
Koja kompanija je postala višemilionski sponzor Superlige: Povećaće se popularnost i doseg takmičenja
Nakon što je Srbija gotovo, pa obezbedila 11. mesto na listi nacionalnih fudbalskih prvenstvava u Evropi, bilo je i očekivano da privuče nešto veću pažnju javnosti i sponzora. Tako je Superliga već pred sam kraj tekuće takmičarske godine obezbedila novu "potporu" i da potpiše ugovor o saradnji na pet godina sa kompanijom IMG Arena.
Reć je o vodećoj kompaniji za sportske sadržaje i tehnologiju, a ona je imenovana za zvaničnog partnera za prikupljanje podataka za potrebe ’’fast bettinga’’ Linglong Tire Super lige Srbije, Prve lige Srbije i Kupa Srbije, na pet takmičarskih sezona, počev od sezone 2022/23, što će svakako doprineti atraktivnosti samog takmičenja. Vrednost potpisanog ugovora iznosi 6.400.000 evra.
Kompanija IMG Arena, preko svog odeljenja za sportske usluge i sportsko klađenje, prikupljaće podatke iz takmičenja sa utakmica uživo na stadionima i distribuirati ih stotinama licenciranih operatera sportskih kladionica širom sveta za manje od sekunde.
Partnerstvo je postignuto nakon konkurentnog tenderskog procesa koji je podržalo Udruženje Evropskih liga – Asocijacija evropskih profesionalnih fudbalskih liga, čiji je Zajednica klubova Super lige i Prve lige Srbije dugogodišnji član.

Generalni sekretar Zajednice klubova Super lige i Prve lige Srbije, Darko Ramovš istakao je zadovoljstvo postignutim dogovorom.
- Sa prvoklasnim proizvodom, koji koriste mnogobrojnu poznati brendovi za sportsko klađenje širom sveta, videli smo vrednost koju je IMG Arena donela evropskom fudbalu. Kroz njihovu stručnost poboljšaćemo našu distribuciju i povećati naš doseg na globalnom nivou, a da pritom zadržimo integritet igre - istakao je Ramovš.
Generalni direktor kompanije IMG Arena, Fredi Londž istakao je da će saradnjom sa evropskim ligama učvrstiti poziciju globalnog lidera na tržištu.
- Ovaj novi odnos sa evropskim ligama će transformisati naše poslovanje i ojačati našu poziciju globalnog lidera u tehnologiji prikupljanja i distribucije sportskih podataka. Posvećeni smo zaštiti integriteta sporta i imali smo dosledan stav i posvećenost distribuciji zvaničnog sadržaja od našeg pokretanja 2012. godine - istakao je direktor novog sponzora Superlige Srbije.
Sa sedištem u Londonu, IMG Arena je centar sportskog sadržaja i tehnologije koji opslužuje sportske ekosisteme, sportska klađenja i sportske medije. IMG Arena isporučuje striming uživo i podatke za više od 45.000 sportskih događaja godišnje, kao i virtuelne sportske proizvode na zahtev i front-end rešenja, uključujući UFC centar za događaje. Između ostalih klijenti IMG Arene su ATP, UFC, European Tour, PGA Tour, Evroliga, MLS, itd.
Video: Čudna reakcija golmana Proletera prethodila drugom golu Radnika: Kiksnuo, pa kažnjen lobom
(Telegraf.rs)
Video: Drama na utakmici u Srbiji: Fudbaler progutao jezik, ali je na kraju sve bilo kako treba
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Logično
Kladionice sponzori fudbalskih liga???
Podelite komentar