≫ 

Svi pričaju o predsedniku engleskog kluba koji je odlučio da vrati fudbal radničkoj klasi

Edin Rahić je delovao, na prvi pogled, mimo svake ekonomske logike, ali...

  • 3

Želite povratak navijača na stadion? Pravih navijača. Ne pozera, ne šminkera, ne pomodara koji zevaju i u trenucima kada je rezultat 3:3.

Možda ima nade da stadioni ponovo budu sabirni centar radničke klase kao što su nekada bili, a upravo "običnim ljudima" najpopularniju igru na svetu pokušava da vrati čovek po imenu Edin Rahić.

>>> Navijački pokret u Engleskoj je definitivno umro: Zastave se više ne kače - sada se prikazuju na ekranu?!

Rahić je nemački biznismen i nalazi se na čelu Bredford Sitija, člana treće lige Engleske koji se bori za ulazak u viši rang, a dugoročni cilj je ulazak u Premijer ligu.

Da bi stigao dotle, Bredfordu i Rahiću su preko potrebni navijači, što više navijača, paklen ambijent i podrška onih koji će ostaviti "celog sebe" na tribini, a kako cene ulaznica za mnoge takve profile predstavljaju glavnu prepreku da uđu na stadion, gazda kluba se odlučio na radikalan korak.

Rešio je: dokle god ekipa ne uđe u Premijer ligu, ulaznice za svaku utakmicu koštaće jednu funtu?! Zar to nije sjajna vest za navijače? Naravno!

Rezultati takve odluke su odmah počeli da budu vidljivi. Stadion "Veli Parejd" je krcat na svakoj utakmici, samim tim domaćim igračima je lakše da "lome" rivale, a ovima mnogo teže da ostvare pozitivan rezultat. Koliko je to bila dobra odluka pokazuju upravo rezultati ekipe koja već godinu dana ne zna za poraz na svom terenu. Trenutno je četvrta na tabeli Lige 1 i smeši joj se direktan plasman u Čempionšip, a onda je sve moguće u sezonama koje dolaze...

- Više ljudi znači i bolji ambijent na stadionu i mnogo teže okruženje za naše rivale - logično rezonuje Rahić.

Mnogi su pomislili da simbolična cena karata nije baš mudra odluka sa ekonomske tačke gledišta, ali i na to je mislio ovaj dovitljivi menadžer.

- Ako navijači potroše manje novca na kartu, imaće više da kupe klupske rekvizite na samom stadionu. Ove sezone smo, na primer, prodali 12.000 majica što je neverovatan uspeh za nivo treće lige - dodaje Rahić.

Njegova ideja je jasna.

- Želimo da animiramo što veći broj ljudi radničke klase da dolaze na stadion. Bredford je grad radničke klase. Naš osnovni zadatak je da učinimo da na našem stadionu uvek bude sjajna atmosfera - kaže nemački biznismen koji je ubeđen da će animiranje specifične grupe navijača, kao što su ljudi koji pripadaju radničkoj klasi, biti isplativo i sa ekonomskog aspekta bez obzira na to što će za gledanje utakmice do daljeg odvajati samo funtu.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA