Da li je ovo najprovokativnija srpska reklama ikad? (FOTO) (VIDEO)

Kampanja ima naziv "Neke stvari radiš samo kad si mlad", a namenjena je osobama mlađim od 30 godina. Na fotografijama se nalaze atraktivne manekenke u muškom WC-u sa spuštenim donjim vešom

Komentari

  • Dalmatinac

    8. novembar 2014 | 00:29

    A da se zaposlis..ozenis/udas..dobijes decu..kupis kucu, auto do 30-te. A ne, to je bez veze. Do 30-te se treba zaje.avati, a posle kukati kako je tezak zivot i kako se nista ne moze postici i kako je "bas sad" najveca kriza. I onda dolazi na red ocaj...Ko na vreme pocne misliti o svojoj buducnosti otvore mu se i mogucnosti.

  • toma

    8. novembar 2014 | 00:06

    Glupost.

  • sara

    5. novembar 2014 | 17:43

    Uzas

  • Marijanna

    5. novembar 2014 | 10:26

    Šta je sledeće- da povuku crtu kokaina i da probaju i to pre 30e? Užas od neukusa i banalnosti.

  • Bane

    4. novembar 2014 | 15:55

    Odlicna! Bravo za ekipu koja je uradila reklamu i hrabrost direktora marketinga da je odobri. Bravo!

  • Lana Nis

    4. novembar 2014 | 12:12

    Meni se baaas svidja,uopste nije sokantno,bravo za ideju i smelost!

  • Maja

    3. novembar 2014 | 23:59

    Svi su kao sokirani i moralisu a rade 5puta gore stvari u izlascima...:)Veselo i cool!! Uskoro mi istice ugovor pa...:)

  • Marlo

    3. novembar 2014 | 23:32

    Hm,sta da se kaze.Promasili su koncept,kako vec neko u komentarima napisa.Kao da je reklamu rezirao stranac,ili da je za inostrano trziste.Mladi u Srbiji baš i ne dozrevaju na ovaj nacin.Mahom primitivno drustvo gde pustanje kose medju muškarcima bas i nije popularno,pritom u ovoj reklami bas i ne vidim "trendy" arsine koji ovde vladaju,tzv "dziberi i frajle".Sta oni pa znaju o tome sta treba da urade do 30-e.

  • Pera

    3. novembar 2014 | 22:49

    MENI SE SVIDJA REKLAMA, OVO JE NECENZURISANA VERZIJA A MALO BLAZA VERZIJA IDE NA TV. PRELAZIM NA GIGA TARIFU SUTRA:))))

  • Vladimir

    3. novembar 2014 | 22:42

    Cemu frka?

  • Paris2013

    3. novembar 2014 | 22:34

    Ljudi rade ono sto misle da je dobro i pravilno za njih, bitno je gledati sebe jer ono sto si uradio zaista si mislio da je dobro u tom trenutku, kasnije analiziras.budala-pametan, budala-budala(uvek dajes sansu za "pametan").weed rules

  • Nn

    3. novembar 2014 | 21:07

    Naj gluplja reklama ikada!!!

    • 3. novembar 2014 | 22:43

      Bata

      @Nn

      Najgluplja se pise zajedno, dovoljno tvoja nepismenost govori o tebi, tako da nije ni ocekivano da ti shvatis reklamu. Reklama je odlicna kao i cela prica...bravo za Vip da malo promeni plocu i razbija tabue. A tarife su odlicne.

  • Crni

    3. novembar 2014 | 21:03

    Promocija greha

  • nnn

    3. novembar 2014 | 20:57

    hoce li amfilohije da se izjasni povodom ove reklame? red bi bio....

  • krivi stojko

    3. novembar 2014 | 20:47

    Nije...

  • IN

    3. novembar 2014 | 18:57

    Neke stvari bolje je da ne radi i ne probas nikada.

  • Djole

    3. novembar 2014 | 18:45

    Ovi u VIP-u imaju sve osim sto im u ponudi fali IPone 6 ... :-)

  • Dag

    3. novembar 2014 | 18:41

    To je "pisoar", a ne "seroar"...

  • :)

    3. novembar 2014 | 18:40

    Volim Milicu I. najlepsa devojka u reklami :)

  • SlavaRossii30

    3. novembar 2014 | 18:37

    Nisam znao da sam mator sa 30...

  • Vjeko

    3. novembar 2014 | 18:31

    Vise bi odgovaralo kao naslov : za one ispod 21..meni je suludo da neko od 28 god ovo radi. Taj treba vec da ima posao I bar jednog klinca. Skoro svaki segment je zasu...

    • 3. novembar 2014 | 20:11

      ildika

      @Vjeko

      čoveče meni je ovo normalno da radim, da zivim i uzivam koliko mogu. ne pada mi na pamet da radjam pre tridesete.

  • Dule

    3. novembar 2014 | 18:18

    Danas se ne misli o lošem uticaju na ljude kad se prave takvi projekti, nego se misli o čim većoj zaradi. Takve reklame su dobrodošle u razvijenim državama jer tamo je veća svest i ljudi nisu toliko primitivni. Dok kod nas su ljudi primitivni, omladina nasilna i svašta im "pada na pamet", svest nije toliko jaka i ljudi nisu navikli na takve stvari. To može kroz vreme uticati slabo, mada ako se stvari dovedu u red biti će suprotno. Reklama je lepa in zanimljiva, a takvih oglasa će biti mnogo više, jer svako će na svoj način hteti dobiti prvenstvo i autoritet medju konkurencijom.

  • M

    3. novembar 2014 | 18:00

    Probijanje tabua je ok, taj deo mi se dopada. Ne dopada mi se u celoj ideji diskriminacija po godinama. To ne bi proslo ni u jednoj civilozovanoj zemlji. Takodje, kada kaze 'Da nekoga oboris sa nogu" i kao primer navode upotrebu nasilja, ili onaj deo kada je decko zalepljen za plafon, takodje nasilje i davanje ideja mladim huliganima kako nekoga da izmaltretiraju ne bi li ispali "cool". Sve u svemu, veoma primitivna reklama, kao opijum za nezrele adolescente. Ono sto je najmanje problematicno ovde su te devojke u muskom toaletu...Toliko od mene.

  • Grofica

    3. novembar 2014 | 17:50

    Totalni neukus

  • Realno

    3. novembar 2014 | 16:51

    Ekstra!

  • Dule

    3. novembar 2014 | 15:55

    Odlična reklama i dobar način pridobivanja korisnika!

  • dragana

    3. novembar 2014 | 15:55

    Mislim da je ovo jedan neuspeh od kampanje. Bas bih volela da znam cija je ovo ideja bila i koju je advertising agency uradila ovu kampanju. volela bih da znam sta im je bilo u glavi kada su ovo smisljali. Totalkni deslike!!!!!!!!

    • 3. novembar 2014 | 16:55

      Kad porastes...

      @dragana

      Samo ti dragana furaj svoje ime malim slovom i "deslikuj" ;)

  • Made in Great Britain

    3. novembar 2014 | 15:52

    Hehehe rekkama kojoj vise prilici sredina kakvog uredjenijeg drustva nego sto je u Srbiji,gde mozes da ostvaris ovakve stvari pre 30. Ne prilici nasem mentalnom sklopu. Bolje bi bilo kao Da nadjes posao pre 30 i napustis roditelje kako bi sam stvorio porodicu.

    • 4. novembar 2014 | 12:13

      Made in Great Britain

      @Made in Great Britain

      Hehehe vidim da svi vi sto mi rokate minuse zivite takav zivot...drugovi i drugarice,takvo nesto u vasem zivotu za vecinu vas se samo na tv moze videti. Wanna be zivot punim plucima. A niko nece da radi. Pa ni one najosnovnije.

  • Ezra

    3. novembar 2014 | 15:40

    Sta im hvali ,neznam pojma zasto pljuvacina ,pa karusine slike su mnogo degutantnije ,a ovo su vesele devojke ,srecne ,a ne nadr..ne

    • 3. novembar 2014 | 18:03

      Ponocni Kauboj

      @Ezra

      Neznam pojma sta im hvali.

    • 3. novembar 2014 | 18:24

      Antiglobalistkinja

      @Ezra

      Bar si pravilno napisala "degutantno" sto je za pohvalu uz sve ostalo :)

  • Dzimi Barka

    3. novembar 2014 | 15:33

    Kako stvari stoje , mogla je i fotka iz pisoara...kao jos " originalnije"...

  • Mandril

    3. novembar 2014 | 15:24

    Gde nađoše ove potočare?

  • nena

    3. novembar 2014 | 15:19

    Odvratno. Nemam reci

  • Pera

    3. novembar 2014 | 15:07

    Brzo stvaranje porno društva...odvratno!!!

  • Mirkooo

    3. novembar 2014 | 15:07

    Kaka reklama taka i mreža

  • Vucko

    3. novembar 2014 | 15:00

    Super ideja!

  • Ljudina

    3. novembar 2014 | 14:54

    Kakve ribe!!! :) ona u sredini je best pozz za nju:) haha. Extra kampanja...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA