Da li je ovo najprovokativnija srpska reklama ikad? (FOTO) (VIDEO)

Kampanja ima naziv "Neke stvari radiš samo kad si mlad", a namenjena je osobama mlađim od 30 godina. Na fotografijama se nalaze atraktivne manekenke u muškom WC-u sa spuštenim donjim vešom

  • 47

Kompanija VIP pokrenula je jednu od najprovakatvinijih kampanji kod nas, objavljujući fotografije atraktivnih manekenki koje se nalaze u muškom WC-u sa spuštenim donjim vešom.

Kampanja ima naziv "Neke stvari radiš samo kad si mlad", a namenjena je osobama mlađim od 30 godina, i nudi u promotivnom paketu različite pakete za SMS-ove i korišćenje interneta.

- Ne prihvataš stereotipe, prihvataš opklade i obaraš rekorde? Idealno za tebe - nove tarife Mega, Giga i Ultra s neograničenim minutima u mreži, neograničenim SMS-ovima i puno MB za surf - stoji u poruci VIP-a.

Za veoma kratko vreme, link s komercijalnom ponudom ovog operatera raširio se društvenim mrežama i postao pravi hit, izazivajući brojne komentare korisnika interneta.

Šta vi mislite o ovoj kampanji?

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Mirkooo

    3. novembar 2014 | 15:07

    Kaka reklama taka i mreža

  • dragana

    3. novembar 2014 | 15:55

    Mislim da je ovo jedan neuspeh od kampanje. Bas bih volela da znam cija je ovo ideja bila i koju je advertising agency uradila ovu kampanju. volela bih da znam sta im je bilo u glavi kada su ovo smisljali. Totalkni deslike!!!!!!!!

  • Pera

    3. novembar 2014 | 15:07

    Brzo stvaranje porno društva...odvratno!!!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA