Sve novine u Srbiji dnevno čita 674.000 ljudi

Dnevno se proda 400.000 dnevnih novina, a jedan primerak prodatih novina ima prosečno 1.7 čitalaca, rezultati su istraživanja

  • 1

U Media centru u Beogradu predstavljena je prva u nizu prezentacija Indeksa efikasnosti medija (MEIn) – realnih podataka o konzumaciji i efektivnosti različitih vrsta medija i pojedinačnih predstavnika svake vrste Agencije Partner Research Solutions, kojom su predstavljeni podaci o realnom broju čitalaca domaćih medija.

Tokom konferencije rečeno je između ostalog da nijedne dnevne novine nemaju 500 hiljada i više čitalaca, dok sve dnevne novina zajedno svakog dana čita 674.000 ljudi.  Napomenuto je takođe i da se dnevno proda 400.000 dnevnih novina, a jedan primerak prodatih novina ima prosečno 1.7 čitalaca.

Prema ovom istraživanju najčitanija dnevna novina je Blic, posle koga slede Novosti. Najbrojniju dnevnu čitalačku publiku čine pripadnici starosne grupe između 55 i 64. godine. Sve novine sem lista "Alo" više čitaju muškarci nego žene.

MEIn – Print Media Effectivity Index - je novi način merenja čitanosti dnevne štampe koji daje realne podatke o broju čitalaca (rating & share) i tačne podatke o funkcionalnosti print oglašavanja u poređenju sa drugim medijima. Projekat MEIn razvila je nezavisna agencija Partner Research Solutions u okviru jedinstvenog programa Budget Guardian.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA