OVA VEST JE DANAS ZAPALILA SRPSKI FEJSBUK: Pola tridesetogodišnjakinja u Beogradu nema dete!

Gotovo polovina žena u Beogradu koje imaju između 30 i 35 godina nema decu, a situacija je neznatno bolja u Šumadiji i zapadnoj Srbiji gde je ta brojka nešto manja od trećine

Komentari

  • Suncica

    22. maj 2015 | 05:09

    Dragi ljudi, U kompaniji u kojoj radim već dve godine, od kada je naše odeljenje uspostavljeno, i u kojoj su plate prilično dobre za naše uslove, toliki je broj trudnica da smo morali da počnemo da tražimo privremene zamene, jer nam posao pati. :) Jako smo srećni zbog svih tih bebirona, pogotovu kada se broju budućih ili sad već ostvarenih mama doda i solidan broj muških kolega koje su postali tate. Kako nam je odeljenje veliko (oko 150 ljudi raznih profila i doba, od 20 do preko 50 godina starosti), čak imamo i dva para koji su se na poslu upoznali i sada već imaju klincove. Ono što mene lično čini tužnom, a i neke od kolega sa kojima sam diskutovala na tu temu, jeste poražavajuća činjenica da bi veliki broj pomenutih ljudi koji sada uživaju u roditeljstvu, vrlo verovatno u roditeljske vode zagazio ranije, samo da su bili u boljoj finansijskoj situaciji. Ne znam šta da vam kažem. Sa nekog aspekta, svi ste i u pravu i u krivu. Tačno je da finansijska situacija ne treba biti izgovor, ali u potpunosti razumem parove koji žele da budu u mogućnosti da svom detetu priušte ako ne solidan, a ono bar ''osrednji'' (normalan?) život. Nemamo ''splavaruše'' ni ''splavare'', ali pored pomenutog broj roditelja imamo i dosta samaca, od kojih veliki broj želi da pronađe nekoga sa kime bi delio svoje minute, dane, godine. Danas je to poprilično teško. Multimedijalno doba/tehnologija nas udaljava jedne od drugih, moderni trendovi nepoklonicima dodatno otežavaju pronalaženje jednih drugih, jer su u manjini, barem kada govorimo o mlađim generacijama (do 30). A imamo i parova koji ne mogu da ostanu u drugom stanju (od 20+ do 40+ godina starosti), neki i po deceniju, čak i duže. Trenutno držimo palčeve koleginici koja je u Mariboru na ko zna kojoj po redu proceduri i nadamo se da ćemo još jednom skupljati parice i birati bebeće čestitke, negde početkom 2016.godine. Mene lično što se tiče, ja jesam TA 30+ ženska osoba koja nema decu i koja još fakultet nije završila, ali radim godinama. Fakultet mi nije prioritet, i bez njega sam se snašla, uvek mogu samostalno da proučavam ono što me zanima i to bez obaveza polaganja ispita (živele knjige i Internet). Izađem 2-3 puta godišnje i to, za divno čudo, ne na splavove. Kad sam već kod toga, zašto je toliko reči o splavovima, kada je pun Beograd raznih drugih mesta, koja su meni jednako, ako ne i više odbijajuća? Ne čekam ni princa, ni konja, u dugoj sam vezi, sa puno ljubavi. Zašto nemam decu? Zato što smatram da dete treba da bude plod ljubavi i da pored toga bude željeno, a ne rođeno jer okolina i statistike nalažu da je ''vreme''. Takođe sam stava da je roditeljstvo jedna od najvažnijih životnih odluka. Iz tih razloga nikada nisam ostala trudna, jer to nisa ni želela. Imam 2 polubrata i 3 polusestre. U mojoj porodici puno je potomaka (mama 2+ja , otac 3+ja+unuče, tetka 5+unuče, oba ujaka po dvoje, stariji+dvoje unučadi, itd). O podizanju dece znam sve što se može znati bez ličnog iskustva rađanja, jer su prilične razlike u godinama između mene i pomenutih petoro braće i sestara (4, 5, 14, 17 i 24 godine razlike, redom), a broj neprospavanih noći i promenjenih pelena znatan. Moguće da je to što sam od tih silnih klinaca uspela da ''pobegnem'' :) tek sa 20+ godina odložilo moj majčinski alarm za 10ak godina, ali me je takođe veoma upoznalo sa svim čarima i teškoćama roditeljstva. Do pre nekog vremena nisam smatrala da sam spremna da budem majka - emotivno, finansijski, mentalno. To nije bila sebičnost, nego baš suprotno - zrelost da prepoznam i shvatim samu sebe. Takođe nije bilo iz razloga ludovanja, vremena za sebe i sl. ''Lako'' je napraviti i roditi dete, ali to dete treba želeti, voleti, maziti i paziti, gajiti. Ja želim da se radujem i iščekujem. Da mi nikada groz glavu ne prođe ''Kuku meni'' ili ''Šta ću sada?'' Nazovite to sebičnim, ali ja za svoje dete, kada ga budem imala/planirala, a sve mi se čini da ću ubrzo prelomiti, želim da bude željeno i pre nego što počne da postoji. Da bude centar mog ličnog univerzuma od ideje, pa na dalje.

  • Goran

    8. decembar 2014 | 14:28

    Moju babu niko nije ni pitao da li zeli da rodi ....rodila je 13-oro. Nije joj padalo na pamet da studira a jos manje da gradi karijeru....Niko je nije pitao ni da li joj se svidja moj deda kad su je udali......Ona je morala da donese miraz u brak da bi je neko uopste ozenio....znaci nije imala priliku ni sponzora da nadje....ali rodila 13-oro dece. Toliko o tome...ko shvati razumeće

    • 8. decembar 2014 | 16:52

      Str8

      @Goran

      A ti se vrati na selo, iskljuci struju, baci tv i telefon. Bices uspesniji sigurno. Ko razume shvatice :D

  • Branko

    8. decembar 2014 | 12:13

    Колико се ја разумем у математику, жене у периоду 30-35 година су у четвртој деценији... Наслов би требало да буде још алармантнији, оне су ЧЕТРДЕСЕТOГОДИШЊАКИЊЕ! Због тога што их уљуљкују да су млађе него што то у ствари јесу, оне не рађају!

  • Bojan

    8. decembar 2014 | 06:54

    Ovoj zemlji ne treba narod. Ni sa nama ne zna šta će, kako da nas zaposle, prehrane, penziono obezbede jednog dana. Iz mi koji imamo decu gledamo ih kako rade i nemaju ni za bazalni metabolizam.

  • Str8

    7. decembar 2014 | 17:22

    Obzirom da je panika nastala na FB ja cu dobrovoljno da otvorim nalog, mozemo se ispomagati na farmi, lajkovati, share-ovati i raditi sve na FB da bi smo popravili sadasnju situaciju, ne samo po pitanju nataliteta vec i ostalih zivotnih FB pitanja. :D

  • Goran

    7. decembar 2014 | 15:28

    Sad ce se pojaviti sabrana dela zenskih izgovora.Istina je da zene jednostavno jece da radjaju. Spisak izgovora je beskonacan. Sela I jug Srbije je puno momaka neozenjenih koje nece niko da pogleda. cak I u gradovima. Sve su se nabile u Beograd, izigravaju splavarke nocu, danju rade za sitne pare po buticimai radnjama I cekaju cuda da se dese.

    • 7. decembar 2014 | 21:36

      Gaga

      @Goran

      Pa dobro ajde sada,nece zene da radjaju,a ni muskarci se nesto ne pretrgose da zele decu.Generalno svi zele da ``prozive``,nece nikakve obaveze,hoce da spavaju ceo dan,nocu kao sto rece bleje po kafanama,splavovima.A u pauzama ce kukati kako nemaju uslove za gajenje dece.

  • oran

    7. decembar 2014 | 15:26

    Sada ce se pojaviti sabrana dela zenskih izgovora. Cinjenica je cinjenica, zene nece da radjaju. Sela I jug Srbije su pune neozenjenih momaka, koje nece niko da pogleda. Sve su se sabile u Beograd i cekaju da im se cuda dese.

  • милица

    7. decembar 2014 | 14:34

    Не причајте празне приче-ко их преброја и шта је са мушкарцима-испаде они стоје у реду за женидбу.Не намећите девојкама кривњу.Или вам је понестало иритантних тема?

  • milan82

    7. decembar 2014 | 14:17

    A NA JUGU SRBIJE TRIDESETOGODISNJACI NEMAJU POSLA!!! BEOGRAD, BEOGRAD... POSLE SE BEOGRADOM PEVAJU "KOSOVO JE SRCE SRBIJE" A KAD JE BILO SRCE NIKO SE NIJE SETIO I ZAPITAO KAKO JE NA KOSOVU, SAD JUG SRBIJE PRODAJU A BEOGRAD UZIVA A ONDA CE ZA KOJU GODINU DA PEVAJU NEDAMO JUG!

  • Apolitičan_lik

    7. decembar 2014 | 14:00

    Ko bi normalan i sa iole prosečnim primanjima sada planirao decu, uz ovakvu krizu kojoj se ne vidi kraj i ovakvu Srbiju koju između ostalog ne brine bela kuga, Srbiju koja štedi na deci? Da ne bude zabune, imam normalnu porodicu i decu, prosečna primanja, i kao mnogi slični meni, znam dobro kako mi je a nismo opterećeni kreditima ili iznajmljivanjem stana. Mogu samo da nagađam kako li je tek tim ljudima. Pošto smo probijali 80.000 din. mesečno plaćali smo vrtić po najskupljoj tarifi za građane srbije, plus šest meseci, dva puta maksimalni iznos (jedan za jaslice i jedan za predškolsko) jer nije imalo svrhe podnositi zahtev za "popust na količinu dece" budući da se on realizuje, kako nam je rečeno, tek posle 5-6 meseci (a tada se starije dete ispisivalo iz predškolskog), i nema povraćaja sredstava za prethodne uplate. I sad kad bi ovi trebaki da vrate pretplaćeno, trebali bi da spreme oko 250.000 din. za šta nemaju para pa neće biti vraćanja para, ali zato mogu da šalju izvršitelje i da kažnjavaju sa po 400€ za neplaćen porez, a ne pitaju narod da li ima i odakle.

  • Katarina

    7. decembar 2014 | 13:38

    Nismo svi za sve. Neke zene jednostavno nisu "materijal za majku"... a neke ne mogu da imaju decu... ili treba radjati po svaku cenu?

  • slavoljub

    7. decembar 2014 | 12:19

    Sta da se radi, emancipacija..... Sve bi,(vecina) da budu slavne ili da imaju nekog milionera za partnera. Takva nam je sudbina.

  • zena

    7. decembar 2014 | 10:56

    Tri godine veze sa muskarcem koji nije spreman da zivi a gde da ti da podrsku.U 5-om mesecu trudnoce pokupio se i otisao da zivi kod mame i nece da cuje za dete.Izgovor je da ne zeli da bira izmedju porodice i uspeha a pritom je sa 31.godinu upisao fakultet.Nestao ,ne javlja se i ne zanima ga nista .Neke pre mene su morale da abortiraju i po tri puta ..ja nisam htela i nadala se da ce mi dati podrsku i biti uz mene.-Ovakvih na zalost sve vise i na koga zena da se osloni !? Dok na zalost sve vise onih zena koje su u vezi sa zauzetim muskarcima pa rasturaju brakove ili se mire sa tim da su na drugom mestu .

    • 7. decembar 2014 | 14:15

      cc

      @zena

      takve dzukele bi trebalo najuriti i dobro ga kazniti kao na primer da mora da placa za izdrazvanje deteta i majke ako joj je to napravio, i opet mi nije jasno kada se vidjate tako sa nekim likom koji u pocetku deluje u redu a posle kasnije saznate kakav je ustvari pokvarena dzukela i posle duge veze

  • cicevac

    7. decembar 2014 | 10:30

    Na selu dobijaju decu

  • vaš novinar

    7. decembar 2014 | 09:57

    Ja se nudim da to popravim za dž...

  • miyamoto musashi

    7. decembar 2014 | 09:57

    Nazalost ima mnogo faktora koji su doveli do ovakvog stanja, ja cu danas samo o jednom. Mislim da je on sustina. Ne sumnjivo je da su zene sve jace, a muskarci sve slabiji kao licnosti i da je sve manje muskaraca koji mogu da prate i podrzavaju pored sebe jednu jaku i samosvesnu zenu. To je jako veliki problem, za slabasnog i za roditelje vezanog muskarca koji nema hrabrosti da se suoci sa zivotom, a kamoli da jos na svojim ledjima nosi i porodicu. Stereotip balkanboya-a imamo samo jos u pesmama Ramba Amadeusa. S postovanjem, Myjamoto

    • 7. decembar 2014 | 13:08

      cc

      @miyamoto musashi

      Nerazumem sta ocekujes od ove modernizacije gde su sada kao zene jace od muskaraca,zato sto lakse dobijaju posao jel se danas sve vrti oko trgovine i danas sve manje cene fizicki poslovi poput gradjevine ili tako slicno, a i onaj najgore mentalitet sto smo poprimili sa zapada,o boze naravno da danas da li muskarci ili zene zive sa roditeljima zato sto imaju bas velike plate koje su ispod 20000 ili drugih problema,a gledao sam kako te zene na zapadu zive kao zaradjuju dobro ali nemaju nikad vremena za osnivanje porodice, pa moraju ove imigrante iz treceg sveta da poprave natalitet cisto zbog stastitike,sada kada lagodnije zivimo mislim u porecenju u proslosti gde je bio cij prezivljavanje poput osnovanja porodica, gde su svi morali biti zajedno roditelji i druga rodbina pogotovo u selu, sad se to zaboravilo jednostavno losim uticajem da li kroz televiziju, edukacijom ili drugih razloga naravno da se tako sada zavrsilo, u sutini sada smo naucili da gledamo samo sebe i nemamo vremena za te stvari mislim neznam ima mnogo stvari koju mogu da pisem ali to je to zapadnjacke vrednosti o zivotu

    • 7. decembar 2014 | 13:10

      Str8

      @miyamoto musashi

      Definisi pojam jaka zena molim te. Postoji razlika izmedju feministkinja i zena koje stoje cvrsto na svojim nogama. Da li su te jake zene o kojima pricas ove nocne dame sa splavova i kafica ili mislis na dame koje na svojim ledjima nose dobar deo obaveza rodbine i porodice pa i ne stignu da se promovisu? Sta je po tebi jaka zena?

  • Jasna

    7. decembar 2014 | 07:39

    Lako je kritikovati I osudjivati zene. Svaka od nas mora da razmislja sta ako ostane smohrana majka?

    • 7. decembar 2014 | 09:13

      cc

      @Jasna

      To jeste tacno ali ipak je zalosno kad vidis da veci broj zena nikad ne postanu majke, a i kad pogledas kako prolazi zivot i sta si uradio za to vreme sve je to prolazno jedino sto ostaju su deca,a i problem je veliki sto je danas trend da zene radjaju od 30 godinama a to bas i nije bas normalno barem sa bioloske strane, da imas neki izgovor da je neka rodila u ceterdestim godinama ali to uglavnom nije tacno za sve zene, moja majka u kasnim tridesetim godinama je htela da ima i trece dete ali zbog zdravstvenih komplikacija je podbacila, ono sto hocu da kazem da nemozemo protiv prirode i da teramo inat i odlucujemo kad to zelimo, isto kad pogledam znam neku zenu koja se porodila u 30 godini pa su joj uradili carski rez sada mora da ceka 2 godine za drugo dete a ona bi zelela da ima bar 3 deteta

    • 7. decembar 2014 | 11:39

      SRBKINJA

      @Jasna

      Dva puta sam ostala samohrana majka , pa sta onda? Ako hocete da izigravate emancipaciju onda morate da budete i dovoljno jake da same prodjete jedan period u svome zivotu! A ne samo da izugravate jake zenske kad treba da vas vode muskarci u provod i da zivite od njihovog troska! Prva dva puta sam ostala na zalost mlada udovica i sada sam se udala treci put ali on nema nit mercedesa niti neku lovu i normalan je radnik a i to nema veze bitno je da se mi slazemo i oboje volimo decu!

    • 7. decembar 2014 | 12:16

      toplistanadrealista

      @Jasna

      Ne idite u krajnost......to sto ste rekli je obicna nebuloza.

    • 8. decembar 2014 | 23:27

      Max

      @Jasna

      Ponasaj se normalno.

  • 80, s

    7. decembar 2014 | 07:05

    Evo ja imam 34 god. Muskarac sam. Ja ne znam gde da upoznam malo stariju devojku i da ostvarim normalnu vezu! Poslednja devojka sa kojom sam bio , je 11 godina mladja od mene. Generacije su se mnogo promenile

  • Munja

    7. decembar 2014 | 05:39

    Veceras ja kao konobar u jednom N.S.ozbiljnom restoranu gledam 35 zena i tacno 7 muskaraca izbrojanih,da tu niko nikoga ne savata meni nije jasno.Naravucenije sve bolidi,ka svi na nivo ali moj baksis 300.din. Bolje da su decu pravili negde nego meni drzali pricu kako su uspesni na poslu.

    • 7. decembar 2014 | 08:58

      Pop

      @Munja

      A ko će glumiti starlete ako počnu rađati djecu?

  • maki

    7. decembar 2014 | 03:28

    Ja bih, al ne mogu :-( . Nekad je potrebno proći trnovit put do deteta i sve te pretrage i operacije koštaju.

  • Realista

    7. decembar 2014 | 03:02

    Postoji nekoliko kljucnih elemenata: 1. Danas svi hoce da zavrse fakultet i ako mnogi za to nisu, kako bih gonili karijeru. Smatraju da im je posao zagarantovan. Dok ga zavrse i jos se malo opuste evo 30+. Ulaze u brak nespremno bez sta i kako, nespremni da se private obaveza i radije produzavaju tinejdzerske navike. 2. Devojke koje misle da ce se bogato udati i resiti sve svoje probleme, sto ljudi rekose muskarac treba da obezbedi Mercedes, stan, izdrzava njene potrebe itd 3. Devojke bez skole mozda cak najiskrenije, sa manje prohteva i ambicija, jer ne jure karijeru 4. Roditelji koji su kroz svoje ambicije usadili svojoj deci da ne treba da se povinuju drugoj osobi jer zasluzuju bolje i time lece svoje komplekse. Takodje roditelji koji slepaju svoju decu 40+ kao svoje tinejdzere 5. Ljudi koji iz nekih zdravstvenih razloga ne mogu roditi decu, jer su mnoge zene presle 30+ 6. Mnogima je ispod casti uzeti neki obican posao i prehraniti se, jer ce ih drugi ismejavati-prijatelji, rodbina cak i sami roditelji 7. Muskarci koji takodje mozda nisu spremni da se private obavezi - cisto da bih bio realan kako ne bih prozivao samo dame. Svim grupamaje zajednicko pogotovu zenskoj deci prvo uticaj, dominacija, da se bogatije udaju a manje trude i zrtvuju za porodicu. Lakse je vrteti mobilni, sedeti u kaficu, ispijati kafe i pusiti cigaru, biti na mrezama, caskati nego se prihvatiti obaveza. Da ne govorimo da mnoge pogotovu skolovane ne zele ni da taknu serpu jer im je ispod casti, a nema puno razlike ni medju ostalim devojkama koje zele da visoko misle o sebi. 8. Nekada je bilo da su zene sa muzevima isle kroz zivot, radile u polju, kopale, riljale, brinule se oko stoke, brinule se i zrtvovale za porodicu. Znam da ce mnogi skociti i reci "zivis u proslom veku". Sela su prazna jer su svi otisli u grad. Ja nisam za varijantu 8) zene treba da budu ravnopravne i prihvacene u danasnjem drustvu, treba se ici ka civilizaciji ali onda zrelo treba da se private i obaveza, gde su ljubav, porodica, brak na 1 mestu pa posao i drustvo ali mnoge za to nisu spremne. Kao sto dole rekose "nemati para je izgovor za nemati decu". Znam da bi bilo bolje da ih svi imamo mnogo vise, ali sta je tu je. Kroz primer 8) koji je grub ali realan, sam samo zeleo da navedem koliko je nekada teze bilo podizati decu, pa su ih opet svi imali, ali su i prohtevi bili mnogo manji. Uloge zene u porodici su se takodje izmenile pokupivsi "zapadne fazone". Nase majke i bake su radile po kuci, kuvale, mesile, nosile istu garderobu godinama, pa su opet bile srecne. Bilo je vise iskrenosti. Danas svaka zena zeli 20+ pari cipela, tasni, odevnih stvari, ocekuje letovanja, restorane itd. Muzevi (govorimo o prosecnim, ne o onima koji su puni para kako god da su ih stekli) vise ovo ne mogu da izdrze, pa samim tim se brakovi ni ne zacinju. Zato mislim da su nasi brakovi u proslosti bili mnogo srecniji, sa manje para nego oni na "zapadu", jer su interesi i materijalno stanje bili na kraju a ljubav, brak i porodica na 1 mestu. Danas je obrnuto. Mnogi ne mogu shvatiti da je zivot umetnost a to je ziveti ga i prihvatiti takav kakav jeste boreci se i iduci dalje, zajedno. Dok ovo mnogi shvate prodje im vreme, a oni sami nikada nece biti zadovoljni sobom, jer ce stalno teziti ka necemu sto postoji negde, ali je pitanje da li i kada ce se to ostvariti.

    • 7. decembar 2014 | 09:31

      momazver

      @Realista

      Realisto dok si napisao ovaj text u 64 reda,mogao si NAJMANJE 5 minuta da pravis dete. Da bi ga procitao treba ti pola od 5, ...opet /NIKAD DOSTA,ali/dovoljno za bebu/kakav nam je prosek, a kandidatkinja ima..i kad vide gde su,sta su i same su-HOCE bebu. P.S. Hocu i ja jednu Bebu od 300 meseci, za drugu turu beba.

  • Бобан

    7. decembar 2014 | 01:20

    Ови што кажу да нема посла, да га тражите можда би га и нашли. А друго ако и немате за летовања и зимовања и не знам шта друго за храну ћете имати, да нисте гладни и жедни, голи и боси, да имате где да спавате у сувом, за више немају ни други па имају деце и не кукају нити се жале.

  • Lav pivo

    7. decembar 2014 | 01:14

    "Nema se para" Vodeci se ovom recenicom najbolje bi bilo da niko u Srbiji nema decu svo dok nam zemlja ne bude razvijena.

  • Срб-Р. Српска

    6. decembar 2014 | 23:58

    Сад кад почну ове прозване да се бране како ето немају услова да се остваре као мајке, немају запошљење и сталне приходе итд.. То нема везе са истином! Управо најсиромашније државе имају највећи природни прираштај а богатије државе све мање! Овде је у питању нешто сасвим друго, наше дјевојке су покупиле све најгоре са запада, егоизам, све хоће неку каријеру, богатог спонзора, лудило до зоре, алкохол, дрога.. А не схватају праве вриједности живота и смисао живота је наћи себи сродну душу и оформирати породицу, то је једино што у нашем кратком животу има вриједност, све друго је пролазно и безвриједно! Дјеца су највеће богаство које може један човјек да има, што више дјеце твоје богаство је веће!

    • 7. decembar 2014 | 02:25

      Darko

      @Срб-Р. Српска

      I opet cu ja, lakse im je uvece leci i da ne razmisljaju o nikom nego da stvaraju nesto. Previse ljudi ne razmislja o porodici nego leci komplexe u raznim klubovima i kanali se u kredite da bi se provozao kroz grad u autu koji realno sebi ne moze da priusti kad bi u kuci trebao struju da plati ... Supruga i ja i dalje znamo da izadjemo, i dalje odemo na rucak. Zivot nam nije stao samo sto su nam prioriteti sad neke druge stvati, deca a me farmerice ili suknja ...

    • 7. decembar 2014 | 19:21

      Marija

      @Срб-Р. Српска

      Jaaao ne bulaznite. Svaka zivotinja ume da se koti pa je ne postujete zbog toga vise. Sto su ljudska zivotinja I njena mladuncad posebna?

  • Milos

    6. decembar 2014 | 23:15

    Treba da imas to dete cime da nahranis. Pola tridesetgodisnjakinja nema stalne prihode pa samim tim ni decu. Neka mi neko da stalan posao pravim trojke iz momenta.

    • 7. decembar 2014 | 02:27

      Darko

      @Milos

      Pola tridesetogodisnjaka leci komplexe i nece da radi. Svi bi da budu direktori! Kad budu shvatili da su radnicka klasa i da nisu dzet set mozda i nadju posao. Imam brata koji ima porodicu, ima 33 godin i vec 4 godine ceka direktor da postane negde ... Al tesko da ce ikad biti .., al dok ti majka i otac placaji racune onda je sve lako

    • 7. decembar 2014 | 06:54

      comi

      @Milos

      Niko gladan nije umro.ali je problem sto niko nece da radi.svi bi da rade a da se ne oznoje.e pa nemoze

  • Srbin

    6. decembar 2014 | 23:09

    Ja matoru olupinu od 3 banke nikad ne bih ni ozenio...ozenicu neku do 25 god koja ne juri karijeru i kojoj su DECA bitna

    • 7. decembar 2014 | 00:03

      Tina

      @Srbin

      Kretencino jedna,ti kao olupina ima i da zavrsis!

    • 7. decembar 2014 | 00:20

      Hjoj

      @Srbin

      Veruj mi da ćeš matoru olupinu i oženiti.

    • 7. decembar 2014 | 00:35

      Ccccc

      @Srbin

      A ja se za takvu prostacinu ne bi udala ni sa 20!

    • 7. decembar 2014 | 12:56

      tup -tup

      @Srbin

      hahahha nisam jos sreo na komentarima nikad 239+ znaci da se toliko sponzorusa prepoznale ali one samo cekaju princa na belom konju I onda im dodje neki konj od 50+ godina ... pre su zene bile glava porodice I dizale decu I radile nebirajuci poslove a to su sad nase mame koje imaju 65-70 godina I mogu da kazem da u razgovorima moze da se nauci svasta lepoga od njih jer su jako dobre I postene osobe I nisu zaglupile kako neke sad misle da ce ako budu dizale decu mlade da zaglupe jer su se udale mlade , imam dosta drugarica koje se nisu udale kao I moja bivsa koja sad ima 45 god I nema decu jer se nije udala za mene ili nekog drugog trazeci izgovore od kad smo bili mladi a sad nema ni posao ni decu ni nista a ja imam dvoje velike dece , samo hocu ovim da kazem devojkama da se udaju a ne da traze izgovore jer je svaki pocetak tezak jer da bar kad se okrenu imaju decu iza sebe kao svoje diplome za zivot koji su zivele na ovom svetu !!!!

    • 7. decembar 2014 | 14:31

      милица

      @Srbin

      Зна ли ти мама да си јој запосео компјутер?

  • Lola

    6. decembar 2014 | 23:03

    Zalosno. Ne znaju sta propustaju ali Zato neki narodi imaju po 4-5 pa ce se struktura planete znacajno promjeniti vidjecete za 30 - 40 godina

  • SRBKINJA

    6. decembar 2014 | 22:59

    Imam 3 sina a trudna sam sa cetvrtim! A uz to i studirala jezike i radim od svoje 25 godine! Sve se moze ako se hoce! A sad mi je 40 god. Tako da nikako nemogu da razumem takve glumice!

    • 6. decembar 2014 | 23:16

      Jana

      @SRBKINJA

      Nisu to nikakve "glumice" kako ti kažeš. Svak neka vodi svoj život kako ume i želi. Uostalom svak ima svoj životni put. Jesi hrabra i vredna žena ali zato se nemoj zanositi i nazivati devojke koje nisu postigle što i ti "glumicama". Razlozi su mnogobrojni..NIKO NEZNA KOLIKO KORAKA KO OD NAS IMA!

    • 6. decembar 2014 | 23:26

      Раша

      @SRBKINJA

      Ево глумице лупају минусе. Шта рећи, свака част.

    • 7. decembar 2014 | 00:24

      Grofica

      @SRBKINJA

      Kako neko ko je studirao jezike slabo stoji sa maternjim? Kaze se S R P K I Nj A

    • 7. decembar 2014 | 05:32

      Munja

      @SRBKINJA

      Bravo majko,bog te blagoslovio

    • 7. decembar 2014 | 11:13

      Gogi

      @SRBKINJA

      Jeeee za tebe srBkinjo,ahahaha

    • 8. decembar 2014 | 13:40

      Zlobica

      @SRBKINJA

      Pre Vuka su za Srbe govorili Serbi. Tako da možeš da budeš i Serbka i Srpkinja, ali nikako Srbkinja. Neko te je ispalio sa tim slovom B.

    • 8. decembar 2014 | 13:41

      Zlobica

      @SRBKINJA

      P.s. Ako baš hoćeš da pametuješ piši ćirilicom.

  • Jojo

    6. decembar 2014 | 22:49

    Dok zavrse fakultet , a ako imaju vezu ceka se siguran posao i socijalno za dete a ne princ u mercedesu !!! A ako veza posle fakulteta pukne, nisu vise tako mlade i naivne sve je teze naci nekog za zajednicki zivot a nasi muski uvek jure one od 18.

  • Tata Ikun

    6. decembar 2014 | 22:41

    Dosta veliki procenat NE MOŽE iz nekog razloga da ima decu. Zašto se o tome ne priča? Pogledajte oko sebe, raspitajte se pa ćete razumeti... U toku je sterilizacija planete, mnogo nas ima... Kod nas konkretno to se (u)radi(lo) osiromašenim uranijumom, aditivima u hrani, zaprašivanjem iz vazduha, cigaretama (posebno slim i light varijantama), raznom hemijom za “negu“ tela itd. Usput, “lečenjem“ žena koje ne mogu da imaju decu farmaceutske kompanije uzimaju nenormalno velike pare, u saradnji sa određenim brojem medicinskog osoblja. Stavite prst na čelo, inače će biti kasno. Žrtvujemo budućnost radi luksuza. Ljudi se ponekad sprdaju kad im pričam ovo, ja bih voleo da grešim... Živi bili pa videli, sve dođe na videlo jednog dana. Samo da ne bude kasno.

    • 6. decembar 2014 | 23:11

      Vopi

      @Tata Ikun

      Ima i toga. Ali mnogo je veci problem sebicluk i samoljublje. Ja evo hocu trece dete ali supruga nece za Boga miloga kako ce ona opet da prodje kroz sve to. A ja nisam od onih da se napravim blesav pa kud puklo da puklo, ipak bi vise voleo da saglasnost i sa druge strane sve prodje u miru i kako treba.

    • 6. decembar 2014 | 23:24

      Jojo

      @Tata Ikun

      U pravu ste potpuno. Imam dvoje dece a trece nikako ne mogu uako pokusavam.

    • 7. decembar 2014 | 14:42

      OSI

      @Tata Ikun

      U PRAVU SI PRIJATELJU JA ZBOG FIZICKOG HENDIKEPA NEMAM DECU IAKO BIH MOGAO ALI NE ZELIM,JER IM NE MOGU PRUZITI SVE... SA DEVOJKOM SAM KOJA IZ ISTOG RAZLOGA NEMA DECU I VEROVATNO IH NECEMO NI IMATI ALI SE VOLIMO BESKRAJNO I LEPO NAM JE,ONA AKO IKAD POZELI DECU,IMA PRAVO DA ODE ALI ZASAD SMO ZAJEDNO I OK NAM JE SKROZ. RECI CU SAMO SVI KOJI MOGU I IMAJU MOGUCNOSTI,RADJAJTE,JA OBOZAVAM DECU IAKO IH MEMAM...

  • Blade

    6. decembar 2014 | 22:31

    Pa normalno da nemaju decu kada svi jure neke karijere!Ja iz svoje blize okoline poznajem najmanje 10 brakova u kojima su zene starosti izmedju 30 i 37 god odlozile tu obavezu prema deci iz razloga fakulteta,karijere...i naravno sada kada hoce decu vise nemogu!I sta smo radili???Dali smo zdravlje i svoju srecu da bi zaradili novac,a sada dajemo novac da bi povratili zdravlje i srecu.Zalosno!Mnogo parova ima zdravstvenih poteskoca,ali najvise je onih koji iz finansijskih razloga nezasnivaju porodice.Ja i moja supruga smo zasnovali porodicu pre 23-e god zivota,krenuli smo od nicega i imamo 2-je prelepe i zdrave dece i oboje imamo solidne poslove.Znaci sve se moze ako se na vreme krene.

    • 6. decembar 2014 | 22:52

      Hm

      @Blade

      Ti si zlatan.

    • 7. decembar 2014 | 02:33

      Darko

      @Blade

      E sad reci ti meni dal je to normalno, da ti studiras do svoje trideset i neke ... Moja sestra je diplomirala u 33-oj, posle 14 godina studiranja ... Srecem ima jedno dete, sad godinu dana pokusavaju drugo i kazu ne ide ... Da se nije svrckala po kaficima i da je zavrsila falultet bar za 6-7 godina umesto 14 mozda bi sad imala vecu porodicu ... Svako ima svoje argumente al ni jedan od njih nije normalan

  • Nemirkov

    6. decembar 2014 | 22:09

    Ja sam dobio objasnjenje posle 8 godina zajednice, da se plasi da rodi. Postujem ali nije mi pravo.

    • 6. decembar 2014 | 22:54

      #~#

      @Nemirkov

      Svako ima strah od nepoznatog,ali svaka žena koja želi decu,zna da je ta želja,ljubav jača od bilo kakvog straha. Možda jednostavno ne želi decu,nije za to?

    • 7. decembar 2014 | 03:44

      sale

      @Nemirkov

      Jos uvek ceka bolji priliku, misli da moze bolje... Ako jos budes tu kad bude shvatila da ne moze bolje znas kako se vise nece plasiti!

  • tiha

    6. decembar 2014 | 22:07

    ja imam 36 godina.cerku od 19 godina a sina od 11.u braku sam 19 godina.

    • 6. decembar 2014 | 22:54

      Izvini

      @tiha

      Sestro slatka, ali ti si izgleda pozurila da ne zakasnis.

    • 9. decembar 2014 | 01:46

      Dzo

      @tiha

      Pravi momenat za jos jedno ako vam je zdravlje u redu! Supruga je tolko imala a ja 42 kad smo dobili trece i ne omaskom nego smo zeleli.Nista lepse no kad pocne da guce pa ti se smesi,krene da hoda, da se raduje zivotu i okolini.Deci treba pruziti,lepo i pravilno vaspitanje nauciti ih realnosti a ne pukom materijalizmu i nerealnim apetitima.Materijalno im nemozemo sve i u potpunosti obezbediti a i ne treba,takodje ne praviti od njih gotovane i parazite vec zdravo i radno aktivne licnosti

  • Dobra tema

    6. decembar 2014 | 22:07

    E ovako: ja sam momak od 31 god i sve moje beogradske vrsnjakinje od 3 banke cekaju princa u belom mercedesu sa vrhunskim poslom,jedno 2,3 stana najmanje i jos da bude kreditno sposoban za jos milijardu njenih materijalnih zelja..i sta se desava,prodju im godine u cekanju,ofucaju se i onda ih razvlace matori krmci koji su pritom ozenjeni...al bitno je covek uspesan biznis mEn...

    • 6. decembar 2014 | 22:56

      Kl

      @Dobra tema

      Ne cekaju one princa, nego ti nisi prilika, izgleda.

  • Ana

    6. decembar 2014 | 21:45

    Nece niko da se zeni, navikli da se"zabavljaju " pa iskusivsi na taj nacin zajednicki zivot, menjaju partnere u nadi da ce"naici pravi/prava" i tako se zaludjuju i gube vreme za radjanje... samo bi od 17.god. da se "zabavljaju " do 37. Pa sta onda? Kasno ...ko ce ih tad hteti, second hand...

    • 6. decembar 2014 | 21:53

      Kima

      @Ana

      Pa uglavnom muskarci nisu spremni za to.svaka normalna zena razmislja o deci bar od 25.

  • realno

    6. decembar 2014 | 21:40

    Oglas: pravim decu po potrebi :) naravno sala mala

  • Владислав Ђорђевић

    6. decembar 2014 | 21:27

    Само наставите да подржавате "родни феминизам", па ће их бити ускоро и три четвртине "неродних" девојака.

  • Marko

    6. decembar 2014 | 21:10

    Ljudi navalite na zene...Nista lepse nema od zenskog tela...I pravite deci ! Inace cemo nestati ;(

    • 6. decembar 2014 | 23:04

      Srbin

      @Marko

      Na koju god navalis prvo ti detaljno pregleda novcanik...pogledaj komentare nasih devojki,nocac novac novac...e to albanke npr. Ne gledaju pre radjanja dece zato ce da nas preplave

  • jana

    6. decembar 2014 | 21:08

    Ja sam odrasla u bogatijoj porodici i bilo bi ruzno da sudim ljudima koji nemaju da prezive i odluce se da nemaju decu! Ja ne znam kako bih ja sama prezivela sa 20.000 mesec dana, a ne cela porodica, a neki tako zive! Mnogo je odgovornije da nemaju decu, nemojmo ih zbog toga nazivate sebicnima! Samo su odgovorni i svesni da zele bolje za svoju decu! Zato rode kasnije, kad vec uspeju nesto da obezbede! Ili zene od 30-35 godina koje su same! Pa kako da imaju decu? Deca treba da budu plod najvece ljubavi, a ne da ih naprave sa bilo kim jer su vec napunile 30!? Ja sam prvo dete rodila sa 31, drugo sa 35,a trece sa 36 ipo! Rodila bih ja i pre 30, pare nisu bile problem, ali nisam upoznala nikog ko bi bio vredan da sa njim pravim decu! Muza sam upoznala sa 29...

    • 6. decembar 2014 | 21:49

      Darko

      @jana

      Sve si lepo rekla ali postoji jedan problem, problem sto bas ti koji rade za 20 000 imaju decu a oni koji imaju 100 000 hoce da svrckaju po splavovima... Svedok sam jednog razvoda, 10 god zajedno, imaju para, posao, kuce, auta al lude glave bi da zive kao da im je 19 a ne 35 pa je on skakao na devojke, ona na sta je stigla, on se propio jer nije je*ao vise nego sto su njegovu zenu i gde su sad ,.. Sve zato sto su odlagali decu a hteli da "zive" kako oni kazu ...

    • 6. decembar 2014 | 21:55

      cc

      @jana

      ah sad da li stvarno problem siromastvo sada i ranije se zivelo bednije pa su imali vise dece nego sada, eh sad cemo mi traziti svi idealne partenere do 40 godine ili nikad, problem je sto neshavtate da li zena ili muskarac svi mi imamo mane da li finasijski ili drugih razloga koje treba prihavatiti i biti odgovrniji, ja nevidim da je bas problem da deca zive u siromastvu sto nece ici na putovanju u inostranstvu, skupe telefone i drugo ako su roditelji dobri i vaspitaju decu kako treba onda nevidim problem, novac jeste uvek bio problem ali ja mislim da to nije bas glavni razlog

    • 6. decembar 2014 | 21:59

      Pannski mornar

      @jana

      Svaka cast, hajde i da je neko realan. Najlakse je napraviti dete, ali ga treba podici - nije to fikus da ga zalijes jednom u nedelju dana...

  • Ha da...

    6. decembar 2014 | 21:08

    Ajmo beogradjanke

  • mm

    6. decembar 2014 | 20:58

    Ja imam 32 i dvoje dece, jedina u svom drustvu! Isla sam u skolu sa starijom generacijom tako da su mi d drugarice uglavnom starije! Ni jedna nije siromasna! Dakle pare nisu problem! Samo jedna od njih ima duzu vezu, a ostale se sve ponasaju kao da imaju 20 godina, zive za izlaske i slicno. Jednostavno ih ne zanima taj porodicni zivot da kuvaju i spremaju i brinu o nekome! Ne radim ni ja nista posebno, imam zenu koja mi cisti i kuva, ja se samo sa klincima zabavljam, vozim ih na sportove, jezike, obdaniste... Ja volim da provodim vreme sa njima, zato sam ih rodila, zato smo i uzeli zenu da kuva i sprema. Da ja budem uvek tu za njih kad vec tata puno radi! Imam vremena za sve, a najsrecnija sam sa svojim klincima i ne dozivljavam sebe kao neku mucenicu jer imam dvoje dece! Ne osecam se zarobljeno vec sam bas presrecna i uzivam u svakom danu sa klincima

    • 6. decembar 2014 | 21:51

      Darko

      @mm

      Drago mi je sto je tako jer smo u slicnoj situaciji ... Osim te kuvarice i spremacice ;) al ne zalim se, radim kao konj, kucu ne vidim kako treba al imam srecnu porodicu, dobru zenu i dobru majku za moju decu ...

    • 6. decembar 2014 | 23:14

      Str8

      @mm

      Pa tata i mora puno da radi ako cete imati poslugu kao u spanskoj sapunici :D

    • 7. decembar 2014 | 00:11

      bg

      @mm

      drugim recima, nasla si nekog da te izdrzava, ne kuvas, ne cistis, posao ti je da 12 sati dnevno provodis sa decom i ja jos treba da ti se divim. sta da rade zene ciji muzevi rade za 25 000 a one nemaju posao? kako hraniti troje usta sa 25 000?

  • Ivana

    6. decembar 2014 | 20:48

    Ja imam 30 god i jednu ćerku od 3,5 god....uskoro planiram i drugo...:-)))

    • 6. decembar 2014 | 21:07

      љути четник

      @Ivana

      Svaka cast, ziva ti bila 100 godina a i ti sa njima

    • 6. decembar 2014 | 21:30

      Darko

      @Ivana

      U ranim 30-im sam, imam dvoje dece i nema niceg lepseg nego biti roditelj. Sto se tice finansija, uvek ce se za decu naci, i bice zadovljna onim sto imaju sve dok ih vaspitas kako treba. A sto se tice ostatka sveta koji uglavnom ne zuri u brak mislim da nije strah od ne imastine nego strah od toga da ce biti duzni prema nekom, da budu roditelji, muzevi, zene ... U mojoj drustvu, ima nas dosta muskih, samo sam ja ozenjen a najmladji sam u drustvu ... Jos uvek vole "momacki" zivot pa makar on bio i sedenje kod kuce. Ne zelim da osudjujem ikog al ....

    • 6. decembar 2014 | 22:02

      ves77

      @Ivana

      Super Ivana, baš mi je drago. Moja supruga je u 26-oj dobila naše treće dete. Posla je bilo jedva, grizli smo, nismo krali. Danas završavaju fakultete i škole u roku. Ništa lepše nego imati odraslu decu, a još "mladi".

    • 6. decembar 2014 | 22:33

      Brcak

      @Ivana

      Samo dvoje?

  • SrbinRS

    6. decembar 2014 | 20:40

    Nemojte se vaditi na nedostatak novca. Uvijek je bilo kriza pa su se djeca radjala. Rodite dijete pa da vidite kako se nalazi posao i zaradjuje.

    • 6. decembar 2014 | 20:50

      veronese

      @SrbinRS

      Tako je

    • 6. decembar 2014 | 21:17

      jovan

      @SrbinRS

      Danasnja "omladina" od 30 i kusur godina prvo studira fakultet koji traje 4 godine bar 10 godina, onda se cude kad sa 30 sveze diplomirani krecu da traze posao i ne mogu da ga nadju! Pa ko da te zaposli kad si studirao duplo duze od predvidjenog!? Naravno svi ocekuju direktorska mesta jer imaju fakultet, ne daj boze da se krene od nekog nizeg polozaja! Sa 30 godina si vec trebao da diplomiras i imas master, a moze i doktorat-znam dava primera iz mog okruzenja! I koga biste sad vi zaposlili iskreno? Naravno da ne ovog koji je studirao deceniju...

  • Љиљана

    6. decembar 2014 | 20:36

    Хоће провод, а биолошки сат куца ли куца. Како су раније жене рађале децу, и имале више деце, без свекрве, фамилије, па се и онда некако крпио крај са крајем. И још се прало наруке, без веш машине и машине за судове. А данас хоћемо да имамо све 'јуче'. За оне које хоће децу, увек се нађе.

    • 7. decembar 2014 | 00:59

      Dzipsi

      @Љиљана

      Zato su nam novine pune apela za pomoc siromasnim mnogoclanim porodicama sa gladnom decom!Moja kcer ima cetvoro dece i 33 godine,i verujte da svi skupa brinemo o njima.Da imaju ono sto je potrebno,da idu na jezike...Ne da budu besni,vec da imaju elementarno za zivot i za obrazovanje!Tuzno je i neodgovorno praviti sirotinju i ta neduzna bica lisiti svega,vec po rodjenju...

  • Slađa

    6. decembar 2014 | 20:32

    Ja sam decu dobila sa 36 i 39. Lutke mamine i tatine! I šta sad? Da li je trebalo da ih rađam pre nego što sam srela onog pravog da bi demografi i zaludni statističari bili zadovoljni? Ne, nikako!

    • 6. decembar 2014 | 21:09

      љути четник

      @Slađa

      Moja je tetka tako mislila pa je propala, sad zivi sama, videcemo kad ostati kako ce sama,nigde nikog, naravno tu smo mi ali nije to to

    • 6. decembar 2014 | 21:33

      Darko

      @Slađa

      Pitanje je dal si nasla "pravog" jel si shvatila da ti je kasno il je "pravi,pravi"? Lepo je sto si majka sad vec dvoje dece al mislim da se "pravi" ili "prava" moze naci i ranije ako povuces crtu u zivotu...

    • 6. decembar 2014 | 21:55

      ves77

      @Slađa

      Ako tvoja deca budu pratila mamine savete, njihova deca se neće nagledati babe

  • Str8

    6. decembar 2014 | 20:17

    Sve su demografi lepo rekli, to je tacno onaj deo koji je nezaposlen ili sa neresenim stmbenim pitanjem. Pa ljudi decija garderoba je gotovo dva puta skuplja od garderobe za odrasle...gde su pelene, dohrana, vrtici i vec redom kako ide...

    • 6. decembar 2014 | 21:35

      Darko

      @Str8

      Za sve se nadju pare... Ne lezim na parama, radnicka sam klasa, imam lepu platu za nase uslove u srbiji ali mi zena ne radi vec 5 god od kad je diplomirala ... I opet sastavljam kraj s krajem pa cutim i idem dalje, dvoje dece imamo, Boze zdravlja bice troje ...

    • 6. decembar 2014 | 22:15

      M!N

      @Str8

      Decija garderoba se nasledjuje a ako nemas od koga imas na netu gde ljudi poklanjaju stvari,kolica itd... Ko hoce nadje nacin,ko nece trazi izgovor ;-)

    • 6. decembar 2014 | 23:04

      Jasmina

      @Str8

      Tacno tako. Mnogo je bolje trezveno i odgovorno razmisliti o potomstvu, nego izradjati 10-oro, pa kukati na televiziji za krov nad glavom i elementarnim stvarima za zivot.

  • Ona011

    6. decembar 2014 | 20:16

    Racunica je jednostavna: nema posla,nema novca, nema stanova, nema dece...

    • 7. decembar 2014 | 01:11

      Lav pivo

      @Ona011

      Samo zene pisu ovakve stvari,samo neka opravdanja trazite!

  • Seljak

    6. decembar 2014 | 20:10

    Koga bi pre mladu beogradjanku ili matoru seljancicu..? -Pa tu nema dileme, naravno da bi mnogo pre matoru seljancicu! -Kako,sto,nista nerazumem..? -Pa mlada beogradjanka ima 40+ a matora seljancica ne vise od 25. :D

  • veronese

    6. decembar 2014 | 19:55

    Nije samo ekonomska situacija u pitanju, nece obaveze luduju i provode se, u 35 godini vec bi trbale biti majke uveliko

    • 6. decembar 2014 | 21:10

      љути четник

      @veronese

      Moja je majka sa toliko imala sina od 15 god

  • Oldboy86

    6. decembar 2014 | 19:52

    Treba nesto preduzeti!

    • 6. decembar 2014 | 21:36

      Darko

      @Oldboy86

      Ne mozes ti edukovati celu naciju ... Pravdaju se "pa na zapadu se uzimaju u 40-im" pa neka ih, zato pola sveta bolesno u glavu ...

  • Filip

    6. decembar 2014 | 19:36

    Pa kako da imaju kad niko nema te ambicije jer su po splavovima jure sponzore a one koje hoce decu nemaju skim a i da imanu nemaju novca za decu !

    • 6. decembar 2014 | 20:12

      Nidza

      @Filip

      Sta si ti napsao,cetri puta sam proctao i ne mogu da shvatim.Jel one nece ili nemaju sa kim.

  • Lesa

    6. decembar 2014 | 19:29

    Zato cemo i nestati.Ali kako gajiti decu raditi dva posla i biti podstanar?Dajte mi kucu na selu i zemlju i odmah se zenim i pravim decu.

    • 6. decembar 2014 | 20:08

      Ma važi..

      @Lesa

      Ne lupaj, ima zemlje i kuća koliko voliš za bagatelu se prodaju ali neće niko na selo..

    • 6. decembar 2014 | 21:40

      Darko

      @Lesa

      Radim samo ja, zena mi nema posao, diplomirala pre 5 godina i od tad jedna ponuda za posao samo koja je bila katastrofalna. Stalno mi je za vratom, kuci ne provodim vise od 2h dnevno zbog posla i opet kad izvuces slobodan dan sedis kuci srecan jer imas dvoje divne dec i imas kome da se radujes pa makar to bio jedan dan u nedelji. Dace Bog, pogleda ce nas pa cemo mozda za koju godinu uzivati

  • Blade

    6. decembar 2014 | 19:25

    Mi smo najsebicnija nacija na svijetu! A zene su nam najkvarnije u Evropi....Slusao sam jednog starog profesora kad je pricao,on je covjek tri puta bio zenjen,prvi put sa madjaricom,drugi put sa srpkinjom,treci put sa ruskinjom. Predavao je u Rusiji kao i u Srbiji,kaze da nema boljih zena za brak od ruskinja,a da su nase zene najpokvarenije bez konkurencije...Ruskinja kada zavoli covjeka u vodu u vodu bi isla...Jako iskompleksirana nacija smo

    • 6. decembar 2014 | 19:46

      Nislijka

      @Blade

      Xaxaxaxaxa svasta...

    • 6. decembar 2014 | 20:32

      Slađa

      @Blade

      Glupog li komentara!

    • 6. decembar 2014 | 20:42

      Aleksandar

      @Blade

      I Hrvatice! Moja dosla u Srbiju,ovde zivimo,imamo dete /krsten u Pravoslavnoj Crkvi/

    • 6. decembar 2014 | 21:27

      cc

      @Blade

      mozda ljudi ne shvataju to se sve desava zbog loseg uticaja i uvek se uzima uzor iz zapada kako oni zive, po i oni imaju isto problema sa tim pa mozda resavaju problem tako sto dovode imigrante iz afrike,arabije i drugih zemlja treceg sveta, jenostavno evropnjake traze mnogo sada u ovo moderno doba bez obzira na finasijsko stanje, sta da kazem to je bas karekteristicna pojava sa zapada i drugih naprednih zemlja a mi smo sve to poprimili mislim da i Rusija ima slicnih problema, tako sta da kazem svi zivimo kao da cemo ziveti dugo i nemislimo da ostavimo nesto sa sobom posle kad umremo

    • 6. decembar 2014 | 21:32

      Deks

      @Blade

      Nema boljih riba od srpkinja.nego smo mi klosari.a srpkinje nevole klosare

    • 6. decembar 2014 | 21:57

      Ljilja

      @Blade

      A vi muskarci ste po tvom savrseni.

    • 6. decembar 2014 | 22:42

      Dragana

      @Blade

      Kako da ne, ruskinje se udaju samo zbog para i to se uce od malena.

  • cc

    6. decembar 2014 | 19:20

    Pa sta da kazem sto jeste porazavajuce neznam da li je bas i ekonomska situacija bas kriva i za sve, pa i u Nemackoj u kojoj ljudi zive bolje pa imaju manji natalitet u odnosu na Srbiju

  • Nislijka

    6. decembar 2014 | 19:18

    Mi na jugu i istoku mozemo samo da se j*bemo, zato kod nas "najcesce slecu rode".

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA