≫ 

Dnevnik 2 od danas u novom ruhu: Novi studio i vizuelni identitet, robotske kamere i nikad veći video-bim

Novi studio opremljen je najsavremenijom tehnologijom i dizajniran da odgovori svim zahtevima savremenog informativnog programa

  • 8
Vizuelni identitet dnevnika Foto: Nikola Ristić

Radio-televizija Srbije od večeras najgledaniju informativnu emisiju u Srbiji, Dnevnik 2, realizuje iz novog studija, u novoj najsavremenijoj tehnologiji. Medijski javni servis tako ulazi u ravnopravnu borbu sa evropskim i svetskim TV stanicama za što kvalitetniji program.

Novi studio opremljen je najsavremenijom tehnologijom i dizajniran da odgovori svim zahtevima savremenog informativnog programa. Špica Dnevnika, praćena prepoznatljivom muzikom, dobiće moderniji izgled.

- Ono što je ostalo staro, to su počeci grafičkog dizajna, video-grafičkog dizajna koji je čuveni Nebojša Čonkić postavio krajem 70-ih godina. To je ta tačkasta Zemljina kugla, tačkasti Dnevnik. Druga stvar koja je vrlo važna je muzika Dnevnika koju je postavio Zoran Simjanović i koju smo mi aranžirali u jedan moderniji, novi oblik - kaže Boris Miljković, kreativni direktor RTS-a. Za inovativan i moderan izgled studija, pobrinula se scenografkinja Jasna Dragović.

Studio 10 imaće najveći video-zid na Balkanu i biće višenamenski: u njemu će se snimati i ostale informativne emisije – Oko, Oko Magazin, Ovo je Srbija, Kulturni dnevnik...

- Posle deset godina rada na televiziji izgleda da sam i ja počeo da primećujem formu, a ne samo suštinu, tako da mislim da je izuzetno značajno što i emisija Oko silazi u Studio 10, gde ćemo, nadam se, imati apsolutno sliku na nivou svetskih televizija - kaže Gorislav Papić, urednik emisije Oko.

Izazov je navići publiku na inovacije, a pritom zadržati nivo kvaliteta sadržaja koji je imperativ javnog medijskog servisa.

- Nijedna promena u složenom sistemu kakav je televizija nije jednostavna, ali su nam promene neophodne, s obzirom na to da je naš cilj da gledaocima pružimo što kvalitetniji sadržaj prateći razvoj tehnologije - kaže Mirjana Brajković, urednica Dnevnika.

- Sa kolegama iz udarnih informativnih emisija imamo tu privilegiju da krenemo iz novog studija, da okrenemo novo poglavlje, da budemo brži, bolji i da zaista iskoristimo sve kapacitete koje ovaj novi studio nudi - istakla je Snežana Stamenković Jojić, urednik i voditelj Kulturnog dnevnika.

Pogledajte našu galeriju:

Studio je prilagođen svetskim standardima televizijskih vesti, a koristiće se i tehnologija za kvalitetniju prezentaciju sadržaja.

-Naši gledaoci će biti u prilici da pod sjajem led reflektora najnovije generacije primete najveći video-zid na Balkanu, impozantnih dimenzija: 18,5 puta 2,5 metra. Takođe, primenili smo i najnovija grafička rešenja sa proširenom realnošću. Naše prezentere ćemo slikati robotizovanim kamerama kojima se daljinski upravlja iz video-režije - kaže Zoran Vasić, rukovodilac Službe za tehničke operacije.

Na projektu je vredno radio kreativni tim stručnjaka - inženjeri, tehničari, scenografi, dekorateri. Izazov je bio da se studio na vreme završi u uslovima pandemije, i pripremi za članove ekipe koji će svakodnevno raditi na realizaciji programa.

- Novi video-vol sa mnogo više elemenata, robo-kamere, mnogo više kadrova što pokretnih, što statičnih u odnosu na prethodni Dnevnik. Nov sistem omogućava da neke stvari budu jednostavnije, brže i bolje, ali u suštini gledano, bez obzira na sistem, koji god on bio, ljudi su ti koji čine sistem u realizaciji Dnevnika. Bez dobre ekipe, nema dobrog Dnevnika - kaže Miodrag Janićijević, realizator.

Iskorakom ka potpunoj automatizaciji, Radio-televizija Srbije prati svetske tehnološke trendove i ostaje regionalni lider na medijskom tržištu. Ovim projektom, medijski javni servis ulazi u ravnopravnu borbu sa evropskim i svetskim televizijskim stanicama.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Ana56

    29. januar 2022 | 22:36

    Suvise napadna crvena boja dominira, prosto bode oci! Lepse su bile prethodne boje. Za modernu tehniku i savremenija resenja-OK, ali graficki dizajn je katastrofa!

  • Neko iz mase

    29. januar 2022 | 23:18

    Za dzaba sva ta tehnika i te prestave kad nema sta da se cuje , kao i na vecini programa

  • Саша

    30. januar 2022 | 00:05

    Ваше право да не гледате ништа.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA