≫ 

Koja kompanija je postala višemilionski sponzor Superlige: Povećaće se popularnost i doseg takmičenja

Reč je o kompaniji koja se bavi prikupljanjem sportskih sadržaja i tehnologija, a koja će se baviti tzv. "fast bettingom"

  • 1
Slobodan Urošević, 166. večiti derbi, Gelor Kanga Foto: MN Press

Nakon što je Srbija gotovo, pa obezbedila 11. mesto na listi nacionalnih fudbalskih prvenstvava u Evropi, bilo je i očekivano da privuče nešto veću pažnju javnosti i sponzora. Tako je Superliga već pred sam kraj tekuće takmičarske godine obezbedila novu "potporu" i da potpiše ugovor o saradnji na pet godina sa kompanijom IMG Arena.

Reć je o vodećoj kompaniji za sportske sadržaje i tehnologiju, a ona je imenovana za zvaničnog partnera za prikupljanje podataka za potrebe ’’fast bettinga’’ Linglong Tire Super lige Srbije, Prve lige Srbije i Kupa Srbije, na pet takmičarskih sezona, počev od sezone 2022/23, što će svakako doprineti atraktivnosti samog takmičenja. Vrednost potpisanog ugovora iznosi 6.400.000 evra.

Kompanija IMG Arena, preko svog odeljenja za sportske usluge i sportsko klađenje, prikupljaće podatke iz takmičenja sa utakmica uživo na stadionima i distribuirati ih stotinama licenciranih operatera sportskih kladionica širom sveta za manje od sekunde.

Partnerstvo je postignuto nakon konkurentnog tenderskog procesa koji je podržalo Udruženje Evropskih liga – Asocijacija evropskih profesionalnih fudbalskih liga, čiji je Zajednica klubova Super lige i Prve lige Srbije dugogodišnji član.

Loznica Foto: Tanjug/ Rade Prelić

Generalni sekretar Zajednice klubova Super lige i Prve lige Srbije, Darko Ramovš istakao je zadovoljstvo postignutim dogovorom.

- Sa prvoklasnim proizvodom, koji koriste mnogobrojnu poznati brendovi za sportsko klađenje širom sveta, videli smo vrednost koju je IMG Arena donela evropskom fudbalu. Kroz njihovu stručnost poboljšaćemo našu distribuciju i povećati naš doseg na globalnom nivou, a da pritom zadržimo integritet igre - istakao je Ramovš.

Generalni direktor kompanije IMG Arena, Fredi Londž istakao je da će saradnjom sa evropskim ligama učvrstiti poziciju globalnog lidera na tržištu.

- Ovaj novi odnos sa evropskim ligama će transformisati naše poslovanje i ojačati našu poziciju globalnog lidera u tehnologiji prikupljanja i distribucije sportskih podataka. Posvećeni smo zaštiti integriteta sporta i imali smo dosledan stav i posvećenost distribuciji zvaničnog sadržaja od našeg pokretanja 2012. godine - istakao je direktor novog sponzora Superlige Srbije.

Sa sedištem u Londonu, IMG Arena je centar sportskog sadržaja i tehnologije koji opslužuje sportske ekosisteme, sportska klađenja i sportske medije. IMG Arena isporučuje striming uživo i podatke za više od 45.000 sportskih događaja godišnje, kao i virtuelne sportske proizvode na zahtev i front-end rešenja, uključujući UFC centar za događaje. Između ostalih klijenti IMG Arene su ATP, UFC, European Tour, PGA Tour, Evroliga, MLS, itd.

Video: Čudna reakcija golmana Proletera prethodila drugom golu Radnika: Kiksnuo, pa kažnjen lobom

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA