• 0

"Mračna" taktika avio-kompanije: Umesto opcije za vraćanje novca za karte, putnici dobijaju vaučere?

Putnici optužuju avio-kompaniju za prevaru

  • 0
avion bele boje

foto: pixabay.com

Korona virus izazvao je najveću krizu u avio-saobraćaju, a mnoge kompanije otkazuju i veliki broj letova ka svim destinacijama da bi smanjile troškove.

U pokušaju da zadrži svoje rezerevacije usled krize koju je izazvala pandemija korona virusa kompanija "Britiš ervejz", kako se pretpostavlja, došla je na drugu ideju - da kupcima ne ponudi opciju povrata novca putem onlajn forme na sajtu, prenosi strani mediji.

Naime, kada kupci karata, koji na internet stranici traže povrat novca za otkazane letove, kliknu na dugme koje glasi "otkaži i povrati karte“  tada se automatski preusmeravaju na stranicu sa vaučerima, a ne na standardni obrazac za otkazivanje.

Jedan putnik je trebalo da putuje u Seul u aprilu mesecu, a kako je kartu uzeo preko kompanije "Britiš ervejz" trenutno se suočava sa istim problemom, prenosi britanski "Telegraf".

- Ne postoji mogućnost da na sajtu kažete da ne želite vaučer, niti da ćete ispunjavanjem tog obrasca dobiti pravo na potpuni povraćaj novca. Umesto toga dobijate vaučer koji ističe za 12 meseci - rekao je on.

Čak ni kol centar nije rešenje u ovoj situaciji...

- Još gore, ako pokušate da pozovete korisnički servis uključuje se govorna poruka koja kaže da, zbog velike količine poziva, ako se upit ne odnosi na let u roku od 72 sata, možete da prekinete poziv. Valjda se nadaju da će ljudima dosaditi čekanje, te će se nagoditi i prihvatiti vaučer - dodao je.

Ljuti putnici su takođe putem društvenih mreža delili svoja iskustva o, kako mnogi nazivaju, „mračnoj“ taktici kompanije "Britiš ervejz".

(K.M./Telegraf.rs)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima