NESTALI AVION: Ovo je satelitski snimak oluje koju je pokušao da izbegne pilot indonežanskog aviona (FOTO)
Indonežanski kontrolori leta izgubili su rano svaki jutros kontakt s letom QZ8501 lou kost malezijske kompanije Air Asia, na kojem je bilo 162 ljudi. Pilot je tada zatražio dozvolu da izbegne oblak time što će skrenuti levo i povećati visinu na 10.360 metara. U međuvremenu objavljen je satelitski snimak oluje zbog koje je pilot zatražio promenu pravca letenja
Poslednji kontakt posade aviona kompanije "Er Ejža" sa 162 putnika i članova posade, koji je rano jutros nestao sa radara iznad Javanskog mora, desio se u 01.13 sati po srednjeevropskom vremenu. Pilot je tada zatražio dozvolu da izbegne oblak time što će skrenuti levo i povećati visinu na 10.360 metara. Od tada počinje očajnička potraga za avionom.
U međuvremenu je objavljen satelitski snimak oluje zbog koje je pilot zatražio promenu pravca letenja.
- Ne usuđujemo se da pretpostavimo šta je moglo da se dogodi, osim toga da je izgubljen kontakt - izjavio je generalni direktor indonežanske Agencije za saobraćaj Džoko Muržatmodžo
On je rekao da iz aviona nije upućen poziv da se letelica nalazi u nevolji. Avion je poleteo iz indonežanskog grada Surabaja, a kontakt je izgubljen 42 minuta po poletanju.
U letelici su se nalazila dvojica pilota, pet članova kabinskog osoblja i 155 putnika, uključujući 16 dece i jednu bebu, saopštila je "Er Ejža".
On je dodao da je poslednja komunikacija između pilota i kontrole leta bila u 1.13 po srednjoevropskom vremenu, kada je pilot zatražio da skrene levo i da se popne više, kako bi izbegao oblake.
Murdžatmodžo je naveo i da iz pilotske kabine nije poslat signal za uzbunu.
Kontakt je izgubljen 42 minuta pošto je avion poleteo sa aerodroma u Surabaji, odnosno sat vremena pre nego što je, po redu vožnje, trebalo da sleti na singapurski aerodrom.
(Telegraf.rs)
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Lara
Ako se ispostavi da su putnici stradali i ovaj put mislim da je ova avio kompanija odvezla svoj poslednji let...ovo je sve neko vesto smislio...
Podelite komentar
bla
a sta je sa 500 hiljada ne prijavljenih kineza????? a a a sta je cutimoo!!!!!!!
Podelite komentar
Александар Џунић
Засипају нас будалаштинама, шареним сликама и по обичају објашњењима о трапавим пилотима. У највећем броју су у питању шкартови резервних делова, који су серијски уграђивани у моделе авиона, а да не би дошло до економског колапса произвођача и компанија која те авионе користе, једноставно се кривица пребаци на пилоте, делови се потом замене и грешка се исправи до следеће несреће.
Podelite komentar