≫ 

''Plastični klub'' nakon digitalnih zastava ima novu ideju: Influenseri i dođoši umesto navijača

Mančester siti smislio ideju kako da napuni tribine za utakmice Lige šampiona

  • 0

Velika nezainteresovanost vlada kod navijača Mančester sitija za utakmice Lige šampiona zbog neatraktivnih protivnika kakvi i su zagrebački Dinamo, Šahtjor i Atalanta!

Zbog toga su čelnici kluba rešili da se okrenu novoj grupaciji ljudi studentima, influenserima, novim stanovnicima Mančestera koji su neopredeljeni ili ne preterano zainteresovani za fudbal.

Od kada su počeli da ''kupuju istoriju'', odnosno da pretplaćaju igrače ne bi li ušli u sam vrh engleskog i svetskog fudbala, navijači ostalih klubova Mančester Siti nazivaju ''plastični klub'', jer sve rade uz pomoć plastike (kartice).

''Sve je veštački'', igrači su dolazili na početku vladavine šeika Mansur bin Zajeda isključivo zbog velikih plata koje nigde drugde nisu mogli da dobiju, i još od tada vlada animozitet prema njima.

Primer dolaska Robinja iz Real Madrida u maleni Siti, ili dovođenje Najdžela de Jonga za 20 miliona evra iako je imao otkupni klauzulu od 16 samo kako bi se pokazala nadmoć. To je nešto zbog čega ostrvski navijači, izuzev Sitijevih, ne vole ovaj klub.

Mančester Siti Foto: AP

Prošle sezone su pokušali da uvedu novu ''modu'' u fudbal i da jedno od zaštitnih znakova svakog fudbalskog meča na celom svetu zastave, transparente i banere zamene digitalnim što je izazvalo lavinu negativnih komentara i kritika. Na utakmicama su na displejima stajale fotografije zastava umesto pravih pod izgovorom da je ovako bezbednije (nije zapaljivo) i ne smeta nikome da posmatra meč.

Nakon svih ovih poteza koji su izazivali samo gnev kod ljubiteja fudbala, novi se nikako neće dopasti ni navijačima Građana. Uprava želi da ih zameni jer ne žele da gledaju Ligu šampiona u kojoj ne igraju protiv najboljih.

Tribine su bila poluprazne na prve dve utakmice grupne faze Lige šampiona koje je Siti igrao kod kuće protiv Dinamo Zagreba i Šahtjora. To je slika koju upravi kluba želi da promeni na narednom meču protiv Atalante.

Izašao je oglas u kome klub poziva influensere sa društvenih mreža da pišu pozitivne objave o klubi i atmosferi na utakmicama. Lokalni mediji prenose da Šeik Mansur bin Zajed po svaku cenu želi da njegov klub postane popularniji od gradskog Junajteda i da je sada najbolja prilika za to zbog loših rezultata Crvenih đavola.

FK Mancester Siti, slavlje osvajanja titule Foto: Tanjug/AP

Oglas je postavljen na aplikaciji ''Tribe'' platformi preko koje influenseri traže poslove.

Identifikovali smo studente, mlade profesionalce i one koji su novi u Mančesteru kao našu idealnu publiku. Međutim, ne možemo da ignorišemo tvrdo jezgro naših navijača, jer on i dalje kupuju najveći deo ulaznica. Želimo da preko influensera, koji će ispričati autentičnu i iskrenu priču o tome kako je na utakmici, raširimo sliku o sjajnoj atmosferi na Etihadu - stoji u oglasu.

Još jedna ''revolucionarna'' ideja uprave Građana koja će možda i imati neki odjek u svetu influensera, ali svakako ne i kod ljubitelja fudbala.

FK Mančester Siti - FK Everton, Vejn Runi Foto: Guliver/Michael Regan/Getty Images

Video: Da li je ovo najveći derbi na svetu? Boka i River remizirali, planeta se divila

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA