Evo šta će se desiti ako putnik odbije da doplati rezervaciju sedišta u avionu

Uprkos pandemiji, pravila ostaju ista

  • 6
Avion Foto: Pixabay / Ilustracija

Uprkos pandemiji, putnici su se žalili na kontroverznu politiku "low cost" avio-kompanija,  prema kojoj oni koji odbiju da dodatno plaete rezervaciju mesta za sedenje, budu smešteni pored nepoznatih putnika. 

Vanesa Sen (31) iz Londona, rekla je za Independent da je bila "šokirana" kada je kompanija Viz Er (Wizz Air) u petak 4. septembra razdvojila nju i njenog partnera na letu iz Katanije na Siciliji za Beč.

- Iskreno, potpuno je uništio kraj fenomenalnog letovanja. Celokupno iskustvo na aerodromu u Kataniji nije bilo sjajno, skoro da nije bilo socijalnog distanciranja i ljudi nisu nosili maske kako treba, što je druga priča, ali kada smo ušli u avion bilo je još gore - priča razočarana britanska turistkinja.

- Bila sam u šoku kada nas je njihov algoritam prvo razdvojio kada sam se prijavila za let, a osećala sam se i prilično zabrinuto zbog toga što ćemo morati sedeti pored nepoznatih ljudi, ali moj partner me je uverio da se možemo kretati pre poletanja ako nije pun - dodala je.

Kada su se ukrcali u avion, supružnici nisu mogli da se smeste zajedno, već su sedeli u punim redovima sa strancima. 

avion, putnici Pixabay.com

Primetivši da postoji nekoliko praznih redova, Vanesa je pitala stjuardesu da li ona i njen partner mogu da se prebace da bi sedeli zajedno, ali njen zahtev je odbijen.

- Bila je vrlo bezobrazna  i rekla mi je da sam trebala da platim mesta ako želimo da budemo jedno pored drugog. Rekla sam joj da je naš cilj da izbegnemo mešanje sa drugim ljudima kako bismo izbegli bliski kontakt što je više moguće. Rekla mi je da svi moraju da sede na dodeljenim mestima kako bi se uverili da li ima potvrđenih slučajeva, odnosno da avio-kompanija može da nas kontaktira i obavest - objašnjava putnica.

Vanesa je dovela u pitanje ovo pravilo, pošto je već primetila kako se drugi putnici kreću u avionu kako bi sedeli zajedno, ali na kraju je odustala od toga.

Kada se vratila kući, Britanka je kontakirala službu za korisnike Viz Era i ponovo joj je saopšteno da je trebalo da plati više ako želi da sedi sa svojim partnerom.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Stipson

    12. septembar 2020 | 18:06

    Pa plati ko ostali pa ceś sediti gde hoćeš .Sram vas bilo oće da lete za 10 eura i allinclusve da imsju.Stipsoni Ćiril Stipsa

  • Lona

    12. septembar 2020 | 22:55

    Putovala sam mnogo puta Wizz airom. Pravilo vazi oduvek, da se za zeljeno sediste mora doplatiti i tu nema zaista ništa čudno ni sporno. Autorka gornjeg teksta nije htela da doplati nekoliko eura, ali zato joj nije teško da pljuje po avio kompaniji. Prosečna cena van sezone za let od hiljadu i više kilometara je 30-40 eura, što je zaista daleko ispod stvarne cene leta. Nerazumno je tražiti da vam kompanija za te pare ispunjava i muzičke želje.

  • 🦸‍♂️

    13. septembar 2020 | 04:08

    Nisam nikad leteo avionom. Pre 10 tak godina sam dobio panicni poremecaj i sad vise ne smem.. zao mi je sto nisam probao dok sam mogao.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA