RODITELJI VIŠE NEĆE SMETI DA BIJU DECU: Ko udari, ide u zatvor!

Roditelji u Srbiji ubuduće neće moći da biju svoju decu, jer prednacrt Građanskog zakonika pređvida zabranu fizičkog kažnjavanja dece. Tom odredbom Komisija za izradu Građanskog zakonika teži uspostavljanju standarda vaspitavanja dece ljubavlju i posvećenošću

Komentari

  • Svetlana

    16. novembar 2014 | 03:29

    Potpuno se slazem u slucaju zlostavljanja dece,ako se misli na udarce koji nisu normalni ,za to svaka osoba ne bitno je jer je dete ,zena ili muskarac treba da bude kaznjen.Ali ako pricamo o deci i malo pljaskanje po guzi kada detetu ne mozes da objasnis ni pokoju cenu da je dosta .to je nenormalno kaznjavati.Jer to nije zlostavljanje,nema te osobe u u srbiji a ni u svetu da nije kad kad u detinjstvu dobila batine.I mnogi su bolji ljudi.Ima kod neke dece uzasnog preterivanja,pa cemo ko zapad svi na lekove za smirenje a deca jos pre puberteta dobiju razne dijagnoze zbog kojih ne idu u skolu piju lekove i naravno rade apsolutno sta god hoce i skrenu s puta na koji se vise nikada ne vrate i sve sa razumevanjem.U drzavi rata ,nemastine ,besposlice ,malih plata stresa,zivota od danas do sutra ,da nemoci,jos i da te zeza rodjeno dete kome das sve.Pa sta ocekuju? Da li je zdravo kako se zivi u srbiji? Da li ce oni da pomognu roditeljima .A ovi sto pisu :"Jao vi ko da gajite zivotinje" Pa deca ni nemaju razvijeno misljenje,ni stav,i uce kao i male zivotinje ,nekad je lakse nauciti nesto zivotinju bez batina nego dete.Retka je ta zivotinja koja je bezobrazna , tvrdoglava i inadzija.Takve zivotinje se zovu divlje i ne zive medju ljudima u istoj kuci.

  • mica

    15. novembar 2014 | 22:15

    ma nemojte vi cete da mi kazete da ne istucem dete kad zaslusi da nece moj trogodisnjak da me prijavi. kad se popne na vrh aspiratora iznad sporeta i glumi spajdrmena posle pola sata mirnog ubedjivanja i njegovog necu da sidjem uzmem novine i tako isljepkam po guzi da to jedino pali i sad da udem u zatvor ma nemojte a uzgred mu nikad nisam pustila spajdrmena pokupio je o tome iz vrtica

  • Dag

    14. novembar 2014 | 13:42

    A kad stupa na snagu?...

  • Отац, а и син.

    12. novembar 2014 | 23:00

    Држава не сме да се меша у породицу и треба да постоји глава породице и ауторитет. Као дете ја сам добијао батине јер сам био несташан и непослушан, сада имам 37 и не пијем, не пушим, не дрогирам се и никада то нисам радио, имам леп живот, жену и несташну кћер коју жена повремено бије,јер ју је размазила па сада једино тако слуша итд. Оно шта велим је да је то нормално, није лепо али је некада неопходно, децу не треба песницама тући, него по гузи и право у ћошак. Ово нам све запад пласира да се изгубе породичне вредности. Правите децу, стоп абортусу, тиме држава треба да се бави.

  • Ivan

    12. novembar 2014 | 21:40

    Šta da kažem...mač sa dve oštrice...

  • Deki Nis

    11. novembar 2014 | 23:07

    Stvarno je ZASTRASUJUCE koliko ovde ljudi podrzavaju batine.Pa vi ljudi kao da cuvate zivotinje,i umesto da ih ucite vi ih dresirate batinanjem.Uopste nije tacna ta teorija da se deca tako "opamete",posto zive u nasilju,kasnije misle da je to normalno.Kada god miiiisle da su u pravu,isterivace "pravdu" nasiljem,ima da se biju sa ostalom decom,kasnije ce da budu kriminalci,maltretirace svoje zene,a devojcice koje kroz takvu dresuru prolaze,uglavnom kasnije budu maltletirane od strane muskaraca-jer takve problematicne biraju po modelu,ili one same budu agresivne,vecina njih postanu alkosi i narkomani,naravno promiskuitetni...NASILJE I BATINE NIKAKO NISU VASPITNA MERA,NIKAKO!

    • 12. novembar 2014 | 02:48

      Beki

      @Deki Nis

      Da, inace, svi smo mi postali kriminalci jer su nas roditelji udarali po guzi kada nesto zabrljamo...

    • 15. novembar 2014 | 22:34

      ROKI

      @Deki Nis

      Kad budes imao decu,slobodno komentarisi i nemoj nikad da udaris po guzi,pa ces videti sta si napravio od njega jer su danas deca veliki manipulatori koje dobijes razgovorom i lepim recima,toliko od mene

  • Grunf

    11. novembar 2014 | 22:52

    Sticajem okolnosti poznajem dosta porodica koje zive u EU i znam kako se primenjuje zakon. Plasim se, ali se stvarno plasim za buducnost nase dece, jer sa jedne strane ce biti zakon, a sa druge strane mi roditelji - vezanih ruku u vaspitavanje svoje dece!! Drzava u kojoj zivimo naravno osim donosenja zakona po sili uskladjivanja sa EU nece obezbediti nikakve mehanizme da se na normalan nacin primenjuje isti zakon. Prvo i osnovno sto treba da drzava uradi da vrati VASPITNU funkciju skolama, inace donosenje i primena ovog zakona ne vodi nicemu! Sa ovakvim zakonom i drzava uzima ulogu u vaspitavanju dece!

  • biljana

    11. novembar 2014 | 21:44

    i kakv je to primer o devojcici iz taksija??ja da mogu odmah bih vas uhapsila...Vi se mudri gospodine bas nikada ne jogunite ili inatitie?zelite da deca imaju osobine koje ni sami niste uspeli da kod sebe razvijete..uzas,. sta Vi podrzavate

  • biljana

    11. novembar 2014 | 21:43

    taj zakon koji moze da se kao i ostali okace macku o rep se i ne odnosi na koju cusku kada je frka,vec na batinanje dece jer bolesni umovi veruju da se deca tako vaspitavaju i da ce biti bolji ljudi...ne- bice psihopate kao i roditelji im...deca nisu stoka da ih ucis redu tako sto im uterujes strah u kosti vec su razumna divna bica ...ako nesto nije u redu sa detetom kriv je roditelj,ne dete

  • snezana

    11. novembar 2014 | 21:28

    e bas da vidim ko ce da mi zabrani

  • rasa

    11. novembar 2014 | 18:14

    vazi vazi i za ucitelje

  • Cacanka

    11. novembar 2014 | 16:52

    Danas u linijskom taksiju: "Djurdja ustani" (devojcica je sela na pod auta) "Nemoj Djurdja" (kada je sa poda udarila mamu) "Djurdja ustani, budi dobra devojcica" (na ovaj komentar mala plazi mami jezik i ponovo je udari) "Djurdja ponasaj se kulturno" (dete je i dalje sedi na podu taksija i povremeno udari mamu. i tako dalje. Da je dobila batine na vreme sve bi bilo ok. Naravno da niko nije za to da se deca zlostavljaju ali pruticem po zadnjici par puta, nista im nece skoditi.

  • Budimo realni ...

    11. novembar 2014 | 16:35

    Svi znamo da ovaj zakon nikad nece biti nista ozbiljno osim ako ne preterujete kao neki dole opisani slučajevi. Ako dete od 6 godina udarite da nece mozda da vas prijavi policiji? A cak i da prijavi policija nece imati vremena da se bakce sa tim jer ionako ne mogu da stignu mnogo ozbiljnije stvari da rede.

    • 12. novembar 2014 | 00:52

      Grunf

      @Budimo realni ...

      To vi mislite, grdno se varate! Na zapadu se deca od obdanista uce svojim pravima! Ne kazem da nije ispravno, ali se plasim na sta ce to sve da lici kod nas! Ionako se svaki zakon izopaci - i kad je donesen u najboljem interesu dece i drustva!

  • Primer modernog vaspitanja:

    11. novembar 2014 | 16:29

    Evo već mesec dana svaki dan ispred mog prozora se okupljaju neka deca koja imaju ja msm dajvise 12 ili 13 godina. Ona se toliko deru da ja ne mogu nista da radim, i to ajde da se deru van kucnog reda pa da ih i ignorisem, ali oni se igraju samo za vreme kucnog reda. Znaci dodju oko 1 i ostanu do pola 6. Verovatno njihovi pametni roditelji hoce malo da se odmore pa ih izbace napolje da se igraju pa hop meni pod prozor. Ne znam kome da se obratim. Ako neko ima savet molim vas recite.

    • 11. novembar 2014 | 17:59

      Bla

      @Primer modernog vaspitanja:

      Imam ja savet. Stavi nove prozore sa boljom izolacijom i ostavi decu da se na mitu igraju.

    • 11. novembar 2014 | 18:52

      M!N

      @Primer modernog vaspitanja:

      Bolje da su napolju nego za kompjuterom..

    • 12. novembar 2014 | 02:52

      Beki

      @Primer modernog vaspitanja:

      A vi inace niste nikada pravili buku I smetali nekome kad ste bili dete...

  • momčilo

    11. novembar 2014 | 16:18

    mene pokojni gvozden tukao čekićem pa opet dogurao do pukovnika

  • Pajko

    11. novembar 2014 | 16:08

    E,a dali to važi i za učitelje da ne sme da biju decu u školi?

    • 11. novembar 2014 | 20:20

      isto majka

      @Pajko

      da decu malo ucitelji i nastavnici pljuskaju bili bi mnogo normalnija. njima treba dozvoliti i to dobre samarcine da pucaju. ne bi deca u skolu isla kao clanovi bande koji idu da se obracunaju sa sukobljenom stranom. isla bi sa dosta strahopostovanja kako i treba da idu,a ne kao otpadnici.

  • Ja

    11. novembar 2014 | 15:57

    Kakva glupost..Naravno da se ne treba IZIVLJAVATI nad detetom i to se treba kazniti,ali malo po dupetu ako je dete nevaljalo nista ne skodi.I uz razgovor pre toga,a ako nece da se smiri mora malo.

  • ma stvarno

    11. novembar 2014 | 15:49

    Jos jedan bolesni eu zakon samo tako nastavite zna se kakva je razlika izmedju maltretiranja i popravno vaspitne

  • sladjana

    11. novembar 2014 | 15:44

    Ma pametno nema sta... Eto primera u komsiluku majka ne tuce ne kaznjava dete i rezultat, dete od 5 godina tuce majku, udara drugu decu kamenjem, galami ko da je iz dzungle... A o recniku i ostalim stvarima da ne govorim. Volim svoje dete najvise na sveti srce cu svoje dati za njega al kad napravi gluposti mora se znati red, kazna i malo po guzi nece mu nista faliti. I moram priznati da je jako dobro dete al vrlo dobro zna da kad predje granicu moze samo u svoju sobu bez crtaca i ostalog sto voli.

    • 11. novembar 2014 | 16:19

      Mina

      @sladjana

      To su metode sa zapada...a tamo odmah intervenise socijala, pa roditelji nagrabuse...uzas....Slazem se, treba da se zna granica i mera

    • 11. novembar 2014 | 18:49

      roditelj

      @sladjana

      Tako je Sladjana, treba da se zna ko kosi ako vodu nosi...

  • Ana

    11. novembar 2014 | 15:36

    Trebalo je zabraniti zloupotrebu vaspitnih mera...Glavno da je Zakon dao deci da bez icijeg znanja i pitanja smeju da abortiraju u 15. god. ubijajuci svoju decu...Divno...Bravo...

  • Baki

    11. novembar 2014 | 15:33

    Zasto da tucete decu kada ce za par godina ona vas da udaraju..... Kakvo je vreme doslo niko nikoga ne j... za dva posto...

  • Vla

    11. novembar 2014 | 15:32

    E.bas.smo.beda.srpska.fuj.

  • Ana

    11. novembar 2014 | 15:20

    Pre neki dan sam videla na ulici čoveka kako bije dete koje ima otprilike 10 godina. Baca ga na pod, šutira, dete se dere-Izvini, izvini, neću više. Ljudi prolaze ne obraraćaju pažnju. Ja, devojka od 17 godina sam jedina počela da vičem na njega, on nije obraćao pažnju. Kada sam htela da zovem policiju, svi su mi rekli, ne radi to, jer će posle da te sačeka negde i da završiš gore od tog deteta. U takvoj državi živimo da čovek može slobodno da bije dete na ulici, ljudi okreću glavu i savetuju te da ne zoveš policiju jer svi znamo kakva je ista.

  • Mix

    11. novembar 2014 | 15:19

    Ahahahahahahahah da da pričom se rešavaju problemi,kako da ne-. Imam neke male majmune u komšiluku koje komšinica pokušava "lepim" govorom da obuzda(živela bakica u Kanadi dugo) i znate kako se obično završava cela priča? " ma duvaj ga bre baba" ahahahahaha

  • mira

    11. novembar 2014 | 15:16

    Opet udaraju na porodicu i onu staru"glava porodice". Što da neće neki visokoumni stručnjak iz eu da mi vaspitava dete...ili da mi uzme pravo roditelja u vaspitavanju. Pa znaš šta,i treba da nas drmne nešto iz Svemira i da na satre. Ovo je sve izgubilo smisao.

  • mika

    11. novembar 2014 | 15:13

    A ako ti klinci maltretiraju ljude sa DREKOM,LOMLJAVOM,PETARDAMA...kome da se obratimo??? Ko ODGOVARA ZA NJIHOVO PONAŠANJE??? Država..ahahahah,pih. Kod mene su zapalili banderu.i....ništa,došli ljudi i ugasili požar. Vrlo važno,igrala se deca. Ma vi ste bre brod ludaka ništa više.

  • Rodja

    11. novembar 2014 | 15:08

    Ne idu oni koji siluju,a da idu roditelji zbog samara...svasta

  • ap0calypto

    11. novembar 2014 | 15:02

    Onda idem u zatvor, ali cu od deteta napraviti coveka. A ne razmazenog debila koji ima veca prava od onog ko ga stvorio

  • Joca

    11. novembar 2014 | 15:01

    Haha koji tekst, idem da istucem decu da se smirim hahahah

  • Mic mac

    11. novembar 2014 | 14:55

    Ovde izgleda postoje oni koji ne shvataju bas najbolje sta znaci pod tim 'batine'.Pa da razjasnimo:batine ne podrazumevaju izivljavanje nad decom,kao sto to rade neki psihicki 'otisli' roditelji kao sto citate tamo u novinama pod 'Crnom hronikom'.Mnogi su to ovde shvatili previse ozbiljno i postavljaju nebulozne komentare.Svakako sam ZA batine,jer postoje deca koja se jednostavno rode s takvom ćudi,koja se ne moze promeniti 'lepim razgovorom'.Tako da-nemojte,vi 'dobri i brizni roditelji' da solite pamet ovde.

  • Majka

    11. novembar 2014 | 14:48

    Imam troje dece i nikad ih nisam udarila, čak ni po guzi, svi su dobra i jako poslušna deca. Uvek ih svi hvale kako su pametni,lepo vaspitani i dobri. Kad god su bili neposlušni razgovorom sam im ukazivala na greške a ne batinama. Problem je što je svakom roditelju lakše da ćušne dete, nego da pola sata razgovara sa njim o grešci koju je napravio.

    • 11. novembar 2014 | 16:18

      Misirac

      @Majka

      Nešto ti ne verujem.

    • 11. novembar 2014 | 17:12

      Nislijka

      @Majka

      Bas me zanima kako su tvoja deca kad su bila mala naucila npr da ne diraju sporet. Ili da ne guraju prste u stekere, ili da ne grizu drugu decu... Mozes da im objasnjavas kada shvataju, a sta ces kada ne shvataju ili ne zele da shvate?

    • 11. novembar 2014 | 20:11

      isto majka

      @Majka

      Hoces li mi draga gospodjo objasniti kako objasnjavas detetu od 2-3 godine koje ima napad vristanja (inace,to je period koji se javlja kod dece,prolaznog oblika) i od silnog dranja,zacenjavanja,ne cuje kada mu pricas niskim ili visokim tonom da ce lupiti negde lavu i povrediti se,ne daj boze trajno??? mene bas zanima od vas takvih dusebriznika,kako vi to tako malom detetu to objasnjavate? a tek kada su napadi neposlusnosti,jer da se ne lazemo,to svako dete prozivi u odrastanju. ili decu toliko pustate i toliko ne provodite vreme sa njima,kao sto to vecina roditelja novijeg doba i cini,pa ne znate ni karakter vaseg deteta a ne njegovo ponasanje. jednostavno je objasnjeno da svako dete prozivi taj period naprasnih vristanja,jer u tim godinama se desava veoma ubrzan razvoj. na vama je da li cete dete da ignorisete problem i detetu sve udovoljite da ne bi vristalo ili cete reci to strasno "NE" i uci u sukob sa detetom. a sukob je neizbezan.

  • Сале

    11. novembar 2014 | 14:47

    Европски, шта је следеће...пуцњаве као у америци?

  • Plato

    11. novembar 2014 | 14:38

    Tucite svoju decu cim primetite da pocinju da lice na vas - D.Radovic

  • WWW

    11. novembar 2014 | 14:36

    A AKO GOSPODJA IMA DETE JEL MOZE LICNIM PRIMEROM DA NAM POKAZE I DA OBJASNI KAKO KAZNITI DETE...ILI SU TO SKUPI PROJEKTI I VELIKA LOVA...NISAM ZA NASILJE ALI NE SMES DA POVISIS TON...ZATO SE DECA I PONASAJU TAKO JER ZNAJU SVOJA PRAVA...

    • 11. novembar 2014 | 20:00

      bejb

      @WWW

      Niko ne kaze da deca ne treba da imaju i znaju svoja prava. Problem je u tome sto punjenjem decijih glava njihovim pravima ljudi zaboravljaju da im ukazu da oni imaju i OBAVEZE.

  • Cash®

    11. novembar 2014 | 14:31

    Vidim da će biti aktuelno iznajmiti nekog da istuče dete, kako bi se 'dozvalo pameti', a da roditelj ne bude kažnjen. Jedino je to rešenje. Deca više puta preteruju i neophodni su svi potrebni načini za formiranje ispravne ličnosti, jer je to želja, dužnost i obaveza svih normalnih roditelja. Ukoliko država zakonima želi da roditelju to pravo uskrati - ne bih joj dozvolio! Neće se ona posle brinuti za posledice lošeg vaspitanja, već represijom i prema deci i prema roditeljima.

  • WWW

    11. novembar 2014 | 14:27

    NE TREBA PREBIJATI DECU ALI NEKAD PO GUZI NIJE NA ODMET.A STA RADI POLICIJA A DA NE GOVORIM ZA ZANDARMERIJU I KOBRE KAKO ONI VASPITAVAJU???LEPIM RECIMA...

    • 11. novembar 2014 | 20:17

      isto majka

      @WWW

      pa,da... provode sate i sate dnevno da im ispricaju sta rade pogresno.. bas nista ne znate.. uputite se malo,citajte. videcete da kobre duhovno vaspitavaju :D

  • Mita

    11. novembar 2014 | 14:25

    Sve je to lepo, ali kada detetu od 3 god objasnjavas da ne sme da stavlja prste u steker za struju i to radis pune dve godine, tada nastupa zakon jacega. Nakon 100 puta ponovljenog objasnjenja, onda ide varjaca. Najvise na svetu volim svoju decu i sve radim za njihovo dobro. Inace nisam za nasilje, ali je to nekada neminovno.

    • 11. novembar 2014 | 15:36

      Srbin

      @Mita

      Tako je, ako mislis da izvedes svoje dete na pravom putu od malo varjace ili pruta po guzi nece mu nista lose biti, naravno sve u odredjenoj meri da zapamti sta ga ceka opet ako nesto lose uradi. Dajte ljudi mene i moju sestru su tukli.i.nista nam ne hvali,zivi smo i zdravi i najbitnije izveli nas na pravom putu. Pogledajte danasnju omladinu,uzas zivi,ne lice na decu.

    • 11. novembar 2014 | 18:08

      Bla

      @Mita

      Varjacom na dete od 3-5 godina?

  • MASA

    11. novembar 2014 | 14:24

    I OVAKO SU RASPUSTENI...A TEK STA CE BITI...

  • CG-MNE

    11. novembar 2014 | 14:20

    Auuu, ma ako ga ne kaznis ima na glavu da ti se popne. Prutic pa po guzi :-)

  • Јелена у земљи чуда

    11. novembar 2014 | 14:14

    Не разумем, лемај их од малена да они не би лемали тебе кад порасту??? Који мозгови... Вероватно су вас ваши лемали али им није пошло за руком да од вас направе људе...

    • 11. novembar 2014 | 15:33

      Ana

      @Јелена у земљи чуда

      Nista nisi shvatila. Al imaces dete, nadamo se, i to ne jedno...

    • 12. novembar 2014 | 22:58

      Cvrc

      @Јелена у земљи чуда

      Mene i ostale generacije iz 70-ih a bo'me i prethodne, roditelji su lesili od batina i sta nam fali? Ja u zivotu nisam uradio nista cega bi se moji roditelji postideli a ne da mi nije palo na pamet da dignem ruku na roditelje nego bih pre ruku sebi odsekao nego da pomislim da uradim tako nesto...

  • MARKO

    11. novembar 2014 | 14:11

    AJ NEK ME SPRECE DA BIJEM DETE. SMEJURIJA.

  • Apostol

    11. novembar 2014 | 14:00

    A kao dosada roditelji su smeli tuci i maltretirati decu, kretenizam. Samo jos jedan u nizu zakona koji treba da roditeljima otme kontrolu vaspitanja dece. A eto drzava izgleda vise brine o deci nego roditelji. Muka mi je od toga!

    • 11. novembar 2014 | 14:58

      WWW

      @Apostol

      BRINE DRZAVA I TE KAKO STA CE DECA DA JEDU I OBUKU...POGOTOVO KAD SMANJE PLATE RODITELJIMA AKO IH UPSTE IMAJU ...A TEK KAD TI DODJE SUDSKI IVRSITELJ DA TI POKUPI I ONO MALO STVARI STO IMAS JER NISTE IMALI OD CEGA DA PLATITE RACUNE...A DESI SE I STRUJU DA VAM ISEKU ZBOG SICE...BAS DRZAVA MISLI O DECI...

  • Pametolog

    11. novembar 2014 | 13:56

    Političari donjeli tu odluku, ni njih roditelji nisu tukli pa su takvi kakvi jesu

  • Sasa M.

    11. novembar 2014 | 13:46

    Prvo da pitam ovu gospodhu Cvejic Jancic da li i koliko dece ima, kad soli pamet drugome? A drugo, zasto onda ne uvedete odredbu da je dete krivicno pravno odgovorno od rodjenja? Kad razbije komsiski ili skolski prozor onda neka ga dete i plati, zasto to ja da radim kao roditelj, ako vec ne mogu da ga vaspitavam kako smatram za adekvatnim!? A, niko od roditelja ne tuce decu jer mu se cefnulo nego po zasluzi. I da gospodjo profesor kad djak ubuduce odalami nastavnika stolicom po glavi zbog jedinice, neka zovu Vas da djaku objasnite da nije trebalo tako, nego...

    • 11. novembar 2014 | 14:51

      X files

      @Sasa M.

      GospoDZa Cvejic mozda ima dece,ali verovatno radi baba-servis ili placa dadilju jer je zauzeta poslom pa i ne zna kako izgleda vaspitavati sopstvenu decu.I ja bi mogla tako da solim pamet drugome,a drugi da mi cuva decu po ceo dan...neka bude sa njima po ceo dan,od jutra do mraka pa da vidim da li bi pametovala ovako.

  • Marko

    11. novembar 2014 | 13:45

    Нема тај ко је правио закон појма о васпитању деце. И нас су тукли кад заслужимо па нам ништа нефали. Не него ајде као у европи да имамо што више дебила. Кад нам се попну на главу сигурно ће држава да нас заштити.

  • Ja

    11. novembar 2014 | 13:43

    Znaci u buduce da ocekujemo vise delikvenata i prestupnika.

  • deny

    11. novembar 2014 | 13:37

    Vidim, deca na zapadu su tako fina i divna, ma prosto da ih covek pozeli :) Vidim, kako malo-malo upadaju u skolu sa puskama i ubijaju druge neduzne ljude. Bas zbog toga, eto, sto su ih roditelji "ubijali" od batina, pa ostavilo traume u njihovim "malim pametnim" glavama...

  • Milan

    11. novembar 2014 | 13:34

    Tako je,nedozvolite da ih roditelji vaspitaju kako treba nego kako zapad nazalze,pa posle ce oni roditelje da biju kada porastu da budu propaliteti i oni da idu u zatvor. Mi smo izgleda svi ludi,polomljeni,unisteni i moja 77. i pre mene i posle mene sto su nas tukli kada god smo zasluzili. Nece meni NIKO ali NIKO zabraniti da udarim svoje dete kada debelo zasluzi,NIKO!!!!!! Ako su debili ti koji donose taj zakon i ako oni zele da pravimo debile od nase dece,mi nismo!!!! Zna se sta je zlostavljanje a zna se sta su vaspitne mere! Nekada su i u skoki deca dobijala batine prutem od ucitelja nisu smeli da pisnu da mrdnu,danas je to zabranjeno pa ucitelji ne smeju da pisnu!!!.Nekada su deca dobijala kada zasluze,danas i to zabranjuju,ucitelje i nastavnice djaci prebijaju,da li to treba za 10,20 godina da rade deca roditeljima? Mozete se slikati sa tim vasim zakonom i zakaciti ga u WC ja cu svoje dete da vaspitam kako ja hocu!!!! Stariji sin mi ima 8 godina,u zivotu mu ni samar nisam udarila,hvala Bogu nije bilo potrebe,ali ne daj Boze da ustreba Hocu jer je to moje dete,ja cu da ga vaspitam kako ja hocu a ne vasi glupi zapadni zakoni!!!!

  • Borislav

    11. novembar 2014 | 13:31

    Roditelji nece smeti da tuku decu ali zato ce drugi roditelji da biju tudju decu i nikom nista.

  • Alan

    11. novembar 2014 | 13:29

    Zbog ovakvih glupih zakona nam se deca drogiraju,postaju huligani itd...Neka dodje neko da me uhapsi zbog toga...Ja ga haranim ja vladam njime doj je pod mojim krovom ja se pitam!

  • mrmot

    11. novembar 2014 | 13:25

    Od dobre vaspitne samarcine niko umro nije. A znam gomilu dece koja su nesnosna i nemoguca i itekako zasluzuju cusku. Nema potrebe da se dete gazi i lomi, al mora da se zna dok si kod roditelja u kuci, moras da ih slusas jer ti oni obezbedjuju krov nad glavom i uslove za zivot. A sva deca koja nisu bila udarena nikad, nikad kaznjena su izrasla u male razmazene debile. Mene su moji tukli kad sam to debelo zasluzio i ne vidim nista lose u tome. Tukli su me iz brige a ne jer im je bilo drago.

  • bg

    11. novembar 2014 | 13:25

    Pa kad dete postane narkoman ili ubica drzava ga onda vaspitava ali u zatvoru,budalastina

  • Сима

    11. novembar 2014 | 13:25

    Е сад смо га угасили,ако их не бијеш биће они тебе кад порасту!

  • Irina

    11. novembar 2014 | 13:20

    Bravo ja sam u potpunosti za to,pa u 21om smo veku,sve se resava razgovorom i na lep i kulturan nacin...Ja sam se zaklela da ako imam dete,da ga-je nikada necu udariti...Mene su roditelji kao malu bili,vredjali,cak sam i kaisem dobijala batine,i sve to zbog nekih sitnica,ustvari su oni bili nesto nezadovoljni sobom,pojma nemam...mnoooogo ih volim,zivot bi dala za tatu i mamu ali cu im zauvek to pamtiti.

    • 11. novembar 2014 | 14:01

      Sara

      @Irina

      I ja se slazem dobijali smo batine i ja i brat zato sad kad vidim tucu ili da neko bije dete pregore mi osiguraci, a brat je dobijao vise od mene i zato je sad agredivan i nesmeju roditelji nista da mu kazu odma se svadja sa njima ali dajem mu pravo dugo su ga maltletirali.

    • 11. novembar 2014 | 14:07

      Strucnjakowsky

      @Irina

      Irina bas zato sad pises,da nisu to radili sad bi umesto pisanja na netu bila na plavom mostu.

    • 11. novembar 2014 | 14:10

      Zevs

      @Irina

      E Irina zato ih voliš i cenis jer su od tebe napravili čoveka a ti tvoje kad dobiješ nemoj da pipnes pa ce ono od tebe da napravi majmuna!

    • 11. novembar 2014 | 14:11

      Apostol

      @Irina

      Ziveli smo u komunizmu "bez" demokratije pa se u svakom gradu moglo na prste jedn ruke nabrojati narkomani, omladina je 98% bila svesna, odgovorna, skole nam nisu bile uskladjene sa Evropom ali su nam dece bila mnogo pametnija nego danas. Sada kao drzava stiti decu, smesno i zalosno

    • 11. novembar 2014 | 14:14

      Takodje

      @Irina

      Skroz ista situacija, uglavnom majka i to zbog sitnica i obecala sam sebi da kada budem imala svoju decu nikad necu to ni pomisliti !!

    • 11. novembar 2014 | 14:19

      Delija

      @Irina

      A sta ces da radis kad ga uhapsi nasa milicija i odere zivog od batina u pritvoru?

    • 11. novembar 2014 | 14:41

      X files

      @Irina

      Pitacu te kad ,Boze zdravlja,dobijes dete...nijedan normalan roditelj nece ubijati decu od batina,ali batina po guzi kad zasluzi je po meni korektna.Mene roditelji nisu tukli krvnicki,ali sam par puta dobila po dupetu prutom i ne ljutim se zbog toga na njih.Cak im i hvala jer nisam izrasla u kretena i razmazenu osobu....ja imam sada dvoje.Kad zasluze dobiju po dupetu...ne po glavi nego po guzi.Onaj ko ima decu zna kakav je "posao" roditelja i koliko zivaca treba.Oni koji kazu da sve resavaju pricom lazu...mogu da se opkladim u to.Ako gura prste u steker ili mu je slucajno palo napamet da skace sa ormara naravno da ce dobiti batine....jer dete ne shvata da su te stvari opasne dok se ne dese,a ako se dese nema nazad!

    • 11. novembar 2014 | 22:51

      Irina

      @Irina

      Ja stvarno ne mogu da verujem da podrzavate batine,pa heloo ljudi,ne radjate zivtinje vec decu,postoje drugacije tehnike vaspitanja,a ne dranje,psovanje,batine,kais(ne dresirate pse)..Ja svoje roditelje volim,ali ne zbog batina,vec zato sto su sa druge strane to zasluzili.Ponavljam oni svoje probleme nisu umeli da kanalisu,pa su se iz nervoze iskaljivali na mene,zbog sinica,to nikako nije Ok.Danas je zivot tezak,nizak standard,nezaposlenost,neplaceni racuni,sve to utice na nervozu,koju roditelji ne smeju da usmeravaju ka detetu.Ja sam za druge mere,studiram psihologiju,i ponavlljam,svoju decu necu tuci!pozZz

  • heh

    11. novembar 2014 | 13:13

    Ali zato deca ce smeti da tuku roditelje!

  • Ali zato

    11. novembar 2014 | 13:13

    Zato ce deca smeti da tuku roditelje!

  • Nja

    11. novembar 2014 | 13:12

    Malo batina je nekad jedino resenje...

  • Kristijan

    11. novembar 2014 | 13:10

    Bice bez svedoka

  • Bojan

    11. novembar 2014 | 13:08

    Da li ce i roditelji dece koja tuku drugu decu da idu u zatvor>

  • Cica

    11. novembar 2014 | 13:06

    Svaka cast samo kaznjavati ko god tuce djecu.Sa djecom se treba dogovarati i uciti ih lijepom ponasanju od malenih nogu.A ne ubijati kao sto se desava ovih dana .UZAS ubijati male bebice nisu one krive sto su se rodile.Napravili su ih bijedni roditelji zbog svog ceifa a sad ih ubijaju tuku i pate BOZE SACUVAJ Meni su djeca sve na svijetu moja pa tako i tudja nemoze sve roditi jedna majka .

  • Brko

    11. novembar 2014 | 12:56

    Pa jes vala,treba da ga pustim da me cekicem na spavanju mlati!!!ja samo kad zasluzi lemam,sta da radim stari srbski obicaji :-)

  • Apolitičan_lik

    11. novembar 2014 | 12:52

    Kako su divna i vaspitana sva ta deca sa zapada koja nikad nisu dobila batine. Kako samo divno vrište i deru se na roditelje, bacaju se po prodavnicama itd... Dva puta sam dobio batine (osrednje) kao klinac, i dobro ih pamtim. Da ne spominjem da nikad više nisam pravio gluposti.

  • Даница Обрадовић

    11. novembar 2014 | 12:48

    Батина је из раја изашла! (:

  • PFC

    11. novembar 2014 | 12:42

    Ja sam ga napravio ja cu ga i tuci!

  • Mare

    11. novembar 2014 | 12:41

    Nekad se jednostavno rodi majmun kojeg drugacije ne mozes da vaspitas.. A na ulicama su vam sve sami dokazi..

    • 11. novembar 2014 | 13:41

      Jaa

      @Mare

      U pravu si...danasnja deca su nenormalna...zasto nisu zakonom zabranili drustvene mreze...jer to je problem nase dece..a ne batine roditelja.....one vaspitne naravno.a ne one koje bi detetu naskodile fizicki....a i psihicki naravno

    • 11. novembar 2014 | 16:03

      Ja

      @Mare

      Kako moze dete lose da se rodi? Jel su deca kriva sto im roditelji daju da posecuju drustvene mreze? Ti si stvarno budala.

    • 11. novembar 2014 | 16:32

      Slađa

      @Mare

      Ogromna većina tih "majmuna" po ulicama su redovno dobijali batine umesto vaspitanja i ljubavi. I to ne samo batine već iživljavanje i zanemarivanje. Zaista su retka deca koja su loša izrasla iz porodica gde vladaju ljubav i razumevanje. Razoreni brakovi, roditelji nasilnici, zanemarena i nevaspitana deca su direktan uzrok propasti naše mladeži. Ovaj zakon, opet, ne rešava ništa jer ne nudi odgovor za veliko zanemarivanje i pogrešno vaspitavanje, s batinama ili bez.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA