• R.R

8. april 2023 | 00:18

Nevidjeno losa gluma...glumica izgledom ispod proseka....scene bez imalo emocije, ok..kapiram sve....ali iako je goli sex, daj malo emocije. 50 nijansi odgledala po 3 puta....odusevljena....ovaj , jedva jednom. Svaka pohvala za 50 nijansi trilogiju.

• Milica Bajić

6. februar 2021 | 21:00

Svaka časta za kritiku ni sama ne bih mogla bolje da napipem. Ali, moram priznati da je ono što me veže za ovaj film i muzika, pesme se savršeno uklapaju u ono što se događa, ali realno dijalozi su nebulozni i na pola sajtova na koje ne moramo da se pretplaćujemo prevod sa poljskog ne postoji, Iskreno film mi se sviđa zbog strasti ali kao što je pomenuto u tekstu jedostavno ne bih mogla sebe da zamislim u njenoj ulozi čak i ako je on tako zgodan, lepo je to gledati na filmu, ali da se to meni stvarno desi ja ne znam šta bih uradila. Da znaš da nikad nećeš biti uključena u njegove poslove i to kako ju je ispratio u Poljsku pa se nije javio to je meni ne shavtljivo. Ono što vadi ovaj film je muzika, a za nastavak sigurno neću čekati već ću nabaviti knjigu. Hvala na ovako lepom članku, tako iskrenom i zaista je osvežavajuće da danas nije samo fizičeki izgled bitan u filmu već da se neko pozabavi celokupnom radnjom filma.

• A

29. jul 2020 | 23:19

Ovaj film je bolji od 50 nijansi sive, nekako je lakši za gledati i ima nešto posebno što mnoge i privlači da ga gledaju! Čekamo nastavak! 😁

• Ja

2. jul 2020 | 18:30

Film je nevidjeno los. Sa lepim predelima i glumcima. Ja sam bila zaprepascena kad sam krenula da ga gledam, jer odavno ovako amatersku pricu nisam gledala. Ja bih rekla da uspeh ovog filma moze da se pripise tome sto je ovo na granici pornografije, a ne nosi tu etiketu, pa ljudi gledaju kao sto bi porno film pogledali kada bi ga netflix objavio. Meni lici na imitaciju 50 nijansi sive, sa eksplicitnijim scenama, mnogo gorom pricom i glumom.

• Cica

1. jul 2020 | 08:09

A ja to neću ni gledati jer ne volim bozu već, horore, SF i naravno krimiće 😂😂😂😂

• Ema

1. jul 2020 | 06:35

Sve je to okej,ali mislim da ovo bas i ne moze da nadmasi 50 nijansi,ovo je kao neka kopija tog filma,par kadrova je bas slicno,tako da ovaj nikako ne moze biti bolji film od 50 nijansi 😁👌

• 1. jul 2020 | 08:20

Ma

@Ema

Sinoc gledala i mogu da ti kazem da je 100 puta bolji od 50 nijansi sive.

• Anonimus

30. jun 2020 | 23:24

Sve je to u redu ,sanjati i zeleti, ali realnost je katastrofa. Muskarac koji ima srecu radi 8 sati,neki i vise 10-12,a (neki nista o njima sta reci koliko para toliko muzike), citave nedelje svakako i subotom, plus dodati dosadnih 2sata stresog puta.i posle jednog takvog dana ocekivati da osvaja i pruza nesto, taj je ili lud ili ima super moci i zivce. Misle zene da muskarcima sve tesko ,mi samo jednostavno od svih stresova,obaveza i Problema nemamo ni volje, ni vremena ,a ni maste. Nekazem da je zenama lakse, ali one su se nekako bolje uklopile u civilizacijske tokove Zene verujte mi bi smo vam ovo pruzili ali kad,kako i od cega.Zato imajte razumevanja i volite nas takve nesavrsene sa problemima.Jer bez vas nema nama zivota kao ni vama bez nas !

• Alekkk

30. jun 2020 | 22:49

Nisam gledao film, nije mi poznata ni knjiga, ali moram da kazem da sam sa uzivanjem procitao kritiku. Jako zanimljivo, duhovito i vrcavo. Uverljivo docarano i nama koji nismo pogledali i nebitno da li cemo. Dobro pero i intelekt autorki.. Pametno zensko, (neki bi rekli retka), ali lepa stvar..😊

• M

30. jun 2020 | 22:21

Ja sebe svrstavam u ovu prvu grupu žena😂