Komentari

  • brka79

    17. jun 2014 | 13:37

    Pada promet i u prehrani, a kamo li u pomenutoj nam grani trgovine.

  • Milica

    17. jun 2014 | 13:23

    Mazdu 6 sam trebala da kupim odnosno da mi decko preveze za Srbiju. 2009god. -3000€ Na granici za carinjenje trazenn je 1.500€ Odustala sam naravno, skuplja carina od auta.

  • vlada

    17. jun 2014 | 13:20

    Pa naravno da je stala prodaja Skode, jer ih je najmanje 60% islo u drzavne sluzbe!

  • 007

    17. jun 2014 | 12:25

    Ja sam kupio mercedesa ali u snu.ODAKLEEE

  • milos

    17. jun 2014 | 12:15

    Ljudi uglavnom kupuju nove automobile na kredit.Svakim danom ima sve vise nezaposlenih,ljudi gladuju,a ovi iz sns tracarske stranke vise brinu neciji "doktorati" nego gladan narod.

  • Beko

    17. jun 2014 | 11:57

    Ljudi nema narod para. To je odgovor. Napucali cene, a ne daju neke postene uslove placanja. Dokle ????? Samo kod nas narod jedva kupi istrosen auto koje doteraju sa zapada sa 500 000 km. I onda vrate kilometrazu na 100 hiljada a i tu napucaju cenu. Primer, Fiat Croma na zapadu 2006 god. Cena 2500e a kod nas je prodaju za 4500 do 5000 e. I jos kad kazu Nov auto. A on sito i reseto prosao.

  • Stevdzans

    17. jun 2014 | 11:46

    Najveci problem je taj sto je kao ukinuta carina na automobile iz EU,a u stvarnosti nije tako,nego je ta marza umesto nekih 300,350 eura koliko je bila do nove godine povecana na 750 eura,i samim tim podigla cenu auta..

  • Vlada

    17. jun 2014 | 11:39

    Kod pojedinih uvoznika-prodavaca problem je i u nezajažljivosti. KIA u Srbiji prodaje skuplje svoja vozila u odnosu na svog partnera u Sloveniji. Tko u Sloveniji jedan od modela KIA na nekoj trenutnoj akciji (povodom Svetskog prvenstva u Brazilu) košta 8990 evra, dok u Srbiji na istoj toj akciji isti automobil košta 10300 evra. Lično sam se uverio. Da li treba porediti ekonomske standarde Slovenije i Srbije? Tuga i bezobrazluk!

  • Boki

    17. jun 2014 | 10:57

    To sve govori o standardu gradjana, ali i o jakoj konkurenciji polovnih automobila. Jednostvano, pogledajte koliko je prodato polovnih automobila vrednosti od 7 do 10 hilajda evra, a koliko novih u istoj cenovnoj kategoriji. Ljudi se radije odlucuju da kupe Golfa 5 sa punom opremom i snaznim motorom, koji je presao 150 - 200 hiljada km, nego da kupe novu Daciu Sandero bez klima uredjaja i sa motorm od 75 konja...

  • The Spatula

    17. jun 2014 | 10:47

    Narod ne moze struju i telefon da placa, a da kupuje kola. Ovo je bolesna drzava da nema dalje. Udarili porez na porez, porez na porez i kukaju. Sve bih ja ove iz skupstine da rade za minimalac par godina pa da vide kako narod zivi, tj prezivljava.

  • Shone

    17. jun 2014 | 10:22

    Nemam para za biciklu, a kamoli za novi automobil.

  • Prof.Biologije

    17. jun 2014 | 10:17

    Super, manje zagađivača prirode, bolji život za živi svet planete

  • Komsija

    17. jun 2014 | 10:17

    Dajte na rate vozila koja su stara 10 tak god ljudima koji nisu zaposleni pa cete ocas posla prodati auta

  • Raša

    17. jun 2014 | 10:12

    Siguran sam da vozila građani ne kupuju zadnjih nekoliko godina, već ih kupuju javna preduzeća. Prodavci to najbolje znaju, jer im pišu račune. Meni je auto od 2.000 evra misaona imenica, a o novom nikad nisam ni razmišljao, maštao jesam.

  • Cobi ns

    17. jun 2014 | 10:00

    Kakva je kupovna moć i u kom smeru ide,zatvoriće(na žalost)i samouslugu!

  • Zevs

    17. jun 2014 | 09:30

    Otvorite priizvodnje i zaposlite te iste radnike,nemoze samo trgovina i licki-picki akten tašna i leptir mašna.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA