Kada navijaš, nisi na mreži: Spektakularno Heineken® finale Lige šampiona

B. M.
B. M.    
Čitanje: oko 2 min.
  • 0

Pari Sen Žermen sinoć je trijumfovao nad Interom u finalu Lige šampiona, u kom su se nakon 32 godine našli italijanski i francuski klub – i dok su Francuzi odneli ubedljivu pobedu nad Italijanima sa 5:0 razlike, zabeležen je još jedan važan rezultat, Heineken® i Liga šampiona pobedili su socijalne mreže.

Kao ponosni sponzor UEFA Lige šampiona, Heineken® je i ove godine organizovao gledanje spektakularnog finala u Zimskoj bašti Sava Centra, koje je bilo specifično po tome što je brend motivisao sve zvanice da se isključe sa svojih društvenih profila i uključe u događaj za pamćenje.

U okviru svoje globalne kampanje, “Social off Socials”, čuveni brend je poručio svim navijačima da se prepuste trenutku i telefone ostave na klupi. Od prvog do poslednjeg zvižduka, glavni junaci večeri bili su atmosfera, rivalitet i navijanje.

- Događaji poput finalne utakmice Lige šampiona nemaju reprizu, zato mi u Heineken®-u verujemo da svi fudbalski navijači zaslužuju da uživaju u momentu kroz jedinstveni doživljaj praćenja iste – bez skrolovanja, distrakcija i notifikacija. Oni ostaju u sećanju. Naša kampanja je ujedno i podsetnik koliko je važno da budemo u trenutku, da socijalne mreže ostavimo bar neko vreme sa strane i uživamo u istinskoj emociji, pravoj društvenoj mreži i autentičnom iskustvu koje zajedno gradimo još od 1873. godine - izjavila je Tamara Pajević, direktorka marketinga u kompaniji HEINEKEN.

Svi prisutni dobili su simbolične crvene i žute kartone i stikere sa efektnim porukama koje su izazvale osmehe, odobravanje, kao i posebne kutije za odlaganje telefona. Neke od njih su: Izvinite društvene mreže, večeras se prati finale Lige šampiona, Vreme je da vaši telefoni ispadnu iz igre, Kad navijaš, nisi na mreži, Vreme je za #DisconnectToConnect, jer počinje finale Lige šampiona… Među zvanicama našli su se voditeljka Jovana Guzijan, influenseri Stefan Vuksanović (@mudja) i Nikola Novaković (@supernole9).

Osim toga, publika je imala priliku da uživa u vrhunskom kvalitetu Heineken® piva, audio – vizulenom spektaklu uz veliki LED ekran, takmičarskoj energiji i raznim iznenađenjima, dok su kući poneli ono najvrednije – uspomene koje nijedna društvena mreža ne može da nadomesti.

Jer kad se piše istorija – ne želite da je propustite.

(Telegraf.rs/PR)

Video: Štulić: Biće teško u Tirani, daćemo maksimum da pobedimo Albaniju

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA