Atina i Nika pre punoletstva započele biznis! Na ovome su mesecima radile - u emisiji uživo sve pokazale

A. Š.
K. Ć.
A. Š. K. Ć.    
Čitanje: oko 1 min.
  • 0

Pop zvezda Jelena Karleuša ovog utorka je sa ćerkama Atinom i Nikom Tošić gostovala u emisiji "Amidži šou", gde je, u svom prepoznatljivom stilu, otvoreno govorila o aktuelnim temama, ali i otkrila novost koja je iznenadila javnost.

Kako je istakla, u njenoj "modno-muzičkoj kuhinji" uvek se nešto krčka, a ovog puta fokus je bio na - porodici i biznisu.

Naime, Karleuša je ponosno otkrila da su njene naslednice, Atina i Nika, nakon dužeg i ozbiljnog rada, lansirale svoje prve mirisne proizvode.

Reč je o mistovima za telo, čime su, kako kaže, simbolično krenule njenim stopama.

Jelena je, inače, i sama nedavno imala veliki uspeh sa linijom parfema i specijalnih mirisa za telo pod nazivom "JA JK", a potom i sa linijom "Sun", koja je naišla na odlične reakcije publike. Sada je, međutim, pažnja usmerena na njene ćerke.

Atina je predstavila mist "Atina - Strawberry Cream", prepoznatljiv po nežnoj, roze ambalaži i slatkim, kremastim notama, dok je Nika lansirala "Nika - Cookies & Cream", u plavoj boji, sa toplim i gurmanskim mirisnim akordima.

Posle nekoliko meseci posvećenog rada sa timom, pronašle su savršene mirisne note i spremne su da svoje proizvode ponude svima koji vole modu, mirise i dobar ukus.

Mistovi Atine i Nike već su dostupni u domaćim drogerijama, a sudeći po interesovanju, nema sumnje da će izazvati veliku pažnju.

(Telegraf.rs)

Video: Rade Jorović zabranio da se njegove pesme pevaju

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA