Da li Milojević može kao Ljupko da sruši Bajern? Legendarni trener Zvezde ima recept za senzaciju

Najslavnije trenersko ime crveno-belih imao je reč u najavi još jednog spektakla na našem najvećem stadionu

Komentari

  • Darko007

    Znaci opet bunker...

  • R R

    Da nije tuzno bilo bi smesno , jeste da Bajern moze da kalkulise ali ne zeli da sebe dovodi u upasnost zbog neke smesne sice.

  • Mića

    Pa može ako Bajern bude igrao kao Javor protiv Partizana. Sklanjalicu, kako to vole reči glodari.

  • 😂

    😂😂😂...Recept je ne primiti 5 komada,sve ispod toga mala crvena petokrakica ima da slavi ko pobedu.

    • Gruja

      @😂

      Jedino sto moze zlezda da dobije to je grip! 😂😂😂😂😂

  • lemi

    eh, da im je luka jovic..

  • MilanT

    Vi strucnjaci sta mislite kako bi partizai prosao protiv onakvog Napolija,PSZa,Liverpula,Totenhema,Bajerna...kad mu raspali Mancester da 3 komada a promasi 6 zicera sa 6om postavom... Zvezda je uvek bila i bice za vas inspiracija,neresiv kompleks...uvek. i da se sutra ugasi ostace zauvek bolja.

    • Tutu

      @MilanT

      Nek si nam reko

    • Maka

      @MilanT

      Raspali Mancester deli mesto na tabeli sa raspalim Totenhemom.

  • Goran

    Koga jadan on da srusi.On ne moze ni Javor da pobedi.

  • znamo vas

    ne lupetajte ko otvoreni prozor..da je ne primit 6 komada..svaki poraz ispod 6 je kao nerijeseno...da bajern igra sa 6 -om ekipom ne bi izgubili od ove turisticko-penzionerske druzine zvana fk zvezda..

  • Nebojsa

    Kako da srusi kad mu je najistureniji igrac na centru, njemu i ofanzivni vezni igraju u defanzivi. Lose C.Zvezda izgleda ove godine, da li je do Milojevica ili igraca mislim i jedno i drugo.

  • duci

    Pa da ima Ljupkov tim naravno da bi mogao

  • ijaoj!

    imao si gotov tim,i Mika obućar bi vodio lagano onu postavu. Sad bi da te vidim Ljupko! ne tupi više aman. i vraćao si se na klupu pa smo od Bečeja gubili. Sećamo se kako si otišao posle tri meseca,tj oterali smo te

  • Partizan pa Bog

    Moze pod uslovom da sude nase sudije . Penallll penallll penallllll bre .

  • Zvezda

    Moze ako se Zvezdice ujedine i inteligentno,takticki,snazno.samopouzdano odigraju partiju jer Bajern nece rizikovati povrede kada vec ima dovoljno bodova da ostane prvi.

    • Nusknvp

      @Zvezda

      Cuj nece rizikovati, a u igri im prvo mesto i eventualna prednost domaceg terena i zreba na prolece

    • Danilo

      @Zvezda

      Ti si sa komentarom zalutao. Nije Bajern srpski vec njemacki klub koji uvijek zeli vise i kod kojeg nema opustanja i rizika. Zvezdi se cak ne moze ni potrefiti da pobijedi kao sto je tobio slucaj sa Liverpulom. Ovo ne govorim zato sto sam navijac Partizana vec je to realna situacija.

Preporuka sa Weba

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima