≫ 

Seničić: Ne postoji osnov za povraćaj novca za aranžmane u Grčkoj, svi naši ljudi su na bezbednom

 ≫ 

Po povratku sa letovanja putnik može da podnese reklamaciju u roku od 15 dana, a agencija je dužna da odgovori u roku od 8 dana

Komentari

  • Maksa

    11. avgust 2021 | 16:37

    Ja se samo pitam cemu sluzi Yuta i da li je i jedan nas gradjanin imao koristi od njih. Nikad nikom nisu pomogli!

  • Sneza

    11. avgust 2021 | 12:44

    Juce su ponudili nasim turistima u Edipsosu da se vrate kuci , samo posle dva dana dolaska. Sunca nema, pepeo pada svuda...grozno. Naravno da mladi nisu hteli jer im niko nece vratiti novac. Pristala samo jedna gospodja. Sramota !!!

  • Jjjjj

    11. avgust 2021 | 09:40

    A, da li smo od vas Senicicu nesto drugo i ocekivali? Ja samo znam da me ove prevarantske agencije nece vise videti. Zasticeni su ko beli medvedi. Putnik ovde nema nikakva prava. Meni je zao Grka, ali da li mi iz naseg dzepa da oporavljamo njihov turizam vec dve godine???

  • bg

    11. avgust 2021 | 07:42

    Ove agencije su teski prevaranti,ugradjuju se nerealne cene a kad uzmu pare prave se ludi

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA