• 0

Kako se pandemija korona virusa odrazila na Booking i šta se trenutno najviše rezerviše?

Ponašanje posetilaca sajta se prilično menjalo

  • 0
Booking , rezervacije putovanja, online

Foto:Shutterstock

Da li će se turisti tokom nastupajuće sezone odlučivati samo za boravak u hotelima ili će, ipak u obzir doći i alternativni smeštaj? U kompaniji Booking Holdings su prilično optimistični po tom pitanju.

U momentu kada se mnoge zemlje vraćaju u normalne tokove, pitanje kako će turizam u celom svetu funkcionisati muči mnoge, kako zaposlene u tom sektoru, tako i turiste.

Ipak, zvaničnici kompanije Booking Holdings su primetili da su u prvom tromesečju brojnije bile rezrvacije za lokalne turističke atrakcije, te smatraju da je potreban određeni period da bi turisti birali i međuanrodne destinacije kao ranije. Isto tako su naveli da su turisti, koji su rezervisali smeštaj minimum 2 meseca ranije, ipak radije birali alternativni smeštaj, a ne hotele.

Sem te kompanije, i drugi brendovi u sferi alternativnog smeštaja su počeli i te kako da osećaju uticaj mera donetih usled pandemije korona virusa. Sredinom marta su mnoge od njih bile prinuđene da otpuste značajan broj radnika, dok je broj rezervacija bio mnogo manji.

Tokom aprila meseca, finansijski direktor kompanije Booking Holdings, Dejvid Goulden, je izašao sa interesantnim informacijama, kako prenosi Skift. Primećen je veći broj rezervacija za područke Kine, Tajvana, Hong Konga i Makaoa, ali i za Nemačku, Južnu Koreju i Vijetnam. Međutim, sve to nije dovelo do oporavka u pravom smislu te reči, jer je recimo Singapur, koji je bio atraktivan, počeo da beleži porast broja zaraženih.

Na sajtu ove kompanije se ponašanje posetilaca u velikoj meri menjalo. Pored toga što su bili fokusirani na lokalne destinacije, turisti su se odlučivali za rezervaciju u poslednjem trenutku ili su pribegavali varijanti da rezervišu po mesec - dva unapred. Goulden je izjavio da je primećeno i da se turisti radije odlučuju za opciju alternativnog smeštaja, nego za hotele. Iako je bio povećan broj rezervacija preko specijalne aplikacije ove kompanije, ipak to nije okarakterisao kao značajan boljitak.

Sa druge strane, direktor kompanije Airbnb, Brajan Česki je mišljenja da će putovanja u periodu nakon pandemije korona virusa poprimiti neke sasvim druge dimenzije.

- Pandemija Covid-19 je duboko uticala na našu kompaniju i na celu turističku industriju, izjavio je jedan do direktroa kompanije Booking Holdings. Preduzeli smo trenutne korake za stabilizaciju kompanije smanjenjem troškova i jačanjem naše likvidnosti - dodao je Fogel.

Kada je u pitanju procena, zvaničnici kompanije smatraju da će se novčani tokovi vratiti u normalu tokom 2023. godine.

(A.B./Telegraf.rs)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima