• 0

Nema zime za Premijer ligu: Stiže 500 miliona dolara od firme koju vodi gazda PSŽ-a!

, Telegraf

Kompanija "beIN Sports" postigla novi sporazum sa najatraktivnijim takmičenjem na svetu

  • 0
Brajton, Liverpul, Premijer liga

Foto: Tanjug/AP

Engleski fudbal i klubovi Premijer lige ne moraju da brinu za egzistenciju uprkos teškim gubicima usled pandemije, jer stiže nova finansijska injekcija iz Katara, od medija grupe "beIN Sports" koja je dogovorila novi, trogodišnji sporazum sa elitnim rangom engleskog fudbala.

Ova kompanija, čiji je vlasnik gazda PSŽ-a Naser El Kelafi, će u naredne tri sezone, platiti 500 miliona dolara na račun Premijer lige, dalje taj novac ide klubovima, na osnovu ugovora o TV pravima.

Tako je ovaj katarski medijski gigant omogućio svojim gledaocima u 24 zeemlj Bliskog istoka i sverne Afrike prenos 380 utakmica po sezone, u naredne tri godine.

- Zadovoljni smo što smo postigli veliki ugovor sa kompanijom "beIN Sports", koja je naš dugoročni i važan partner - izjavio je šef Premijer lige Ričard Masters, koji nije naveo tačnu vrednost ugovora, ali su engleski mediji otkrili da se radi o sumu od pola milijarde dolara.

- Ova kompanija na fenomenalan način omogućava svojim konzumentima ugođaj top kvaliteta u praćenju utakmica Premijer lige na svim mogućim platformama - dodao je Masters.

Nasser Al Khelaifi, Naser Al Kelaifi, vlasnik PSŽ

Naser El-Kelafi, gazda Pari Sen Žermena i prvi čovek medija grupe "beIN Sports" Foto: Tanjug/AP

Zadovoljstvo nije krio ni moćni El-Kelafi, koji je istakao da je ovim ugovorom Premijer liga pokazala da je zauzela čvrst stav protiv krađe svojine, aludirajući na slučaj od pre dve godine, kada je, navodno, firma koja posluje pod patronatom Saudijske Arabije, piraterijom distribuirala mečeve Premijer lige gledaocima u toj zemlji.

Zbog toga se Katar čak i žalio kod Svetske trgovinske organizacije.

Ranije ove godine, Svetska trgovinska organizacija presudila je u korist Katara, jer je utvrdila da Saudijci ne ulažu nikakve napore da sankcionišu famoznu firmu "beoutQ", koja je na nelegalan način distribuirala mečeve engleske lige.

Saudijci su se pravdali da ova firma ne posluje na teritoriji te države.

Sporno ophođenje Saudijaca u ovom slučaju je u velikoj meri uticalo da jedan od tamošnjih moćnika Mohamed Bin Salman, uticajni član kraljevske porodice, na kraju ne dobije dozvolu da preuzme Njukasl, mada mnogi smatraju da je Bin Salman ostao bez ove akvizicije zbog sumnji da je direktan nalogodavac ubistva saudijskog novinara Džamala Kašogija u Istanbulu.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Google preporuke

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima