ZBOG ŠTRAJKA ADVOKATA: Kolima ubio muškarca, a nije mu određen pritvor!

Vozač zastave B. G. (39) iz Kragujevca je podlegao povredama u Kliničkom centru u Kragujevcu, dok je putnica I. G. (35), koja se nalazila u automobilu sa njim, zadobila teške povrede opasne po život

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Buuu

    21. septembar 2014 | 08:41

    Kakav je ovo zakon?Svako ko je kriv za saob. udes sa smrtnim ishodom,posle zatvorske kazne,oduzeti vozacku dozivotno i kraj...

  • Ana

    21. septembar 2014 | 08:24

    Sad jos samo treba i strajk policije...

  • Александар Џунић

    21. septembar 2014 | 03:08

    Са данашњом технологијом могли би сви животи да се сачувају, а бахатост да се 100% елиминише. За почетак у сва кола би се уграђивали ГПС уређаји, који би мерили брзину возила, уколико се брзина прекорачи на датој локацији дуже од 5-10 секунди, одмах шаље поруку саобраћајном центру, који издаје казну власнику возила истог момента. Уколико возач пребаци више од 20% од дозвољене брзине у дужем временском периоду, систем блокира мотор и по дотичног долази шлеп служба центра за контролу безбедности саобраћаја, која кола одвози у гаражу на специјалистички преглед исправности возила. Наравно све трошкове услуга, поред високе казне сноси возач. Покушај блокирања система за надгледање се кажњава високом новчаном казном и запленом возила, које се продаје на аукцији, а новац иде у фонд за лечење деце од тешких саобраћајних повреда или разних болести. Понови ли се поступак ометања уређаја за праћење, поред високе новчане казне, трајно се губи возачка дозвола. На локацијама, где нема покривености сигналом мобилне телефоније, уређај сачуване податке касније предаје центру. На великом броју раскрсница се могу поставити камере, са софтвером који препознаје таблице. Случајним избором, препознатим колима се шаље контролна СМС порука уређају у аутомобилу, који "одговара" да је стање исправно. Уколико нема одговора, центар шаље патролу на адресу власника да проконтролише да ли је евентуално уређај неисправан или је извршено његово блокирање. Поред смањења саобраћајних несрећа због непоштовања прописа, доста би се и криминала смањило, а и лакше откривало. Поставља се питање, коме то све не одговара да се овакав систем контроле уведе.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA