Železničar obeležio kraj godine novim kalendarom: Veliki rast marketinga kluba, obratio se i Šaranov
Železničar iz Pančeva imao je vrlo uspešnu sezonu do sada, a kraj kalendarske godine krunisao je i novim kalendarom.
Tim iz Pančeva trenutno je na petom mestu Superlige Srbije sa 31 bodom iz 19 utakmica. Za kraj godine, Železničar je upriličio i koktel uz predstavljanje novog kalendara. Za mnoge marketinške poduhvate u poslednjoj godini zaslužna je Biljana Obradović, PR tima koja je naglasila da je Železničar uneo niz noviteta kada je marketing u pitanju:
- Kada sam u junu ove godine preuzela sektor marketinga i komunikacija FK Železničar, moja želja bila je da klub podignem na najviši nivo kroz sinergiju digitalnog marketinga i PR-a, što smo i uspeli za ovih šest meseci. Od otvaranja klupske prodavnice i uvođenja maskote, preko društveno odgovornih akcija i podizanja Omladinske škole i infrastrukture kluba, Železničar je po svim parametrima među top 3 u Super ligi Srbije, ne samo po statistikama, već i po mišljenju kolega iz medija i fudbalskih profesionalaca. Profesionalizam, brzina, pravovremene informacije i dostupnost sadržaja na svim platformama u realnom vremenu nešto su čime se može pohvaliti mali broj klubova u Super ligi – kaže Obradovićeva i nastavlja:
- Kao kruna prvih šest meseci svakako je i izrada kalendara, sa idejom da se prikažu muškost, sportski duh i snaga – sve ono što bi trebalo da krasi fudbal. Nadam se da će u pobedama Železničara, ali i u samom kalendaru, uživati sve generacije ljubitelja fudbala i Pančevaca.
Prisutnima se obratio i sportski direktor kluba, Bojan Šaranov:
- Naša vizija je stabilnost i jasna strategija na svim poljima, pa smo u eri, kako se popularno kaže, „trenerske vrteške“, puno poverenje ukazali šefu stručnog štaba Radomiru Kokoviću, sa kojim smo potpisali ugovor na još dve sezone. Naša želja je da u godinama koje dolaze Omladinska škola bude rasadnik talenata iz kojeg ćemo regrutovati igrače za prvi tim, i na tome već aktivno radimo.
Rast kluba na svim poljima, pa i u marketingu pohvalio je i kapiten i golman ekipe, Zoran Popović:
- Ja kao kapiten mogu da kažem da sam ponosan na ove momke. U klubu sam godinu i po dana, dosta se promenila ekipa, ali oni koji su bili tu od prošle godine su dosta sazreli, postali su bolji i odgovorniji. Momci su počeli da rastu zajedno sa klubom. Najbitnije je da je sve usklađeno. Prošle godine je nedostajala medijska prepoznatljivost Železničara, što su ljudi iz klupa prepoznali i mislim da smo od leta 2025. godine porasli na tri fronta – klub, igrači i marketing deo.
(Telegraf.rs)
Video: Pogledajte jedini gol na meču Novi Pazar - Radnički Niš
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.