≫ 

"Ujeo me je komarac, a u prospektu vašeg hotela komarci se ne pominju": Urnebesne žalbe gostiju

 ≫ 

Uprkos trudu hotelijera da ponude maksimalno kvalitetne usluge gostima, to jednostavno nekada ne nailazi na dobru reakciju

Komentari

  • Marko

    13. septembar 2021 | 16:00

    Prigovor za komarce mi nije ni malo cudan,realan je. Imao sam slicno iskustvo na letovanju ove godine. Platis skupocen hotel a oni ti daju sobu bez komarnika na prozorima koja je okrenuta ka vrtu i bazenu…komaraca milijardu u sobi. Deluje glupo ali ti upropadti letovanje tako da su primedbe za komarce skroz ok.

  • Aleks

    13. septembar 2021 | 14:46

    Pa neka mu naplate dodatnu uslugu, kad se već žali...

  • 534

    13. septembar 2021 | 12:44

    Laže. Komarci ne ujedaju.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA