KOLIKO IH UOPŠTE IMAJU? Železnice prodaju još 170 službenih automobila!

- Kreće prodaja 170 službenih putničkih automobila i u narednih petnaestak dana ćemo završiti tu prodaju, što će Železnicama Srbije doneti dodatni prihod, ali i dodatno smanjivanje rashoda - kaže generalni direktor tog preduzeća Dragoljub Simonović

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • ŽTP Sekcija

    08. avgust 2014 | 14:29

    Ogromne uštede mogu da se ostvare na železnici. Šta je sa revitalizacijom tehnologije,koncentracijom teretnog saobraćaja,viškom zaposlenih po sekcijama,nezakonitim korišćenjem pružnog pojasa,izadatim železničkim prostorima gde se metar kvadratni naplaćuje i po jedan dinar mesečno na dobrim lokacijama po gradovima i još koliko hoćete ima primera.Dobro je da dođe Beko ali da napravi tim od ljudi koji imaju i nude rešenja.Mala je ušteda od prodatih automobila.Nema strategije razvoja železnica.projekti a posebno Prokop se vode već 40 godina a nisu prioritetni za železnicu.Ko i kada će da vrati taj novac.

  • Pera detlic

    25. jul 2014 | 00:13

    Mesto sto su trosili pare na skupa kola , bolje da su te pare ulagali u pruge i vozove . ovakve kante od '' sinobusa '' ni u Africi nema . Sramota .

  • Saša Ns

    24. jul 2014 | 18:12

    Bas na taj dan.cccc

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA