MORBIDNA ISPOVEST TIJANINOG UBICE: Zapušio sam joj usta da ne vrišti!

- Mislio sam da je tamo muzika i onda sam sreo Tijanu, nisam ni znao kako se zove. Zakačio sam je kolima i ona je počela da zove u pomoć - rekao je na saslušanju Dragan Đurić, osumnjičeni za svirepo ubistvo petnaestogodišnje Tijane Jurić

Komentari

  • Goribor

    16. avgust 2014 | 03:14

    Interesantno da ovaj nije uzeo neku drogu, nego alkohol, tacnije vinjak. 1. Mislite li da bi isto to uradio da nije popio litar vinjaka? 2.Mislite li da li bi to uradio da je bio na marihuani na primer..zbog koje se ide u zatvor, a za vinjak u prodavnici.

  • YaYa

    9. avgust 2014 | 20:11

    Da ima tatu (a koliko sam razumeo nema)i da umesto golfa "trojke"vozi džipa slučaj bi već uveliko bio rešen ovako mi samo možemo da mlatimo praznu slamu......

  • Nora

    9. avgust 2014 | 11:29

    Jadna tijana ne mogu da prestanem da placem... jadne zivotinje kojima je on presudjivao. Monsrtrum

  • albanac

    9. avgust 2014 | 00:28

    stra poslovica nemoj da pies u dupe nego u glavi prema tome on zasluzuje smrtnu kaznu i ako se zna da roditeljima ne moze da vrati njhovu najdrazu tianu taj ko odobrava ovakvo delo on je isti ko ovaj ubica Roditeljima iskreno saucesce a maloj tiani da pociva u miru

  • Njego Novakovic

    8. avgust 2014 | 23:15

    ŠTA REĆI ZA OVAKVO MONSTRUOZNO UBISTVO ZLOČIN JE ZLOČIN ZA TO NEMA NIKAKVOG OPRAVDANJA SVI OVI KOMENTARI O VRAĆANJU SMRTNE KAZNO SU APSURD POŠTENI LJUDI SE NE BOJE UVOĐENJU BILO KOJE KAZNE. RODITELJIMA POK. TIJANEIZRUČUJEM SAUČEŠĆE GORKOG OKUSA A ANĐELU KOJI SE ZOVE TIJANA NEK POČIVA U MIRU VJEČNA JOJ SLAVA AMIN.

  • ap0calypto

    8. avgust 2014 | 23:04

    Normalna osoba ne seda za volan posle litre vinjaka. Toliko o normalnosti, a posto je seo, zakljucujemo da je stara poslovica tacna. "Ćud je čoveku njegova sudbina"

  • halid

    8. avgust 2014 | 21:40

    Smrtna kazna tom mostrumu

  • Kristijan Petrovic

    8. avgust 2014 | 17:33

    Jaoooj koji ste ustvari vi svi bolidi...Svi ste vi neki pravnici,sudije,pajkani,psiholozi a blage veze nemate idioti jedni...Svako ko se bavio bar malo psihologijom zna da se ovako nesto moze desiti svakome od nas,i nije mi jasno,ko ste vi da sudite o bilo cemuu...Najjace mi kad sam citao komentare za majku,osudjujete zenu samo zato sto je majka...E moji pravoslavci...Po nasoj veri je greh suditi bilo kome,a po zakonu bozijem pise da bi trebalo onaj ko ubije da se ubije,jer je na bogu da sudi a ne na nama...Tako da mislim da bi trebalo vratiti smrtnu kaznu...Roditeljima male Tijane zelim da budu jaki i stojicki podnesu sve ovo,samo oni znaju taj bol...Pocivaj u miru Tijanice...

    • 8. avgust 2014 | 20:00

      aerosmith

      @Kristijan Petrovic

      ne razumem kako se ovo moze svakome desiti.pa ne moze se normalnoj osobi desiti ni da popije litar viskija a kamoli da udari slucajno kolima neduznu devojcicu i umesto da joj priskoci u pomoc on se izivjava nad njom i ubije je na kraju...ne razumem kako svakome moze da se desi.covek je monstrum,ubica,poremecena osoba kad je bio u stanju sve to da uradi.u ovozemajskom zivotu zasluzuje najstroziju kaznu...a bog ce mu svakako suditi jednog dana

    • 10. avgust 2014 | 19:07

      Nikola

      @Kristijan Petrovic

      Bolesni "covece". Sta se moze svakome desiti?? Ako mislis da se napije? Moze! Ako mislis da svako moze da siluje DETE, ubije?? Ne moze!! To mogu samo kreteni poput ovoga i onih koji ga razumeju, pravdaju poput tebe. Odi covece do psihologa, psihijatra, dok ne bude kasno. Znaci, ubica ima pravo da sudi i oduzme zivot detetu, bilo kome, a pravda za njega ne postoji. Ko se plasi smrtne kazne? Kriminalci, zlocinci, normalni ljudi je upravo traze, Kristijane, "covece".

    • 10. avgust 2014 | 23:47

      Minja Subota

      @Kristijan Petrovic

      Druze, nemoj Molim te vise da komentarises...

  • hm...

    8. avgust 2014 | 15:43

    Smesno je kako se prikazuje ovaj slucaj... Naravno da je idiot i ubica ali "hladnokrvnost koja je zapanjila i policajce" je smesna. I sam sam policajac i u ovom slucaju se vidi da nije bilo planirano nikakvo ubistvo, vec je pijan slucajno udario kolima. Onda se uplasio policije, ostati bez dozvole i sl. ona galami i vice u pomoc, on u panici ubacuje u auto. Onda se sve odvija u haosu, strahu, i pijanstvu. Covek prikriva manji zlocin sa vecim zlocinom, ne zna sta ga je snaslo, izbezumljen pravi gluposti, iz manje u veci a na kraju i ubistvo. Covek ima neku zemlju u autu i sa njom zatrpava les? Onaj ko planira ubistvo nikad nece uraditi tako nesto osim ako nije zaostao u dusevnom razvoju! Gospodo sve su to igraci, ti politicari, onaj Veljovic koji moze da kaze istinu ali ipak politika zahteva "strasan slucaj". Sve u svemu to je samo bolid koji je zbog panike i straha od neke prekrsajne prijave ubio jadno dete.

    • 8. avgust 2014 | 19:10

      Pravnica

      @hm...

      Pa je u panici slucajno silovao? Jak si mi policajac...

    • 8. avgust 2014 | 20:25

      Ljuba

      @hm...

      U panici i strahu silovao i ubio dete od 15 godina ,ma dajte razmislite malo...

    • 9. avgust 2014 | 11:20

      x-file

      @hm...

      Policajac - kao pravi profesionalac nebi trebao uopste da pises nesto javno, pogotovo da komentarises ovakav slucaj. Istraga je jos u toku i svi nagadjaju i komentarisu uz pomoc medija koji su zeljni slave. Kazes da je bio uplasen zbog prekrsajne prijave a kao policajac treba da znas da ukoliko je doslo do saobracajne nezgode u kojoj je lice zadobilo telesne povrede, tada se vec podnosi krivicna prijava. "I sam sam policajac i u ovom slucaju se vidi da nije bilo planirano nikakvo ubistvo, vec je pijan slucajno udario kolima" - ovo sto si napisao je veoma amaterski. Pijan? Da li si ga zaustavio i ponudio mu da se podvrgne alkotest kontroli? I da li mu je vadjena krv na analizu za alkohol? Kao policajac nebi trebao tek tako da verujes licu koje je osumnjiceno za izvrsenje teskog krivignog dela (ne znam sve detalje ali koliko sam citao, on je sam izjavio da je bio pijan...) I ovo sto kazes za nekog Veljovica i neke politicare - slazem se da je politika usla i previse u policiju, ali ti treba da budes profesionalac a ne kao neka baba koja ode ujutro na pijacu pa prica sa ostalima sta je videla u komsiluku ili cula na televizijji. Ovo ne pisem da bi omalovazavao tebe ili policiju ali je cinjenica da policajci cine velike propuste u radu zbog toga sto se ne ulaze u njihovo usavrsavanje i pracenje "modernih policijskih trendova". Vec se smatra ako je neko zavrsio policijsku obuku onda je taj ceo zivot zavrsio sa skolom, ali na zalost to je velika greska...

    • 10. avgust 2014 | 23:58

      Minja Subota

      @hm...

      Svaka chast za komentar! Ja isto tako razmishljam, znachi da mogu da budem policajac ^_^

  • JA

    8. avgust 2014 | 15:42

    Neka se ispita i za ubistvo Milice Barasin, posto je u pitanju isti grad, takodje ju je pratio kolima, a to sto je preklao ukazuje na to da je moguce da je mesar u pitanju.

  • ana

    8. avgust 2014 | 15:21

    Smatram da vracanje smrtne kazne uopste ne bi bio nehuman potez u skladu sa ovakvim monstruoznim delima, nekada je to jedino resenje kako bi kazna bila srazmerna ucinjenom krivicnom delu, a srazmernost je jedno od osnovnih nacwla krivicnog prava, u suprotnom pravda nece biti zadovoljena

    • 8. avgust 2014 | 16:58

      Srdjan

      @ana

      Smrtna kazna nikako, nego dozivotna bez prava na pomilovanje, to jest u ovom slucaju, ubacivanje u kola protiv njene volje, otmica maloletnog lica, 20 godina zatvora, posle toga ubistvo maloletnog lica, 40 godina zatvora... Nece ni doziveti da odlezi tih 60 godina. Ali nas zakon je velika sramota za celu drzavu. 30, 40 godina ceka onoga koji je zlostavljao i ubio jedno maloletno lice, a isto toliko ceka i onoga koji je zlostavljao i ubio 10 ili vise maloletnih lica jer je maksimalna moguca kazna 40 godina, sto je tolika glupost da veca ne moze biti.

  • Alex

    8. avgust 2014 | 14:39

    Ma sigurno je priznao usled toga sto su ga inspektori "pritisnuli dokazima". Sta mislite, zasto su sve slike pre hapsenja? Nisam video ni jednu posle.

  • Aa

    8. avgust 2014 | 14:35

    Pa bio je na poligrafu,kako mozes izjaviti da je on nije ubio

    • 8. avgust 2014 | 15:58

      cici

      @Aa

      Meni samo nije jasno kako kazu da je pao na poligrafu, a pricaju da ne pokazuje trunku kajanja, da je hladnokrvan, da je svojom hladnokrvnoscu iznenadio policajce, pa se pitam kako je kao takav "PAO" na poligrafu.

  • Miloš

    8. avgust 2014 | 14:28

    Ovaj momak nije ubio ovo dete! Zivi bili pa videli!

    • 8. avgust 2014 | 19:21

      C.Z.

      @Miloš

      Ti su mu alibi jel??? Pa idi vadi ga iz corke umesto sto nam ovde solis pamet!!

  • Sasa

    8. avgust 2014 | 14:17

    Ne sumnjajte, drugo je psihopata, a drugo poremećaj strukture ličnosti, takvi ljudi su samoživi, bezkrupulozni, zato nemaju empatiju prema drugima, duševno obolelih u Srbiji je oko 30% ali to je sasvim drugi vid oboljenja, imate neurozu, psihozu, i kao najteže oboljenje šizofreniju, ovaj to sve verovatno nema, ali poremećaj strukture ličnosti je multiplikovao te večeri, Tića se našla u pogrešno vreme na pogrešnom mestu na našu veliku žalost i ogromnu tugu, da nije ona bila bi druga te ili neke druge večeri...

  • Croatinho

    8. avgust 2014 | 14:13

    Neki pišu kako je moguće da su locirali signal u blizini Mađarske, a odgovor može biti sasvim jednostavan. Mogao je stati na nekom parkiralištu, benzinskoj ili slično i jednostavno mobilni samo baciti na ceradu nekog kamiona, tako da ja mislim da je on sve to smislio i da se nije baš ništa slučajno desilo. Vidi mu se u očima da je monstrum i treba ga najoštrije kazniti, ma da to jadne cure neće vratiti u život, niti će donijeti neko zadovoljstvo njenim roditeljima, rodbini i prijateljima.

  • Bilja

    8. avgust 2014 | 14:11

    Samo ona jadna zna sta joj se dogodilo, ne daj Boze vise nikome. Ko god da je kriv kazna ce ga sustici kad tad, mi samo mozemo da nagadjamo. Vreme da se vrati unazad ne moze. Njoj nek je laka zemlja i nek pociva u miru. Njenoj porodici iskreno saucesce...

  • Nestor

    8. avgust 2014 | 13:50

    Pa kakva je to istraga ako će se svaki i najmanji detalj iznositi u javnost? Šta je trebalo da pišu, sumnjamo na tog i toga zbog toga i toga?! Nije sve za javnost. Pozitivno je to što je monstrum pronađen, a Tijani neka je laka crna zemlja i neka je anđeli čuvaju!

  • Pravnica

    8. avgust 2014 | 13:39

    U prici njegovoj je ocigledan motiv, cim je imao zemlju, asov i ostale potrepstine. To sto je bio pijan mu nece biti olaksavajuca okolnost, tu se zeznuo misleci da ce tima da igra na neuracunljivost, ali ne. Vec sam napisala dole to se zove institut aciones liberae in causa, krivicno parvo je napravilo poseban istitut za izvrsenje krivicnog dela pod uticajem alkohola ili narkotika, kada se utvrdjuje umisljaj ili nehat i pre nego sto se doveo u stanje neuracunljivosti. Sto je kod njega ocigledno postojalo, jer ko nosi zemlju u gepeku, a ide na vinjak i rakiju..da sadi cvece u ponoc? Drugo da je iz nehata udario kolima, svakako zasto je posle ubio, mogao je da pozove pomoc i devojcica bi bila ziva.Ocigledne su njegove namere, a i to sto je okacio na svom fejsbuk profilu "kako je zatvor kul" pre nego sto je izvrsio delo, moze da se tumaci kao da je namerno i hteo da u istom zavrsi pa je nasumicno izabrao zrtvu.

    • 9. avgust 2014 | 10:20

      x-file

      @Pravnica

      To sto je bio pijan mu nece nikako biti olaksavajuca okolnost. Mozda je on tako mislio kada je izjavljivao to, ali problem je sto nece moci dokazati da je uopste imao alkohola u organizmu jer je od dela proslo preko nedelju dana... Osim ako ne bude imao svoje svedoke koji ce potvrditi da je pio (samo tesko da ce mu neko biti svedok u ovoj situaciji), a ni tada se me moze utvrditi koliko je zapravo popio alkohola.

  • $@$^&

    8. avgust 2014 | 13:19

    Ovde definitivno nije sve kako treba!!!

  • baki

    8. avgust 2014 | 12:36

    Necu da se pravim vazan ali i meni ovo nesto smrdi od samog pocetka ! Pogledajte hronoloski SVA desavanja kao u holivudu sve sa efektima i zemlja u autu i alkohol i njegova hladnokrvnost ! A ako je stvarno to uradio glupo je komentarisati svaka kazna bi bi mala ! Ali pijun je nateze u zivotu biti !!

  • Predrag

    8. avgust 2014 | 12:28

    ZAPAMTITE OVO TAJ COVEK NIJE UBIO TU DEVOJCICU ZATO SE PRAVI MRTAV LADAN

    • 8. avgust 2014 | 19:28

      C.Z.

      @Predrag

      Jel si ti to rodjo gledo film "mrtav ladan " pa nam ovde citiras naslov ili si mu i ti alibi kao doticni Milos? Idi u muriju i kazi JA TVRDIM DA OVAJ COVEK NIJE KRIV! Boze kakvih nas sve ima na ovom svetu...

  • miki9

    8. avgust 2014 | 12:25

    mnogo sumnjivo. jos su rekli da je imao spremljenju zemlju u gepeku?!?! a gde je taj auto?? jos nisu rekli kako su njega nasli?! kao preko Tijaninog telefona. secate da su rekli da je signal uhvacen 2 km u madjarskoj poslednji put. na fejsu je ranije postavio sliku sa tekstom kako je u zatvoru bolje nego na slobodi. sto u njegovom slucaju mozda i jeste jer videli ste gde je ziveo, gde je radio. bez socijalnog zivota. to je neka vrsta zatvora vec u njegovoj glavi. ko da su ga izabrali. mozda je sramota sto ovo sve pisemo i daj boze da je ovo stvarno ubica ali mnogo je sumnjivo i i ma nerazjasnjenih stvari.

    • 8. avgust 2014 | 15:24

      Туц

      @miki9

      Да си сачекао следећи чланак добио би одгвор на то како је нађен

  • Hghghk

    8. avgust 2014 | 11:48

    I ja se slazem....Kako to da joj je mobilni lociran u madjarskoj? Nije mi jasno???

    • 8. avgust 2014 | 13:47

      bubamara

      @Hghghk

      Pa verovatno su morali da pustaju informacije koje nisu tacne kako bi se ubica opustio misleci da mu nisu na tragu. Najbolje da su napisali i na koga sumnjaju pa da pobegne.

    • 8. avgust 2014 | 13:52

      ...................

      @Hghghk

      Sta ti nije jasno? Svaki dan smo u novinama imali po tri clanka o ubistvu Tijane i svakom normalnom coveku je bilo jasno da svaki trag koji je objavljen je pogresan trag. Pa niko normalan ne bi objavljivao prave detalje istrage koja nije zavrsena. Ako su napisali da je vidjena u Madjarskoj, da njen otac duguje pare i da su je mozda oteli zelenasi, velika je sansa da se ubica primiri i ostane tu gde jeste. Pa zamisli da su napisali, ubica je udario kolima i verovatno je visok i jak cim je spakovao u kola za 7 minuta, najverovatnije je muskarac od 25-35 godina, dobro poznaje Bajmok i okolinu jer je mozda ziveo u Bajmoku ili okolini ili mozda ima prijatelje na tom podrucju. Sta mislis koliko bi Dragan Djuric ostao u Surcinu? O pobogu covece.

  • Luka

    8. avgust 2014 | 11:46

    Manijak plus alkohol,čim nema trunke kajanja taj je spreman i za masovno ubistvo.

  • ..............

    8. avgust 2014 | 11:10

    Neka me ispravi neki pravnik ali po nasem zakonu on moze biti osudjen maksimalno na 30-40 godina. Ako ubije jos 5 devojaka, kazna je opet ukupno 30-40 godina? Da je oderao zivu kazna bi opet bila maksimalno 30-40 godina? Po nasem zakonu ti bukvalno mozes da se brutalno izivljavas na nekom coveku ili na grupi ljudi i kazna je jedinstvena, 30-40 godina? Sta znaci 30-40 godina? Sta odredjuje da li ce biti 31,32,33 ili 40 godina? Devojku iz Stare Pazove( Stela Gundelj ) udavio je bivsi decko i dobio 15 godina zatvora i Apelacioni sud je kaznu smanjio na 13. Uzas! Katarina Jankovic (dete od tri godine) je silovao, tukao i mucio ocuh i dobio je 40 godina. Da je ,,samo,, ubio kazna je 40 godina a za silovanje, mucenje i ubistvo takodje 40. Nisu mi jasne te kazne. Uvesti smrtnu kaznu !!!

    • 8. avgust 2014 | 13:01

      Su

      @..............

      Tacno tako,maksimalna kazna je 40 god..i da je pocinio vise ubistava,opet bi ta kazna iznosila toliko...Znaci ne moze biti veca od 40 god..Sramota! Po milioniti put kazem da nas krivicni zakon treba menjati,ako se sada nesto ne uradi,nikada nece

    • 8. avgust 2014 | 13:14

      Pravnica

      @..............

      KAd zavrsis Pravni mozda ti i bude jasno...Krivicno pravo je kompleksno i postoji mnogo faktora koji uticu na odmeravanje kazne. Ako je umisljaj da li je direktni ili eventualni, ako je nehat da li je svesni ili nesvesni, da li je lice neuracunljivo, bitno smanjeno uracunljivo, pa poseban institut koji se odnosi bas na ovaj slucaj actiones liberae in causa (kad se utvrdjuje da li je izvrsilac koji je izvrsio delo u alkoholisanom stanju, pre dovodjenja u takvo stanje imao umisljaj i nehat u odnosu na delo), itd.

    • 8. avgust 2014 | 13:18

      Pravnica

      @..............

      Smrtna kazna je ukinuta prvo na saveznom, pa 2002., na republickom nivou, upravo zbog ratifikacije Konvencije o ljudskim pravima. Kazna od 30-40 godina zamenjuje smrtnu kaznu. E sad subjektivna je procena da li je gore da se ovakvi monstrumi "nagrade" lisavanjem zivota ili da godinama zive u zatvorskom paklu. Postoje mnogi zatvorenici koji su osudjeni na teske kazne zbog sasvim drugih krivicnih dela, koji kuci imaju dece i porodice i gaje ogromnu mrznju prema silovateljima i ubicama, tako da oni dodju kao dzelati takvim monstrumima.

    • 8. avgust 2014 | 13:25

      Pravnica

      @..............

      A ono sto si navela u primeru drugog krivicnog dela vezanog za dete, takodje je razlika da li je u pitanju dete ili mladji ili stariji maloletnik. Od 12 do 14 godine je mladji maloletnik, od 15 do 18 stariji maloletnik. Sve ispod toga su deca. Plus kao otezavajuce okolnosti se uzimaju prethodne osude izvrsioca, odnos prema zrtvi nakon izvrsenog krivicnog dela (da li je pokazao kajanje, ovde je rec o potpunom odsustvu kajanja) itd. To su kompleksne stvari o kojima strucnjaci svoje struke vode racuna i ja ne sumnjam da ce biti kaznjen najstrozom kaznom, a verujte on je vec usao u prvi krug pakla tamo u zatvoru!

    • 8. avgust 2014 | 15:31

      Туц

      @..............

      Ал добро исто би било да добије 60,80 или 100 година кад неће толико живети.

    • 8. avgust 2014 | 15:36

      Citalac

      @..............

      Da bar postoji dozivotna robija... Ovaj ima 34 godine, da ga osude na maksimalnu kaznu od 40 god, postoji mogucnost da se ponovo nadje na slobodi ako dozivi 74 godine starosti...

  • notorious

    8. avgust 2014 | 11:09

    I svi su oni popili litar vinjaka! Koliko sam puta ovo do sad pročitao?!

    • 8. avgust 2014 | 17:11

      M5

      @notorious

      Zabraniti vinjak! Šalu na stranu, gotovo uvek se alkohol uzima kao olakšavajuća okolnost. Alkohol smanjuje inhibicije, ali ne opravdava ništa. Zakonski, deluje kao da je pijanim ljudima sve dozvoljeno jer "nisu znali šta rade". Strašno!

    • 9. avgust 2014 | 01:39

      razuman

      @notorious

      Litru vinjaka? Ne znam kako je mogao da stoji posle litre vinjaka? I mi smo kao momci obožavali vinjak i napijali se, ali smo tako pijani pevali po gradu i muvali devojke, nismo seli u kola da silujemo i ubijamo. Koliko god da smo popili ni zakaciti se nismo sa nekim hteli jer to nije u redu, koliko god bio pijan. Kakve su mu ovo nebuloze sa alkoholom... Dobiće tretman u zatvoru, odgovarajući verujem, neće živ dočekati ni 4 godine a ne 40. I onaj manijak iz ledinaca ono dete sto je ubio, "umro" je u zatvoru posle 2 meseca. Sumnjam da je bila prirodna smrt, a mislim da će i ovaj slično proći.

  • aca

    8. avgust 2014 | 11:09

    Pisite malo i otome kako se zlocinci bez para i veza brzo nadju iza resetaka,dok oni drugi zive slobodno jer su parama podmazali policiju i sudstvo.

    • 8. avgust 2014 | 13:54

      Sasa

      @aca

      To je duga priča i komplikovana mašinerija, radnik obezbeđenja...

  • alex

    8. avgust 2014 | 11:05

    hladno, bez trunke kajanja, zbunio policajce svojom hladnokrvnošću, a pao na poligrafu. ovde nešto ne štima. samo još niko nije rekao zašto je on postao osumnjicen kad nije bilo neposrednih svedoka

    • 8. avgust 2014 | 13:22

      Lana

      @alex

      Experti za mobilnu telefoniju su ustanovili da su im telefoni bili u neposrednoj blizini - preko bazne stanice , te noci kad je Tijana nestala .

  • Vase ime

    8. avgust 2014 | 11:04

    Kako ne povezano prica,a otkud mu onda zemlja i asov u kolima

    • 8. avgust 2014 | 17:18

      M5

      @Vase ime

      Poznajem mnogo ljudi kojima u gepeku uvek stoji onaj mali vojni ašov jer se milion puta dokazao kao korisna alatka (iako, u ovom slučaju, nigde ne videh da se spominje ikakav ašov). Juče smo kupili zemlju za cveće i nosili dva džaka u gepeku. Jesam li i ja psihopata jer nosim zemlju u gepeku i sadim cveće?

  • Dusan

    8. avgust 2014 | 10:56

    Ovde nesto mnogo smrdi..zao mi je sto tako kazem ali ovde se vise radi o dokazivanju brzine i efikasnosti policije nego o ubistvu,zasto kad se vec hvale ne kazu javnosti motiv ubistva..i bas NOKAT..ne znam..

  • ČOVEK

    8. avgust 2014 | 10:47

    Koji će to psihijatar da nas sada posle ove izjave ubedi da se on sada prvi put tako napio,prvi put ubio i da nije serijski ubica već postao???Kaže jedan od dr da nije sada pao postao bi serijski ubica a kako tako sa sigurnošću tvrde da nije već ubijao na ovakav način i da mu je ovo prva žrtva???Bolestan u glavu a hladan ko špricer to najgore,takvi se ne prepoznaju dok ne popiju a onda se budi monstrum!!

  • Jovana

    8. avgust 2014 | 10:26

    Sramota! Pocivaj u miru Tijanice... Kako moze biti toliko idiot da je ubije,neduznu devojcicu koja je na pocetku zivota?Pseto jedno zlobnicko!!!

  • strasno

    8. avgust 2014 | 10:19

    Kakva zivotinja moras da budes da to uradis jadnom detetu? I da se ne pokajes ni malo posle toga? Nemam reci

  • Boris

    8. avgust 2014 | 10:00

    Koja volina majko moja. Klasicna ona srpska sirovincina. "Ono batice idemooo ludilo sine bate cepaj litar vinjaka pa sedaj u kola i pravac ziva muzika". Jedva cekam da pocrkaju ove seljoberske turbo folk generacije.

  • Ja

    8. avgust 2014 | 09:51

    Vec pocinju olaksavajuce okolnosti kao slucajno je zakacio i litar vinjaka. A sto si je onda skinuo? Jel isto da ucuti?

    • 8. avgust 2014 | 13:14

      Su

      @Ja

      Slucajno sam minus dala! Ovde nema olaksavajucih okolnosti! Ako misli da ce ovom pricom nekoga da zavara,presao se! I mene zanima sta ce mu zemlja u gepeku..A treba ispitati i ubistvo devojcice Milice Barasanin,takodje na toj teritoriji..Mozda je ova debilcina vec serijski ubica

  • Vlada

    8. avgust 2014 | 09:44

    Sve je to sumnjivo...ne verujem da je tako bilo..nisam cuo da mesar nosi asovcic sa sobom u kolima...pre bi poneo neki noz..ko zna sta je ty bilo i koliko je njih bilo..

  • Grobari Bor

    8. avgust 2014 | 09:43

    Ljudi ovo nisu čista posla ili je ovaj olos toliko hladnokrvan i toliki je bilesnik, monstrum, nezadovoljan zbog finansija, zbog porodice, sto mozda nije ostvaren u ljubavi,ili je ovo svirepo ubistvo izvrsio neko drugi, mnogo sam sumnjicav,strah me je da nije neko od ljudi na polozaju usmrtio Tijanu, jer mi je nelogicno da kako kazu bliznji, komsije, kolege, "bio je miran, povucen, fin.." tolika doza hladnokrvnosti se moze okarakterisati i iz drugog ugla da je namestaljka i da je on samo pijun u celoj prici i da je ucenjen i da se zato ne kaje (ako nije izvrsio ubistvo ne oseca neko neprijatno uzbudjenje, ubrzano lupanje srce,pokreti tela itd ) a da ovoj propaloj vlasti to odgovara, pronasli su ubicu i javnos je zadovoljna,mnogo mi nesto ovde smrdi,toliko dugo se traze dokazi, pa prica da je oteta i vidjena u Madjarskoj, nema ovaj olos mozak za to,ne pravdam ga, samo bih zeleo da se zadovolji pravda i da bude adekvatno kaznjen, on,oni, ali mislim da iza ovig zlocina stoji jos neko.. Mili andjele pocivaj u miru,gore na nebu, za neka lepsa i bolja vremena.

    • 8. avgust 2014 | 11:42

      Zare

      @Grobari Bor

      Ima tu necega,slazem se

    • 8. avgust 2014 | 11:47

      Omg

      @Grobari Bor

      Daj sta vam je,raspitajte se malo ,10% takvih ljudi zivi sa nama i oko nas nazalost.I dovoljna im je samo neka situacija koja ce biti prekidac da urade ovako nesto bolesno,a do tada funkcionisu najnormalnije u drustvu.

    • 8. avgust 2014 | 13:40

      Ioana

      @Grobari Bor

      Slazem se,jos je receno da zemlja u gepeku nema veze sa slucajem. Ko jos vozi zemlju u gepeku?! Plasim se da u celoj prici nije bio sam i da je devojcica navucena na mesto stravicnog dogadjaja.

  • Srbko

    8. avgust 2014 | 09:22

    Ovde mnogo toga nedostaje. Sta je bilo dalje? Kog momenta je ubio, i koji je bio motiv ubistva? Sigurno je nije ubio kada je posle udarca kolima udario rukom? I da li je namerno udario kolima kako bi sproveo neki svoj bolesni naum? Zbog cega joj je skinuo odecu? Ako je priznao pocetni deo valjalo bi ga naterati da prizna sve detaljno. Ovakvo delimicno kazivanje ne pije vodu.

    • 8. avgust 2014 | 11:11

      Dane

      @Srbko

      Srbko je u pravu ovde stvarno mnogo cinjenica nedostaje, da li je stvarno on izvrsitelj ovog gnusnog dela.

    • 8. avgust 2014 | 11:43

      perakojot

      @Srbko

      Razumem gnev, ali moramo biti svesni da istraga i sudski proces imaju svoja pravila, koja ako se naruse, mogu dovesti do oslobadjanja pocinioca. Mnoge stvari nedostaju, ali sam siguran da se cuvaju za proces kako bi se obezbedili valjani dokazi. Ukoliko bi se svi dokazi znali u napred, dobar advokat bi mogao da smisli odbranu koja bi pila vodu. Nazalost, mislim da smo svi svesni detalja koji se jos precutkuju. Iskreno zelim da sve proceduralne stvari budu perfektne kako bi se obezbedila maksimalna kazna za pocinioca (ce).

    • 8. avgust 2014 | 15:15

      Minja Subota

      @Srbko

      Choveche pa jesi ti toliko prost? Nece novinari da kazu sve zbog postovanja prema ozaloscenoj porodici Juric. Odecu je skinuo jer tako bi bilo teze da identifikuju osobu... Msm stvarno choveche koliko ti imas godina kad ovako prosto razmisljas? Nadam se da me neces pogresno shvatiti, pozdrav.

  • Hercegov grad

    8. avgust 2014 | 09:18

    I pored svega ne otkriva se namera ubice,zakacio kolima slucajno,namerno,planirao to i to,mora postajati pravi razlog da bi se uradio ovakav zlocin?!

    • 8. avgust 2014 | 15:10

      Cetnik

      @Hercegov grad

      On ju je udario autom i verovatno je videvsi povredjenu predpostavio da nece preziveti pa joj je samo ubrzao neizbeznu smrt i zakopao je eto to je sva istina po meni vecina ljudi bi isto uradila trebate ga razumeti to je stanje soka

  • mario

    8. avgust 2014 | 09:14

    popio litar vinjaka i jos rakiju,pa on je notorni alkoholicar,ko normalan moze toliko da popije,ali to ga nikako ne vaagi za stravican zlocin koji je pocinio,ne kazu dzabe sto trezan misli pijan govori,ili radi,kao u ovom slucaju

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA