Gde mu nestade krokodil? Lakost promenio logo Đokoviću za Rim i sada je to foka!
Novak Đoković nastupa na Mastersu u Rimu, a poznati brend Lakost, čiju oprema naš teniser nosi, spremila mu je specijalni dizajn za ovaj Masters.
Nešto drugačije majce nosiće Novak u Rimu. Jedan od prepoznatljivih znakova će nedostajati, ali će zato nositi sjajnu poruku.

Akcija francuskog brenda Lakost, da skrene pažnju na ugrožene životinjske vrste, biće primenjena i na Mastersu u Rimu.
U saradnji sa Međunarodnom unijom za očuvanje prirode (IUCN), Lakost je prošle godine predstavio deset novih motiva za svoje kultne polo majice i prvi put je, posle 85 godina postojanja, zamenio prepoznatljivi logo brenda, krokodila.
Svaka od deset životinja koje su motivi na novim Lakost majicama je na rubu izumiranja.
Predstavljene su: burmanska kornjača, javanski nosorog, severni lemur, sumatranski tigar, kalifornijski kondor, kakapo, vakita, anegada graund iguana, istočni crnokrestasti gibon i saola.
Ove godine kompanija je rešila da skrene pažnju na foke, tako što je na majce Novaka Đokovića koje će nositi u Rimu, prišila njih umesto krokodila.

(Telegraf.rs)
Video: Miran Fabjan ekskluzivno za Telegraf pred FNC 23: "Zalediću ga za 30 sekundi"
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
goxy
Ma kupio kod kineza zna se da je krokodil lacoste
Podelite komentar