
"Ponekad mi se čini da i ja imam ADHD" Milica za tri dana izbacuje "ludilo", fanovi u transu
Regionalna muzička zvezda Milica Pavlović ne prestaje da iznenađuje i da svaki put nadmaši samu sebe kada su novi projekti u pitanju.
Juče su vrata „House of Boginja“ bila otvorena, ne samo za 50 najvatrenijih fanova koji su učestvovali u nagradnoj igri, već i za predstavnike medija kojima je Milica Pavlović sa saradnicima objasnila kako je došlo do realizacije prvog koncertnog filma na našim prostorima „Lav The Show“, ali i otkrila, na radost mnogih, da nova pesma „ADHD“ izlazi u ponedeljak, 8. septembra.
- Nova pesma biće objavljena u ponedeljak, 8. septembra, a fanovi su u „House of Boginja“ imali priliku da prvi pogledaju tizer. Pesma se zove „ADHD“ i evo ja se prva prijavljujem da mi se ponekad čini da i ja imam ADHD, a ko isto smatra slobodno neka stane u red. Moj tim i ja duboko verujemo u pesmu „ADHD i jako nam se dopada, bržeg je ritma i autor je Dejan Kostić. Jedva čekam da je svi čujete u ponedeljak – rekla je Milica šarmantno na konferenciji za medije, a zatim se osvrnula i na projekat „House of Boginja“:
- Želela sam na neki način da se odužim fanovima nakon turneje „Lav“, a koji su sve vreme uz mene, kao i onima koji poštuju moj rad poslednjih 13 godina. Ideja je bila da oni premijerno pogledaju prvi koncertni film na ovim prostorima „Lav The Show“, kao i tizer za novu pesmu „ADHD“. Kako je i rečeno na konferenciji za medije, koncertni film „Lav The Show“ bilo je izazovno, ali i finansijski zahtevno snimiti, ali to Milicu nije sprečilo da ideju sprovede u delo i da bude prva na našim prostorima koja je objavila ovakav koncertni film. A otkriveno je i gde je pronašla inspiraciju.
- Neposredno pre početka turneje „Lav“ pozvao sam Milicu da zajedno u Zagrebu pogledamo film „Renaissance“ koji je objavila Bijonse. Po završetku filma pogledao sam je i rekao: „Zašto i mi to ne bismo napravili“ – objasnio je Jasmin Đenčić, kreativni direktor Milice Pavlović.
Pored Jasmina, konferenciji su prisustvovali i predstavnici video produkcije, Goran Kovačić i Ilija Pejoski, koji su objasnili medijima da ovakav projekat niko do sada nije radio u regionu i na koji način su uspeli da snime, ali i da izmontiraju sedam koncerata u jedan film.
Od sinoć fanovi ne prestaju da komentarišu na društvenim mrežama inovativno iskustvo koje su doživeli u „House of Boginja“, od samog ulaksa u luksuznu vilu, gledanja koncertnog filma, pa do Miličinog pojavljivanja u haljini modne kuće „Mugler“, a sa posebnim nestrpljenjem očekuju ponedeljak kada će biti objavljena nova pesma „ADHD“
(Telegraf.rs)
Video: Dragana Mirković pozvala na binu sve fanove koje nose majcu sa njenim likom ili tekstovima pesama
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.