
Evroliga ima novi logo, velika promena posle 15 godina!
Evroliga je skoro ozvaničila velike promene i promene u strukturi takmičenja, pošto će u odnosu na dosadašnjih 18 timova, sada biti 20 ekipa u elitnom društvu. Večiti su dobili licence, a Dubai je postao novajlija i nadmetaće se sa najvećim klubovima Starog kontinenta.
Sada se Evroliga oglasila novim saopštenjem, posle 15 godina elitno takmičenje je završilo partnerstvo sa "Turkish Airlines", te na taj način menja vizuelni identitet.
- Evroliga sa ponosom najavljuje početak nove, hrabre ere, predstavljajući novi, čist vizuelni identitet svoje prestižne lige: ‘EuroLeague’. Ova strateška promena označava kraj dugogodišnjeg partnerstva sa Turkish Airlines-om, koje je počelo 2010. godine, dok Liga ubrzano kreće ka budućnosti sa većom vidljivošću, inovacijama i globalnim angažmanom. Konsolidacija takmičenja pod jedinstvenim brendom ‘EuroLeague’ odražava zrelost lige i usklađuje se sa obnovljenom komercijalnom strategijom usmerenom na jačanje prisustva na svim platformama. Takođe, postavlja Evroligu kao nezaobilazno srce košarke u Evropi - stoji u saopštenju.
Reč povodom svega ovoga imao je izvršni direktor Evrolige - Paulijas Motejunas.
- Danas obeležavamo važnu prekretnicu u razvoju naše Lige. Ujedinjujući se pod imenom EuroLeague, ne samo da menjamo vizuelni identitet, već redefinišemo naše ambicije. Naša zahvalnost Turkish Airlines-u je ogromna; njihova podrška oblikovala je modernu EuroLeague. Sada, sa novom strateškom vizijom i uzbudljivim planovima, spremni smo da proširimo svoj globalni domet, produbimo angažman navijača i pružimo nenadmašnu vrednost našim klubovima, partnerima i pristalicama - izjavio je Motejunas.
(Telegraf.rs)
Video: Kakav gol
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.