NOVI SVEDOK TVRDI: Taton je sam pao u ambis, spreman sam da svedočim i na poligrafu!

Da li će ovo svedočenje doneti pravdu za osuđene Grobare? Slobodan Čenić (31), Srbin koji živi u Švedskoj, a koji je po sopstvenom priznanju "okoreli Zvezdaš" spreman je da na poligrafu posvedoči da navijača Tuluza u centru Beograda nisu bacili Grobari u podzemnu garažu, već da je sam skočio bežeći od tuče

Komentari

  • navijač

    5. novembar 2015 | 08:38

    Ma treba doneti još rigorozniji zakon.Kakvi huligani,kakve gluposti.Pa ko hoće da bude jak u gomili i bije druge ljude neka lepo trune u nekoj samici.Dokle bre da promovišemo nasile i primitivizam.

  • GrĆu

    1. decembar 2014 | 08:47

    Pao je sam, dodvoravanje svetu plaćamo životima dvanaestorice mladića !!!

  • realni

    30. novembar 2014 | 17:56

    treba ih na doživotnu.i oni koji to opravdavaju su kao oni.čovek bežao od divljaka,i sad je ispalo da se on sam ubio.kakav svedok,gde je bio odmah nego su ga našli a zna se kako to ide.posle kažete kako nas svi mrze.

    • 23. jun 2015 | 22:15

      Josa

      @realni

      Srbima je veoma tesko da shvate istinu kad im mediji i politicari dnevno puno mozak glupostima i kako su oni dobrice.Ima bar 5 razloga zasto je trebala kazna da se smanji za sve navijace,ne da budu pusteni na slobodu, ali da se smanji.Izdvoj 40-50 minuta svog zivota i pogledaj film "Pretpostavka pravde" naseg slavnog rezisera Borisa Malagurskog i sve ce ti biti jasno.

  • BOSS

    30. novembar 2014 | 00:46

    Nece ih pustiti, jer ako ih puste treba da dobiju otstetu jer su nevini proveli 4-5god. U zatvoru, a drzava nema te pare!

  • hanilica

    29. novembar 2014 | 23:57

    Nasa deca su neopravdano optuzena zbog pritiska na nase politicare koji bi uradili sve za EU pa makar i pokazili svoj narod

  • rade

    29. novembar 2014 | 23:49

    Muka mi je vise od bilo kakvih navijaca! Kad je neka malo jaca utakmica huligana pun grad. Tri puta se gledam u ogledalo da vidim dal nisam previse crven il crn. Sta ako naletim na (poludivlje) delimicno drogirane sipmatizere Zvezde ili Partizana? I svaki put kordoni i kordoni milicije. A to kosta ovu bednu drzavu. Kome je normalna stvar da se tuce kad je utakmica nek se nadje sa jos nekim takvim, nek se dogovore i izadju na livadu pa nek se sutiraju u zadnjice il glave (to je kod njih isto) do mile volje! I te sto su jurili coveka da mu razbiju glavu (pa neka je i sam pao) ja bih osudio na 30 godina! Olos!

    • 30. novembar 2014 | 10:48

      Milion

      @rade

      Normalan komentar, za nenormalno podneblje'

    • 30. novembar 2014 | 18:34

      женка

      @rade

      да ти ја објасним нешто паметњаковићу... ако си француз и навијаш и дођеш да навијаш у обележју ти си онда онај који је спреман на тучу и такве нападају само они који су такође спремни на то... разумеш? неће тебе нико да дира ако си симпатизер или небитан лик, али ако ниси и спреман си на то дираће те исти такви... тако тоо функционише... ЗАТО НЕ БАЉЕЗГАЈ МНОГО

  • Kvazimodo Sorabius

    29. novembar 2014 | 23:31

    Očiglegledno je od prvog trenutka patološko dodvoravanje „zapadu“, sumanuto presuđivanje za sumanuto prosuđivanje — desetak „navijača“ biva osuđeno ZA JEDNO UBISTVO, a da je bilo koji strani sud tako šta presudio — optavdano bismo se zgražali! Čak i da je 'bačen', a nije, pa bi bilo rangiranja krivice, a ne ofrlje: svi krivi podjednako. Šta se desi, zašto se zaćutalo a bilo je nagoveštaja, da je nesrećni Taton žrtva komplikacije, ili nešto gore, na operacionom stolu? Zar treba 200 godina robije da sakrije „službenu verziju“ od suda istine?

  • hanilica

    29. novembar 2014 | 22:54

    Srpska deca su neopravdano optuzena i uhapsena,zbog pritiska na nase politicare. Koji bi sve dali da zadovolje razne uslove,a ne da zastite svoje gradjane. Strasno.

    • 1. decembar 2014 | 00:15

      Noć

      @hanilica

      A Srbija nema huligane? Šta se onda dešava kada igraju Zezda-Partizan, Rad... Pa dve frakcijdm navijača Partizana se pobiše i ubiše jednog svog.

  • Pravda

    29. novembar 2014 | 22:27

    A palili smo svece za ubijenog francuza...

  • Kralj

    29. novembar 2014 | 22:05

    To smo mi SRBI!Nedozvoljava se ni da se istina sazna,ne uvazava se poligraf,niko ne zeli ni da saslusa svedoke...bitno da svi ovi zatucani ljudi samo pljuju i veruju sto procitaju u Kuriru...

  • vuk

    29. novembar 2014 | 21:46

    tako..zabar je dosao da pravi haos..pa sam pao..a mi srbi sami sebe da sudimio maksimalno.

  • србIN

    29. novembar 2014 | 20:18

    Видим, многи овде кењ.. и бране тамо неког француза.. Тај фраснцуз је притом био јако фин момак,који је имао забрану уласка у Њемачку,Енглеску.. Све због финоће.. Дошао у бг. и имитирао НАТО авијацију,која бомбардује србе..Шта је требало? Шта?.. Битно је да сте чули за њега! Дали је неко од вас браница еUропских вредности чуо за име Олег М. Насов, и ко је тај момак.. Како је он и од кога настрадао.. Дали је икада ико због тога одговарао! Не, нисте.. Он је наше горе лист, он је небитан.. Француз је битнији..Ви сте срамота српског друштва..Ви сте све, само не људи!..

    • 29. novembar 2014 | 21:22

      m da

      @србIN

      Slusaj bre ti osvetnice,srvbine i sta god da si.Ne sme niko nikog da bije,juri i proganja,jer je francuz,turcin,jevrej,amerikanac,jer navija z ovog ili onog.Sta me briga sto je ovaj imao zabranu,sve se plasim u sred BGa pravio lom.Nego napali ga puvonjci ko sto si ti,satro navijaci,mangupi.Hohstapleri koje treba upregnuti ko volove kad imaju toliko energije.A ulice,stadioni,skole,treba da budu mirna mesta za sve i svakoga.Zato,smrdine,a ne Srbine,jer Srbin sigurno nisi,ne balavi vise.

    • 29. novembar 2014 | 21:44

      Cacanin

      @србIN

      Tako je FRANCUZ je bio potvrdjeni huligan.

    • 1. decembar 2014 | 00:20

      Noć

      @србIN

      Znači trebalo ga je ubiti??? Strašno!!!

  • Goxi

    29. novembar 2014 | 20:09

    Stvorili smo vlastiti Hag u nasoj Drzavi....toliko godina osuditi vlastite Drzavljanine je sramota i to bez 100% dokaza....sramota!!!

    • 29. novembar 2014 | 23:17

      N

      @Goxi

      Ne....več je sramota ubiti mladog coveka. Zbog cega več? E to je sine moj sramota!!!

  • Belgrado

    29. novembar 2014 | 19:51

    Nismo ga ubili mi skocio je sam...sloboda za nesalomive...IrrBgd

    • 29. novembar 2014 | 23:01

      Sele

      @Belgrado

      Oklizuo se na kolu od banana izgleda a????

  • Scarecrow

    29. novembar 2014 | 19:49

    Ljudi Taton je bio navijac. Koliko god to vama bilo nenormalno navijaci se stalno tuku i toga ima svuda po svetu. On je vrlo dobro znao da je moguce da ce biti napadnut. Pored toga odlucio je u majici Tukuza da se seta. Grupa navijaca je napala grupu gostujucih navijaca sto se stalno desava. Naravno da Grobari nisu hteli da ga ubiju, ali su uticali na to da Taton skoci. Zbog toga naravno treba da odgovaraju! Nijedan zivot nije vredan navijackog rivalstva! Ovde niko ne trazi da svi Grobari budu pusteni, ali svako normalan trazi posteno sudjenje i pravdu. Ovde ljudi komentarisu kao da je Taton dosao da studira pa napadnut jer je francuz. Za smrt Tatona treba da odgovaraju odgovorni, a ne koga kog su nahvatali da bi se pokazali pred zapadom. Isto tako da se sudi za to sto su uticali na to da on bezeci skoci, a ne da su ga bacili! I nikako se ovaj slucaj ne moze porediti sa ubistvom Markabu turskoj jer je tamo namerno zaboden noz u srce momku!

    • 29. novembar 2014 | 23:15

      Ja

      @Scarecrow

      I ja sam navijac, ali ne jurim nikog po gradu, a kada bi ih video najpre bi ih pozdravio i popio pivo sa njima. Tako to radimo mi navijaci... Svi ostali u zatvor bre, i dozivotno ako treba.

  • ofk

    29. novembar 2014 | 19:48

    Gde si do sad bio.Laze ko pas!

  • Nina

    29. novembar 2014 | 19:41

    Kako ti je proradilo ono sto nemas? Onaj ko ceka tako dugo da kaze ,, istinu'' nema savest vec zeli da se pojavi u javnosti. A poligraf ti je kao siguran.

  • Сале

    29. novembar 2014 | 19:34

    Постоји и снимак паркинг сервиса, показује да га нико није јурио али политика је изнад правде, доказа и закона...

  • Pfc

    29. novembar 2014 | 19:29

    Da su krivi krivi su, ali ne treba toliko da robijaju dugo, za ono sto su uradili dovoljno su robijali, nemojte unistavati 14 mladih srpskih zivota! Istina za Grobare!

  • Somborac

    29. novembar 2014 | 19:09

    Nisam navijac da podrzav doticne. Alo secam se odlicno da je prva vest o tome da je decko sam skocio bezeci od njih. Ne znajuci da su iza stepenice. Sutradan u novinama odma osvanulo da je bacen. A sad sta je istina to zna neko tamo

    • 30. novembar 2014 | 08:44

      @goran@c

      @Somborac

      Ti kao dasi reziser tog filma, kako moze covek sam da skoci sa tolike visine nije mi jasno imao stepenice da bezi i on je odlucio da skace to ja malo apsurdno

  • Aca

    29. novembar 2014 | 19:03

    I da je to tačno opet su krivi oni koji su ga jurili...Ne mislite valjda da niko nije kriv jer je on bežo od njihovih batina pao i smrtno se povredio...znači ošamariš čoveka ,on padne i probije lobaljy na ivičnjak al vi niste krivi,kriv je ivičnjak....Ne razumem ko kopa po tom slučaju posle tolko vremena u momentu kad kuburimo sa ološem na svakom koraku...Ljudi treba da steknu svest da trba izbegavati maksimalno konflikte jel se lako mogu iskomplikovati...

    • 29. novembar 2014 | 19:40

      Kzn-exp

      @Aca

      ...ali to nije delo za tolike kazne, to je suština !!!

  • zivche

    29. novembar 2014 | 18:50

    ...zar te nije sram, nismo te mi bacili, skocio si sam!

  • љути четник

    29. novembar 2014 | 18:43

    Pa sta si cekao do sad! Sudjenje treba da se ponovi, zlocinci treba da se kazne, nemoguce je da je njih 15 njega bacilo, stefan velickovic treba da se oslobodi, ne opradavam ovo ali lazne su drakonske za pojedine, ipak uporedite to sa necim drugim kazne su ogromne 240 dina je mnogo, tj 20 god za ubice ako je upste bacen a mislim da nije, ali svejedno ni tucu ne opradavam

  • Filip

    29. novembar 2014 | 18:42

    Sloboda za grobare.

  • grobar

    29. novembar 2014 | 18:36

    Sada svi znaju ono sto odavno znam, nismo ga mi bacili, skocio je sam!

  • cen

    29. novembar 2014 | 18:28

    U srbiji zivi dve populacije. Jedna koja je civilizovana, koja se povukla u svoje ustanive i zivote ili otisla iz zemlje. Druga srbija je divlja, huliganska i ona vlada. Za vreme djindjica, ba trenutak je pocela da dominira civilizacija, ali to se zavrsilo sa njegovim ubistvom. Ne vIdim boljitak, zao mi je sto je civilizovana srbija izgubila borbu.

    • 29. novembar 2014 | 19:18

      pro recco

      @cen

      Da tih istih navijaca nema Srbija bi propala odavno

    • 30. novembar 2014 | 08:51

      @goran@c

      @cen

      Poz i svaka cast na komentar da svi razmisljaju ovako nebi bili tamo gde i jesmo!!!!!!!!

  • Marko

    29. novembar 2014 | 18:18

    Pa postoje video kamere sa garaze gde se jasno vidi da je Francuz sam skočio,samo što je tužilaštvo sakrilo taj dokaz,kako bi se osudili navijači ,jer je Francuska vlada vršila pritisak da se osude za taj zločin. Ne podržavam huliganstvo ili nasilje,ali neka im sude kako je bilo a ne da kriju dokaze i da izmišljaju priče kako bi osudili

  • alexva

    29. novembar 2014 | 18:17

    Sigurno se ovaj mucenik sam nije ubio! Hocete da kazete da grupa huligana koja ga je jurila, imala nameru da ga grli,ljubi,casti picem ili ga mozda vodi na veceru?!

  • Vladimir

    29. novembar 2014 | 18:14

    Borba za pravdu ne sme da prestane! Srbija cela zna da je slucaj montiran, momci mogu budu osudjeni za nasilnicko ponasanjem,tucu ali ne i za ubistvo!

  • Magare

    29. novembar 2014 | 18:11

    Tako je marmunu

  • Dacha

    29. novembar 2014 | 18:10

    Treba da ostanu u zatvoru! To bi bilo kao da otkocim auto da se sjuri nizbrdo i ubije nekog a ja da kazem nisam kriv nisam vozio. Olosu je mesto gde je

    • 29. novembar 2014 | 18:39

      suncica

      @Dacha

      tako jeee

    • 30. novembar 2014 | 01:21

      Bolest

      @Dacha

      A zamisli slucajno pustis taj auto i dobijes kaznu 40god za tesko ubistvo,a samo ti je rucna slabije radila???

  • Bre

    29. novembar 2014 | 18:03

    Ova priča je mnogo šuplja. Sad ne treba da ih osude na samo 240 nego na 480 godina zatvora. Čak i da je skočio sam to ništa ne menja! Slučaj Brisa Tatona je velika sramota. Tako nešto više nikad ne sme da se desi.

  • CH

    29. novembar 2014 | 17:54

    Gamad neka trune u zatvoru. Da im nikada ne bi palo vise da ganjanju normalne ljude. Pravda za Tatona.

    • 29. novembar 2014 | 18:09

      Petar

      @CH

      Tako je, svaka ti cast! Srpska deca neka trunu u zatvoru 240 godina, a nas nek kolju gde god da odemo? To ti je super, jel da? To je bila navijacka tuca, niko nije imao nameru da nekom oduzme zivot, skokom sa graze je naneo sebi "smrtonosne" povrede, koje nase nesposobno zdravstvo nije uspelo da sanira. Ne opravdavam to sto su uradili, ali da li je normalno da se za to osudi 12 ljudi? Od tih 12 ljudi ga barem 9 nije ni videlo, ali ne mi Srbi lizoguzci najveci, zato nas i tovari ko stigne. Tako nam i treba.

    • 29. novembar 2014 | 18:16

      Petar

      @CH

      Ma bre kad vidim te vase komentare dodje mi da se userem. Da li je moguce da ste toliko plitkoumni ljudi? Kada je za bilo koje ubistvo osudjeno 20 ljudi na maksimalne zatvorske kazne??? Koliko su ti francuzi pobili nase dece za vreme bombardovanja? Jel neko odgovarao za to? Svi su vam drazi od nas samih, zato smo i tu gde smo. I ne treba bolje da nam bude kad smo stoka, a ne narado!

    • 29. novembar 2014 | 18:25

      Kzn-exp

      @CH

      Švajcarac ajde da pereš tanjire.Sreća pa se ne pitaš ni tamo a ni ovde ništa.Sram te bilo svoje zlobe i gluposti.

    • 29. novembar 2014 | 18:25

      ACA B.

      @CH

      Pazi sta pises...mozda ce i tvoje dete ili ti trunuti nevino u zatvoru

    • 29. novembar 2014 | 19:11

      djuka

      @CH

      E zemljace sram te bilo. Pravda za Grobare. Pozdrav iz Nemacke!!!!

  • delija

    29. novembar 2014 | 17:54

    Netreba tu vise svedoka ima ih dosta koji su potvrdili da je sam skocio ali je francuska pritiskala i mi smo popustili i dali im 240g

  • Marko

    29. novembar 2014 | 17:51

    Ja ne mogu da shvatim kakvi ste olosi vi koji ste spremni da zmurite pred istinom da su ubili coveka u centru naseg grada! Mozete da mi lupate minuse ali je cinjenica kao sto rece meko ovde pre mene - neko to odgore vidi sve! Sa minusima ne mozete izbrisati crno sto u srcu nosite. Pa kada dodje red na vas odgovaracete...

    • 29. novembar 2014 | 18:51

      Neko

      @Marko

      A kako si ti bas tako siguran da su ga oni ubili,da nisi mozda i ti svedok ili ipak samo pretpostavjas.

    • 29. novembar 2014 | 19:34

      Pfc

      @Marko

      Alo mozgu, pa kako je moguce da 12 ljudi ubije jednog coveka, da ga zajedno podigne i baci sa ograde? Niko ga direktno nije ubio, niti je iko imao nameru da on bude ubijen, zato ovo sto su odlezali momci je sasvim dovoljno!

  • ACA B.

    29. novembar 2014 | 17:42

    Svi oni koji su svesno osudili i nevinu Srpsku decu poslali u zatvor moraju da budu uhapseni.

  • Neko

    29. novembar 2014 | 17:36

    Francuz se sam bacio u to nema sumnje.Treba pomenuti da je pre toga provocirao nase navijace.Zbog Jagode niko nece biti kaznjen a zbog ovog francuza preko deset Srba.

    • 29. novembar 2014 | 18:28

      Ema

      @Neko

      Kako se moze tako zivotinjski mrziti neka osoba samo zato sto je navijac rivala i sto pripada nekoj drugoj naciji????

    • 29. novembar 2014 | 18:51

      bg

      @Neko

      Kako je isprovocirao pametnjakovicu kad su se izorganizovali grobali i napali ih bez povoda njih 30 ak na 5 ljudi

  • Maja J

    29. novembar 2014 | 17:34

    A pre nego sto je sam pao...sam je sebe isprebio. Ma daj...

  • Loodjak

    29. novembar 2014 | 17:34

    Jes vi kad ubijete to je odma laž... nije govno no se mačka posrala

  • Slucajni prolaznik

    29. novembar 2014 | 17:31

    Jasno je ko dan da se francuz sam bacio.Velika bruka je sto su dobili 123 godine.Molim boga da turcin koji je ubio Jagodu uhapsen.I molio bi bez retardiranih komentara isto j

    • 29. novembar 2014 | 19:34

      Neko

      @Slucajni prolaznik

      Tvoj komentar je medju najretardiranim. Cuj "sam se bacio", jeste, dosao je u Srbiju da izvrsi samoubistvo.

  • taton

    29. novembar 2014 | 17:30

    Srbin svedok. Ma nemojte molim vas

    • 29. novembar 2014 | 19:36

      Pfc

      @taton

      Znaci mora da bude iz Juznoafricke republike, oni su najiskrenji a?

    • 30. novembar 2014 | 09:41

      Bata

      @taton

      Srbin svedok, a dogadjaj se desio u sred glavnog grada Srbije hm? Zaista cudno... da je iz neke druge zemlje bilo bi ok xaxazaxa, pa nije ni cudo sto nas niko ne voli i ne postuje, kada mi sebe najmanje postujemo! P.s. Sloboda za Grobare, dosta je robije!

  • Amin

    29. novembar 2014 | 17:28

    A on je pao bežeći od konobara koji ga je previše ljubazno jurio da mu ponudi besplatan sokić na račun kuće, uplašila ga srpska gostopriljivost. Zato nas i mrzi ceo svet i više nećemo smeti nigde da odemo i slobodno da govorimo da smo srbi.

    • 29. novembar 2014 | 20:25

      xxx011 the

      @Amin

      Ti i nisi Srbin tako da ne brini.U neprijateljske države ionako ne možemo da idemo tako da nije problem.

  • Gaga

    29. novembar 2014 | 17:26

    Pravda za Tatona i Marka!

    • 29. novembar 2014 | 18:46

      љути четник

      @Gaga

      Tako je to i ja kazem, pravda ubica tatona je 2 ili 3 , ne 12

  • Dr

    29. novembar 2014 | 17:21

    Nebi skocijo da ga nisu tukli !

    • 29. novembar 2014 | 18:28

      Kzn-exp

      @Dr

      Skočijo ? Ko sve može da pošalje komentar majko moja...

    • 29. novembar 2014 | 18:46

      љути четник

      @Dr

      Nepismen si da bilo sta komenatrises

  • Milan

    29. novembar 2014 | 17:20

    A šta bi bilo da nije skočio? Ti fini "ljudi" bi odveli Tatona na ručak jel? Neka ti je laka zemlja mladi momče i oprosti što su ovaj otpad društva obrukali zemlju!

    • 29. novembar 2014 | 19:35

      Pfc

      @Milan

      Mislis da bi ga ubili? Pa bilo je tu jos Francuza pa niko nije ubijen!

  • trainspoting

    29. novembar 2014 | 17:16

    A cemu ovakvi komentari i histerija? Jel covek rekao da je spreman da ode na poligraf? Pa dajte da vidimo,cemu odmah histerija te laze,te ovako,te onako. Ovaj jedan kaze da nije sam pao ubili bi ga,alo covece sud je presudio po tome da je on bacen sa velike visine. Sto vam smeta pravda? Sto vam smeta da se sudi po dokazima a ne po tome da li ce ovaj ili onaj reci presudite ovako? Okoreli sam ciganin,ali istina mora pronaci svoj put. Dajte coveku nek svedoci,neka ode na poligraf pa da saznamo istinu...pritom on nije prvi koji je rekao da je Taton sam pao. Kako da nismo videli nijedan snimak tog dogadjaja? alo ljudi to se nije odigralo u Mostanici nego na Obilicevom vencu gde na svaka 2 koraka imas po jednu kameru,da li je policijska,da li je od parkinga,da li je od kafica,da li je od firmi...a mi nijednom do sada nismo videli ono sto je sud presudio kao cistu istinu. Dajte snimak. Brisu Tatonu vecna slava.

    • 29. novembar 2014 | 18:14

      Dacha

      @trainspoting

      Kakve ima veze da li je sam skocio? Da je tvoj brat ili sin u pitanju ti bi ti shvatio kao da mozda oni nisu krivi za njegovu smrt? Ne volim kad neko pljuje na sebe ali ovde su huligani ukaljali nas obraz i necu da ih branim nikada

  • Anci

    29. novembar 2014 | 17:10

    Pa jeste kad je iz Srbije ubili ga drugi a ovaj se sam bacio kaka da ne pa narode pricajte realno nista ne kosta......

  • Nina

    29. novembar 2014 | 17:08

    Najviše bih volela da je ovo istina.. Posebno zbog toga sto je Zvezdaš a brani Grobare..

  • Posavac

    29. novembar 2014 | 17:07

    To svi znaju!

  • Amin

    29. novembar 2014 | 17:05

    Onda nemojte da se začudite ako neko za Jagodu kaže da se sam nabio na nož koji je izvukao neki čovek da oljušti jabuku!

  • Beranje

    29. novembar 2014 | 17:05

    I sta je tu razlika? Begao od rulje i upao u rupu.Da nije begao, oni bi ga ubili.

    • 29. novembar 2014 | 17:39

      Mudrac

      @Beranje

      Znaci ja bezim od nekoga ko hoce da me bije izletim na ulicu i ubiju me kola, i kriv je taj sto me jurio? Ne budi smesan!

    • 29. novembar 2014 | 17:53

      Gavrilo

      @Beranje

      Stvarno ne seri

  • Alf

    29. novembar 2014 | 17:05

    Svedocices ti pred Bogom.

    • 29. novembar 2014 | 17:20

      n

      @Alf

      MA ovaj lik je i NJEGA video.....dokle bre vise senzacionalizma i prodavanja magle ovom narodu.Dovoljno mi je da procitam informer,nisam smeo zbog bivseg rezima i sve mi je jasno..zao mi je i roditelja samo ih...

  • Ado.np

    29. novembar 2014 | 17:03

    Gde je bio taj svedok do sad,sad optuzeni treba svedoka da tuze pa 20godina da robija i svedok. Kakva je ovo drzava..

  • Darius Serb

    29. novembar 2014 | 17:02

    Oslobodite te momke.Nevini su!!!

    • 29. novembar 2014 | 17:24

      Pop

      @Darius Serb

      Nevini su ko i ustasa kad je gonio Srbe u gasnu komoru

    • 1. decembar 2014 | 15:19

      bla bla

      @Darius Serb

      Nevini su kao i moja baka što je nevina.

  • Tanja

    29. novembar 2014 | 17:00

    Kasno Marko na Kosovo stize.Trebalo ti je druze 5 godina da ti proradi savest.I nije ti smetalo dok si s nekog drugog kraja Evrope gledao i slusao kako nas svi osudjuju,pljuju i blate kao narod zbog nevidjenog divljastva.Nadam se da ce istina ipak izaci na videlo.

    • 29. novembar 2014 | 17:29

      Bivsi debeli

      @Tanja

      Sve i da je ovo istina, divljastvo se desilo!

  • Detektiv

    29. novembar 2014 | 16:58

    Kakva je razlika i da ga nisu direktno bacili, jurili su ga i tukli samim tim indirektno su ga naterali da skoci. Decko je mrtav njihovom krivicom i moraju da odgovaraju, pravda za Tatona.

    • 29. novembar 2014 | 19:34

      Scarecrow

      @Detektiv

      Da moraju da odgovaraju, ali nije ista optuznica i ne mogu dobiti te silne godine robije.

    • 29. novembar 2014 | 19:37

      Pfc Rules

      @Detektiv

      Slazem se, ali ne toliko dugo.

  • Bakster

    29. novembar 2014 | 16:56

    Mogli su da nadju nekog ovde u Srbiji da isprica "istinu",gde bas tebe u Svedskoj...

  • bg

    29. novembar 2014 | 16:54

    Pa gde je razlika?skocio da bi se spasao a u stvari skocio u smrt trebao je da ostane da ga instagliraju na smrt

  • Max

    29. novembar 2014 | 16:50

    Zao mi tog Francuza

  • Srba

    29. novembar 2014 | 16:48

    Sramota, kako vas nije sramota, kada svi znamo kake huligane imamo

    • 29. novembar 2014 | 17:05

      Raketa

      @Srba

      I na fotografiji se vidi da je bio ziv i da je uzumro zbog loseg lecenja !! Nisi tu da sudis i nekome zivot unistavas !

    • 29. novembar 2014 | 17:07

      Mudrac

      @Srba

      Zamisli da tvoje dete nevino trune u zatvoru! Ne kazem da su oni cvecke neke, ali kazem za ovaj slucaj

    • 29. novembar 2014 | 17:14

      Nina

      @Srba

      @Srba to što imamo huligane, ne znači da ovo nije istina.. Čovek nema zašto da se sramoti, posebno ako poligraf ovo potvrdi.. A da huligane imamo, imamo..

    • 29. novembar 2014 | 17:14

      ☆★☆

      @Srba

      Da, to jeste istina ali postoji veliko pitanje da li su isti i osudjeni ili neko placa tudje racune. Ja sam svakako za pravdu al ovde ima puno nerazjasnjenih stvari.

    • 29. novembar 2014 | 17:16

      Bokix

      @Srba

      Sta mlatis ti??? Ima i vise svijedoka ne smiju ljudi da svijedoce.Proces je montiran i od pocetka se samo trazi "zrtveno jagnje" da bi se zadovoljili strani i domaci politicki apetiti. Ne daj ti Boze biti u takvoj situaciji a ovi Grobari nisu prvi ni poslednji.

  • Kzn-exp

    29. novembar 2014 | 16:47

    Bože pravde ! Istina za Grobare !

    • 29. novembar 2014 | 17:09

      Max

      @Kzn-exp

      Bas ste neki grobari. Oterali ste coveka u smrt.

  • Atila

    29. novembar 2014 | 16:45

    Videlo mnogo ljudi pravu istinu, ali niko ne sme/može da posvedoči. Pa ljudi, to se desilo u centru Beograda gde je koncentracija ljudi velika. Nije se to desilo na njivi u Parcanima. Ja garantujem da je videlo bar još 10 osoba šta se zaista dogodilo sa Tatonom. Ali šta nam vredi, kad je presuda naručena sa zapada i pre suđenja.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA