≫ 

Dobiješ Oskara, pa obuješ starke i navališ na burgere: O ovoj slici slavnog para priča ceo svet

 ≫ 

Hoakin Finiks i njegova verenica su svojom skromnošću sve očarali... Osim ako to ipak nije bio marketinški trik?

Komentari

  • Step by step

    14. februar 2020 | 07:45

    Može li danas iko da nešto uradi a da se ne traži skriveno značenje. Ljudi se opustili, pojeli, odmorili se. Sasvim ok.

  • Prle

    13. februar 2020 | 16:04

    Isto sto i oni o mom dorucku jutros.

  • Nora

    13. februar 2020 | 15:34

    Divni divni predivni oboje

    • 15. februar 2020 | 00:51

      Željko

      @Nora

      Da, ovo je marketing za njihova ubeđenja, stil života, njihovo razmišljanje, a cilj je višestruk. I reklama za proizvođača biljnih hamburgera, i reklama kako bi se zadržao/poboljšao lični imidž (self-marketing), i uticalo na javno mnjenje, postigao cilj u pravcu edukacije itd. Šta je loše u ovom marketingu, ništa. Svi to radimo svakodnevno. Ali nemojte sumnjati da ovde ima spontanog ponašanja. Nema, to ne postoji i USA sistemu razmišljanja i ponašanja.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA