Završena burna Skupština FK Partizan: Obratili se Rasim i Peđa, Mijatović podneo ostavku

   ≫   
Čitanje: oko 1 min.
  • 1

Činjenice

  • Skupština FK Partizan u Sportskom centru "Teleoptik" počela je od 14.00 časova.
  • Diskutovaće se o poverenju članova Upravnog odbora kluba, kao i raznim opštim temama, finansijama kluba...
  • Nakon završetka Skupštine, biće organizovana i konferencija za medije.
Najnovije
17:59

"Nikad se nisam svađao sa navijačima"

- Ja se nisam svađao sa navijačima Partizana. Tog dana na stadionu, svi ste bili tamo, nisam dobio uvrede na račun nekakvog mog rada, u smislu da smo treći ili nešto. To je bila tenzija koja se dešava u poslednjih godinu i po dana, dve. Tenzija te netrepeljivosti i te mržnje među ljudima. Ili si za ili si protiv. Svi mi imamo svoj stav, ja ga iskažem, ako treba da diskutujemo, hoćemo.

- Zašto ne bih mogao ja da imam drugi stav, a da to nema veze sa navijanjem i fudbalskim klubom? Moguće je. Ovde se dešavaju takve stvari. Toga sam svestan. Onog dana da nije bio taj protest, možda se to nije desilo. Da traže od mene da kažem zašto vičete to što vičete, Vučiću ovo, Vučiću ono... Mijate ovo, Mijate ono. Ako je to vezano za sport, okej, kritika. Ako to nema veze sa Partizanom, možda bi bilo najbolje da navijači Partizana, ali ne Jug, koji je stalno uz ekipu i koji je uvek tu.

- Nego taj Istok i deo Zapada, da se napravi jedna stvar, bili su plenumi u modi. Neka probaju i oni da vode klub. Ako ne mogu ni oni, sve je protkano politikom. Jedni te vređaju jer si podržao ili nisi podržao i to ne mogu da shvatim.

- Nikad se nisam svađao s njima. Mislim i da znam što me kritikuju.

17:56

"Oporavak Partizana nije toliko komplikovan, ali ga ljudi čine komplikovanim"

Šta to znači, kako ćete čekati šansu za predsednički mandat?

Nije to sad da ja želim da sve bude kako ne treba. Daleko od toga. Ko god me poznaje, zna kakva je moja situacija, kakav je moj status i šta radim i kako radim. Kad kažem da sam došao da pomognem. Nisam ja opozicija, da ću svaki dan nešto da pričam. Danas sam pričao ovde, nema potrebe da me zovete, šaljete poruke, pitate me nešto. Hajde da malo odmorimo. Prelazni rok, pripreme, Partizan ide svojim putem, daj Bože da se ta Evropa dogodi i da se napravi sjajan tim.

- Daj da napravimo uspeh kao iz prvog dela ove sezone. U tom sam razmišljanju, želim sreću Rasimu Ljajiću i ostatku UO, moraće neko da dođe. Želim im puno sreće. Ne možemo samo biti partizanovci dok smo tu, a onda gledamo lične interese. Ja sam partizanovac, sigurno ovde ima većih od mene. Ali, vratiti se jednog dana je moguće, zašto da ne? Kad će doći? Ne znam. Da li će doći? Ni to ne znam. Ambicije postoje. Oporavak Partizana nije toliko komplikovan koliko ga ljudi čine komplikovanim.

17:54

"Ne znam da li će i ostali podneti ostavke, ja sam to sam odlučio"

Smatrate li da bi bilo moralno da svi ostali krenu vašim stopama? Zbog trećeg mesta na tabeli, zbog debakla u Kupu, prodajom igrača... Vi ste se povukli, šta ćemo sa ostalima?

Ne znam, iskreno. Svako treba da preispita sebe i svoju ulogu u prethodne dve godine. Koliko je doprineo, koliko nije. Ja sam samovoljno, nisam morao da pitam, niti da pošaljem poruku, niti je neko od mojih saradnika znao da će to da uradi. Procenio sam da je najbolje da uradimo za Partizan. Ne pričamo o Mijatoviću, UO ili Partizanu. Ako sam ja doživeo da mi se zviždi... Nisam otišao zbog toga, već samo zbog neodrživosti situacije koja se ponavlja iz meseca u mesec.

- Ja sam to odlučio, da li će još neko? Ne verujem. Apsolutno ne verujem, ali će se proširiti. Svako mora da odluči što mu srce i duša nalaže i do sledećeg viđanja.

17:52

"Meni ovo nije normalno"

- Poštujem odluku Skupštine, apsolutno da ne. Došao sam da pričam ovde sa vama potpuno otvoreno i transparentno da nema zadrški. Poštujem odluku Skupštine da smo svi prošli, ali pitam, zahvaljujem se svima. Ali pitam i Skupštinu, da li su oni bili prisutni ova četiri meseca dok se sve dešavalo? Tako možemo svi da prođemo, prošao sam milimetarski, da sam znao da je tako, glasao bih protiv sebe.

- Ništa ne mogu zameriti, zahvaliću se svima koji su glasali za mene, ali tresla se gora, rodio se miš. Neka frka, haos u Partizanu, a onda bude ta Skupština. Očekuješ da se desi nešto, a onda svi prođemo. Meni je to, iskreno da kažem, možda je to normalno ovde ali meni je to neodrživo. Da ne kažem nenormalno.

- Da ne idemo u nenormalizam, da idemo u prelazni rok šta je rekao Mijat, ajmo Upravni odbor, opet 4:1, pa opet velika pobeda na našem sajtu. Da ne bismo imali tih priča, povlačim se i distanciram. Dajem mesto nekom drugom. Da li imam ambicija da budem predsednik? Aposlutno da imam i mislim da će doći vreme za to. Možda ćemo nekako drugačije da se ponašamo, ali ću ostati ja sa mojom direktnošću i mojom konkretnošću i apsolutnom transparentnošću.

17:48

"Radio sam stvari koje nisu bili moje zaduženje"

- Istina je, osatli su. Razgovarali smo pre šest meseci i želeli su da ostanu. To nije bio moj posao. Kao što nije bilo mnogo stvari moj posao. Ljudi treba da shvate da sam uradio mnogo stvari. Nisam došao da napravim nekakvu zvezdu u Partizanu. Svako ko je imao prilike da bude na tom finalu u Budimpešti, videlo se ko je ko. Ovde čini mi se da važe nekakva drugačija pravila. Onaj film kad kažu Balkanska pravila, toga sam svestan.

- Radio sam mnoge stvari koje nije trebalo ili je trebalo da prepustim nekom ko je zadužen za to. Ali, eto. Ta komunikacija sa predsednikom države je trebalo da bude Rasimov deo, a ja sam morao. To pitajte Rasima. To ne treba da se dešava. U svim drugim klubovima su definisane uloge kako ko radi. Ovde kod nas je bilo sve nekako... Ko će? Mijat će.

- Ljudi su shvatili projekat novog Partizana kroz Mijata, ali svi smo zaslužni kad je nešto dobro. Kad smo bili jesenji prvaci, sve sjajno i bajno. Kad smo bili drugi, kriv sam ja. Sad kad smo treći, svi znaju da ja nisam kriv.

17:46

"Nisam shvaćen... Kad su me kritikovali, neki su priznali grešku"

Nisam shvaćen na najbolji mogući način. Možda u percepciji svih ljudi, jer ne treba zaboraviti činjenicu da ta prva utakmica protiv Čukaričkog je bila apriori vau. Sve do momenta kad sam iskazao svoje lično mišljenje. I dalje mislim i smatram da stadioni i bilo kakve druge hale ili bilo šta, apsolutno nisu platforme za priču o bilo čemu. Dolazim na stadion, dolazim u halu da navijam za klub, a onda posle toga van stadiona svi imamo svoje mišljenje.

- To su mi navijači najviše zamerili, zašto? Takva je situacija u društvu, podela u društvu, možemo da pričamo o tome dva dana i dve noći. Od tog Čukaričkog, do dana današnjeg, euforije i toga da sam ja legenda i zviždanja meni, jeste jako čudno. Tu ima svega pomalo. I situacije u društvu i svega u poslednjih godinu i po dana, ima mojih grešaka. Mnogi ljudi su kod smene Blagojevića je bila da je greška, ja smatram da nije bila.

- Sad ti koji su me kritikovali su priznali svoju grešku, skoro svi. I dalje tvrdim da je Srđan, bez obzira na njegove kvalitete i trenerske i ljudske, mislim da se nije snašao što se tiče ambicije Partizana i hrabrosti i svega što Partizan treba da ima. Mogli bi da pričamo tri dana i tri noći.

Da li biste radili drugačije?

Ne bih, ništa nisam radio poput populizma, iz bilo kog drugog interesa osim onoga što mislim da je najbolje za Partizan. Na stadione se dolazi da se navija za svoj tim, kad analizirate sve što doalzi u Evropski i svetski fudbal, to je ono o čemu pričam. Te parole, fraze i te druge stvari koje nemaju veze sa sportom će biti isključene sa stadiona. Doći će. Kao što je došao i VAR i druge tehnologije, kao i druge stvari sa veštačkom inteligencijom. Imaćemo sreće valjda.

17:42

"Imam ambiciju da budem predsednik Partizana"

Da li ste želeli da budete predsednik Partizana?

Jesam. Pre godinu i po dana, dve, kad smo se dogovorili o ovome Rasim i ja i toj mogućnosti da krenemo u priču ulaska u Partizan, jasno su bile podeljene uloge. Naravno, trebalo je da se bavim sportskim delom, Rasim je imao političku konotaciju, komunikaciju sa vlašću i državom. Milka je trebalo u marketingu da privuče sponzore, da razgovara sa ozbiljnim privrednicima da pored pomoći države i prodaje igrača, da marketinški privređuje ono što treba. Nekad više, nekad manje.

- Danko je imao ulogu da kao generalni direktor da čuva i pazi organizaciju, radnu zajednicu, da sa svojom širinom i kontaktima smiruje strasti i to se nije desilo. Da dam jednu stvar, ja sam rekao njima sve u oči. Ali, definitivno sam imao ambiciju.

- To je bio nekakav usmeni dogovor, Rasimov i moj, da kad prođe neko vreme sednemo i pričamo i razmotrimo tu mogućnost. Nije bio prioritet. Proteklih par puta sam bio tri puta sa Rasimom, ali nismo mogli da se složimo najbolje. Imao sam drugi plan. Tačnije, viziju Partizana koja treba da ide napred. On je imao drugu i nismo se složili. Imao sam ambiciju da budem predsednik Partizana i nisam je izgubio.

- Nije ovo moj kraj, neću da znam ništa o Partizanu. Daleko od toga, ja se povlačim iz jedne neodržive situacije. Ovo nije održivo sa mnom unutra, možda i jeste. Povlačim se skroz i ne interesuje me Partizan? Daleko od toga. Partizanovci imamo obavezu da budemo tu i čekamo šansu.

- Kako je Gordan Petrić rekao, ne bismo dobili šansu da uđemo u klub da je situacija bila sjajna. Tad je situacija bila neodrživa i ušli smo. Sad je neodrživa iz moje tačke gledišta, ja se distinciram, da sagledam situaciju sa distance, počeli smo da srljamo, počelo je sve na silu. To nije Partizan. Po meni najveći klub u ovom regionu, najvažniji je Partizan, slažem se. Sve ostalo je varijacija na temu, da li neko ima nekakav interes, a da to nije interes Partizana. Ne znam. Da li neko radi pravilno? Ne znam.

- Nije logično da neko ko je zadužen za sportski projekat je izbačen iz svega i da mu se ne daju informacije. Na sreću s nekima od vas imam dobar odnos i kažete mi nešto što je istina.

17:38

"Neću da pričam šta bi bilo kad bi bilo"

Da je situacija bila drugačija na Skupštini, šta bi bili neki vaši koraci da ste dobili veću podršku?

Nije poenta da li je veća ili manja podrška ili si nepodržan. Ja nisam imao prilike na ovoj sednici Skupštine da iskažem moj plan. Sportski prvenstveno, iako znate da su me dotakle razne teme za koje sam mislio da se neću suočiti. Kao što je finansijska situacija, reprogram duga, da se ne ponavljam o struji, vodi... Nekako sam se i u sportskom delu i onom drugom se namestilo da se bavim tim stvarima. Nisam imao priliku da izložim moj plan za budućnost, ne bih ni ovom prilikom šta bi bilo kad bi bilo. Nisam tu, neću se baviti. To će raditi drugi ljudi, bolje da pitate njih.

- Ne bih pričao o tome.

17:36

"Natha bi ostavio u klubu"

- Ja sam sa njim još prošle godine kad je renovirao ugovor kad je prihvatio da spusti platu i to za skoro 50 odsto i pokazao svoju veličinu i kao čovek i kao partizanovac i to je dobra ideja. Neću je implementirati, jer neću biti u klubu. Ko god bude radio, apsolutno mislim da Natho sa svojom karijerom koju je napravio je dobro došao i može da pomogne, pogotovo kad treba neke vrednosti Partizana vratiti nazad.

- Ja bih računao na njega, ali desilo se da neću biti tu.

17:35

"Ono što sam doživeo od Grobara, bilo je najgore u mojoj karijeri, priznajem..."

Da li se kajete zbog dolaska u Partizan?

Lepo pitanje, očekivao sam. Ne kajem se nijednog sata vremena provedenog na stadionu i svemu onome što se izdešavalo u oktobru do dana današnjeg. Sa svim tim teškim situacijama, manje teškim. Bili smo jesenji prvaci, ne treba da smo gurnuli mlad tim, da je vrednnsot tog tima bila manja. Mnogo lepih stvari. Rezultat definiše i rezultat kreira tu budućnost. Da me pitate, opet bih to uradio, bez obzira na iskustvo koje sam imao.

- Samo sam pokušao da nekako, na neki moj način približim taj evropski fudbal našim tendencijama. Nije srpski fudbal u procvatu, kako ligaški, tako i nacionalni tim. Ja sam član jednog borda koji se zove UEFA fudbalski bord, gde se diskutuju te teme i nove tendencije i sudijske odluke i shvatam kad god odem tamo, da smo daleko od tih novih tendencija koje moraju da dođu i doći će ovde. Jednostavno sam pokušao da to na neki način implementiram. Nekad grublje, nekad nerazumljivo za vas, za navijače. Ali, to je moj način funkcionisanja. Mislim da navijači, pa i mediji morate da znate ono što ljdui misle. Nemam nikakav problem.

- Ovde među vama ima ljudi koji su me od starta kritikovali, nekad je bilo grublje na druge teme kad nema veze. Nisam zlopamtilo, fudbal ide dalje. Razumem svakog navijača, razumem i sebe. Na utakmicama je bila obaveza da ne pustim legendu kao što je Natho, da ga pustim, iako sam znao da će biti malo te gorčine ili tog opozita prema meni. Nisam mogao da mu dopustim da mu neko drugi da tu nagradu. Moramo se oprostiti kao veliki klub, bez obzira na to šta će neko da kaže. Doživeo sam neprijatnost i to jednu od najvećih u karijeri. To je prošlo.

- Kritike navijača su dovoljne, u tom trenutku sam procenio da treba da uradim. Rasim i Milka nisu došli na utakmicu, Danko je bio, ali nije uzeo inicijativu da to uradi. Moja ljudskost i fudbalska veličina van granica ove zemlje, nego ovde, nalagala da to uradim. Iako sam bio svestan šta će se desiti. Tog dana je bio taj protest, sve je išlo u tom pravcu. Kako da ostavimo tu legendu kluba, ko da uradi to? To rade predsednici klubova, uglavnom u velikim klubovima to radi predsednik. Bez obzira na sve. Bio sam svestan, to mi je jedan od težih momenata u fudbalskoj karijeri. To su stvari koje se dešavaju. Desila se meni.

17:30

"Nisam pogrešio što sam smenio Srđana Blagojevića, ali sam pogrešio sa njegovom zamenom"

Smatrate li da su vaši izbori umesto Blagojevića bili pravi?

Ja sam uvek bio transparentan i malo sam se pobunio, prodiskutovao da ne treba to da bude tajno. Došli smo u klub pre godinu i po dana, dve, propagiramo tu otvorenost, kad se pogreši digne se ruka. To je fer-plej. Nekad date gol, nekad promašite šansu, nije to problem. Napravio sam puno grešaka, ali to ću lako odgovoriti. Smatram da smena Srđana Blagojevića nije bila moja greška, već pravi potez za Partizan. Svi to znamo, iako će neko imati nešto protiv.

- Slažem se da zamena za Blagojevića nije bio pun pogodak, da ne ulazimo u detalje. Priznajem greške, takav sam čovek. Pogrešio sam sa ne dobro pogođenim izborom posle Blagojevića, ali sam pogodio sa predlogom smene Srđana Blagojevića, jer je druga etapa pokazala da smo sa drugog mesta otišli na treći. Svestan sam svojih grešaka. Ko radi, taj i greši. Ko donosi odluke, taj i greši. Sećate se penala onog, ko šutira penal, on može da pogodi prečku. Ko ne šutira penla, nema odgovornost.

17:27

"Trebalo je ranije da podnesem ostavku, slušao sam političara, Milku, njihove glasove... Nisu isti"

Da li je odluka doneta zbog Skupštine ili ste ranije prelomili?

Skupština i situacija koja se dešavala uticala. Malopre sam rekao, ja sam negde trebalo ovo da uradim pre četiri meseca kad sam preglasan. Definitivno mislim da neko ko je igrao fudbal nekada davno, pa onda neko ko je vodio neki klub i sportski projekat jednog od najvećih na svetu. Onda ceo fudbalski put, ne na terenu, već van terena. Shvatio sam da bi moj glas trebalo da ima neku specifičnu težinu. Shvatio sam jednu stvar koja je bila porazna, to je glas jednog političara koji je predsednik kluba, Rasima Ljajića, onda glas jedne Milek Forcan koja ne znam da li se ikada bavila vođenjem bilo kakve sportske organizacije.

- Glas Vojina Lazarevića koji nije bio na UO, nije bio ni danas, već je delegirao nekog. Neću Danka tu, on je igrao fudbal, nije vodio, ali je igrao. Neshvatljivo je da takav Upravni odbro vrati trenera kog smo smenili u novembru, da ne pričam o prodaji igrača. To je bila moja greška. Tada je trebalo to da uradim, ali hajde, nikada nije kasno.

17:24

Mijatović: Moram da podnesem ostavku!

- Dobar dan svima, dobro nam došli. Nije ova sala toliko strana. Da pređemo na stvar. Predsednik kluba je rekao u svom obraćanju šta se dogodilo na Skupštini, mislim da je bilo dobrih i konstruktivnih diskusija da Partizanu bude bolje, da primimo poruke i odlučimo šta ćemo i kako ćemo u kom pravcu. Kao što znate svi članovi uprave su dobili poverenje Skupštine i to je ono što me jako brine.

- Slušao sam konferenciju za novinare predsednika Rasima Ljajića i slažem se donekle u njegovim stavovima da treba krenuti nekim drugim pravcem, treba misliti na Partizan, treba uraditi sve da se nekakve relacije, da se situacije koje su se dešavale poslednja četiri meseca srede. Ja iz mog iskustva i svega što se dogodila i tih Upravnih odbora gde sam preglašavan sa 4:1, to je objavljivano kao veliki rezultat. Pitam sebe, a pitam i vas, da li je to moguće?

- Ja lično mislim da to nije moguće. Ne zato što ja neću ili hoću, već Danko, Rasim, Milka. Mi smo pokazali nešto u poslednja četiri meseca što ne treba da bude Partizan. Mislim da ste i vi to iskoristili kao nekakvu temu, koju je svako na svoj način plasirao. Nešto što je vaš posao. Partizan je veliki klub da bi krenuli u tom pravcu. Odluku da napustim Upravni odbro sam trebao da odem pre četiri meseca, kad sam reka sputan da rešim i predložim stvari. Preglasan, to je ono što razmišljam u procesu od tri, četiri meseca. Nisam kao potpredsednik imao svoju odluku za sportsku odluku.

- Da li je to potpis igrača, neka prodaja. Moram naglasiti da u transferu Andreja Kostića sam saznao putem medija, to je nenormalno, neprofesionalno, to je za jedan Upravni odbor, da ne kažem bruka i sramota, ali neočekivano. Čekao sam ovu Skupštinu i negde bio taj koji je govorio da treba da se održi Skupština i vidimo ko ima, a ko nema poverenje. Dobio sam poverenje Skupštine, raduje me s jedne strane, a brine me jer posle četiri meseca tog nekog neslaganja, tog nekog našeg prepucavanja i svega ostaloga... Videli ste sve. To mi nekako čudno. Ništa to ne važi, sad smo okej, danas je novi dan. Ne znam kako da započnem novi dan.

- Hipotetički, Srđan Blagojević je naš trener i ima godinu dana ugovora. Ja mislim da Srđan Blagojević nije adekvatan trener za sportski projekat Partizana, to je moje mišljenje. U novembru sam ja inicirao njegovu smenu i svi su se složili. On je vraćen protiv moje odluke. Logika mi govori da moram da kažem da se slažem ili da kažem da predlažem neko novo rešenje. Zamislite da predložim novo rešenje i opet budem preglasan. Ne mogu da prihvatim nešto u šta ne verujem. Ne mogu da prihvatim sportski projekat za koji mislim da nije okej. Prepuštam da to ljudi rade koji znaju više, imaju iskustva nekom drugom. Da li je to ovaj Upravni odbor, on će morati da se širi. Po statutu kluba mora da ima pet ljudi, a onda definitivno, ja kao potpredsednik za sportska pitanja moram da podnesem ostavku. Ovo ne treba da ide dalje, mislim da treba da dovedu nekgo ko to bolje radi, ko ima drugačiju viziju i neko kome će ukazati poverenje.

- Ne mogu ovako, zaslužuje Partizan bolje. Jedan od igrača je rekao da je ovo rijaliti, ne bih se složio. To je jedna stvar, a ovo je druga stvar. Da ne pravimo to, ja se povlačim. Zahvaljujem se svima, navijačima, saradnicima i svima.

17:21

Rasim Ljajić za kraj o Mijatoviću

- Statut vrlo jasno kaže da je za razrešenje potreban 21 član koji bi glasao protiv. Nema tu nikakve dalje diskusije, to nije stvar slobodne interpretacije.

17:21

"Petrićev predlog je bio da svi odemo"

- Njegov predlog je bio da svi odemo. To nije loš predlog. Samo što je taj predlog usledio, znate da se dugo tražila sednica Skupštine, to smo dali i ja apsolutno ne bežim od toga. Rekao sam 100 puta pre ovoga, da će kulminirati ti sukobi u klubu, da je najbolje da dođe potpuno nova garnitura. Neće bela roda da ih dovede sigurno. Neće milijarder doći sigurno. Istog momenta bismo zakazali Skupštinu. Lako je to reći. Najlakše je to reći. Lako je da dođe nova garnitura. Moramo da uložimo dodatni napor da harmonizujemo odnose. Tačno je da je to teoretski dobro rešenje, ali ne možete te ljude da nađete.

17:19

Rasim Ljajić: "Ne osećam nikakvu pobedu"

- Pravo da vam kažem na prvo pitanje ne osećam nikakvu pobedu. To vam kažem sad pred vama posle svega što se dešavalo. Ne doživljavam to na taj način. Pobeda bi bila ukoliko ovi rezultati glasanja nas primoraju da prestanemo na to što ste pomenuli. Svi smo odrasli ljudi. Ne postoji niko ko može da zabrani da se daju intervjui. Svi treba javno da nastupaju. Mi bez javnosti ne možemo. Preterana centralizacija bi bila efikasna, ali za vas ne bi bilo dobro. Ne treba da zavisite od mene, Peđe, da li se prodaje neko, treba da imamo transparentan odnos prema vama, više ljudi da sa vama komunicira. Nadam se da će ovo glasanje da nas učini zrelijim.

17:18

Sada se obraća i Peđa Mijatović

Sada će se obratiti i potpredsednik Peđa Mijatović.

17:17

"Moramo da poštujemo rezultate, u protivnom..."

- Ja mislim da moramo, moramo da poštujemo rezultate, u protivnom... Moramo da poštujemo, da je bilo gore i bolje, mora da se poštuje ishod. Moramo da svi menjamo ponašanje da dođemo do nečega što nas povezuje, a to je Partizan i interes. Mnogo posla očekuje Partizan, prozivka je uskoro, taj posao mora da se obavi i moramo da intenziviramo dogovore unutar članova UO:

17:15

O Vojislavu Lazareviću...

- Iskreno, mi imamo već najavu Vojislava Lazarevića. On je čekao, nije hteo da pravi probleme, zbog obaveza je najavio da ne može da se posveti radu u UO. To mogu da kažem. Ono što mogu da nagovestim, biće promena u smislu proširenja i novih ljudi. UO imamo pravo da menjamo i verifikujemo u tom pogledu. Samo zbog toga će Skupština biti brza. Zavisi od ljudi koji budu deo UO, nije cilj da formalno uvećamo UO, nego da dovedemo ljude koji će poboljšati rad Partizana.

17:14

"Navijači su rekli da će biti uzdržani"

- Navijači su rekli da će da glasaju uzdržano. Neće da se opredeljuju. Pošto je tajno glasanje, ne znam ko je kako glasao, mogu samo da pretpostavljam. Navijači i predstavnici su rekli da će biti uzdržani.

17:13

"Moram da sednem sa svima pojedinačno"

- Pa nema tu šta otkrivam kao toplu vodu. Moram da sednem pojedinačno sa svima i da obavim razgovor, da smanjimo tenzije, šta god da je bilo. Niko nije došao kao prijatelj, drug. Okupili smo privremeni organ, pa UO na osnovu biografija iz prošlosti. To je dobro funkcionisalo, pa je bilo neslaganja, ne postoji drugi način osim razgovora. To ne garantuje pozitivan ishod, da ne bude da širim optimizam, da ne iznosim svoja gledišta. Želim da uložimo maksimalan napor da se to dogodi. Da li će se dogoditi, to ne mogu da tvrdim sa sigurnošću. Ali to je tako.

17:12

"Moramo da uđemo u proces proširenja UO"

- Tako je bilo i ranije. Skupština je ta koja bira članove UO, da li je potebno proširenje i osveženje, to nema nikakve dileme da se poveća, da uđu novi ljudi, nova energija, nove ideje, nova kreativnost. Pet ljudi je napravilo veliki posao i napor da se sve stabilizuje, za dalje to nije dovoljno. Potrebno je u najkraćem roku UO prošriti. Moramo da budemo inkluzivni, moramo da razgovaramo sa više ljudi, ljudi nisu znali šta se dešava, nisu hteli da ulaze u podele. Moramo da krenemo u proces proširenja UO.

17:09

"Blagojević nije bio tema"

- Skupština nije mesto da se pokaže ovo što ste vi govorili, čekalo se glasanje i ishod, videli smo kakav je ishod bio. Moramo da poštujemo rezultate, da li se sviđaju ili ne. Ishod mora da bude bazični temelj. Ja se nadam da ćemo u dogovorima i razgovorima da rešavamo preostala otvorena pitanja koja smo imali. Blagojević nije bio tema.

17:07

"Doći će opet do toga da se preglasavamo na Skupštini i na UO"

- Rekao sam, ne mogu da se ponavljam, jasno je da smo probali ovim putem i videli smo gde smo stali. Moramo da menjamo model ponašanja, da uložimo dodatni napor, da nađemo model koji će biti u interesu Partizana. To znači da moramo da razgovaramo više, da se dogovaramo više i da usaglašavamo svako buduće rešenje. Nije dobro ako postane praksa da se prelasavamo. Doći ćemo do toga da se preglasamo na Skupštini UO.

17:05

Ko će donositi konačne odluke?

- To ostaje kao krajnja mera, nikome nije prijatno da se preglasava, to apsolutno ne daje rezultate. To podrazumeva bolju komunikaciju i razgovore, pre nego što dođe do glasanja. Ono ostaje kao mera da razreši neke situacije.

17:04

"Svaka važna odluka mora da prođe UO"

- Pravila kažu i Statut kaže da je Sportski sektor zadužen za predloge, a UO da to verifikuje. Svaki klub funkcioniše na taj način. Čekamo predloge sportskog sektora za prodaju i dovođenje igrača. Svaka važna odluka mora da prođe UO, koja ima finansijske implikacije.

17:04

"Bilo je gorih i težih situacija", kaže Rasim Ljajić

- Moramo da nađemo način. Bilo je gorih i težih situacija. Naprosto, zadržavanje statusa-kvo je najgore moguće rešenje, videli smo gde to vodi. Svako pojedinačno mora da uloži napor da se komunikacija popravi, unapredi i da ta komunikacija da praktične rezultate. Pre svega kada je donošenje odluka u pitanju.

17:03

Ljajić: "Moramo da nađemo način da funkcionišemo u interesu Partizana"

- Mi moramo da tražimo načine funkcionisanja iz prostog razloga što je ovakvo stanje neodrživo, mora da se nađe način komunikacije, da se donesu najbolje odluke u interesu Partizana. Izjave su bile da ćemo poštovati svaku odluku članova Skupštine, možda će se one svideti nekome, a nekome neće, poštujući pravila koja važe za FK Partizan, moramo ove odluke da poštujemo kao bazične. Jasno je kako je funkcionisao klub do sada da to teško da može tako, mora da funkcioniše u interesu Partizana.

17:01

Rezultati glasanja!

- Pretpostavljam da vas ne interesuje kako je tekla rasprava, već samo rezultati glasanja. Vi pitajte šta god hoćete. Ukratko, hoću da kažem da smo imali konstruktivnu i na momente polemičnu raspravu. Iznete su različite pozicije, statovi, gledišta iz prethodnih godinu i po dana. Zajednički imenitelj je da je napravljen rezultat u smislu stabilizacije kluba, ali smo nezadovoljni plasmanom na tabeli i proces se nastavlja dalje, ne samo finansijski, nego i organizaciono da se klub stabilizuje. Svake naredne godine Partizan se bori za najviši plasman i da igra Evropu. Kao što smo najavili, stavili smo na glasanje poverenje članovima UO, da vidimo da li postojeći saziv i sastav UO ima poverenje članova Skupštine. Glasanje je bilo tajno i nakon prebrojanih glasova, pojedinačno rezultati su i kakve su posledice:

Rasim Ljajić 30 za, 2 uzdržana, 3 protiv

Danko Lazović: 25 za, 3 uzdržana, 5 protiv

Predrag Mijatović: 11 za, 4 uzdržana, 20 protiv

Milka Forcan: 23 za, 4 uzdržana, 6 protiv

Vojislav Lazarević: 20 za, 3 uzdržana, 8 protiv

Da bi neko bio razrešen, potreban je 21 glas protiv. Pošto se u ovom slučaju to nije dogodilo, nijedan član UO nije dobio 21 glas, u formalnom smislu, ovaj sastav UO ostaje u onom sazivu koji je ustanovljen na prošloj sednici. Potvrđen je mandat.

16:54

Uskoro se obraća Rasim Ljajić!

Očekuje se obraćanje Rasima Ljajića, koje treba da počne svakog momenta.

16:51

Svi ostaju u klubu!

Prema informacijama, doneta je odluka da svi ostanu u klubu!

16:37

Glasanje je završeno!

Sport Klub navodi da je glasanje upravo završeno i da je u toku brojanje glasova!

16:23

Sadržaj papira koji su delegati dobili

Na papirima koje su dobili delegati su imena svih članova Upravnog odbora u vezi sa čijim poverenjem će glasati delegati.

16:20

Bilo je komešanja... Zna se ko broji glasove!

Kako saznajemo, u Skupštini je vladala velika tenzija i rasprava u vezi sa načinom glasanja. Međutim, na kraju se ostalo pri prvobitnom stavu da bude tajno, a glasove će brojati Siniša Kupinac i Željko Milićević.

16:14

Glasanje kreće!

U ovim momentima se upravo odvija proces.

16:03

Glasanje će biti tajno!

Jedan deo prisutnih u sali je zbog toga negodovao, prenosi Sport Klub.

15:57

Odluka će uslediti i biće obrazložena na konferenciji za medije

Odluka će biti ubrzo obelodanjena na konferenciji za medije koja sledi posle Skupštine. Ipak, pre toga sledi tačka - razno.

15:57

Približavamo se glasanju...

Očekuje se najvažniji momenat čitave Skupštine.

15:54

Petrić držao reč

Gordan Petrić je evidentno nezadovoljan generalnim stanjem u klubu, kaže da je pogrešio što je stao uz Rasima Ljajića, zato što su preko njega došli i predlozi za Predraga Mijatovića, pa kasnije i Danka Lazovića. Obratio se i Milki Forcan, javlja izvor "Sportkluba".

15:44

Ovo je dnevni red Skupštine FK Partizan

U nastavku se nalazi konačni dnevni red Redovne sednice Skupštine Fudbalskog kluba Partizan.

Datum održavanja: 1. jun 2026. godine

Vreme održavanja: 14 časova

Mesto održavanja: Sportski centar Partizan - Teleoptik, Mostarska 12, Beograd - Zemun

Dnevni red:

1. Izbor radnih tela (zapisničari i overivači zapisnika) i eventualno poveravanje vođenja sednice drugom licu u skladu sa odredbom iz člana 50. stav 9. Statuta

2. Usvajanje zapisnika sa prethodne sednice Skupštine

3. Usvajanja izveštaja o poslovanju Kluba sa finansijskim izveštajem, u periodu od prethodno održane redovne sednice Skupštine

4. Glasanje o poverenju članova Upravnog odbora Kluba

5. Razno

Dnevni red Skupštine FK Partizan Foto: Z. I.
15:20

Pogledajte trenutke kada su delegati dolazili na Skupštinu FK Partizan

15:10

Ko može da glasa?

Prijatelji kluba, odnosno redovni članovi Skupštine su: Milka Forcan, Ilija Dražić, Vojislav Lazarević, David Zelenkapić, Saša Ilić, Goran Trobok, Dejan Vukotić, Miladin Danojlić, Dr Momčilo Jakovljević, Dr Branko Đurović, Aleksandar Matić, Stanko Kustudić, Nebojša Jakovljević, Stojan Dangubić, Ninoslav Prodanović, Vladimir Adžić, Srđa Knežević, Gordan Petrić, Vujadin Stanojković, Branko Brnović, Željko Tanasković, Dragan Životić, Dušan Milisavljević, Dragan Paskaš i Tomislav Karadžić.

Počasni predsednik Partizana Ivan Ćurković je izabrao petoricu članova Skupštine i to su, pored njega, još Predrag Mijatović, Rasim Ljajić, Marko Nikolić i Nenad Vojnović.

Iz Radne zajednice delegirani su Miralem Sulejmani, Slađan Šćepović, Zvonko Varga, Nenad Marinković, Danko Lazović, Miroslav Bogdanović i Miloš Šaranović.

Na koncu, četiri mesta pripadaju predstavnicima navijačkih grupa.

15:07

Već se razgovaralo o finansijama

Prema pisanju Sport Kluba, na sednici Skupštine FK Partizan se diskutovalo i o finansijama. Navodi se da se počelo izveštajem Danka Lazovića, a da se potom situacija malo "zakuvala" kada je Peđa Mijatović zatražio reč. Dodaje se da je bilo oštro.

14:59

Pogledajte ko je sve od delegata stigao na Skupštinu FK Partizan

14:58

I Milka Forcan je stigla na Skupštinu FK Partizan

Malo nakon Predraga Mijatovića, stigla je i Milka Forcan.

14:58

Predrag Mijatović stigao na Skupštinu sa fasciklom u ruci

Predrag Mijatović stigao je 15 minuta pred početak Skupštine FK Partizan sa fasciklom u ruci.

14:57

Pročitajte sve najvažnije detalje današnje Skupštine FK Partizan

14:55

Dobar dan!

Poštovani čitaoci Telegraf Sporta, dobar dan i dobrodošli!

U blogu uživo ćemo ispratiti dešavanja sa današnje Skupštine FK Partizan, koja se održava u Sportskom centru "Teleoptik". Ona je već počela od 14.00 časova.

Video: Delegati stigli na Skupštinu FK Partizan: Tu su Mijatović, Milka Forcan, Rasim Ljajić, Saša Ilić...

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA