≫ 

Dosad neviđeni snimak aviona u kojem je bio Sala: Tek sada se vidi koliko je smrskan (VIDEO)

Kompanija koja je izvukla telo nesrećnog fudbalera objavila je nove detalje sa dna mora

  • 1

Privatna kompanija koja se bavila istragom za Emilijanom Salom posle pada aviona u kojem je bio fudbaler sa pilotom Dejvom Ibotsonom (60), objavila je novu fotografiju aviona sa dna Engleskog kanala u koji je pala letelica.

Tek se iz ovog ugla, koji gleda na kokpit malog aviona Malibu Pajper, može da se vidi koliko je bio oštećen avion prilikom pada. Prednji deo aviona je potpuno smrskan i očigledno je nos aviona udario direktno u vodu, i od te siline udarca se gotovo smrskao.

Podsetimo, Emilijano Sala je nestao 22 januara, nakon leta privatnim malim avionom preko Lamanša, i to nakon što je završen njegov rekordni transfer iz Nanta u Kardif za 17 miliona evra.

Posle više od dve nedelje potrage za njim, privatna kompanija, koja je plaćena da nastavi potragu, nakon što je zvanična policija prestala s tim posle tri dana, utvrđeno je da je telo Emilijana Sale na dnu mora u avionu i ono je ubrzo izvučeno iz olupine, a potom je u njegovom rodnom mestu u Argentini obavljena i sahrana.

Pilot Dejv Ibotson i dalje nije pronađen posle pada aviona, a sumnja se da se katapultirao, jer su delovi sedišta pronađeni na plaži ostrva Gunersi, u čijoj blizini je nestao avion.

VIDEO: Tužna sudbina Emilijana Sale, da li je moralo ovako?

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Linz

    25. februar 2019 | 19:09

    Imao je para da ide zlatnim prevozom, nije trebao ulazit u taj krs ili krntiju. To je namjerno vlasnik uradio da bi od osiguranja izvukao pare za drugi jer nije vrijedio ni pislhiva boba. Steta opet neduznih osoba koje platise zivotom.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA