UZNEMIRUJUĆI VIDEO: Evo kako je izgledao napad vuka na devojčicu u BG zoo vrtu! (VIDEO)

Telegraf je došao u posed video snimka na kom se jasno vidi šetalište zoo-vrta i volonterka koja na povocu vodi vuka. U jednom trenutku on iznenada napada devojčicu i ujeda je za leđa

Komentari

  • Teodora

    18. maj 2014 | 21:06

    Volonterka se uopste nije igrala sa vukom,bas suprotno, nije obracala paznju na vuka,gledala je u telefon.Vuk je divlja zivotinja i ne mozete njega kriviti za ovo.

  • lastimus

    13. maj 2014 | 02:52

    Pročitala sam baš puno komentara i mnogo je glupih, nelogičnih, bezobraznih i čak apsurdnih. Za sve vas koji optužujete vuka: on je divlja zver koja je zbog ljudske bahatosti i bezobraznosti, protiv svoje volje, dovedena da živi u kavezu, unesrećena. Nije ni najmanje kriv i ponaša se onako kako se svaka divlja životinja ponaša, i trebalo bi da živi u prirodi, slobodan i srećan. Dalje, svi vi koji optužujete babu: a vi biste očekivali da vidite vuka na povocu? Pa ne biste. Žena je mislila da je to pas sa svojim vlasnikom, kao što bi sigurno i svako od vas mislio. Vidim takođe komentare tipa ''onaj levo kod kaveza nije prišao, sram ga bilo'' pa recimo samo da nije prišao jer se tamo već skupilo 6 ljudi. Ali, da, sram ga bilo, rekoste vi hrabri ljudi koji morališete i isterujete pravdu komentarišući članke sa internet portala a onda izlazite na ulice i bivate bahati, bezosećajni i sebični. Sve u svemu, ovde postoji jedna jedina osnovna greška a to je samo postojanje zooloških vrtova. Ogromna je sramota to što je tako puno ljudi koji ne poštuju životinje i smatraju da je njihova sloboda u čovečijim rukama te ih tretiraju kao objekte i niža bića. No, tako je kako je, pa kad već zoološki vrtovi postoje, onda se prvo životinjama moraju obezbediti besprekorni uslovi za život, što sličniji onim kakve imaju u prirodi a zatim opšta bezbednost, o kojoj će brinuti savesno i odgovorno osoblje. Država koja nije sposobna i u mogućnosti da zadovolji takve uslove, pa brate mili, neka ni nema zoološki vrt i neka poštedi nedužne životinje patnje.

  • Ludi Mujo

    12. maj 2014 | 18:58

    Al ima dokonih ljudi. Kriv je ovaj kriv je onaj. Dobro je da se sve zavrsilo bez posledica. Meni samo nije jasno da ova zena sto vodi dete nije pomerila dete malo ubstranu. Nego tako ide ko muva bez glave. Ovo ce je makar nauciti. Isto tako je mogla ulicom da ga vodi i da dete lupi auto onda ne bi bilo bez posledica.

  • Ljuba

    12. maj 2014 | 11:21

    Volonterka zagledana u mobilni telefon umesto da vodi računa o krvožednoj životinji u bebi zoo vrtu. A i šta će vuk u bebi zoo vrtu? Krivično i volonterku i Vuka Bojovića pa nek zapošljava decu koja će da se igraju.

  • Branik

    11. maj 2014 | 21:52

    Шта ће дете у зоолошком врту?! Вуку је време да оде. Учинио је много за то место, од САмијевих бегова на овамо, али превише је почео да размишља као звер. Да ли га је срамота због лажне изјаве у полицији? Какво бацање лоптице? Лоптица је испод вука који лежи и он из чиста мира напада дете. Успавати или одвести негде у планину па нека се коље са својом врстом.

    • 13. maj 2014 | 01:23

      lastimus

      @Branik

      Ma šta pričaš, čoveče?! ''Успавати или одвести негде у планину па нека се коље са својом врстом.'' Je l' taj vuk sam došao u zatočeništvo da bi zabavljao ljude? To je divlja životinja kojoj nikako nije mesto u kavezu od svega par kvadrata u sred grada. Ne možeš dresirati predatora da se umiljava ljudima. Pa nije on pas! Uspavati ga? Em je doveden u, za njega, potpuno neprirodno okruženje, gde je sputan da živi i da se ponaša onako kako mu je u prirodi i sad bi ga još trebalo uspavati, pošto nije dobro odigrao ulogu zabavljača ljudi koja mu je nasilno dodeljena? U ovom, kao i u svakom sličnom slučaju, krivi su samo i isključivo ljudi. Zbog takvih koji razmišljaju kao ti i dolazi do incidenata, pošto smatrate da su samo ljudi stanovnici zemlje koji zaslužuju srećan život i nemate ni malo poštovanja prema ostalim živim bićima. Sram vas bilo!

  • vladimir

    11. maj 2014 | 01:12

    El ce sad devojcica da postane vukodlak?

  • ime ime

    11. maj 2014 | 00:39

    strasno, ne mogu da verujem sta se desava. Jadno detence, sva sreca da nije fizicki jos povredjeno.Ovo je za tuzbu i to debelu!

  • natasa zivkovic

    11. maj 2014 | 00:10

    da je gospodjica vise gledala u zivotinju nego u telefon, do napada ne bi ni doslo. a dete nije dotrcalo vec je normalno hodalo... strasno

  • SLADJANA

    10. maj 2014 | 19:14

    JA NEMOGU DA VERUJEM DEVOJKA KOJA ČUVA VUKA PRICA SA OVIM MUSKARCEM I UOPSTE GA NIJE ADEKVATNO ČUVALA...SRAM VAS BILO...DA VIŠE NIKADA NE ODES U ZOLOŠKI VRT...JOŠ MI DAJETE TU NEKE IZJAVE KOJE SU SRAMNE...DRAGO MI JE ŠTO JE SNIMLJENO...TA DEVOJKA TREBA DOBITI NE OTKAZ NEGO I ZATVOR...

  • Tuareg

    10. maj 2014 | 16:37

    Pa Vuce imas li malo postovanja i morala.....podnesi ostavku! Dosta je bilo!

  • Sokobanjac

    10. maj 2014 | 14:11

    A ovaj ne levoj strani okacio jaknu iza ramena i boli ga uvo! Sramota bre! Nikakvi smo savest I kultura je NULAAAA!

  • IN

    10. maj 2014 | 10:47

    Od ovih ljubitelja zivotinja ni deca nisu bezbedna. Da dete ne ujede vuka obavezno mu staviti korpu na usta setati ga na povodcu. Mislim da je za one ne upucene potreban kratki kurs pre nego sto udju u takav zoo safari park. Jer u ZOO PARKU zivotinje su u kavezu. Sta ako se sretnete sa lavom slonom medvedom KAKO SE PONASATI U TIM SITUACIJAMA. I kako razlikovati obicne setace i pse od volontera sa vukovima.

  • oo

    10. maj 2014 | 10:21

    Uzas, volonterka kuca na mobilni, baka mirno seta sa detetom, momak sedi na klupi i ne pomera se i majka koja je zadnja krenula da pomogne detetu...

  • Bojan

    10. maj 2014 | 08:30

    Obostrana krivica. Njena što je bez korpe izašla da prošeta mladunče vuka, roditelja jer se šetaju po zoo vrtu kao da su na gradskom šetalištu.

    • 10. maj 2014 | 10:46

      MILUX

      @Bojan

      Heheh a kako se ti setas po zoo vrtu,trcis,sunjas se nerazumem..aaa tarzan

    • 11. maj 2014 | 00:44

      ime ime

      @Bojan

      pa pobogu, naravno da je zoo vrt setaliste. ja volim da odem i da se opustim i prosetam. sta treba da rade roditelji, da udju u oklopno vozilo da se prosetaju zoo vrtom? pa kako je neko vec rekao to nije safari, vec zoo-vrt, gde su zivotinje u kavezima. kao po obicaju nasi ljudi, u ovom slucaju radnici i volonteri nisu shvatili razliku, i pokusavaju da rade nesto, zasta nisu stvorili uslove a izgleda da nemaju ni znanja o tome. Uzas!!!! Sramota! Smenjujte direktora i odgovorne.

  • Daniela

    10. maj 2014 | 08:23

    Vise puta sam pogledala snimak. Svi su krivi, osim zivotinje... Volonterka koja bleji u mobilni. Vuk Bojovic, jer zaposljava neodgovorne...Baba, koja je nonsalantno krenula da seta unuce pored vuka, kao da je to najnormalnija pojava u prirodi... Ja bih svoje dete instiktivno pomerila u stranu, sto dalje od zivotinje...

  • Katy

    10. maj 2014 | 07:56

    Baka, crvenkapa i Vuk.

  • Ticko

    10. maj 2014 | 01:26

    Moblni telefon.

  • Batja

    10. maj 2014 | 00:57

    Svaka cast ovom ,,muskarcu'' sto je uspeo da presedi celu frku i ne uradi nista

    • 10. maj 2014 | 02:20

      Cimanje

      @Batja

      Ma taman se nakanio da uradi nešto po tom pitanju, ali eto, devojčicina rodbina se umešala.

  • ofk11

    10. maj 2014 | 00:57

    Ko paIljivo pogleda video moze da primeti da je majka reagovala prosto neverovatno.Zena je prvo stala pa ustuknula nazad dok se onaj muskarac nije udostojio da sutne tu zver .I na kraju volonterka koja sva zbunjena stoji mesto da se makar pogledom zainteresuje za dete ona gleda u vuka.....jedina je jadna baka bila prava.......

    • 10. maj 2014 | 02:38

      MM

      @ofk11

      Ako pazljivo pogledam video, ja kontam da pojma nemam ko su ovi ljudi. video nije ceo i cini se da zena sa devojcicom i 2 zene i muskarac koji su pritrcali da pomognu dolaze sa razlicitih staza, tj. razlicitih pravaca i licno pojma nemam da li imaju ikakve veze jedni sa drugima, ko je ovde majka deteta? 2. ako pogledas pazljivo video, niko vuka nije takao osim ogrlice i povodca kojim je bio vucen, jer je vuk pustio devojcicu kada su oni dosli do njih. 3. volonterka gleda vuka jer je u pitanju divlja zivotinja koja je bezrazloga upravo napala nekoga i oko koje se stvorilo brdo ljudi, dakle uplasena i ekcitovana i stoga nepredvidljiva, i treba obratiti paznju na nju da ne bi napala jos nekoga u tom stanju, ili samu volonterku sto bi bilo jos gore jer onda vise ne bi bio ni na povodcu. meni je fascinantno sto je zena koja je vodila devojcicu ostala da se raspravlja sa volonterkom i dere se na metar od uzbudjenog vuka i nije ni pogledala devojcicu koju je vodila.

  • Strahinja

    10. maj 2014 | 00:51

    Kao sto se moze videti na snimku glavni krivac mobilni telefon, ne protivim se setanju divljih zivotinja ali kao u svetu moraju se i kod nas postovati osnove sigurnosti. Dovoljno ljudi mora biti u blizini, koji ce nadgledati situaciju i koji nece dozvoliti bilo kakve kontakte civila sa istim,nece koristiti MOBILNE TELEFONE, TABLETE ... nego biti sto posto ukljuceni. A ne kao osoba na slici kucka vuk napade a ona umesto da baci telefon kad vec nije pazila i skoci da resi sto je zakuvala,ona drzi jace telefon od povodca. Jedina krivica ovih ljudi sto nisi razmisljali da je ovo zemlja Srbija i da svasta moze da se desi...

  • Mirko Ilić

    10. maj 2014 | 00:44

    Moram da povučem svoj komentar od ranije kad sam pomislio da su roditelji krivi. Ne mogu da verujem da sa toliko bahatosti pojedini gadovi lažu tako beskrupulozno u javnosti, bez straha da će istina lako izaći na videlo...ili smatraju da su toliko moćni da to spreče...Gadi mi se ova korumpirana država sve više!!!

  • SVEST

    9. maj 2014 | 23:42

    Strašno je koliko je ovde ljudi sa nedovoljno razvijenim mozgovima. Zar je moguće da i pored snimka na kome se sve jasno vidi, neko može da okrivi roditelje ili baku devojčice za očigledan propust u nadzoru nad životinjom koja se tretira kao opasna stvar? NEVEROVATNO!!!!!!!!

    • 10. maj 2014 | 00:01

      Opanak

      @SVEST

      jA NE MOGU DA VERUJEM, i nije mi jasno isto tako, kako ljudi posmatraju celu stvar, da li je stvarno moguce da bar 50% ljudi nema mozga i u sta nam se pretvara drzava i ljudi u njoj, valjda je u pitanju zaslepljenost i farma, veliki brat i neke grand parade, ne znam vise nista, dusa me boli, sa kim ce deca da mi odrastaju i na koga ce da se ugledaju, Bitno je da se prave selfiji i snimaju nesrece a niko da pomaze nece, ovaj lik sa klupe sedi i posmatra, verovatno se neckao dal da napravi selfi ispred napada ili da snimi napad bez selfija.... Muka

  • SRBIN

    9. maj 2014 | 23:41

    Vuka na povodac? Nije to Pekinezer alo ljudi? Jadno dete...

    • 10. maj 2014 | 00:17

      ozi

      @SRBIN

      Ubiti vuka a vodica kazniti jer nasi Stari su uvijek pricali vuk dlaku mjenja ali cud nikako sta znaci da ce to opet da napravi

  • Ezra

    9. maj 2014 | 23:32

    Alo divljim zivotinjama je mesto u divljini,kakvi zooloski vrtovi,vodite decu u pozorista citajte im knjige igrajte se sa decom,divan primer im dajete vodeci ih da gledaju zveri i kavezima,zatvorene ,kako hodaju u krug ,levo desno,vodite ih u neka sela da gledaju domace zivotinje.

  • Djura

    9. maj 2014 | 23:28

    Instikt

  • Vuk

    9. maj 2014 | 23:26

    Bas bih voleo da vidim kako bi se Suncica borila sa vukom, posto muskarci imaju 2 leve noge...

  • indu

    9. maj 2014 | 23:24

    Pa da je njegovo unuce ili dete tako zgrabilo bilo bi strasno. Јadno dete. Tuziti zoo vrt

  • Nis

    9. maj 2014 | 23:12

    Vazno da se kuca poruka ...ccccc SRBIJO !!!! Zaboravi da ne seta obicne kuce, vec divlju zivotinju ! MOMENTALNI OTKAZ !!!

    • 10. maj 2014 | 00:35

      MR

      @Nis

      Ona je volonter bar procitaj vest pre komentarisanja... daklje mogu joj samo zabraniti da volontira. A pravo je pitanje kakva su pravila zoo vrta prilikom setanja zivotinja van kaveza i zasto nema korpu na ustima ako treba da ima? A ti da si ikad setao makar psa te velicine znao bi da ga ne bi zaustavio sve i da si sa obe ruke drzao konopac ako ne ocekujes da ce da potrci... dakle ne lupaj bre, nesrecni slucajevi se desavaju treba uciniti sve da se ne stvore ovako glupi uslovi za njih a ne optuzivati volonterku jer onaj je verovatno najmanje i kriva u svemu.

  • Andjela

    9. maj 2014 | 22:46

    Kako moze neko da kaze da nije strasno, da nema velike povrede? Pa dovoljno je samo to sto je bilo mogucnosti da zadobije povrede koje joj mogu promeniti zivot. A da ne govorim o tome sto se istraumirala za ceo zivot. Ako je tako postite vukove slobodno neka setaju po gradu.

  • veljko

    9. maj 2014 | 22:43

    Za ovo u zatvor i zatvoriti ZOO i smeniti Vuka Bojovica!

  • Ina

    9. maj 2014 | 22:40

    Kada malo pazljivije pogledate snimak videcete da volonterka gleda mobilni telefon i da je ne zainteresovana za vuka koji je divlja zivotinja i da predstavlja opasnost posetiocima.

    • 9. maj 2014 | 23:12

      Zoki

      @Ina

      A kad malo bolje zagledate, vidite babu koja seta malo dete na oko 20 cm od divlje zivotinje. Zasto ne bismo razmatrali savesnost tih roditelja/baba/deda?!

  • Pera

    9. maj 2014 | 22:38

    Direktor doma zdravlja "Novi Beograd" je podneo moralnu ostavku. Ugledaj se na njega.

    • 10. maj 2014 | 06:55

      Rale

      @Pera

      Ne,Vuk Bojovic je vjeciti direktor, kao Drug TITO ,bez njega bi sve propalo,SRAMOTA !

  • Opanak

    9. maj 2014 | 22:28

    Stvarno mi nije sve jedno kad vidim koliko vas napada ovu Babu i Majku deteta, kakav je taj vas rezon!!! Alo bre ja kad dodjem u bebi zoo vrt sa detetom, pustim dete da setka po travi i igra se sa pacicima, da sam hteo da se sklanja, boji i plasi zivotinja ne bih ga ni vodio u zoloski vrt, vec bi mu rekao da su to cudovista, moju decu ucim da vole zivotinje, da se ne plase (uglavnom je strah i okidac kod napada) Ova baba je sasvim normalno setala bebi vrtom, cak nije morala ni da drzi unuku, ali jeste, na prvi pogled ne bih ni rekao da je to vuk jer su uglavnom u bebi vrtu kucici i stenci! Kako mozete da sudite babi i majki koje su umesto da sede kuci za kompjuterom ili na poslu resile da odvedu dete u caroban svet zivotinja na svezem vazduhu.. Zasto je vuk napao dete je ne bitno, u svakom slucaju dete ga nije izazvalo nicim, Vuka je "cuvala" neka klinka odmah pored setalista pri tom gledajuci u telefon a ne u vuka- tu opasnu zver... I ako je vec red da se zivotinje setaju zasto vuk lezi a ne seta, moze da lezi i u kavezu? Verujem da mnogi od vas koji napadate roditelje ni nemate decu i ne znate kako deca u sekundi mogu svasta da urade, a vi brizni roditelji koji ste tako obazrivi i pazljivi vasa deca sigurno nisu ni jednom pala i odrala kolena jer ipak ste vi pravi roditelji kojima to ne moze da se desi????

    • 9. maj 2014 | 23:26

      indu

      @Opanak

      Svaka cast pismo je nikad bolh

    • 10. maj 2014 | 00:42

      MR

      @Opanak

      Slazem se skroz, kakvo setanje vuka u bilo kakvom delu zoo vrta a kamo li decijem, sve i da je imao korpu pa da skoci na mene ja bi se uplasio a mogu da zamislim kako bi se dete istraumiralo. Slazem se i da treba da bude setan ali bar ogradite prostor za to pobogu... Dakle svi se slazu da je zoo vrt kriv za ovakav ispad? Pa dobro kaznite direktora/upravu ili kome god je palo napamet da tako seta divlju zivotinju, smenite ih jer ne savesno rade svoj posao ipak je zoo vrt javno preduzece jel da? A ostalo je na porodici dal ce da ih tuze ili ne.

    • 10. maj 2014 | 04:12

      Zverko

      @Opanak

      Slazem se sa vecim delom komentara, osim sa time da je odlazak u zoo vrt dobar nacin da naucite dete da voli zivotinje. Ono sto moze da se nauci u zoo vrtu je da je u redu da divlje zivotinje budu u kavezima i setaju od zida do zida, nagurane na malom prostoru, u buci i vrisci drugih zivotinja i ljudi sa kojima normalno nikad ne bi delile prostor, pogotovo toliko mali. Mozete i da vidite patoloske oblike ponasanja koji ne postoje u prirodi, a posledica su hronicne frustracije. Zivotinje, sem retkih izuzetaka, su tamo beskrajno nesrecne i to je toliko ocigledno, da onaj ko ih zaista voli moze samo da place kada poseti taj zatvor. Posmatranjem toga kao da je nesto normalno, deca se zapravo desenzitisu za tu patnju. Usvojite psa ili macu, i ucite tako dete da voli zivotinje.

  • Barkli

    9. maj 2014 | 22:19

    Mislim da je suvisno sta reci jer na snimku se vidi da djevojcica nije trcala vec normalno setala sa bakom, 100% sam siguran da je vuk spazio devojcicu pre i da je u momentu dolaska djevojcice bio spreman da napadne, hvala bogu da se nije desilo najgore. ..i jos da dodam vuk bi napao bilo koga u ovom slucaju , jer sam vec rekao da je bio spreman da napadne...

  • Suncica

    9. maj 2014 | 22:11

    Jel neko primetio da su muskarci totalno mrtvi? Ovaj lik na klupi je samo ustao, a ovaj drugi prisao...Jel oneko primetio da obojica imaju 2 leve noge? Doslo vreme da zene vode svet!

    • 9. maj 2014 | 22:22

      KOBAC011

      @Suncica

      Da li je muškarac držao vuka na kaišu, ili žena?

  • ana

    9. maj 2014 | 22:10

    vuk nije smeo biti u toj zoni definitoivno. Povlačim sve što rekoh ranije.

  • Golub

    9. maj 2014 | 21:51

    Majka prvo osmotri situaciju, pa kad se uveri da je bezbedno po nju onda prilazi detetu.

    • 9. maj 2014 | 23:08

      ccc

      @Golub

      Daj nepricaj gluposti. Zena u soku, ko ocekuje napad vuka u sred zoloskog vrta. Sram te bilo.

  • Morticia

    9. maj 2014 | 21:50

    Na robiju oboje - i direktor i volonterka jer su ugrozili život deteta i svesno obmanjivali i javnost i istražne organe!!!

  • zorica

    9. maj 2014 | 21:37

    Da li je neko možda primetio da baba gleda u vuka svo vreme i dalje dete drži SA TE STRANE ....totalno opušteno...tako blizu se ne ide ni kada je pas u pitanju...i nešto mi nisu ovi likovi roditelja isti kao oni što su bili u novinama...malo smrducka priča.....i dalje stojim iza toga da su roditelji odgovorni za svoju decu ne babe i dede.....ja sam moje troje vodila u taj isti zoo vrt godinama i hvala bogu živi su i zdravi i nepovređeni...

  • buntovnik

    9. maj 2014 | 21:36

    Pa ti rodltelji su verovatno nema veze zato sto su stidljivi a da je neko drugi odmah bi to islo na su ta ko da na krajuniko nece biti kriv. A vuk jedivlja zivotinja i ne treba je setati naokolo osetio je opasnost.

  • Koca

    9. maj 2014 | 21:34

    Kako vas nije sramota da krivite roditelje koji ce vec spavati sa nocnim morama,nije kriv ni taj vuk,zna se sta je vucija narav.Kriv je onaj ko je zaduzen za bezbednost posetioca i treba da odgovara za to definitivno,a volonterka neka volonterise na drugom mestu i takodje da odgovara ako nije postupila po pravilima..Uzas..kakvi su to stavovi!

  • biba

    9. maj 2014 | 21:33

    Ma da super volonterka drzi mobilni u ruci i kucka poruke, da je gledala u Vuka trgla bi ga na vreme i ne bi imao sanse da odleti do deteta. Ne mozes na poslu sa "Vukom" lupati po telefonu, strasno!!!

  • Srdjan Bg

    9. maj 2014 | 21:26

    Interesantno je to da niko nije primetio da Vuk ima nesto u zubima sa cime se zabavlja,instiktivno je reagovao na dete jer je slicne velicine,automatski je branio svoj "plen",bavim se dresurom i ovo je 100% tacno.

  • Sasa

    9. maj 2014 | 21:09

    Ove novkomponovane mame koje ne uce od svojih majki i starijih zena kako se brine o deci nego kad se desi sta se desi onda su svi drugi krivi sem njih. Pa ovako kako ja vidim na snimku mogao je i bilo koji pas na povocu da napadne dete a izmedju ostalog dodao bih i to jer u saobracaju primecujem to da velika vecina majki vodi dete sa strane gde prolaze auta kao da dete ko dete ne moze da se za sekundu otrgne i podleti pod tockove. Roditelj koji razmislja o bezbednosti svog deteta reaguje da spreci da ne dodje do tragedije a ne da dize prasinu kad je vec kasno.

    • 9. maj 2014 | 21:40

      sumadinac

      @Sasa

      Cekaj malo druze, ne razumem. Dete je sa roditeljima u zoo vrtu, nije africka savana. Setaju se stazom, za LJUDE! Baka ili ko vec je drzi za RUKU da se naravno, dete je, ne bi otrglo i istrcalo gde ne sme... Sta treba da radimo, u zoo sa karabinom da idemo?

  • Rasa

    9. maj 2014 | 21:06

    Strasne stvari ? Sta ce vuk na tako sigurnom mestu - pored setalista ? Mogu da zaklkjucim da mu je povos dao pas sa suprotne strane.

  • Apokalipsa

    9. maj 2014 | 21:02

    Boze dragi,dobro da je nije uhvatio za vrat pa ja bi ubila i tu volonterku ej nije to pas to je divlja zivotinja kojoj na kraju svih krajeva i nije mjesto ni u zoo nego u divljini i prirodi. Djevojcici brz oporavak sa nadom da je dovoljno mala da se ne sjeca nemilog dogadjaja.Roditeljima podrska jer su isli zonom koja je predvidjena za posjetioce,nisu setali u kavezu pobogu!!!

  • lead

    9. maj 2014 | 21:01

    ajde ,bre nego sta nego je napalo,a to sto pisete (da je htelo da je rastrga rastgalo bi je,nebi sprecili),malo pogledajte,pa ce te videti da nisu ljudi skocili sa staze nebi je ni pustio tako lako,vec se uplasio ljudi ,zato ne pametujte,vukovi su za kavez,i zato nemoj da se..te,ZIVOTINJE U KAVEZ

    • 9. maj 2014 | 21:36

      srt

      @lead

      ma mame kao ona i ljudi kao ti treba da idu u kavez....

  • FMP DO KOSKE

    9. maj 2014 | 20:43

    Da mi dete tako napadne,presudio bi vam svima do jednog...pa jel znate vi koja je to trauma za dete,ili ne daj boze da zena nije tako reagovala....

    • 9. maj 2014 | 23:18

      Zoki

      @FMP DO KOSKE

      Hteo si reci ova neodgovorna zena sto opusteno seta sa detetom tako blizu vuka. O cemu ti pricas, rodjace? Pa valjda ako si roditelj, bar malo si oprezniji

  • Lala

    9. maj 2014 | 20:41

    Tri god.sam radio sa vojnim psima i iz iskustva vam mogu reci da je ovaj Vuk zauzeo pozu za napad cim je primetio dete. Majka i dete su bile u setnji po stazi koja sluzi u te svrhe a volonterka dok drzi vuka prica sa kolegom i neobraca paznju na zivotinju. Ako je vuk bezopasna zivotinja, svaka kuća bi ga imala !!!

  • CRV

    9. maj 2014 | 20:39

    Ovdje se postavlja pitanje sta jedna zivotinja odnosno zvijer kao sto je vuk radi van kaveza mjesta gdje bi zapravo trebao da bude?Kakvo je to setanje zivotinje na povodac kao da je neka pudlica?Cak i da je pudlica u pitanju nema sta da trazi van svoga mjesta gdje bude.Mislim sigurnost posjetilaca je na prvom mjestu.Prema tome nije mi jasna ova situacija.Vuk na povodcu pored setacke staze?

  • Milica

    9. maj 2014 | 20:20

    Vuk da je hteo da je rastrgne to bi uradio i ne samo nju vec sve ostale. Vuk je verovatno bio zeljan igre. ne zaboravite on je stene. Da je agresivan niko ne bi mogao da ga spreci a ni volonterka ne bi mogla ni pre setnje da mu pridje. A roditelji su veoma pametni sto su bili toliko blizu njega.

    • 9. maj 2014 | 20:45

      FMP DO KOSKE

      @Milica

      Koliko si ti ogranicena i koliko ti je odvratan komentar da je to strasno idi kupi vuka setaj ga. U kom zooloskom vrtu si videla da se vuk seta i da je pusten iz kaveza?

    • 9. maj 2014 | 20:50

      sumadinac

      @Milica

      Ocigledno da nista ne znas o vukovima! Prvo, dete je u zoo vrtu, pored starije osobe koja je drzi za ruku!!! Apsolutno ispravno! Drugo, ovo nije poziv na igru nego napad na zrtvu, ulece, hvata mladunca i izvlaci je iz krda(odvaja od starijih). Mlad je i uplasio se reakcije ljudi okolo, zato ju je brzo i pustio! Ali to nije njehova krivica, on je predator sa vec programiranim genom! Ali zato ova glupaca koja kuca poruku, na lancu drzi VUKA, ne civavu ili labradora nego VUKA, je totalna kretencina koja ne zasluzuje samo krivicnu zbog ovog, nego trajnu zabranu bavljenja ovom profesijom!!! Takodje i uprava zoo vrta!!!

  • NEKO

    9. maj 2014 | 20:07

    Mislim da vuk nije hteo da ujede dete , dete je imalo belu jaknu, licilo mu je na njegov rod, e sto vuk ne zna da dete moze da povredi,to je drugo, sto je volonterka nepazljiva, roditelji jos grdji, sreca da vuk nije bio krvolocan i da nije hteo da napadne i zakolje, pa moj pas je slican kad otme tasnu ne mozes da mu otmes, kad mi uzme jaknu isto ne da, zivotinja je to/

  • Nebitno

    9. maj 2014 | 19:43

    Zivotinja nebi ovako agresivno reagovala bez razloga, tako da je razlog sigurno postojao. A majki svaka cast koja je djete pustila da pridje tako blizu po njima ˝agresivne˝ zivotinje. Ovo ne opravdava volontera koji ga je setao jer to mora da obavlja dalje od ljudi i ne jos pritom da radi nesto na telefonu. VUK NIJE KRIV , NEGO LJUDI

  • N

    9. maj 2014 | 19:30

    Zasto se bavite komentarisanjem trivijalnih stvari tipa da zena namesta torbu ili je baba trebala da stoji sa druge strane itd.Pobogu niko ne ocekuje da kada odvede dete u posetu Zoo da ce ga sa ledja zaskociti ni manje ni vise nego vuk.Iskljuciva odgovornost je na zposlenima.

    • 9. maj 2014 | 19:56

      V.F.

      @N

      Svaki Zoo vrt u svetu ima dozvolu da izvodi svoje zivotinje u setnje. Jer blago receno zivotinje bi sve poludele da se vrte u 10mx10m! A to sto osoba koja je vodila dete nije kao svako normalno bice, kao neki roditeljski instikt podiglo ili sklonilo dete. To je nesto drugo. A svakako ne treba da bude kaznjen direktor Zoo vrta, nego roditelji! A hvala Bogu obisao sam dosta zemalja, i naravno da se obilaze Zoo vrtovi, i moram reci da se u svakom Zoo vrtu setaju zivotinje!

    • 10. maj 2014 | 02:36

      FMP DO KOSKE

      @N

      Bas tako

  • Nemanja

    9. maj 2014 | 19:24

    Bitno da je gledala u telefon :)

  • Ja pa Ja

    9. maj 2014 | 19:22

    I šta sad sa njegovom očigledno lažnom izjavom?

  • mare

    9. maj 2014 | 19:18

    Nemam nista protiv Bojovica uradio covek 1000 stvari za Zoo vrt ali da izjavi da je devojcica iznenadila vuka prisavsi mu sa ledja?!!! Mora da odgovaraju svi iz sistema Zoo vrta!!Krivicno!!

  • peki

    9. maj 2014 | 19:14

    Voloonterka kuca poruku.baka vodi dete sa blize strane vuka.mama namesta tasnu.pa ovo nigde nema-kojim danima setaju lavove da znamo

  • Emilijan

    9. maj 2014 | 19:11

    P jel ova zena bila cora<va da je sve previse priblizila vuku sa detetetom uja bi nju okrivio niuje cuvar kriv nego ona koja je vodila dete zasto nije isla drugom stazom sve ukazuje na roditeljsku ne paznju a cuvar je bio na travi sta ce ova zena sa detetojm blizu vuka ovo je nepravda prema zoovrtu i njgovom radnicom jer zena je vuka drzala na travi a ona zena sa detetetom je mogla i da dodje vuku i da ga mazi koja glupost CUVAR NIJE KRIV

    • 9. maj 2014 | 19:24

      Vladan

      @Emilijan

      Ja batice imam Aljaskog Malamuta koji je pitom kao beba, ali veruj mi kada bi skocio tako na dete bio bi pokojan posle toga. Oni u zoo vrtu imaju mnogo jednostavnije resenje - vuk treba da bude u kavezu, eventualno da ga seta neko ko je odgovoran a ne neka klinka. Ljudi nista nisu pogresili sto su opusteno setali po baby zoo vrtu - pa tu i treba da budu najopusteniji!!! A to sto je vuk bio na povodcu pored staze - iskreno i ja bih ocekivao da je taj vuk kao beba i da nece da uradi to sto je ovaj uradio i ne bih se plasio za svoje dete.

  • Jovan

    9. maj 2014 | 19:06

    Ma bre,vuk na vuka

  • PaNaravno

    9. maj 2014 | 18:59

    O kakvim vi autorskim pravima pisete. Uzeli video oz ZOO vrta i okacili na YouTube. Kako molim te da zabranis ljudima da okace video negdje?

  • BikerBoy

    9. maj 2014 | 18:57

    Ne mozete nikako da krivite vuka. To je divlja zivotinja i ima instikt za napad. To je kao kada bi nas ljude neko krivio zato sto pijemo vodu recimo. Ovde su krivi samo ljudi iz vrta sto su ga pustili iz boksa.

  • nata

    9. maj 2014 | 18:56

    Dosta ovakvog senzacionalizma. Nista se strasno srecom nije desilo... ali mi stalno moramo da raspravljamo ko je kriv, osudjujemo, pravimo od misa slona... ovo je moglo da se desi u bilo kom parku sa bilo kojim psom... ovo cak nije ni vest... a zoo vrtove zatvoriti, zivotinjama je mesto u njihovim stanistima a ne u kavezima!

  • mike

    9. maj 2014 | 18:46

    I jednog i drugog vuka treba malo iza resetaka, pa bi se sledeci put i jedan i drugi zapitali o svom ponasanju a posebno o neodgovornom trosenju novca poreskih obveznika.

  • dexter

    9. maj 2014 | 18:45

    Zar je normalno da se drzi vuk tako blizu ljudi? I to pored staze za pesake? Nije bas pametno

    • 10. maj 2014 | 04:27

      Zverko

      @dexter

      Zar je normalno da se vuk drzi na Kalemegdanu ?

  • Blažo

    9. maj 2014 | 18:45

    Ja sam mečku golim rukama, ovog vučića bih bez ruku zadavio.

  • Serdjo

    9. maj 2014 | 18:44

    Alo pojedinci jeste vi pri čistoj svesti što komentarišete majku i sve ostalo što je u korist Zoo vrta? Aloooo! Zoo vrt!!! Ma be kad uđem tamo nemam šta da razmišljam, bezbednost za posetioce mora da bude na najvećem mogućem nivou! I dete može i samo da šeta ko u parku jer je to vrt! Aloooo šta je sa vašim mozgovima? Tužiti Zoo vrt i maksimalno ih kazniti plus trźiti odštetu! Uz kaznu preispitati rad ostog i uložiti sredstva da se dovede do standarda Zoo vrtova u svetu u suprotnom KATANAC!

    • 10. maj 2014 | 03:02

      MM

      @Serdjo

      ne znam da li imas dete i u kojim parkovima se setas niti koliko realnog iskustva imas sa decom. cak i u parku ostaviti dete da se seta samo je nemarno, cak i setati i drzati za ruku a ne biti svestan svoje sredine je nemarno a kamoli u zoo vrtu. ne znam kada si zadnji put bio, ali sta sprecava dete da gurne ruku kroz zice kaveza, npr. dok se ono slobodno seta. ne govorim da volonter nema nikakvu odgovornost, ali imaju je i ljudi koji su to dete vodili.

  • Milos

    9. maj 2014 | 18:43

    kad kucas sms parkiraj vuka

  • ja i opet ja

    9. maj 2014 | 18:41

    tacno se vidi kako drka telefon i tek kad vuk zgrabi dete ona reaguje! vuk nije nista kriv, to je divlja zver!

  • Ezra

    9. maj 2014 | 18:32

    Vuk dlaku menja,cud nikako.svaka cast "briznom" roditelju koji je svoje dete postavio izmedju potencijalne opasnosti i sebe .

    • 9. maj 2014 | 19:11

      Zoran

      @Ezra

      Svaka ti cast za komentar. Imam bezbroj drugara koji tako rade. Ne mogu da shvatim toliki idiotizam. Ja uvek idem tri koraka ispred moguce opasnosti pa se opet desi neki peh. Blago ovim budalama, umrece srecni a nece ni znati da su bili zivi.

  • Opanak

    9. maj 2014 | 18:32

    Prvo... kolko ja vidim baba je drzala dete za ruku drugo... setala je dete sasvim odgovorno i pazljivo drzeci je za ruku trece... setale su u bebi zoo vrtu gde i jesu bebe zivotinja koje su tu da se vide mozda i pomaze kao i oni jarici koze i kuce.... cetvrto...onaj ko cuva opasnu bebu zivotinju moraa da cuva opasnu bebu zivotinju a ne da se bavi porukama i fejsbukom (ono kao kad drzim vuka na povodcu-status) peto... debil na klupi i debil kod kaveza ne reaguju uopste sesto...Vuk ne bi bio tu da ne treba da bude tu tj bio bi u kavezu ili bi bio pod stogim nadzorom u bebi vrtu Dolazimo do zakljucka da ni roditelji ni baba ni dete nisu nista pogresno uradili

    • 10. maj 2014 | 03:10

      MM

      @Opanak

      Prvo, ja se setim moje mame kad sam bila mala u ovakvoj situaciji, ne da bi me drzala za ruku, nego bi me prebacila na drugu stranu nje i na drugu stranu staze a onda se jos zapitala da li da prodje bas tuda (i ne ni malo ne preterujem). Drugo, zivotinje u bebi zoo vrtu koje su za mazenje nisu na povodcima. Trece, svaka zivotinja moze da povredi dete ukoliko dete (tj. odrasli zaduzen za dete) ne zna kako se zivotinji prilazi i njome ophodi. cetvrto, prilaziti sa strane bilo kom teritorijalnom mesozderu dok nesto zvace je nebulozno i moze izazvazi odbrambenu reakciju (sto se i desilo) ne kazem da volonterka nema odgovornost ali nije ni porodica bez svog dela odgovornosti za sigurnost svog deteta.

  • Plen

    9. maj 2014 | 18:31

    Srecom da je vuk nije zgrabio za vrat.Posledice bi bile katastrofalne.Od male devojcice pomislio je da je plen.Vuk dlaku menja ali cud nikada.Ovi sto setaju dete a posebno ova osoba sa vukom bili su veoma nepazljivi.

  • Bez panike

    9. maj 2014 | 18:29

    Gospodja pise SMS.

  • Maja

    9. maj 2014 | 18:28

    Pa volonterka kuca SMS!

  • simke

    9. maj 2014 | 18:21

    Sto vi uopste mislite da je ona znala da je to vuk pre nego je skopao djete. Haski lici na vuka a pitomi su bas. Nisu roditelji vec Zoo vrt jer kako smeju bez korpice na ustima drzati divlju zvjer na setalistu

  • mica

    9. maj 2014 | 18:20

    More!!!! Da se ovo mom detetu desilo niko od ovih ne bi vise stajao na svojim nogama a ni vuk!

  • Bezbednost

    9. maj 2014 | 18:17

    Kada udješ u zoo vrt, kao posetilac, treba da si bezbedan. O tome neko VALJDA brine. A ljudi koji sude o tome podnesu krivičnu prijavu protiv odgovornog lica. Ako umete da razmišljate, ne treba nista da znate, sve je jasno.

  • ma

    9. maj 2014 | 18:17

    prvo majka nije ni slutila da se vuk nalazi pusten i da je van kaveza ,brate mili ko bi to naslutio,ja bih pomislila da je pas sa vlasnikom,druga stvar kako imaju uopste hrabrosti da se opuste i da ga van ikakve zastite drze na povodcu ,to je divlja zivotinja koju ne moze covek ni od 200kg da zaustavi kad krene u napad ,bez obzira sto je mladunce. strasno

  • Dragana

    9. maj 2014 | 18:17

    Ako je mama deteta ona koja namesta torbu na ramenu, doj joj vuk dete cupa, onda nije ni cudno zasto nije obratila paznju da na livadi lezi vuk koji je instiktivno reagovao na iznenadni prilazak malig deteta dok on lezi.

    • 9. maj 2014 | 19:33

      Vladan

      @Dragana

      Ma razumem ja ovaj komentar, ukoliko bi neko bez trunke razmisljanja ovo napisao. Valjda bi trebali da procitate vest i malo razmislite pre komentarisanja! Ne ocekujete valjda da u baby zoo vrtu vase dete napadne vuk?!?!? Ovaj vuk izgleda veoma slicno kao npr Samojed, a oni su veoma pitomi. PA KO NORMALAN OCEKUJE DA NEKO SETA VUKA KOJI SKACE PO LEDJIMA DECI?!?!?!

  • opaki

    9. maj 2014 | 18:16

    al bi ja ovog vuka golim rukama istog trena zadavio!!!!

    • 9. maj 2014 | 18:42

      Luka

      @opaki

      Uuu a ti si bas opak ? Ovaj vuk i ako je stene bi te zadavio u 20 sekundi,devojcica je imala srece sto ju je pustio.. A usput,ne znam sta vuk radi van kaveza dok su tu posetioci o.O

  • ivan

    9. maj 2014 | 18:16

    Aman ljudi..ko da se desilo nesto strasno..na snimku se vidi da je devojcica uxvacena samo za jaknu..kakve veze imaju povrede ledja..po meni nista strasno se nije desilo..vuk je beba

    • 9. maj 2014 | 19:37

      Vladan

      @ivan

      Pazi, dao sam ti plus posto komentar jeste relativno ok. A onda sam se setio jedne stvari - mozes li samo da zamislis koliko su se dete i roditelji istraumirali? Mi u Srbiji ne pridajemo uopste paznju tim psihickim reakcijama i posledicama koje nose, zato i imamo toliko manijakalnih ubica u poslednje vreme - neke istraumirao rat, neke nestasica, a neke moze da istraumira i ovakvo naizgled naivno iskustvo. Psiha je cudo.

    • 9. maj 2014 | 19:52

      V.F.

      @ivan

      * SVAKI ZOO VRT U SVETU IMA DOZVOLU DA SVOJE ZIVOTINJE IZVODI U SETNJE U OGRADJENOM DELU! INCIDENT SE NE BI DESIO DA JE OSOBA KAO SVAKI NORMALAN COVEK PORED "KRVOLOCNE" ZIVOTINJE SKLONILO DETE. A NE DA PUSTI DA DETE PRIDJE POLA METRA OD ZIVOTINJE, PA IM JE SVAKAKO DUGI KRIV! Po meni treba kazniti roditelje za ugrozavanje bezbednosti deteta, a ne direktora Zoo vrta!!!

    • 9. maj 2014 | 21:11

      lead

      @ivan

      a sta nije se desilo nesto strasno,sta po tvom vuk je uhvato za jaknu malo protreso i to je to,ko dobar dan. sta bi ti da je tako vuk tvoje dete uhvatio ,sta bi onda reko,nije to nista!!!!!!

    • 10. maj 2014 | 02:43

      ma

      @ivan

      Ocigledno je da nemas DECU i nemas pojma sta je DETETU moglo da se desi puka sreca pa se ovako odigralo !alo VUK je napao DETE !HELLOOOOOOOO

  • bojan

    9. maj 2014 | 18:12

    jel ovo majka sto poslednja pritrcava detetu?! i da li se ovako vodi dete?

  • Rale

    9. maj 2014 | 18:11

    Ona klupa sa slike verovatno rezervisana za vukove a ne za posetioce,sramota.

  • Cobi ns

    9. maj 2014 | 18:09

    Sreća u nesreći da je nije za rukicu ugrizao,ovako je jaknu čupao,srećom....!Psa ne smeš izvoditi napolje bez korpe,mali mi je čudno ovo,ipak je vuk?!

  • Milan

    9. maj 2014 | 18:07

    Svaka cast Bojovicu za ,,minuli rad,, i za ono sto je uradio za ZOO vrt proteklih godina. Zao mi ga je , njegova sudbina sa sopstvenom decom je strasna. Ali, da tako gnusno laze da bi skinuo sa sebe odgovornost je neoprostivo, ocigledno da nije racunao na kameru koja je sve snimila.

  • Rale

    9. maj 2014 | 18:07

    Razumem ljude koji vole zivotinje ali ih ne razumem da vise vole zivotibje nego decu.

  • Maja

    9. maj 2014 | 18:06

    Strasno...

  • Slaviša

    9. maj 2014 | 18:06

    Tog Vuka Bojovića pod hitno u penziju pa on ni svoju decu nije ukrotio a tek šta reći za životinje!

  • I.S

    9. maj 2014 | 18:05

    Šta će vuk van kaveza,pustite i lavove da šetaju.

  • Dace

    9. maj 2014 | 18:04

    NE sudim ali odgovornost je na volonterki jer je preblizu bila setalista... Takodje i zoo vrt treba da snosi odgovornost... JEr je vrlo ruzno da vuka treniraju na travi a zastita je vrlo slaba kad vuk moze da skoci i do 2 metara. Vuk je divlja zivotinja pre svega ma koli,o ga neko trenirao ili sta... On je divlja zivotinja, predator.. A ovde vidimo i ne poklapanje reci odnosno izjave gospodina dir. zoo. vrta

  • IN

    9. maj 2014 | 18:03

    E drago mi je da je sve dokumentovamo video zapisom zbog svih onih koji su onoliko branili maleckog vucka od 10 meseci i osudjivali "neodgovorne roditelje". STRASNO ! On je odvukao i dete i mamu koja je detence drzala za ruku.

    • 9. maj 2014 | 20:49

      Cudakinja

      @IN

      Hm...ciju mamu je odvukao vuk? o.O Vidi se da je majka setala 5 metra od detela,na sigurnoj stazi! Da li bi ti setao/la svoje malo dete na pola metra od vuka? I zasto je tacno zivotinja kriva? Zato sto smo mi ljudi zeljni toga da gledamo divlje zivotinje zatvorene, pa ih dovlacimo iz prirodnih stanista u betonske zidine i zaradjujemo ili trosimo novac da bi ih takve gledali? Kriva je gospodja mama,baba i volonterka sto nisu obratili paznju na dete u blizini vuka.

  • IPON

    9. maj 2014 | 17:51

    Posto vuk nije jestiv nema svrhe da ide na razan, treba ga posluziti gladnim lavovima! Pa da malo njega grizu...

    • 9. maj 2014 | 18:06

      BASE

      @IPON

      otkud znas da vukovi nisu jestivi nisi probao :D

    • 9. maj 2014 | 21:18

      M

      @IPON

      A Šta je kriv vuk ? Kriv je njegov imenik doživotni direktor istog i majmuni kojima je palo na pamet da šetaju divlje zveri kao da su pudlice.

    • 9. maj 2014 | 21:34

      M

      @IPON

      Mene interesuje da li i Vuk Bojović spada u neku zakonom zaštićenu vrstu i šta treba da se desi da on odgovara ili makar da bude penzionisan. Pretvorio je zoo vrt u svoju privatnu prćiju i niko mu ništa ne može. Da li dva incidenta za manje od mesec dana nadležnim organima nisu dovoljna da nešto preduzmu ? Ovaj zoo vrt je pravo ruglo grada, nigde u civilizovanom svetu se divlje životinje ne drže u ovako nehumanim uslovima. Podhitno bi ga trebalo zatvoriti ili premestiti na neku odgovarajuću lokaciju.

  • Stefan

    9. maj 2014 | 17:49

    Ja ne opravdam volonterku, ali nije normalno da roditelj provede dete tako blizu vuka. Ne moras da budes mnogo inteligentan da bi znao da to nikako nije pametno. Nepaznja volonterke i roditelja, ali nekako manje mi je tu kriva volonterka.

  • cajaari

    9. maj 2014 | 17:48

    volonterka nije pazila vec je gledala u mobilni telefon!!!

  • vedrana

    9. maj 2014 | 17:46

    vuk je bio na travi lezao i a majka je mogla se odmaknut imala je cijelo setaliste da make dijete a ne da ide ravo na njega za mene zivotinja nije kriva no neodogovorni roditelji kojih je danas sve vise i vise

    • 9. maj 2014 | 18:41

      Abc

      @vedrana

      Pa dal vidis ti sta pises znaci vukovi mogu da budu gde hoce a mibtreba da gledamo gdesu i da ih zaobilazimo jeli ?

    • 9. maj 2014 | 19:52

      Vladan

      @vedrana

      Lupetas

  • Lisica

    9. maj 2014 | 17:45

    Ma kakva lopta ili slicno....brate moze da se desi ali vlasnik mira da ima potpunu kontolu nad zivotinjom u bilo kom slycaju...

    • 10. maj 2014 | 04:24

      Meda

      @Lisica

      Imati potpunu kontrolu nad divljom zivotinjom i biti joj "vlasnik" sem u nekom formalno-pravnom smislu je malo teze izvodljivo, kao sto se vidi iz prilozenog

  • jp

    9. maj 2014 | 17:44

    Prestrasno. Ovo treba da vide svi oni koji su nakon prvog clanka optuzili roditelje da nisu pazili dete.

  • Niggy

    9. maj 2014 | 17:40

    Да волонтерка није куцкала поруку на телефону до овога можда не би дошло!

    • 9. maj 2014 | 17:51

      BALKANSKI SPIJUN

      @Niggy

      Ne zna se ko je ludji .. dal baba dal crvenkapa ?!?!

    • 9. maj 2014 | 17:52

      eh da je

      @Niggy

      Bespotreban komentar. Da baba ima muški polni organ bila bi deda. Isto tako da je mama iole pametna dete ne bi ni bilo sa te strane blizu vuka!

    • 9. maj 2014 | 17:55

      Mmm

      @Niggy

      Istina! ....zivotinja je reagovala instiktivno - zivotinjski ,a mama? ako je ova sa torbom koja nije pritrcala..kako je ona reagovala- instiktivno?!?!...

    • 9. maj 2014 | 20:08

      BALKANSKI SPIJUN

      @Niggy

      Cao sta radis....? Nista evo setam malo Vuka i tako smor;) awww

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA