uopšte izgovara taj sklop reči. Onda su krenuli ljudi po mrežama, video sam na Tviteru, i pomislio sam Bože šta je ovo?! I to je sada opet specifična situacija. morao sam da se opravdam da nisam ja ali da pazim na koji način da se slučajno ne protumači da ja tu nešto skrećem sa problema i stavljam sebe u prvi plan kao žrtvu. Zato sam se oglasio sramežljivim saopštenjem na Instagramu gde sam samo objasnio ljudima da nisam ja pao na Brenu. Meni su užasne poruke stizale u smislu zašto nisi pazio, kakav je to način, šta ćeš ti na bini, osuđujuće. Opet kažem, i da mi se desilo, meni je bilo žao i tog momka. Ja ga ne krivim. Nije on skočio na nju pa kao sram ga bilo nego je bio nesrećan događaj. Brena se u tom momentu zabrinula i za ztog dečka jer je on pao sa sve onim gimbalom i kamerom.
- Ono što je takođe zanimljivo a tiče se tvoje karijere jeste podatak da je garsonjera u kojoj si živeo bio ujedno i studio u kome si fotkao. Kako si to izveo?
- U jednom momentu života imao sam svoj studio kod mene u stanu kome sam živeo, u garsonjeri. To je bio stan od 40m2 u kome sam ja i živeo i slikao. Bukvalno sam imao ugaonu garnituru ispred koje se nalaze platna i kad nemam slikanje ja podignem platno i tu živim. Kada imam snimanje ja sklonim tepih, sto i sve i tu radim. Sa jedne strane kuhinja sa druge garnitura u sredini platno za fotkanje a u hodniku šminkernica. I u taj inprovizovani studio dolazile su mi sve poznate pevačice na fotkanje. Ja msilim da su komšije bile zbunjene dok su pratile ko tu sve dolazi. Nekako su tu dolazili svi mogući ljudi sa estrade, to je bio moj najveći zalet u ovaj posao. U tom improvizovanom stanu-studiju nastale su čuvene fotografije Tamare Milutinović sa šeširom.
- Među njima i Aleksandra Prijović.
- Da. Aleksandru Prijović sam prvi put slikao u tom stanu. Bili smo klinci. Aleksandra je bila tamo i onda smo nakon toga sarađivali, radili smo i snimanje u Crnoj Gori. Sećam se bio sam sa majkom, tetkom i sestrom na odmoru i ona me je tad zvala i kao, ej, vidim da si u Crnoj Gori, hoćeš da nešto fotkamo? Bio sam u fazonu naravno, grabio sam, radio sam nekako, želeo sam da radim što više. I ona kaže, ja nemam ni šminkera ovde, nekog ko može da me našminka. Fascinantno mi je da sam se u jednom momentu života bavio i frizurom i šminkom, iako mene to nikad nije stvarno istinski zanimalo. Ali jednostavno u tim uslovima ja nisam mogao da platim i da angažujem nekog šminkera i frizera. Ja sam b lepo učio preko tutorijala, mrljao, mazao, ali ja to kao uzmem i napravim dobro na kraju, negde sam to i povezivao sa fotografijom i sa estetikom i sa svim tim stvarima. Tako da sam Aleksandru na tim fotografijama ja šminkao, sa šminkom, ja ne znam kojem, čak mislim da su to bili i prsti u pitanju, znači u smislu, ispod suncobrana, na 40 stepeni. predivna stvar koja mi se desila godinama kasnije je ta što sam je fotkao tokom njenih koncerata u Arenama i rekao: "Šminkao sam te ispod suncobrana, na plaži a vidi gde si sad". I nekako jako cenim kada ljudi cene.
- A koliko njih ceni? Koliko si se puta razočarao?
- Pa više puta. Nekako stvarno kroz život i kroz karijeru. Ja to smatram i da je normalno da se ljudi menjaju. Nekako svi se menjamo i jednostavno ni ne razmišljamo svi isto. Ono u što sam se razočarao, nije bila osoba nego ta iluzija, ta slika nekog odnosa i nekog mišljenja i neke saradnje. Eto, mogu tako da to kažem. Ali opet, to je negde, ne mogu da kažem njima na čast jer zvuči jako sad teatralno, ali nekako mislim da se to sve desilo s razlogom i da su oni tako izabili.
- Neminovno je da porazgovaramo i o tvom odnosu sa Milicom Pavlović koji je bio "toplo, hladno".
- Sa Milicom sam krenuo da radim slično kao i sa Zoranom i sa svim tim ljudima, preko te agencije. Milica je od samog početka imala uvek dobru produkciju, uvek drugačije spotove i nekako stvarno je osoba koja se izdvojila. Jako se trudila da to njeno stvarno izgleda za to vreme na stvarno visokom nivou i tako je imala puno dobrih modela s godinama u svojim spotovima koje je uglavno uzimala u toj agenciji. Ja sam u to vreme fotograf koji je zaposlen u agenciji i tako smo se upoznali. Radili smo na prvom projektu nakon Tanga, mislim da je u pitanju "Pakleni plan". Tada smo se upoznali, da kažem, na samom početku. Ja znam u kom će pravcu sad da ide ovaj ceo razgovor i to je normalno i svi znaju da Milica i ja više nismo u kontaktu, ali ja bih stvarno bio jako ciničan i stvarno bih zvučalo pogrešno da ja sad pričam o nekom neke loše stvari a radi se o osobi s kojom sam proveo i radio toliko godina. I nekako je Milica bila osoba na početku te karijere i moje i njene koja je razumela sve to i imali smo umetničku slobodu. Mi izmišljali i smišljali. Tad nije bila ova era Pinteresta i toliko inspiracija na sve strane, nego smo jednostavno smišljali. Pre snimanja smo išli po raznim radnjama, čak smo išli i po kineskim radnjama. Kupovali smo nadogradnje, perike.
- Sećam se anegdote sa čizmama iz spota "Baja Papaja".
- Moram da pozdravim moju majku Bilju Biksi. Čuvene čizme iz spota "Baja Papaja" koje su malo eksplicitne i drugačije, sam naručio na adresu gde moja majka radi. Bilja nije znala šta je stiglo i ona je pred svim tim kolegama otvorila tu kutiju i videla čizme koje su bukvalno za pol dens. Bukvalno me je zvala sa pitanjem Dušne šta je ovo kako da se ja opravdam ovde kolegama? I to je ono anegdota koju prepričavam godinama, ali smo stvarno radili... pomoću štapa i kanapa. I stvarno smo pravili jako dobre stvari. I za to vreme, ali ja ne mogu da budem lažno skroman, i za ovo vreme.
- Šta je bio najveći izazov za Milicu i tebe tokom saradnje?
- Spot za pesmu "Dvostruka igra" je bio veliki izazov. Naravno da ništa ne može da bude normalno kadsa smo mi u pitanju. U tom momentu i u tom periodu života sam bio deo Da video produkcije. I mi smo tada radili spot za Mirzu Selimovića, za pesmu Sve na svoje dođe. I to snimanje je bilo od 12 popodne. Sećam se, zove mene Milejca veče pre, kaže mi moramo snimati spot za "Dvostruku igru", ja kažem, dobro kad? Sutra. Ja se šokirao, šta sutra, mislim, otkud, šta sutra? Ona mi kaže ne, ne, ne, mi to moramo da snimimo, ne znam šta ćemo da radimo. Ja kažem, Milice, ja od 12 imam snimanje spota, ozbiljno snimanje gde smo rentali ozbiljne kamere, ozbiljnu rasvetu, sve. Ali je bila uporna da snimamo nešto ujutro. Ja je pitam, dobro, šta ćeš da obučiš? Kaže nemam ništa. Ja se setim da imam neku bundu u stanu od brenda sa kojim sam sarađivao i zaključimo da je to odlična ideja. I ništa, ja sam otišao to jutro, bukvalno sa kamericom GoPro. Otišli smo bukvalno mojim autom negde na neku obilaznicu, ja ne znam ni gde, i snimili smo taj spot. Ma bukvalno, sat vremena je puno. Znam da sam joj samo rekao ti hodaj i pevaj, mlati rukama ja ću da trčim oko tebe. I tako se i desilo. Ali ispalo je odlično. Bilo je drugačije i nekako smo se snalazili, izmišljali, ali mi je mnogo drago što evo, posle toliko godina čujemo od ljudi da smo mi to prezentovali na dobar način.
- Da li je to ta borba koju Milica potencira u intervjuima?
- Ona je stvarno neko ko se izuzetno trudio, neko kome je stvarno bilo izuzetno, pričam sad u prošlom vremenu zato što ja sa njom nemam kontakt već jedno dve i po godine, tako da ne znam kako sad funkcioniše. Ali nekako stvarno je tad bilo bitno da sve bude kvalitetno i drugačije. Ja mislim da je ona u tome uspela. Mislim da je Milicina diskografija stvarno impozantna i da je stvarno neko ko ima gomilu hitova. Sećam se pesme "Mogla sam". Završili smo cover albuma, ja sam završio dizajn, znači ispisao sve pesme i ona me zove "Ubacujem novu pesmu". Bukvalno smo poslali sve u štampu. "Sa Fivosom sam se čula, ubacujem novu pesmu, veruj mi to treba da isto ide na album" bila je odlučna. I, eto, "Mogla sam" je postao tad pored "Boginje" najveći hit. Zanimljivo da sam ja uradio i šminku i frizuru na tom coveru za taj album. Zato što je to sve bilo povuci, potegni, šta ćemo, kako ćemo, tako da super smo se zabavljali i nekako mislim da to je onako baš ostalo meni u jednom lepom sećanju.
- Ta energija je zaista bila dobra ali došli smo dotle da je počela da se gubi, jel tako? U dva navrata ste prekidali saradnju.
- Ja... sad kao moram da biram reči, ali da...Znaš kada u jednom momentu prestanu da vam se podudaraju vrednosti, mišljenja, stavovi, kako god to sad možemo da nazovemo. I nekako ja stvarno smatram da ljudi koji su bili oko nje, uključujući i sebe smo joj uvek želeli sve najbolje. Kada ti neko želi sve najbolje, on je direktan i otvoren prema tebi. Ja bar tražim od moje porodice i mojih prijatelja da me ne tapšu po ramenu i da me hvale i da kažu da sam ja uvek super. Ja želim da mi neko ukaže na mane, pričamo privatno, ne nigde javno. I nekako eto, smatram da ona tad...
- Nije bila spremna da čuje...
- Pa ne, nije bila spremna, ništa ja njoj nisam rekao, ali jednostavno imali smo mnogo blizak odnos. Ona je u tom momentu već krenula, imala je ozbiljan zalet i ozbiljnu karijeru i ušla je u neko svoje, ne znam kako da opišem, drugačije, ušla je u neko svoje stanje, koje se nije poklopilo sa mnom. I jednostavno nije bilo uopšte priče ikakve da sad mi nešto tu nastavljamo i da ispravljamo, jer nismo mogli da ispravimo. Nismo se uopšte razumeli i jednostavno smo drugačije razmišljali. Mi smo tad prekinuli saradnju 2018. godine i onda smo 2021. je obnovili. I nekako kada prođe neko vreme... Kada me je pozvala te 2021., ja moram da priznam da sam se iznenadio jer znam nju da je ona, kako kaže, lav. I znamo lavovi kako razmišljaju. I nekako smo tada tu saradnju obnovili. Sećam se da sam ja tada snimao vlogove i da sam baš to kroz šalu pričao. Kao ljudi, znate, da smo se mi svađali, da nismo bili dobri i evo vidite ko je tu (smeh). I nekako smo to stvarno okrenuli na šalu i onda smo opet radili ali jednostavno, eto... Nije uspelo.
- Vidim da ti je ovo bolna tema.
- Ja sam odlučio da cenim i da poštujem sebe. I onog momenta kada sam osetio da nisam ispoštovan, u prijateljskom odnosu, ne pričam o poslovnom odnosu, nego o prijateljskom i ljudskom odnosu, pružio sam ruku i rekao, to je to.
- Jel ostaje negde prostor da vas dvoje obnovite saradnju?
- Ja iskreno mislim da ne jer previše drugačije razmišljamo, drugačije vrednujemo neke stvari. Drugačije gledamo na okolnosti i meni je negde krivo što je ona u tom pravcu okrenula svoju karijeru i saradnju sa mnogim ljudima. I nekako mislim da je neko ko je imao strašan potencijal. I, iskreno, ne znam u kom će to pravcu ići, ne zato što ona nije talentovana, nego isključivo zbog tog njenog stava. Ja kažem, ja sam lud. Ja za sebe isto kažem da sam lud. Ja mislim da si ti preluda, ali ja to kažem u smislu, ne da nekog uvredim, ali nekako ta ludost mora da ima neku granicu. Tako da, eto, neka to bude zaključak sa Milicom. Mnogo smo mi bili privatno dobri i kada se ta iluzija meni srušila, moram da kažem, o tom našem prijateljstvu i odnosu, jer sam ja na to gledao na jedan način, jednostavno je tu bilo vreme da se to prekine, da ne bi otišlo u još ne znam kom gorem smeru. I ružno smo se rastali, iskreno. Ružno smo se rastali, ali to ne znači da ja imam zlu krv. Tipa, stvarno kada bih je video, toliko godina zajedničkih predivnih stvari, naravno da bi se javio i nekako, ja i dan-danas njoj želim sve najbolje, i dan-danas nisam ona osoba koja kad pusti, kad krene njena pesma kaže, ha, gasite, neću da to slušam. Bukvalno nemam tu zlu krv, ali da li mislim da će to ikada moći da se opet obnovi, ja iskreno mislim da ne.
- Neretko si na meti kritika kada je u pitanju Photoshop. Zašto?
- Ne znam, jako je, pogotovou 2025 godini teško svima ugoditi. U smislu da će uvek naći neko pametan da kaže neki svoj komentar za koji ga niko i nije pitao, ali negde se trudim da dam maksimum i ne mogu da kažem "Ma ja sam ceo život fenomenalno ovo editovao i obrađivao", dešavalo se momenata, naravno, kada sam u nečemu preterao, u tom momentu ja to nisam video, niti je osoba koju sam fotografisao to videla, ali nekako... Mislim, apsolutno mogu da kažem da u poslednjih par godina i tekako ljudi na mojim fotografijama su ono što jesu uživo, samo jako lepo upakovani. I to je ono što ljudi ne mogu da razumiju, da je totalno drugačije kada ljude vidiš u svakodnevnom izdanju i kada vidiš osobu koja je dobro našminkana, sa dobrom nadogradnjom ili dobrom frizurom ili dobrom perikom, utegnuta u pozi. Naravno da će da ispadne mnogo bolje nego što jeste.
- Da li se dešavalo kada obradiš fotografiju i pošelješ pevačici, recimo, da kažeš ovo je finalni proizvod a da ti je ona vrati i kaže, još, ja bih još da središ?
- Da dešavalo mi se. Takođe ja pokušam da objasnim da to ne treba, ali dešavalo se gde ljudi to jednostavno nisu prihvatali, nisu razumeli. Ja vidim da je uzrok tome nešto drugo, u stvari ta neka nesigurnost, i onda gledam da na najbezbolniji način to još upeglam, a da to baš ne bude pre pre preterano, jer opet na kraju dana niko neće da kaže, vidi Zorica što se ispeglala, neko će da kaže vidi Dušan što je ispeglao.
- I gde je ta granica kada je u pitanju Photoshop?
- Pa na Faceapp aplikaciji Hollywoodu trojki (smeh)... Šalim se. Dešava mi se da uzmem da obrađujem neku fotografiju i da mi se uopšte ne dopadne i da obrišem i radim sve ponovo. Dešava mi se i da se zaigram ali se stvarno trudim da to bude realno. Ali evo mogu da pomenem naše snimanje za prošlu sezonu i za ovu. da se vidi razlika i to velika u napretku. A prošle sezone smo mislili da je onaj cover najbolji.
- Na koju fotografiju si najponosniji?
- Jako teško pitanje zato što ih imam mnogo. Ponosan sam na to što se slike iz kampanje koju sam slikao 2022. godine, koriste i dalje. Klijent produžava konstantno korišćenje te fotografije, zato što kao i tri godine kasnije im je super i donosi im posao.
- Ono što si takođe doživeo u svojoj karijeri jeste i to da je tvoju fotografiju sa tvojom devojkom na story podelio i Dejvid Bekam.
- E, kao, David Beckham mi podelio fotku, pa dobro, evo, to sam zaboravio (smeh). Igrom slučaja, dok sam sarađivao sa Tamarom desio se jedan događaj kome je domaćin bila Viktorija i tu smo se upoznali ali samo "zdravo-zdravo". Šerovanje naše fotografije se dogodilo za noć veštica. Moja devojka i ja smo bili inspirisani fenomenalnim dokumentarcem Dejvida i Viktorije i maskirali smo se u njih. Mi smo se maskirali bez neke namere da to iko primeti i eto, stiže notifikacija David Beckham manshion on his story..
- U par navrata si pomenuo Tamaru Kalinić. Vaš odnos je bio dosta komentarisan na mrežama. Šta se tu dogodilo.
- Tamara spada u red ljudi koji su se desili jako davno. Ako tako mogu da kažem. Kada kažem "jako davno", nažalost 2017. je bila jako davno. Stvarno bi bilo licemerno da ja kažem bilo je jako loše a mi snimali vlogmase dve godine i svi su to pratili. I nekako sve je bilo divno dok više nije bilo divno. Stvarno mi je ostalo sve u lepom sećanju. Ta saradnja je bila jako spontana i smatram da se desila i njoj i meni u pravom trenutku. Koliko god da sam imao priliku da otputujem na neka mesta na koje možda i da sam mogao ne bih otišao, i da naučim neku drugu vrstu poslovanja, takođe smatram da je i Tamari bila odlična. Jer nekako ljudi su tada i ovde imali priliku da upoznaju Tamaru iz nekog drugog ugla. Ljudi ovde nisu imali priliku da upoznaju Tamaru Kalinić jer je snimala na engleskom. Drago mi je što iammo to iza sebe. Svojoj deci sutra neću reći vidite ovo je loša teta nego ću im reći vidite sa ovom tetom sam super radio. Dobar osećaj mi je ostao posle nje. Ja verujem u tajming i u pravo vreme.
- Da li ste sada u kontaktu?
- Ne. Negde se desila pre jedno godinu i po dana situacija gde smo obnovili odnos ali to nije ispalo kako sam ja očekivao. Nemamo odnos ali nemam ni gorčinu. Čak sam i ponosan i drago mi je kada vidim sve te velike uspehe i drago mi je što se zaljubila i našla je osobu koja ide uz nju po razmišljanju i po uspehu.
- Cover Maje Berović na albumu "Intime" si takođe ti radio a ono što ga izdvaja je činjenica da na njemu nema Majinog lika.
- Sa Majom sam krenuo da radim 2019. godine. Sećam se da sam bio raspamećen kako pevačica razmišlja. Došla je kod mene i rekla "Želim cover ali da ne budem ja na njemu". Rekao sam waou. Obično svi hoće ventilator, nadogradnju i da stanu u pozu. Kada je to rekla bio sam oduševljen. Opet, to da su ljudi videli kako je nastalo...(smeh). Ja sam neki materijsal našao u studiju ne znam ni odakle, pa sam garnituru sa njenim suprugom nosili do prozora gde smo je i razvukli...stavio sam čaršav preko i rekao njoj lezi i tu ćemo da slikamo. Da je neko to video tada ne bi mogao da veruje da su to te fotografije. Još nešto moram da kažem, ljudi, zove mene Zorica, besna, naravno. Gde da nađemo ovaj Majin veš? Ja kažem kakav veš?
- U skladnoj si vezi sa Emom. Sarađuješ sa mnogim prelepim devojkama koje ti pozitraju isprted objektiva. Da li je Ema ljubomorna?
- Odgovor mora da bude malo opširniji. Moram da krenem od Kulina Bana, što bi se reklo. Ja kažem da sam imao tu sreću da sam proživeo svoje najluđe godine baš kada su trebale da se dese. I nekako ja sam jako mlad došao za Beograd i nisam preskočio taj moment izlaženja, ludovanja, veza, svega, putovanja i nekako stvarno, stvarno mislim da sad sa 30 godina nisam željan takvih stvari. Sa druge strane, Ema, ja kažem da smo stvarno imali toliku sreću da se sretnemo i da se nađemo i da se upoznamo jer je to stvarno, pa ja mogu stvarno da kažem osoba koja me najviše inspiriše, u svakom smislu te reči, i neko ko, iako ima samo 23 godine, ona je krenula sa svim tim sa 12, 13 i nekako je u mozgu jako starija nego što je po godinama. Zrela je i nekako posle tri godine veze shvatam da mi imamo toliko zdravu vezu i toliko jedan zdrav odnos i mi toliko često pričamo i razgovaramo. I naravno da tu postoje neke sitne rasprave, neke sitne čarke jer kao živiš sa nekim, provodiš vreme i normalna je stvar da dođe do čarki. Ali nekako ono što potenciram i ja kod sebe i kod nje i to stalno pričamo, ja kažem pričaj, kad ti nešto smeta, reci, ja kad mi nešto smeta... reći ću jer ne želim da ništa mi guramo i taložimo u nama i da onda pukne za ne znam koliko godina. I nekako stvarno ona je toliko ostvarena da stvarno nema tog momenta. Ona je, znaš, onaj tip devojke koje kao odjednom pitaju "a ili ti mene voliš"? Niotkuda, razumeš? I ja kažem joj, Bože, gospode, šta ti mene pitaš? Tako da, u tom smislu, ja kažem da je ona kao, ne ljubomorna, nego kao, eto, kao, voli da čuje tu potvrdu.
- Često je fotografišeš i trudiš se da bude što lepša na slikama. Znači li to da ni ti nisi ljubomoran?
- Zato što je ona moj ponos i nekako ja sam stvarno sa ponosom, mogu da kažem da mi je Ema Luketin devojka i nekako naravno da želim da izgleda što bolje, da napreduje što više i da ono što je jako bitno, da je ona isto takođe u svom poslu jako ostvarena, jako uspešna. Mi stvarno iako živimo zajedno, smo razdvojeni i ja kada idem u studio, ona ostaje, mislim radi svoj deo posla, neke stvari naravno da radimo zajedno, ali nekako gledamo da nam ne postane život da sve radimo i da budemo kao jedno, nego da je stvarno i ona ima svoje vreme sa svojim prijateljima, da ja imam vreme sa svojim prijateljima i da nekako to stvarno bude jedan zdrav odnos.
- Kako sebe vidiš za pet godina?
- U poslovnom smislu, moram da budem iskren, vidim sebe kao nekoga ko ne radi više toliko aktivno ovde, na ovim prostorima, kao nekog ko je u srećnom braku, sa nekom lepom zdravom dečicom.
(Telegraf.rs)
Video: Ceca užice
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Milan Manojlovic
Gospodjo vi izgledate lijepo ako dozvoljavate komplimente al isfotosopirali ste se da izgledate ko kad ste imali dvadeset godina na ovoj slici. Nemojte se uvrijedit. Nema uvredljivo nista bogomi nego iskoristili ste slike sa mature al niste naveli da su vam to maturske. hahaha
Podelite komentar