
Oglasili se nezadovoljni navijači Partizana: "Stvaramo frustracije koje se lako mogu pretvoriti u problem..."
Sve veći broj vlasnika sezonskih ulaznica Košarkaškog kluba Partizan izrazio je nezadovoljstvo određenim odlukama klupske uprave i marketing sektora, navodi se u kritičkom tekstu objavljenom na sajtu "Humska magazin" pod naslovom "Marketing potezi KK Partizan: Kratkoročna dobit, dugoročni rizik".
U tekstu se ističe da su pojedini marketinški potezi kluba usmereni isključivo ka kratkoročnoj finansijskoj koristi, dok zanemaruju lojalne navijače koji godinama podržavaju klub kroz kupovinu sezonskih karata. Vlasnici karata smatraju da se njihova lojalnost nedovoljno ceni i da su, u više navrata, stavljeni u nepovoljan položaj u odnosu na kupce pojedinačnih ulaznica i promotivnih paketa.
Istaknuto je nekoliko stavki koje izazivaju nezadovoljstvo kod vlasnika sezonskih ulaznica:
- Zatvaranje osnovnog sadržaja iza pretplate (Part+) i forsiranje alternativnih simbola narušavaju dugoročnu vidljivost i identitet.
- Lojalni navijači koji su prihvatili više cene sezonskih i čak pomagali klubu finansijski sada su dodatno opterećeni.
- Tiketing problemi (pad sajta, duple prodaje sedišta) urušavaju poverenje.
- Postoje pozitivne eksternalije (ritual, lojalnost, zadovoljstvo navijača, vrednost za sponzore) koje nisu monetizovane „istog dana“, ali jačaju brend i buduće prihode.
- Predlog: deo sadržaja ostaje besplatan (YT), Part+ postaje premijum dodatak, zvanični grb je centralni znak, stabilizacija tiketinga i „osluškivanje“ navijača.
Prenosimo i deo saopštenja navijača:
- Navijači KK Partizan, godinama ulažu vreme, novac i emocije u klub. Prihvatili smo veće cene sezonskih i masovno kupili karte jer verujemo da smo deo kluba i da tako doprinosimo snažnijem timu i većoj nezavisnosti.
Zato brinu poslednje marketinške odluke: zatvaranje sadržaja iza Part+ pretplate, uporno forsiranje alternativnih grbova i utisak da se o svemu odlučuje bez istinskog osluškivanja zajednice. Takvi potezi mogu da povećaju prihod danas, ali sutra slabe brend, razaraju odnos sa navijačima i logično vode ka manjoj bazi navijača i manjim prihodima.
Sada je momenat da se širi krug ljudi koji vole Partizan - igramo Evroligu, imamo najboljeg evropskog trenera i ozbiljan budžet. Umesto gradnje poverenja i ‘regrutovanja’ budućih Partizanovaca, stvaramo frustracije koje se lako mogu pretvoriti u problem za klub u budućnosti.
Kompletan tekst i dobronamernu kritiku za KK Partizan možete pročitati na ovom linku.
(Telegraf.rs)
Video: Zvezdan Terzić o Piksiju i debaklu protiv Engleske
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Ča2k
Najveca glupost je sto ne daju prenos na tv. Koliko ima navijaca medju starijom populacijom koji nemaju telefone, kompjutere i koji nisu u mogucnosti da gledaju pripremne meceve. Ako su ljudi to treba da promene. U suprotnom ce izgubiti navijace. Ostoja da prestane da razmislja samo o profitu.
Podelite komentar
Hugo
Uzimaju novac od naroda. Zna se cijoj stranci Ostoja Mijailovic pripada vec 13g. Sva sreca tu je veliki Zeljko Obradovic da nam donosi titule i da bude predvodnik velikog partizana
Podelite komentar
Naj
Ćaci navijači. Lažna opozicija
Podelite komentar