Gledale smo "365 dana" erotsku dramu o kojoj priča ceo svet: Dve žene i dva sasvim različita stava

"Masimo moj, baš moj si broj, budi mi spoj, o Masimo moj"

• Ja

Film je nevidjeno los. Sa lepim predelima i glumcima. Ja sam bila zaprepascena kad sam krenula da ga gledam, jer odavno ovako amatersku pricu nisam gledala. Ja bih rekla da uspeh ovog filma moze da se pripise tome sto je ovo na granici pornografije, a ne nosi tu etiketu, pa ljudi gledaju kao sto bi porno film pogledali kada bi ga netflix objavio. Meni lici na imitaciju 50 nijansi sive, sa eksplicitnijim scenama, mnogo gorom pricom i glumom.

• Cica

A ja to neću ni gledati jer ne volim bozu već, horore, SF i naravno krimiće 😂😂😂😂

• Ema

Sve je to okej,ali mislim da ovo bas i ne moze da nadmasi 50 nijansi,ovo je kao neka kopija tog filma,par kadrova je bas slicno,tako da ovaj nikako ne moze biti bolji film od 50 nijansi 😁👌

• Ma

@Ema

Sinoc gledala i mogu da ti kazem da je 100 puta bolji od 50 nijansi sive.

• Anonimus

Sve je to u redu ,sanjati i zeleti, ali realnost je katastrofa. Muskarac koji ima srecu radi 8 sati,neki i vise 10-12,a (neki nista o njima sta reci koliko para toliko muzike), citave nedelje svakako i subotom, plus dodati dosadnih 2sata stresog puta.i posle jednog takvog dana ocekivati da osvaja i pruza nesto, taj je ili lud ili ima super moci i zivce. Misle zene da muskarcima sve tesko ,mi samo jednostavno od svih stresova,obaveza i Problema nemamo ni volje, ni vremena ,a ni maste. Nekazem da je zenama lakse, ali one su se nekako bolje uklopile u civilizacijske tokove Zene verujte mi bi smo vam ovo pruzili ali kad,kako i od cega.Zato imajte razumevanja i volite nas takve nesavrsene sa problemima.Jer bez vas nema nama zivota kao ni vama bez nas !

• Alekkk

Nisam gledao film, nije mi poznata ni knjiga, ali moram da kazem da sam sa uzivanjem procitao kritiku. Jako zanimljivo, duhovito i vrcavo. Uverljivo docarano i nama koji nismo pogledali i nebitno da li cemo. Dobro pero i intelekt autorki.. Pametno zensko, (neki bi rekli retka), ali lepa stvar..😊

• M

Ja sebe svrstavam u ovu prvu grupu žena😂

Preporuka sa Weba