ZGAZIO DECU U NOVOM SADU, PA SE POKAJAO: Tata, ubio sam troje! (VIDEO) (FOTO)

- Bilo mi je zeleno svetlo na semaforu i u poslednjem trenutku sam ugledao nešto crno i zatim osetio strahovit udarac. Ništa nisam mogao da učinim - rekao je Despot Vranić ocu, priznajući da misli da je vozio oko 100 kilometara na sat, a vozio je 155

Komentari

  • mimi

    14. jun 2014 | 09:00

    kriva su oba...samo ovaj decko sto je pokupio golfa je imao od ranije prekrsaje zbog brze voznje i voznje pod dejstvom alkohola ni ti prekrsaji mu nisu dali prst na celo da razmisli da nije sam na cesti...dal je on imao obuku gradske voznje u gradu al na kakvoj pisti....niti jedan saobracajni znak ne stoji na svom mjestu bez razloga...i ne treba da mu dati maksimalnu robiju jer nije samo on kriv nego i vozac golfa za njega mediji nisu niti jednom rekli da je prosao krpz crveno niti znaju dal je bio pijan...sve su svalili na ovog decka jer je koliko vidim kriv sto je ostao ziv...

  • V m.

    14. jun 2014 | 03:40

    Nemojte vise da mlatite praznu slamu ..tu je sud i ljudski i boziji. ..

  • MND

    14. jun 2014 | 03:16

    I jos kad vidim komentare "da je vozio 60 bili bi zivi", kao prvo: i to bi bio tezak udes; kao drugo: alo rodjaci, DA VOZAC GOLFA NIJE PROSAO KROZ CRVENO NISTA SE NE BI NI DESILO

    • 14. jun 2014 | 10:07

      opet ja

      @MND

      da je vozio 60 bili bi zivi...DA VOZAC GOLFA NIJE PROSAO KROZ CRVENO bili bi opet zivi...

  • MND

    14. jun 2014 | 03:14

    Svi ste skocili da lincujete decka, a ONI SU PROSLI NA CRVENO! Ne znam da li vi shvatate da je direktan krivac za ovu nesrecu pokojni vozac golfa?

    • 14. jun 2014 | 11:39

      Nesa 04.

      @MND

      On je vozio 150 toliko godina treba da lezi u zatvoru

  • Kim

    14. jun 2014 | 00:55

    Medijska prasina se podigla zato sto je tata poginulog decaka neka faca.Vranic je takodje necije dete,brat,decko,prijatelj...najveca kazna za njega je sto ce do kraja zivota da leze i budi se sa tom slikom pred ocima...Sto se tice njegovog fizickog izgleda,90% omladine u Srbiji tako izgleda,vraca se u 90-te,u doba Pinkija i Svabe.

    • 14. jun 2014 | 09:33

      ABC

      @Kim

      Ma kako da ne. Vidim i Mitrović propade od tuge. Jedva studira u Londonu. Onaj ko je spreman da vozi 160, taj je spreman da za 24h zaboravi te slike užasa.

  • Taj. . . .

    13. jun 2014 | 18:59

    Golfu se pali zuto i krece polako,audiju posle treceg treptaja crveno na koje prolazi..i ako je video trepcuce,umesto da koci,dao po gasu,i to kojom brzinom. .KAZNA,NEGO STA

    • 13. jun 2014 | 20:15

      Aleksandar

      @Taj. . . .

      slazem se za kaznu, treba ga maksimalno kazniti, a to sto si napisao da je golf prosao kroz zuto nije tacno. od trenutka kad se na jednom semaforu upali crveno prodje 3 do 5 sekundi dok se na drugom upali zuto.

    • 13. jun 2014 | 23:58

      Tuturutu

      @Taj. . . .

      Golfu se nista ne pali jer se nikad, ali bas nikad ne pali zuto na semaforu dok je jos zeleno za pesake. Dakle golf prolazi na cisto crveno. I momak koji je vozio golf time ubija svoje dve drugarice, sebe i povredjuje vranica. Kada cete shvatiti da je prolazak na crveno isto kao da obidjete spustenu rampu na pruznom prelazu? Da li je i tada masinovodja kriv ako ubije nekoga? Naravno da ne, posto nisu ni trebali biti tu!

    • 14. jun 2014 | 07:32

      Cobi ns

      @Taj. . . .

      Ovo je dokaz da ni činjenice nekome ne znače ništa,kada umisli svoju priču.....gde si ti video ovo što pišeš,daltonista si??!Ne branim nikoga,ali,tako lupetati.....Rej Čarls bi bolje od tebe "video" i posvedočio!!??

  • Zoki

    13. jun 2014 | 18:47

    A jel se zna da li je vozac golfa bio pijan? Kako ljudi vole da komentarisu a pola njih vozacke nemaju. Oba ucesnika u sobracaju su kriva,al veca je krivica vozaca golfa,kroz crveno ljudi je prosao alo i ubio sebe i dve osobe! Tuda vecina vozi levom trakom oko 80 . Milicijo automatske kamere po NS-u i saljite kazne na kucnu adresu. Narod najvise boli kad ga po dzepu udaris,pa jos i bodovi. . .

  • Tresnja

    13. jun 2014 | 18:29

    BALKANSKI SPIJUN prvo dobro gledaj sta pises , autu nije prosecna potrosnja 51 l nego je to potrosnja pri brzini od 280kmh, kao drugo ne mora da znaci da svako ko se nalazi u skupocenom autu,da je i vlasnik vozila, svi znamo da je krivica obostrana , i mladic koji je preziveo treba da bude kaznjen ali ne sa 5 ili vise godina zatvora,jer mladim ljudima treba dati sansu, ako ga zatvore na vise od 2 god onda nisu izgubljena 3 nego 4 mlada zivota!

  • evo i mene

    13. jun 2014 | 17:54

    danas je najveca umjetnost pobjeci od budale na cesti...nikad ne znamo sta donosi sutra...covjek se uci dok je ziv al je najbolje uciti na tudjim greskama...

  • JA

    13. jun 2014 | 17:49

    Prvo sam mislio da se radi o nekom tatinom sinu, i da je on kriv, ali se vidi da je najveci krivac decko koji je prosao kroz crveno! Istina jeste da je vozac Audija vozio pripit, i prebrzo, i da je vozio sporije, izbegla bi se tragedija. Medjutim, njemu se mora, i treba suditi samo za prekoracenje brzine, i za voznju pod dejstvom alkohola! Dok je decko koji je vozio Golf kontao da nema nikoga, jer su ulice delovale pusto, i on je najveci krivac, ako cemo realno! Ali kao i uvek, ko god bude ubijen, ili pogine, obavezno je zlatan, a najveci krivac bude neko drugi...gluposti.

  • Crnogorac

    13. jun 2014 | 17:28

    Citam ove komentare, ne mogu da se nacudim kakvi ste ljudi. Ovo je saobracaj. To se moze svakom desiti. I zahvaljujem se bogu sto nisam SRBIN

    • 13. jun 2014 | 19:35

      Srb

      @Crnogorac

      I da hoces nebi mogo!!!

    • 13. jun 2014 | 21:44

      Herceg

      @Crnogorac

      Ti jesi Srbin, ali nisi Srbijanac. Hvala Bogu, nisam ni ja.

    • 13. jun 2014 | 23:35

      Akter

      @Crnogorac

      Da bi bio srbinprvo moras da budes covek. A bogu se i dalje zahvaljuj on ce ti mozda pomoci ali sumnja da je to moguce. Isto vazi i za tvog ortaka herega ili sl.

    • 14. jun 2014 | 05:24

      Sremac

      @Crnogorac

      Da nisi siptar a vi ste bolji

    • 14. jun 2014 | 07:35

      Cobi ns

      @Crnogorac

      Eeeee,ovaj komentar sve govori o tebi.....i previše!Šta reći?!

    • 15. jun 2014 | 09:28

      V m.

      @Crnogorac

      Da nisi ti musliman kume he he

  • Makedonac

    13. jun 2014 | 15:44

    Jao ljudi.. Pa ja sam iskreno mislio da samo u Makedoniju zive glupi ljudi, sad vidim da ima takvih i u Srbiju.. (svaka cast drugih) Znaci da zaklucimo.. Krivac u ovoj situaciji je onaj vozac koji je preminuo na crveno. Taj isti je krivac sto svih 4 ljude (jedan preziveo) su se nasle u ovakvom situacijom. Vozac koji je preziveo, je kriv sto je vozio brzo i bio je pijan. Nista drugo. Aj sad zamislite ovu situaciju: Imate sina/kceri tinejdzer, koji vozi auto. Na zeleno svetlo (narocito kada trepka) pravi vozac u saobracaju nagazi na pedalu, pravi vozac ne uspori. Jer ako usporish, moze da se desi da neki drugi pravi vozac pozadi tebe dobro udari. Zamislite vashih sina/kceru da vozi neku normalnu brzinu od 60 km/h, a na crveno prolazi neku zastavu 750 sa troje ljudi? Da udaris zastavu 750 sa 60 km/h ne bi ostao nista od nje. I sada taj vash sin/kcer, koji je bio najprimerno djete, da bide osudjen na dozivotan zatvor, jer je proshao na zeleno sa normalnim brzinom, a u zastavom se vozio budalom koji je proshao na crveno? Jel vam pojasnije sada? Vozac Audija treba da odgovara za prekoracenje brzinom, vozenje pod dejstvo alkoholom, i mozda dobie dozivotnu zabranu za upravlivanjem automobila.Ali ni pod razno za ubistvo troje. On je vec dozivotnu osudjen od prijateljima, ljudima, savesti.. I kraj priche vishe..

    • 13. jun 2014 | 22:24

      Aleksandar

      @Makedonac

      "Zamislite vashih sina/kceru da vozi neku normalnu brzinu od 60 km/h" , u Srbiji je u naseljenom mestu ogranicenje 50Km/h i pri toj brzini bi stigao da odreaguje i da uspori dovoljno da ih ne poubija, pa cak i u toj zastavi da su bili sto spominjes

    • 15. jun 2014 | 09:30

      V m.

      @Makedonac

      Ti mora da si makedonac

  • BALKANSKI SPIJUN

    13. jun 2014 | 15:11

    Prosecna potrosnja 51 litar !!! Au jel to sipa od dzeparca ili mu je drug i posao sredio neki?

    • 13. jun 2014 | 17:05

      nartlin dirtlon

      @BALKANSKI SPIJUN

      To je trenutna potrošnja. I meni moj audi kad je hladno pokazuje da trenutno troši 42 litra. Inace mu prosjek 7,5.

    • 13. jun 2014 | 17:56

      ece

      @BALKANSKI SPIJUN

      To, da izvinete, nije vas problem.

  • Dejan

    13. jun 2014 | 14:44

    Ljudi sta pricate da je decko sa devojkama prosao na crveno. I sami znate da kod nas semafori nisu tempirani da rade tacno, brdo semafora ne odgovaraju jedan drugom, pogotovo ne kada treperi zeleno i zuto pod kojim je prosao covek. Prvo kada zeleno treperi znak je za smanjejne brzine i usporavanje jer sledi zuto i crveno, a ne za davanje gasa da se prodje kroz zuto. Drugo, zna se ogranicenje, i svaki auto koji prodje tehnicki pregled, bi pri brzini od 45,50 kilometara, kada covek koji nije pod dejstvom alkohola sa normalnom reakcijom primeti auto krene da koci, ne moze doci do ubistva. Zato prst na celo i ne lupajte gluposti dok ne razmislite, ako ista imate u glavinama. (Ne kao plavusa u vicu, vakuum)

    • 13. jun 2014 | 15:02

      Zanto

      @Dejan

      ako je on prosao kroz treptuce zeleno, kroz koje svetlo su prosla izginula deca?ali njih nece vratiti cak i da mi odgovoris na pitanje

    • 13. jun 2014 | 17:53

      Majalena

      @Dejan

      A dje ti vidje da u isto vrijeme,iz dva smjera ( i to,jedan od ta dva,je bocno od tebe) u isto vrijeme budu zelena svijetla.Daj ne lupaj,majke ti

    • 13. jun 2014 | 20:19

      Nemanja

      @Dejan

      Hahahah pobedio je tvoj komentar... Stupiiiiiidddd!

  • Niko

    13. jun 2014 | 14:33

    Pokosio decu?!Pa i on je dete,stariji je od njih samo godinu,dve,ako se ne varam...

  • Maja

    13. jun 2014 | 14:28

    Pravda za Despota! Najveci krivac je vozac golfa koji je prosao na crveno ! Niko o njemu ne pise. Mozda je i on popio i ludovao u autu! Ostavite vise momka na miru i batalite te naslove zgazio decu !! Ne razumem zasto mora da bude u zatvoru 30 dana? Kriminalce pustaju na slobodu a ovom decku je sada potrebna pomoc!

    • 19. jun 2014 | 10:38

      toni

      @Maja

      Od sudbine se nemoze pobec, da su znali, nebi to vece izlazili van.

  • LJubi ga majka

    13. jun 2014 | 14:18

    Gledam ove komentare pa mi vec odavno ide na nerve to kao ma momak je prosao na zeleno,,,,ej dijabole nije on prosao on je u pijanom stanju proleteo kroz raskrsnicu grada gede je ogranicenje 50km/h, dali su budale oni koji su to ogranicili a on pametan pa 3x toliko, seca se da mu je bilo zeleno a ne seca se da je za volanom seo pijan, seca se i brzine koju na zalost vidim vec poceli da spustaju sa 180 na 160 pa na 155 pa ce ispasti do kraja da je vozio izmedju 80 i 105...seca se i da je video nesto crno,,,,e iz istog razloga je ogranicenje, sta da se auto unesrecenih tog momenta pokvarilo , stalo? Imali doticni pravo da 160 vozi i ako je zeleno i jos pijan? To sto je on povredjen sto se klati, svuda izubijan ,,,,to kod mene ne pije vodu jer on se klati a onih troje nikad vise? Trebalo je tata da mu vozi hitnu u tom trenu, drugacije bi pricali kad bi te unesrecene videli. U Holandiji je semafor samo pomocno regulaciono sredsto a duzan si i na zeleno da smanjis brzinu na bezbednu po druge ucesnike jer u suprotnom desavaju se ovakve stvari gde se svi pravdaju da je bilo zeleno. I svuda skoro postoje digitalne kamere koje mere i crveno to je 180 evra i brzinu koja ako je veca 50km/h od dozvoljene automatski se gubi dozvola i kazne su hiljade evra + zabrana voznje godinama.

    • 13. jun 2014 | 16:27

      Brrr

      @LJubi ga majka

      Hoces reci da u Holandiji na crveno usporis i ako nema niko prodjes?! Prava dijabola...

  • Dziberl

    13. jun 2014 | 13:37

    Zna se koliko ih prolazi kroz crveno, i to cak usred dana, cak i sve takozvane poznate licnosti. Ok recemo da su klinci prosli kroz crveno, al upitajte se mozda je vozac konto, noc je malo saobracaja, ubrzo je zeleno i bacio pogled levo i vidio da nema nista, medjutim nazalost naleti idiot pod dozom alkohola i brzinom pitaj boga kojom. Ko god da je kriv tri mlada zivota su nestala, a zakon postoji da bi se postovo....

    • 13. jun 2014 | 14:28

      Omg

      @Dziberl

      Ovde si ti idiot! Znaci, komentara ima svakakvih, ali tvoj je za medalju debilan.

    • 13. jun 2014 | 14:34

      Hmm

      @Dziberl

      Nema sta vozac da "konta" da li ima nekog ili nema. Jel ok uci na auto put u kontra smeru jer kontas da u 4 ujutru nema nikoga?

  • 300

    13. jun 2014 | 13:37

    hm... Činjenica da je išao ekstremno brzo ali ti klinci su prošli na crveno svetlo i oni su ugrozili učesnike u saobraćaju.

  • Khm femina

    13. jun 2014 | 13:34

    A sta je bilo sa slucajem sina Zeljka Mitovica na kraju?

    • 13. jun 2014 | 14:41

      Hmm

      @Khm femina

      Isto sto i sa onim koji je dva meseca posle na istom mestu belim YUGOM ubio zenu. I taj yugo je prosao na crveno za razliku od malog mitrovica... e sad, taj slucaj nije bas bio medijski propracen jer je pocinilac vozio yugo i nije bio interesantan ni medijima ni narodu koji je zeljan pljuvanja svakoga ko se po necemu izdigne u ovoj zemlji pa makar to bio samo malo bolji auto

  • N. M

    13. jun 2014 | 13:34

    @Nepoznat posto je normalno sto je prosao kroz zeleno ti si potpuno NENORMALAN .?.

  • Super

    13. jun 2014 | 13:32

    I fotka se u tudjim automobilima? Da mu 'drug' nije pozajmio i za tatoo jer to koshta kao taj auto od 15god?

  • Djuka

    13. jun 2014 | 13:28

    Jao mediji kako ste se opet upljuvali, pišete o ovo četvoro izgubljenih života danima i uznemiravate porodice kao da nemaju drugih problema, nesreće će se dešavati dok je svijeta i vijeka, bolje se okrenite lopoviji u ovoj državi i bavite se istrazivačkim novinarstvom, ali to ne možete jer za to trebaju mu.a

  • sdcz

    13. jun 2014 | 13:06

    Pogledajte ove lepotice,smrtna presuda.

  • Pera peric

    13. jun 2014 | 13:05

    Kako to da nikada ne stavite u naslov pregazio decu koja su u tom trenutku isla kroz crveno????mislim zar novine ne bi trebalo da budu nepristrasne,mozda????

    • 13. jun 2014 | 13:44

      novinar

      @Pera peric

      Kako da ne stave pregazio mrtav pijan,sa 3 puta vecom brzinom od dozvoljene,sta o tome milis?Gde bi on bio da nije isao 150,da li bi ih pokupio,hajde razmisli pa odgovori?.

    • 13. jun 2014 | 14:06

      opet ja

      @Pera peric

      'Против Вранића су, иначе, током ове и лањске године поднете три пријаве. Једна од њих је због вожње у припитом стању јер је имао од 0,51 до 1,2 промил алкохола у крви. У априлу ове године, Прекршајном суду је поднета пријава због тога што је изазвао саобраћајну несрећу услед неприлагођене брзине. Захтев за покретање прекршајног поступка је поднет и 24. јуна прошле године јер је возио без возачке дозволе. У време када је учествовао у саобраћајној несрећи 8. јуна код „Меркатора”, имао је, незванично се сазнаје, 1,1 промил алкохола у крви, а возило се, по грубим проценама, кретало брзином од око 160 км/h' izvor Dnevnik

  • Jeco PG

    13. jun 2014 | 13:05

    Ubio je njih drug marić što ih je vozi na crveno, ako je on vozio!?

    • 13. jun 2014 | 13:36

      free

      @Jeco PG

      Ma da Maric je sigurno prosao na crveno jer je video da se ovaj zalece i ide u njih sa 150,a ogranicenje 50, pritom pod dejstvom alkohola??.Masa ljudi prodje na crvno krisom i prezivi,ali minimalan broj ljudi prodje kroz grad sa 150 gde je ogranicenje 50!

    • 13. jun 2014 | 13:38

      cime

      @Jeco PG

      Kako ne jos ovaj sa Audijem nista nije ni kriv,mozda su njnovijem Audiju otkazale kocnice,ili je po inerciji isao sam.Mozda ovaj nije ni vozio, jel tako?Ajde bre.

  • Виталий

    13. jun 2014 | 13:03

    Znam licno Nebojsu, ni jednoj reci ni slagao. Mnogo dobar covek. Zalo meni.

  • Pravda

    13. jun 2014 | 13:01

    Mediji, sram vas bilo! Plasiranje LAZI da bi satanizovali bilo kog ucesnika "nesrece" sa tragicnim ishodom poput ove, je u najmanj ruku SRAMNO I NEMORALNO! Urednici - stidite se ako za stid znate!!!

    • 13. jun 2014 | 13:49

      vnvj

      @Pravda

      Ma ne trebali su da mu dodele orden za voznju u alkoholisanom stanju, sa 150 na sat,gde je dozvoljeno 50.Zbog takvih kao sto je ovaj ,i vecina,a mozda i ti koji ga podrzavas u Srbiji se direktno iz kocija ulazi u auto-BEZ DOZVOLE!!!

    • 15. jun 2014 | 09:45

      V m.

      @Pravda

      Sta ti lupas

  • Horus

    13. jun 2014 | 13:00

    Opet nema mog komentara!

  • Mile

    13. jun 2014 | 13:00

    A ovaj sto je prosao kroz crveno nista nije kriv

    • 13. jun 2014 | 13:37

      KREKI

      @Mile

      Manje kriv nego ovaj pijani koji vozi 3 puta vise nego sto je dozvoljeno,i ako je i Maric kriv.

    • 13. jun 2014 | 14:22

      II

      @Mile

      Ma ne bre, andjeo! Divan skromni student. Inace i on odranije poznat saobracajnoj policiji i takodje pijan ali nema veze. Jos nije ni dozvolu imao! Nije imao dovoljno dobar auto da ga mrze. Uzas!

  • Nepoznati

    13. jun 2014 | 12:50

    Momak realno treba da odgovara za voznju u pijanom stanju i nedozvoljenu brzinu, momak je normalno prosao kroz zeleno ko sto bi i svi vi vas 99,99% proslo i uradilo nije on kriv sto su drugi prosli kroz crveno i izazvali to, pisete gluposti protiv momka koji je vozio audija, nije bitno sta je njegova istorija i sta je imao prije itd, momak je na zeleno prosao sasvim normalno kazniti samo za brzinu i alkohol!

    • 13. jun 2014 | 13:37

      Brm brm

      @Nepoznati

      Slazem se sa tim sto kazes,al da je momak sve normalno uradio to je ne tacno jer da nije sipcio 155 km na sat do ovoga nebi doslo tako da je ipak kriv

    • 13. jun 2014 | 13:40

      2 sveta

      @Nepoznati

      Kako rece `normalno` prosao kroz zeleno svetlo????Pa on da je normalno isao 50 na sat, bio bi 1 kilometar odatle,i nista se ne bi ni desilo.O cemu pricas ti covece?Koje crno normalno?

    • 13. jun 2014 | 14:46

      STOP

      @Nepoznati

      Normalno prosao sa 150 u sred grada ?Ovaj mali u audiju je bio smrt na putu,dosije u je podeblji sto se tice prekrsaja u voznji.

  • Paterson

    13. jun 2014 | 12:46

    Progovorio?

  • pera

    13. jun 2014 | 12:43

    A kako to da nikako u naslovu da jednom stavite da su za deca zgazena prilikom prolaska na crveno???nepristrasno zar ne

    • 13. jun 2014 | 14:24

      II

      @pera

      Ja uopste ne kapiram ovo! Prvo su pricali jao a8 prosao na crveno i pobio decu. Onda je izasao snimak i ipak a8 nije prosao na crveno, a decko je isto dete ako su i oni posto su svi vrsnjaci. Ma osudili ste ga i krenuo je medijski linc cim ste videli a8. Strasno da neke toliko boli samo jedan malo bolji auto

  • Mirjana

    13. jun 2014 | 12:43

    Djabe sto ste vi normalni, kada vam je sin nenormalan

    • 13. jun 2014 | 13:28

      Majalena

      @Mirjana

      A ti ga poznajes,pa mozes tako da pricas?

    • 13. jun 2014 | 13:42

      Dada

      @Mirjana

      Bili bi panetniji da ste bez komentara. Sutra ce vase dete biti ucesnik u saobraću, a znate u saobraćaju se svasta desava...

  • ljubicica

    13. jun 2014 | 12:41

    Strasno,tragedija vozio brzo,i sve to samo ima jedno pitanje za sve sudije u svim novinama-KO JE PROSAO NA CRVENO I IZAZVAO UDES???

    • 13. jun 2014 | 14:40

      Baby

      @ljubicica

      Postoji razlog zbog koga je ograničenje u gradu 50 kmh. Jer postoji mogućnost da neko prođe na crveno. Na primer hitna pomoć, vatrogasci ili policija. Ili neko nepažljiv. Ograničenje brzine je tu da bi vozač imao mogućnosti da reaguje. Da je vozio 50, a ne 150, nesreća bi verovatno prošla bez žrtava. Na stranu što naši ljudi imaju običaj da pravila poštuju selektivno i da relativizuju ono što se ne sme relativizovati (kao što je vožnja od 150 u gradu, ili vožnja u pijanom stanju).

    • 15. jun 2014 | 09:49

      V m.

      @ljubicica

      Sta je tebi vranic??!! Momak

  • Anonimus

    13. jun 2014 | 12:40

    Nikog ovaj nije ubio, vozac VW-a je prešao preko crveno i zato je on glavni krivac.

    • 13. jun 2014 | 15:16

      BALKANSKI SPIJUN

      @Anonimus

      Znaci ovaj sa audijem je mogao ici i 300 i opet noje kriv! A da su tvoja deca sedela u vw? Kriv je i audi i vw ..samo je mangup preziveo ali dusevno ce biti mrtac.

  • Nemanja

    13. jun 2014 | 12:38

    Zgazio decu! Kakav naslov.. Decko je mogao da pogine jer je neko prosao kroz crveno, ono sto boli javnost je taj audi i brza voznja.. A uopste decko nije bio uzrok nesrece..

  • Raketa

    13. jun 2014 | 12:33

    Gde su sada isterivaci pravde ?? Sta sad za audi ?? Mamin i tatin sin bla, bla, bla... Momak nije kriv !!

    • 13. jun 2014 | 14:38

      Hmm

      @Raketa

      Sad im je lakse. Audi nije njegov i nije bas bogat :) bolesnici su oni koji ljude procenjuju prema tome koliko imaju

    • 13. jun 2014 | 15:19

      BALKANSKI SPIJUN

      @Raketa

      Nek mu je bog na pomoci sad...i nek pali svece dok je ziv za one sto je ubio ZATO STO JE JURCAO!!! da je isao 60 bili bi sad svi u gipsu i zivi ...ovako crne marame na sve stranr

  • Anonimus

    13. jun 2014 | 12:31

    Pustite coveka na miru. I on nije stariji

  • miki

    13. jun 2014 | 12:30

    nema tu kriv.dela.treba ga oslobogiti.nije on vec oni su prosli kroz crveno

  • Pauk

    13. jun 2014 | 12:29

    Zalosno... i jedna i druga prica... ali nije samo ovaj momak kriv, najvecu krivicu snosi decko koji je prosao na cisto crveno svetlo... ovaj s audijem ce platiti ceh za nasilnicku voznju, prekoracenje brzine...itd. ali ne treba da bude osudjen za smrt, jer da decko s golfom nije prosao na crveno audi bi proleteo dalje... a da postoje kamere za brzinu platio bi to... nazalost cini mi se da je ovaj golfista bio bahatiji od ovog sto je prosao preko dozvoljene brzine... jer na crveno svetlo ni vozila pod rotacijom nemaju pravo da prodju i za tako nesto ako ih uhvati neko sledi prekrsajni postupak...

  • Majka!

    13. jun 2014 | 12:26

    Tuga je prevelika! Žao mi je roditelja, jer ovo su ožiljci za ceo život!

  • Marrina

    13. jun 2014 | 12:25

    Zasto vam je sin onda bio pijan ako ke vozio tudj audi,i pored ovog ima jos 3 prekrsajne prijave?

    • 13. jun 2014 | 12:49

      Paladin

      @Marrina

      Toliko je fin...

    • 13. jun 2014 | 12:57

      Aaaaa

      @Marrina

      Imate li vi decu?!

    • 13. jun 2014 | 12:57

      Sbsnj

      @Marrina

      Zasto,zasto,zasto. -.- Eto zato! Kao da prvi koji je vozio pijan,kako da je jedini prekoracio dozvoljenu brzinu...Msm toliko glipih pitanja,ovo se moglo desiti svakom na zalost.

    • 13. jun 2014 | 13:03

      cenzura

      @Marrina

      On je kriv, jer je pio. Treba ga zato i kazniti. Za ono što nije ne treba ni da odgovara. Da li je semafor radio sa strane odakle su dolazili nesrećnici?

    • 13. jun 2014 | 14:27

      II

      @Marrina

      A zasto je vozac golfa bio pijan? Zasto je prosao na crveno? Zasto i on ima prekrsajne prijave od ranije i ko mu je dozvolio da vozi u 2 ujutru kad ima dozvolu koja samo do 23 vazi???? Ako cemo o bahatosti eto ko je bahat. Da je on imao para za neki bolji auto ne bi od njega moglo da se zivi... sta bi bilo da ga je udario isto neki golf i taj vozac isto poginuo i nereci, koga biste onda krivili??

    • 13. jun 2014 | 14:45

      Goran

      @Marrina

      Ne sudim nikome,pogotovo u ovakvoj tragediji. Na zalost vec im je presudjeno. Jedni mrtvi,ovaj sto je ostao ziv,da li kriv ili ne do kraja zivota ce se nositi sa tim. A ovi sto pisu mrtav pijan,da li znaju da ce od samo tri piva da pokaze toliko koliko je on naduvao. Nije to nikakvo opravdanje,ali kada kazes tj.napises mrtav pijan to podrazumeva mnogo teze pijanstvo. Gledam pre neki dan na pinku ove nase estradne zvezde prodju na tri vezana semafora na crveno jos ih kamera snima i niko ne pise da bi trebali da odgovaraju za prekrsaj.

  • Sloboda govora

    13. jun 2014 | 12:25

    Novine prve plasiraju price koje su ne proverene a onda kad se ispostavi drugacije pljuju sami po sebi

  • Милорад сомборац

    13. jun 2014 | 12:24

    Трагедија и једне и друге породице, клинци за воланом оба аутомобила, и фенси-лудило "модернога живота", то јест, затрованост глупостима и лажним вредностима потрошачког друштва, са страних и домаћих спотова, лудило, рибе, ауди, тезоваже, плаже и сл. с*ања, а то једноставно није живот! Тако не функционише свет. Не води то нигде, него до оваквих и сличних трагедија. Имај ауто када га зарадиш. Када га зарадиш, ако успеш, другачије ћеш да га возиш и чуваш. Тиме ћеш сачувати и своју и туђу главу.

  • Zarko

    13. jun 2014 | 12:22

    Sad lepo neka tuzi Blic i neka trazi milionsku odstetu sa sirenje lazi o njemu. Ja bi ih terao do kraja.

  • anoniman

    13. jun 2014 | 12:21

    Pratim pricu od pocetka. Stvarno velika tragedija! Onistena su fakticki 4 zivota! Ali najvise krivim vozaca golfa koji je prosao na crveno, nije ih ubio samo ovaj momak iz audija nego prvenstveno vozac golfa!!! Tragedija u svakom slucaju...

  • Sale Lo

    13. jun 2014 | 12:21

    Neka je laka zemlja stradalima...

  • Урош

    13. jun 2014 | 12:19

    Крив је за БРЗУ ВОЖЊУ и ВОЖЊУ У АЛКОХОЛИСАНОМ СТАЊУ, што се тиче "убиства", за то је крив возач голфа који је прошао на црвено.

  • Banderaš

    13. jun 2014 | 12:18

    Da da bilo mu je zeleno svetlo kada se nalazio na pola mosta gore kod Ribnjaka.

  • Milena

    13. jun 2014 | 12:17

    Tuga i za ovo troje i za momka koji nije ni poceo da zivi a vec treba da nosi 3 zivota na savesti

  • Sremac

    13. jun 2014 | 12:11

    Niko se nije zapitao kad su donosili zakon o bezbednosti u saobraćaju zašto vozimo trakare 15 god stare i džombuljama?onda izađe neki ministar i kaže nema para.ja bih isključio sve semafore i znakove počup'o ,šta će nam kad ne poštujemo ništa.na tehničkom pregledu

  • c19

    13. jun 2014 | 12:07

    Naslov zvuci kao da ih je namerno ubio, pa se posle pokajao :P

  • x

    13. jun 2014 | 12:05

    "Zgazio decu" Sram vas bilo za ovakve naslove, i jedan i drugi vozac su bili bahati. Jedan je vozio prebrzo a drugi prosao na crveno. Nemojte da osudjuhete unapred i stavljate naslove kao da ih je jurio po ulici namerno da ih pobije

    • 13. jun 2014 | 14:48

      Stidljiv

      @x

      Bravo to i ja tako mislim, dvoje su pogrešili 3 nastradali 4 života uništenih. A da je bio neki malo slabi auto mislim o sigurnosti i on bi bio sahranjen. Svako kaže da nije on jurio kao budala nebi bi bilo sta jeste. A da nije onaj prošao na crveno takodje bi bilo sve kako treba. Toliko sam rascepan sa emocijama i mislim da nisam sam. Uvek kazem ženi i kad imas ZELENO na semaforu pogledaj levo i desno to samo moze da pomogne i ako imas prvenstvo pusti budale. Teško, tužno neopisivo ta tragedija

  • Horus

    13. jun 2014 | 12:02

    Samo se pokajao? Dao bih mu priliku da se 40 godina kaje, bez mogucnosti da mu tata plati pomilovanje.

  • Vlada

    13. jun 2014 | 12:01

    Trdba da tuzi novinare koji su pisali svakakve gluposti i neistine. I da je njegov audi i da nije decko treba da odgovara za alkohol i brzu voznju a za sve ovo je kriv pokojni i ne bi bio da nije prosao na crveno. Zao mi je ovih devojaka

    • 13. jun 2014 | 13:42

      srami se

      @Vlada

      Kako ne, jos ovaj sa audijem nista nije ni kriv po tebi?Hahahaha koja je ovo tragikomedija od nasih ljudi.

    • 13. jun 2014 | 14:28

      postenjacino

      @Vlada

      Ma ovaj sa audijem `nista nije kriv`, u `pravu si`, novinari sve `izmislili`.

  • Ogi bl

    13. jun 2014 | 11:59

    Ne daj Boze nikome vise.

  • sudija

    13. jun 2014 | 11:53

    Momak je zaista kriv jer je vozio prebrzo...a ovaj drugi je kriv jer je prosao kroz crveno i sam sebe (i devojke) ugrozio...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA