RODITELJI VOZAČA BMW-a: Za nas više nema života, možemo samo da se ubijemo!

Božana i Srđan Jovanović zbog tragedije i lošeg psihičkog stanja svog deteta i dalje su u šoku, ali kažu da su svesni da Dušan mora i treba da snosi odgovornost za ono što se dogodilo

Komentari

  • murajsam

    29. novembar 2014 | 23:48

    ja se samo nadam da će roditelji koji ovo čitaju iz ovoga izvući neke pouke

  • :)

    28. novembar 2014 | 23:04

    Joj ljudi, jeste roditeljska greska sto nije imao dozvolu i sto je dobio jak auto kao mlad momak, ali znate sta je kad imas dobar auto i kad vas ponese dobra atmosfera, nije ni njima lako, stavite se u poziciju vozaca , kako biste se vi osecali, ja njega ne branim nikako, nemojte da me shvatite pogresno , on je kriv sto je leteo sa autom u alkoholisanom stanju , a sad ce da ga pojede savest , tesko roditeljima nastradalih i vozacevim roditeljima, njihovi zivoti izgubili su smisao.

  • Александар Џунић

    28. novembar 2014 | 01:15

    Касно су се сви сетили. Да је овог "возача" отац умлатио ко вола у купусу на време, можда би несрећа била избегнута. Такође, родитељи деце, која су се дружила са тим малим делинквентом, нису реаговали или били заинтересовани, са ким им се деца друже - па још баја власник BMW-а. Е, сад, пошто су се сви изненадили, сад могу да пате колективно.

  • Miseta

    28. novembar 2014 | 00:36

    Kao majka ocajna sam. Delim sud binu poginulih i prezivelih. Svima je teska nesreca. Saucetvujem u teskoj boli. Ne dozvolimo dalje.

  • IN

    28. novembar 2014 | 00:00

    Skoro bese nesreca koju je izazvao vozac kantrimena, scenari slican. Auto pun mladih polupijanih ljudi.

  • Goran

    27. novembar 2014 | 21:02

    Muka mi je od vas svih punih saveta o roditeljstvu i krivljenja drugih, dok je polovina tih koji komentarisu uradila isto to,samo se jos nije obilo o glavu nekome...

  • žiba

    27. novembar 2014 | 17:02

    Zaboga, desila se nesreca. Drugari su bili. Svesni sta cine cim su seli u vozilo, ali svi mislimo NECE SE MENI DESITI. Tesko je porodicama stradalih, tesko je i tom momku i njegovoj porodici. Stavimo se u polozaj svih aktera. Ne poistovecujte ovo sa silovateljima i pravim ubicama. Zrtvama nekanje laka zemlja, a vozac kako ce ziveti s tim samo on zna. Ne dao bog nikome.

  • sax

    27. novembar 2014 | 15:41

    ALOOOO 27 PREKRSAJA I NIKOM NIŠTA ,POJEO VUK MAGARCA!!!!!!!

  • LAVINIJA

    27. novembar 2014 | 15:27

    LJUDI KOJI NAJVISE MORALISU,OSUDJUJU KOJI BI DRUGIMA SUDILI,PRESUDILI KADA SE MALO PROCESLJA NJIHOV ZIVOT,BIOGRAFIJA,SKLONOSTI I TAJNE SU LJUDI KOJI BI TREBALI DA CUTE I NIKOM NISTA NE KAZU/ S DRUGE STRANE ONI VEOMA DOBRI CESTITI I VISOKOMORALNI UVEK MISLE DA MOGU DA POGRESE, DA NISU SAVRSENI ,DA SU MOGLI VISE I BOLJE I UVEK U LJUDIMA TRAZE ONO DOOBRO. AKO STE OD ONIH KOJI NE VIDE TRAGEDIJU I TUGU I OVIH RODITELJA,SVU STRAHOTU UZAS KOJI JE I NJIH ZADESIO ONDA PISITE I ZELITE LINC PO VASEM SUDU I IZBORU I NADAJTE SE DA ZIVOT NECE DA VAM U PRAKSI OBJASNI KAKO STVARI MOGU SVAKOM OD NAS DA KRENU PO ZLU.

    • 27. novembar 2014 | 16:03

      Vv

      @LAVINIJA

      Niko ne kaže da je ljudima lako, ali šta očekuješ ako kupiš besan auto detetu koje nema ni dozvolu?! Da vozi 20 na sat u momentu kad ga drma pubertet i željan je dokazivanja? Uostalom da pije alkohol i vozi svako treba da zabrani svom detetu odnosno da ga tako vaspita. Dajte deci pare za taxi, ili ih sami odvezite ne zato da bi bili sigurniji nego da bi im dali primer šta je ispravno

    • 27. novembar 2014 | 16:03

      Jana

      @LAVINIJA

      Bravo, mila. Svaka čast za te reči istine. Svaku ti potpisujem.

    • 28. novembar 2014 | 01:07

      Александар Џунић

      @LAVINIJA

      Ај мало искључи та велика слова - ископа ми очи.

  • Miki

    27. novembar 2014 | 15:06

    Pa kada ste tako vaspitali sina, ne znam sta vam drugo preostaje!

  • nikola

    27. novembar 2014 | 15:06

    Mislim da ova tragedija nece nista pomeniti u ponasanju roditelja odnosno ogajanju dece i same dece. Ne moze se samo tako nadoknaditi izgubljenih 20tak godina u ovom izgubljenom drustvu.

  • stršljen

    27. novembar 2014 | 14:46

    Ljudi, desila se nesreća!!!!! Nesreća!!!!! Znate li šta to znači?????? Ne osuđujte, jer niko od nas nikad ne zna šta ga sutra čeka. Ne sudite. Gledam i čitam vaše komentare i većina vas se, čast izuzetcima, ponaša gore nego hijene u pustinji. Ako ćemo o odgovornosti....SVI učesnici nesreće su "krivi". Šofer zato jer je pio pa za volan, a ovi drugi sa pijanim šoferom se pristali voziti, mada oni da su bili trezni ne bi ni ušli u taj auto, NIKAKO!!!!! Šofer je dobio "doživotnu" psihičku torturu i pustite da ide život svojim tokom i spasite još ono što se spasiti još može. Ne ulazite u auto čiji je šofer popio! A šoferi pamet u glavu..

    • 27. novembar 2014 | 15:18

      Enko

      @stršljen

      Slažem su u potpunosti

    • 27. novembar 2014 | 16:35

      DD.

      @stršljen

      Svaka ti cast sve si rekao sve si objasnio vise komentara i netreba bravo i ja imam isto misljenje kao ti pa to je omladina sta reci da su znali sta ce ih snaci nebi ni isli.

    • 27. novembar 2014 | 18:08

      zokaaaa.@

      @stršljen

      Svaka cast na kometar netreba nikog sudit niko nezna sta nas ceka !!!!!!

    • 28. novembar 2014 | 23:05

      Goran

      @stršljen

      U pravu si, desila se nesreća. Ali poenta svih komentara, bar ih ja tako razumem, je šta je učinjeno da do nesreće NE DOĐE. Ti si pomenuo neke od faktora, ali ključni nisi. Glavni krivac za nesreću nije ni alkohol, ni pristanak nastradalih na vožnju, već što vozač, zapravo nije vozač! Neiskusan i mlad, a vlasnik automobila kome nije dorastao. Sigurno ga u 19 godina nije sam zaradio i kupio. Ne krivim njega, nego roditelje koji sada glume "ludilo". Čuj, 27 prijava, a nijedna nije stigla na njihovu adresu. Da li zaista verujete u tu priču? Nikada nisu znali da im sin seda u automobil i odlazi u provod!Pa da li je to moguće, da nikada nisu proverili da li se auto nalazi u garaži ili na parkingu, a dete otišlo sa društvom. E pa gospodo roditeleji, veoma mi vas je žao, ali ste potpuno podbacili kao vaspitači svog deteta! Ono što ste mu pružili u materijalnom pogledu, jednim potezom je obrisano... Ostala je tragedija za ceo život.

  • Sasa

    27. novembar 2014 | 13:51

    Hoćete da se ubijete?! To je rešenje? Da možda probate da tim parama koje očigledno imate pokrenete organizaciju koja ce pokusati da spreči da se ovo ponovi. Da "kaznite" sebe pozrtvovanjem i borbom da spasite drugu decu. NE, vi trazite sazaljenje! Sramota! Pa da li znate da u USA ako vas uhvate da vozite u pijanom stanju, pored kazne morate da idete 2 puta nedeljno na razgovor sa roditeljima koji su izgubili decu u saobracajnim nesrecama koju su prouzrokovali pijani vozaci. Borite se za druge, to vam je iskupljenje...

  • belajboy

    27. novembar 2014 | 13:23

    E boze kad svako ima dijecu

  • Vitez

    27. novembar 2014 | 13:20

    Znam da ima jos ovakvih roditelja i njihove dece u Srbiji i okolini. Iskreno se nadam da ce ih ova tragedija makar malo opametiti!

  • Mi-6

    27. novembar 2014 | 13:18

    Nikad ne recite nikad,svi mi roditelji koji imamo decu nemožemo bito 100% sigurni da nevolja može i nas da zadesi...zato ako nemožete da podarite neke reči utehe nemojte još i dodatno na muku da stajete ovim roditeljima.Najteže je roditeljima poginule dece,ali teško je i roditeljima vozača...problem je ŠTO SVI MI MANJE ILI VIŠE RAZMAZIMO DECU ...IMAM UTISAK DA SE NEKI SLADE TUĐOM NESREĆOM. MOŽDA GREŠIM ALI TO JE MOJE RAZMIŠLJANJE.NE DAO BOG DA NI JEDAN RODITELJ BUDE U SLIČNOJ SITUACIJI.

  • mirko

    27. novembar 2014 | 13:12

    Meni se čini da majka od vozaca BMWa Dusana vec duze vremena ne stanuje u Beogradu, kada kaze da nezna da njen sin vac 3 godine vozi njeno auto bez dozvole.

  • Mladen

    27. novembar 2014 | 13:03

    A ko mu je kupio automobil od 10.000 Evra? Kako to da kao roditelji niste znali da vam dete vozi auto bez vozacke dozvole. Kako to da ne znate da ga je poilicija trazila po nalogu suda zbog prekrsaja u saobracaju nekoliko puta i da je policiji uvek receno da nije kod kuce.

  • Ma važi..

    27. novembar 2014 | 12:46

    Lako je da se nosi crnina za tuđe dete..

    • 27. novembar 2014 | 16:59

      DD.

      @Ma važi..

      Nemojte tako zenu vrijedjati tesko njoj nizasta nije kriva koda je pitao punoljetan je samo joj je probleme napravio.Pa ljudi podjite od sebe sta mislite da se vama desilo kako bi to podnijeli.Tesko i ocu i majci znaju oni kako im je.

    • 28. novembar 2014 | 11:12

      xxx

      @Ma važi..

      Ko te to tako nauči da govoriš, da imaš OTROVNU JEZIČINU? Jesi li uopšte svestna ili svestan ustvari šta govoriš? "Lako nositi crninu".. Ne dao ti Bog ovo da doživiš, kad te muka pritisne da ne možeš da dišeš. Najgore je sad preživelima. Pakao bre zbog griže savesti.

  • HATE

    27. novembar 2014 | 12:25

    pošto ste parama hteli da nadomestite vaspitanje, sad cete parama i da ga spasavavate. Bas mi vas je nesto zao i njega isto, kao vama te dece!?

  • me2

    27. novembar 2014 | 12:14

    Tragedija se desila tri mlada života su ugasena..niko od nas ne treba da sudi ali vidim svi osudjujete vozaca bez dozvole..a pitam se o čemu li su razmisljali saputnici kada su seli u auto ?? Znali su da nema polozen voz. ispit i da je pod dejstvom alkohola

    • 28. novembar 2014 | 23:40

      Goran

      @me2

      Po tvom mišljenju, ispada da je veća krivica suvozača i saputnika u automobilu, nego vozača u pokušaju? Neverovatno šta se sve ovde može pročitati! Prvo on nije vozač! Drugo, kako rekoše ni njegovi roditelji ne znaju da on automobilom odlazi u noćni provod. Da li im verujete? Zbog čega bi onda saputnici morali da znaju da li on ima položen vozački, možda slučajno neku zabranu vožnje i sl. Jedini koji su "morali" da budu trezni su "vozač" i suvozač, ostali su mogli imati neki promil alkohola. Dakle, apsolutno je sve jasno ko je kriv, kada je već došlo do nesreće. Ključno pitanje je ipak šta je moglo da se uradi da do nesreće ne dođe...

  • Vv

    27. novembar 2014 | 12:13

    Koliko ovi roditelji pričaju po medijimo stičem utisak da pokušavaju da od sebe naprave divne ljude, da se na neki način opravdaju za nevaspitano dete, da sam neka vlast i vas bih ja malo propustio kroz zakon pa da shvatite da su ustvari oni najodgovorniji

  • Instruktor

    27. novembar 2014 | 12:02

    Ako postujete porodice ove dece, nemojte bar da sirite lazi. Nemoguce da mu niste davali auto, i da ne znate za prekrsaje. Svi znamo kako stvari funkcionisu kod nas za zastarevanje prekrsaja. Bolje se pokajte sto niste vaspitali dete kako treba.

  • Majalena

    27. novembar 2014 | 12:00

    Greote.3 mlada zivota.Uzas.

  • Montenegro

    27. novembar 2014 | 11:43

    Ma nisu krivi roditelji sta ce oni.kad se pogleda i ovaj decko sto je vozio nije kriv.ni on nije hteo da se to desi.

  • Dejan

    27. novembar 2014 | 11:39

    Odakle mu automobil sa 19.god??? Na njegovo ime???? Pitanja za roditelje!!! Samo to nek odgovore...ostalo je sve nevazno! Nesrecu spreciti sada nece! Niti se opravdati mogu!!!

  • Ja

    27. novembar 2014 | 11:38

    Svaka majka ce da brani svoje dete to je urodjeni gen koji je normalan ali ne verujem nesto da ako je popio 20 rakija kao sto su rekli i prvi izasao iz kola kako da se vratio do svoje drugare pijan i u panici kad i ne zna ni gde je ni sta je tako da gospodjo molim vas.... vi cete se i navici a to da cete da se ubijete ne verujem u tu pricu ni malo jer da hocete ne biste rekli...

  • M.R.K

    27. novembar 2014 | 11:32

    kad niste u stanju da vaspitate dete normalno. ubite se!

    • 27. novembar 2014 | 11:57

      Majalena

      @M.R.K

      Ajde ne lupetaj molim te

    • 27. novembar 2014 | 14:00

      Sasa

      @M.R.K

      Bravo

    • 27. novembar 2014 | 14:41

      s

      @M.R.K

      Danas ljudi rade od jutra do mraka da bi porodici pruzili normalan zivot,za decu nemamo previse vremena,a i kad su u tim ludim godinama kazemo proci ce ih ludost.I mi smo pravili gluposti,ali nazalost moze i sve crno da prodje.Tesko je biti pametan.

  • mitka

    27. novembar 2014 | 11:31

    pa,on je,ustvari mnogo dobar decko,samo ga nismo odmah shvatili!ma,odmah ga oslobodite da i dalje cini dobra dela...

  • Ru

    27. novembar 2014 | 11:29

    Ova mama bolje da je ćutala nego što je lupetala

  • Svetionik

    27. novembar 2014 | 11:26

    Prevelika doza prava deteta, popustljivost i "ljubav" prema deci, "prijateljstvo" sa decom....dovodi do ovih uzasa kojima smo svedoci u poslednje vreme. Rastao sam se sa suprugom jer je njoj bilo normalno da nam deca izlaze u 23h i da se vracaju ujutro. Kaze: "To je tako u BG..." Mi deci ne trebamo biti prijatelji vec roditelji koji ih trebaju vaspitavati a prijatelje imaju medju svojim vrsnjacima. Izlasci u 23h i celonocno bancenje i napijanje je smrt za decu u svakom pogledu. Ali ce se opet naci neko ko ce meni reci kako sam zaostao, ne pratim trendove, zivim u proslosti.... A deca ce nam i dalje ginuti, biti bez emocija, glumiti domace i belosvetske "starlete"....

    • 27. novembar 2014 | 12:07

      аконкагва

      @Svetionik

      Управо тако, с тим што је још неко крив за рад објеката после поноћи. И то треба ограничити.

    • 27. novembar 2014 | 12:07

      Jojo

      @Svetionik

      Prijateljstvo sa decom nema nikakve veze sa granicama koje im postavis , a trebalo bi da ih postuju.

    • 27. novembar 2014 | 12:14

      Sonja

      @Svetionik

      I Vase resenje je bilo da se rastanete od supruge?! Svasta! Stvarno bolje da ste cutali!

    • 27. novembar 2014 | 12:29

      12345

      @Svetionik

      Potpisujem komentar pa se makar nikad ne ozenio!Ako je takvo razmisljanje zaostalo,sta da radim-odoh da cuvam ovce...Posle 1 nema sta da trazis napolju!P.S.Imam 23 godine...

    • 27. novembar 2014 | 12:32

      Knele

      @Svetionik

      svaka cast buraz

    • 27. novembar 2014 | 12:51

      sladjana

      @Svetionik

      Slazem se u potpunosti. U danasnja vremena deca mogu sve a roditelji su tu da samo finansiraju decije zahteve. Licno sam protiv toga. I izlasci su ok u pristojno doba.

  • Jelena

    27. novembar 2014 | 11:21

    Ne sudim nikome, ali trebali ste ranije misliti o posledicama. Samo je bilo pitanje dana kad ce se tragedija desiti.

  • XXL

    27. novembar 2014 | 11:17

    Kasno Marko na Kosovo stiže.

  • ttttt

    27. novembar 2014 | 11:11

    Neka im je Bog u pomoć

  • Nemanja

    27. novembar 2014 | 11:06

    Sad vam je žao ?! Pa, što ste kupovali automobil maloletnom detetu koje nema vozačku dozvolu, i to BMW??? Koliko puta ste slagali policajce koji su vam dolazili na vrata da vam hapse sina da ne znate gde je on? Vi, roditelji tog nesrećnog momka što je vozio BMW, najveći ste krivci za smrt tri mlade osobe, zbog svoje neodgovornosti. Vi prvi treba da robijate, a ne vaš žalosni potomak!

    • 27. novembar 2014 | 11:52

      Mudrac

      @Nemanja

      Ljudi malo im njihovih muka koje imaju, falite im samo vi jos sa vasim optuzivanjem! Ko da on ne zna da je kriv

    • 27. novembar 2014 | 12:12

      Ansy

      @Nemanja

      Tako je. Razmazili derle a sad im zao, a bilo je pitanje vremena kada ce se tako nesto desiti, a oni se kao iznenadili.

  • Gnom

    27. novembar 2014 | 11:03

    Saucesce porodicama,velika tragedija. Nego,nikada mi nije jasno kako roditelj moze da ne zna da mu je dete uzelo automobil?! Sta,kao: 1.ima veliki vozni park,2.parking mesto 3 coska od kuce,pa ne vidi,3.ne komunicira sa detetom,4.te prijave koje stizu su " greska" ...dzaba revizija losih postupaka u vaspitanju,vec se nesreca desila. I to davanje izjava...fuj!

  • Pozdrav iz cipiripka :)

    27. novembar 2014 | 11:01

    Bitno je da su mama i tata njemu kupili auto i ako nema vozacku , koliko je samo bilo prekrsajnih prijava protiv njihovog sina koji je vise puta vozio bez vozacke , no dobro oni su vlasnici pekare u gradu i sve mi se cini da su se ponasali KAUBOJSKI ( mozda gresim ali citajuci sve ovih dana ... ) SVEJEDNO ZALIM I NJIH ALI... , porodicama nastradalih iskreno saucesce

  • Benenen

    27. novembar 2014 | 10:59

    Tuga do neba

  • Boki

    27. novembar 2014 | 10:57

    Znaci znali ste da vozi automobil bez vozacke dozvole, a ipak ste mu to dozvolili? Jos auto na njegovo ime. Pa gospodo, steta sto je momak punoletan, ja bih vas u zatvor umesto njega.

    • 27. novembar 2014 | 12:50

      MILOS

      @Boki

      Potpuno se slazem sa tobom Boki,sada je kasno za bilo kakve izqovore i pravdanja roditelja,oni treba krivicno da odgovaraju.Moje iskreno saucesce porodicama nastradalih.

  • dane

    27. novembar 2014 | 10:51

    Da nije bio cope tj sa 2 dva vrata izvukli bi se

    • 27. novembar 2014 | 12:44

      petarpann

      @dane

      Zasto ovoliko minusa pa istina da je bio auto sa 4 vrata Mozda bi se još neko uspio spasiti.

  • wladimir

    27. novembar 2014 | 10:47

    Gospodjo, vi ste ga vaspitavali, vi ste mu kupili automobil, tacka.

  • Sreten

    27. novembar 2014 | 10:45

    Roditelji vi ste krivi jer sve dolazi iz kuce ali pored vas kriva je ova raspala drzava! Da je vas sin bio drakonski kaznjen za jedan od 27 prekrsajnih prijava mozda bi ova deca danas bila ziva. Da je neko ukljucio mozak i stavio ogradu na nasip gde stalno prolaze kola mozda bi ova deca danas bila ziva.

    • 27. novembar 2014 | 14:25

      Majka

      @Sreten

      Bravo pravi rezon kratak ali efektan...Tako se ispravno razmislja...

  • Kuca

    27. novembar 2014 | 10:44

    Dovoljno je bilo da si na vreme vaspitala sina. Da mu NISTE KUPILI auto pre nego sto polozi vozacki ispit. Da je znao da NE SME da vozi auto bez dozvole. DA JE imao samo normalno kucno vaspitanje, do ovoga ne bi doslo. Vi i vas muz ste najvise kriviza ovo gospodjo.

    • 27. novembar 2014 | 12:16

      Pamtelejmon

      @Kuca

      I da ga nisu stitili od prekrsajnih prijava.... Osetio se decko nedodirljiv

  • Pamtelejmon

    27. novembar 2014 | 10:44

    Doslo vam u glavu sta ste uradili pokrivajuci ga za one grdne prekrsaje.... Kasno ste se setili. Sada snosite odgovornost. Bar jednom u zivotu.

  • Pop

    27. novembar 2014 | 10:41

    Ma sta naprica,a kako je onda auto registrovano na njegovo ime

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA