ZVERSTVA ITALIJANA U JUGOSLAVIJI: A četnici su se grlili s ovim fašističkim ološem (FOTO)

Na stranu to što je nemoralna bilo kakva saradnja s bilo kakvim okupatorom, i na stranu to što je ta Italija pružila logističku podršku atentatu na kralja Aleksandra u Marseju, njihovi zločini nad našim narodom su bili brojni

Komentari

  • rukfas

    3. mart 2015 | 12:23

    U masi objasnjavanja zbog cega su se cetnici tako ponasali kako su se ponasali, najsmjesnije mi je bilo objasnjenje da se cetnici nisu borili protiv Svaba, jer su Svabe izdale proglas , za jednog Njemca 100 Srba. Satro oni su na taj nacin cuvali srpski narod! I tako bi oni "cuvali" Srbe ko zna koliko i surovali sa fasistima da nije bilo Tita koji je to sve postavio na svoje mjesto i ocistio zemlju od sljama. Bas su bili prave ckepi! I u ovom ratu su bili isti. Nego su imali JNA, pa su radili sto su radili.

    • 3. mart 2015 | 14:09

      Igor

      @rukfas

      Ti nas uci nasoj istoriji, ti sto si uvek cekao da ti necija druga ruka donese slobodu! Uvek si ljubio cizme onoga ko te gazio, pevao mu pesme. Gde je Karadjordje tvoga roda?

  • rukfas

    2. mart 2015 | 11:44

    Ja stvarno ne kontam ove Srbe! Ne mogu da prevale preko jezika da su cetnici bili fasisti da su sluzili Svabama i Talijanima! Hoce od sebe da na silu naprave antifasite. Ne zemo to tako. Ja nemam problem sto neko za sebe kaze da je cetnik, sto voli Drazu, kralja, sto ne voli muslimane, Hrvate, komuniste... Ok. Al budi hadzija pa priznaj da su cetnici bili ckepi u onom ratu, da su sluzili Hitleru i Musoliniju, da su zajedno sa ustasama bjezali pred partizanima. Za sve ovo postoje tragovi! Dokumenta, slike, jos uvijek zivi svjedoci! Ne moze se nista na snagu!!

    • 2. mart 2015 | 16:30

      Алекса

      @rukfas

      Је л се Дража сликао са Хитлером, или муфтија? Је ли Дража слао на источни фронт Србе, или су муслимани имали СС Ханџар дивизију?

    • 4. mart 2015 | 09:26

      Aцо

      @rukfas

      Јели рукфас??!! Јел ти бабо служио у ханџар дивизији?!

  • koja

    2. mart 2015 | 10:43

    oni su potpuno isi,cetinici i talijani!!

  • Miki

    2. mart 2015 | 10:15

    Citaj istoriju. U Sarajevu je 1942 bio sastanak sa Vermahtom i Odabranim drugovima da se udruze protiv cetnika. Ne mesajte babe i zabe. Cetnici su bili u Srbiji do kraja. Partizani su dosli tek 1943 iz Bosne. Nazovi Partizani su digli voz u vazduh i tada je doslo streljanje u Kragujevcu. Ko je usao sa Rusima oslobadjajuci Nis, Krusevac, Kragujevac, Kraljevo? To sigurno nisu bili Partizani. Citaj te knjigu "Silovanje Srbije"

  • Koviljka Stanković

    2. mart 2015 | 10:06

    Brojke od oko milijun pobijenih Srba U NDH nisu tačne. Takvo preuveličavanje žrtava korišteno kao sredstvo manipulacije. Nigde na ovim slikama ne vide se Četnici i Talijani zajedno! Zašto?

    • 2. mart 2015 | 11:51

      Hercegovina RS

      @Koviljka Stanković

      Koja brojka bi vas hrvate zadovoljila.Pola milijuna? Ma, kako vas samo nije sramota, takove gadosti ste radili u Jastrebarskom, Jasenovcu, pa pobili ste na najokrutniji nacin cijelo selo djece i zena Prebilovce,i sta uradiste sa Sibuljinom i njenim ljudima. Bruko covjecanstva.

    • 2. mart 2015 | 13:55

      Rio

      @Koviljka Stanković

      Svaka cast,vidim da vas ima i realnih

  • Nenad

    2. mart 2015 | 08:06

    Samo jedno pitanje! Koji partizani 1941 i 1942???

  • DARKO 100%

    1. mart 2015 | 23:09

    GORE OD PAKLA  Područje zahvata površinu do 240 km2 masovnog ubijanja, na kojoj su poznate 162 lokacije na kojima je bilo bezbroj grobnica.  Iz raznih arhiva imamo dokumenta, izjave i napisane mnoge materijale, izveštaje, knjige, o logoru Jasenovac:  Iz arhive u Vašingtonu, Serđo Krizma objavio je kartu Jugoslavije i prikazao „Pokolj nevinog srpskog stanovništva” od aprila 1941. do avgusta 1942. godine tj. za 16 meseci:  Nemci su ubili 78.000 Srba  Italijani - 20.000,  Mađari - 30.000,  Hrvati - 600.000,  Albanci - 10.000,  Bugari - 6.000.  Za pomenuti period ubijeno je 744.000 Srba.  Na osnovu američkih arhiva, objavljena je publikacija u Americi pod naslovom „Genocide in Croatia” (Genocid u Hrvatskoj) u kojoj je navedeno da je ubijeno 750.000 Srba, 60.000 Jevreja. Kada je to predočeno predsedniku Sjedinjenih Američkih Država Franklin Delano Ruzveltu, marta 1943. godine, izjavio je: „Hrvate treba staviti pod tutorstvo...”  Predsednik Ruzvelt je bio potrešen izveštajima o pokolju Srba u NDH, koji su po divljaštvu i svireposti prelazili i najgore nacističke zločine. Zato je ovaj velikan nagovarao, preko Fotića, ubeđivao Srbe, da ne bi trebalo ni da pomišljaju da posle rata žive i zajednici sa svojim ubicama!  Nažalost, prerana smrt ovog velikana onemogućila je, jer bi mnogo štošta bilo drugačije. 

    • 2. mart 2015 | 00:43

      Bosna

      @DARKO 100%

      Halo ba, ko te sad pita o srpskim zrtvama??? Citas li ti naslov price?? Sutra ces nam o tom pricati. Sad malo komentarisi cetnike i zabare u zajednickoj borbi protiv komunjara.

    • 2. mart 2015 | 15:17

      dacko

      @DARKO 100%

      lepo od tebe i studiozno. Molim te imaš li podatak koliko su partizana četnici poubijali ili su pomogli fašistima oko njihovog stradanja ?

  • Zile

    1. mart 2015 | 22:56

    Hmmm, a sto smo mi Srbi, a da zaboravimo 1915-1918? Ubijali bi nas Nemci i Italijani sa i bez partizana. Mozda u partizanima nisu bili svi komunisti, ali su svi bili rodoljubi i pravi SRBI, koji slobodu vole vise nego bilo sta drugo... Da je kralj odlucio da se bori protiv fasista, narod bi stao uz njega, 100%...

  • deftones

    1. mart 2015 | 22:49

    nemam reci posle ovih slika pogotova ona druga mislim ono dete da se najezis

    • 2. mart 2015 | 03:37

      Александар Џунић

      @deftones

      Па најежио се и италијански официр, када је видео шта су усташе урадиле у том српском селу.

  • dacko

    1. mart 2015 | 22:21

    Zna li neko, koliko je četnika narodnih heroja a koliko partizana ?

    • 2. mart 2015 | 07:22

      Dragan

      @dacko

      Partizana ni jednog!!!

    • 2. mart 2015 | 09:15

      Vucijak

      @dacko

      Pogledaj zabranjivani film "o pokojniku sve najbolje" o narodnim herojima.

  • Перагеније

    1. mart 2015 | 22:16

    У сваком рату има зла. Италијани су, добрим делом свесно, сачували део српске Херцеговине од Срба католичке провинијенције који су чинили окосницу усташтва. У овим извештајима, како се може закључити, убијали су, пре свега, због партизана и њихових провокација - баш као и у Крагујевцу, Краљеву.... Ко то може да опрости? Наравно нико, али да није било партизанских провокација ствари би ишле другачије. Прави злочинци, после немачких нациста, на Балкану су били партизани. Само Срба су стрељали, или спречоили да се врате у домовину, око 200000 после завршетка рата - у периоду између јуна 1945. и децембра 1946. То што ми, Срби, не поштујемо своје и немамо пописе страдалих је за нас типично. Који је списак страдалих потпун из данашње Хрватске, или са Космета?

    • 1. mart 2015 | 22:55

      hmmm

      @Перагеније

      u pravu si, mozda su partizani trebali da saradjuju sa okupatorom i ne bi bilo toliko zrtava.....

  • Zez

    1. mart 2015 | 21:33

    Ma da bre samo su cetnici za sve krivi,a partizani ni za sta. Tj.posle toga komunisti koji su vladali skoro cetrdeset godina pobili su skoro pola miliona ljudi najvise Srba..sramota

    • 1. mart 2015 | 22:56

      brrr

      @Zez

      Да су убијали после рата, јесу. Али брате Србине смањи цифру. И комунисти нису владали, они су управљали, ови антикомунисти, и антихристи владају

  • Munja

    1. mart 2015 | 20:44

    Simon Vizental spominje samo ustase kao naciste, nisam primetio da je iko spomenio cetnicke jedinice, jer ako si saradjivao sa Nemcima, morao si da sledis istu politiku kao i oni, zar ne?

    • 1. mart 2015 | 22:40

      aha

      @Munja

      Razlog za to je taj sto cetnici nisu imali drzavu kojom su vladali, a ustase su imale NDH. U tome je razlika. Cetnike su Nemci koristili kao sluge, slali ih da ginu umesto Nemaca i da kolju narod da se Nemci ne bi izlagali opasnosti. Dakle, cetnici su tretirani kao paravojna formacija, pa samim tim i nisu uvrsteni u naciste.

    • 1. mart 2015 | 23:00

      brrr

      @Munja

      Симон Визентал је био задужен за злочине извршене над јеврејима. Визентала није занималоако је неко заклао србина, или силовао српкињу

    • 2. mart 2015 | 00:09

      Zujan1

      @Munja

      Tadeus mazovjecki je raportirao o masovnim ubistvima i silovanjima u bosni al niko ne prenosi a ako niko ne prenosi onda je to sigurno laz ili

  • stevan

    1. mart 2015 | 20:27

    Nigde ne vidim cetnike da se grle sa Italijanima !

  • Bosna

    1. mart 2015 | 20:00

    Ovdje je clanak i Italijanima i njihovim zlocinima u Drugom svjetskom ratu, kao i o njihovoj saradnji sa "srpskim junacima" cetnicima provjerenim antifasistima! Zasto spominjete Tita i komuniste?? Nije vam Tito kriv sto su vas Talijani za saku makarona handrili kako su htjeli!

  • renato

    1. mart 2015 | 20:00

    a nista u Srbiji. ove slike samo iz hrvatskih krajeva. ratovi su zlo. naucite se ljudi!

    • 1. mart 2015 | 22:41

      aha

      @renato

      U hrvatskim krajevima su ziveli Srbi, njih su i ubijali.

    • 1. mart 2015 | 22:43

      Miki

      @renato

      Italijani su ubijali komšije,a hrvati videli od njih..

    • 2. mart 2015 | 22:00

      Djole

      @renato

      Pa vise je fasista pobijeno u Vodicama za jedan dan nego Nemaca u Beogradu za 4 godine okupacije. PatriJote gde ste da komentarisete.

  • Khalid Ibn Al-Walid

    1. mart 2015 | 19:56

    Druze srba je bilo najmanje u partizanima sve do 1944 kad su cetnici zamijenili uniforme cetnicke za partizanske...to znaju i mala djeca

    • 1. mart 2015 | 21:22

      Hercegovina RS

      @Khalid Ibn Al-Walid

      Nije istina.Najvise partizana bilo je iz redova srpskog naroda. Od hrvata nesto dalmatinaca iskljucivo zbog toga sto je dalmacija pripala Italiji, da je bila u ndh ne bi bio ni jedan. O muslimanima u partizanima, ne vredi ni govoriti, izuzetno mali broj.

    • 1. mart 2015 | 21:26

      ?

      @Khalid Ibn Al-Walid

      Samo i mala deca znaju da su Partizani počeli da vode neke bornice 1944god.

    • 1. mart 2015 | 23:17

      Алекса

      @Khalid Ibn Al-Walid

      Кад су муслимани из ханџар дивизије заменили униформе? Када су партизани ослободили Фазлагића кулу од муслимана усташа? Не сећам се колико после немачке капитулације?

    • 2. mart 2015 | 03:23

      Браде

      @Khalid Ibn Al-Walid

      Da li si ti normalan? Pa partizani su vecinom bili Srbi.

    • 2. mart 2015 | 03:48

      Александар Џунић

      @Khalid Ibn Al-Walid

      Ало мУјо, кад су твоји већ одлучили да се потурче, ште се лепо нисте одселили са Турцима, па Бог и нас и вас да види. Овако сте ту ко риба на сувом - кад год нека несрећа походи овим крајевима, а ви одмах Србима нож у леђа, па вам после нешто чудно.

  • Еуклид

    1. mart 2015 | 19:21

    Орден легије коју је Труман дао павелићу за заслуге у савезничкој ствари у борби против фашизма све говори. Пардон,ује не палите се. То је Чича заслужио. Показатељ ко је био борац за ослобођење од фашизма. Против усташке пошасти су морале да се раде и комбинације да би се заштитио српски живаљ. Уосталом Хари Труман је поступио правично.

    • 1. mart 2015 | 19:46

      ma jok

      @Еуклид

      Dao mu je orden za spasavanje americkih pilota. Po toj tvojoj logici i Taci, Haradinaj i ostali iz OVK su pravicno postupali jer je americki predsednik odlucio da vojsku posalje i bombarduje Srbiju kako bi Taciju pomogao u njegovoj "pravednoj borbi". Jel to ta vasa cetnicka logika?

    • 1. mart 2015 | 19:51

      Khalid Ibn Al-Walid

      @Еуклид

      Vi ste zabludjeli i zatucani i istini se protivite ali zasto nikad necu skontat.. Pa kakav dokaz ti hoces

    • 1. mart 2015 | 19:54

      Bosna

      @Еуклид

      Spasili neke pilote kad ste uvidjeli da ste pusiona sa Svabama!! Smijesan si u nastojanju da cetnike svrstas u antifasiste!

    • 2. mart 2015 | 22:02

      Djole

      @Еуклид

      Hitler je najvece nemacko odlikovanje Gvozdeni Krst dao Drazinom oficiru Pavlu Durisicu. Razmislite zasto.

  • Tesla

    1. mart 2015 | 19:04

    Koliko su komunisti pobili Srba to ne moze da se izbroji! Vecita slava Drazi Mihajlovicu.

  • Cica Ceta

    1. mart 2015 | 18:55

    Nista je ovo naspram zlocina koji su pocinili komunisti Srpskom narodu!!!!

  • Dinarska cetnicka divizija

    1. mart 2015 | 18:43

    Da nije bilo Djujica i Italijana nemci i ustase bi poklali sve srpsko na Kordunu,Lici i Hercegovini.Bili su nuzno zlo ali nikada kao nemci okrutni i svirepi.Italijani su bili redovna vojska a Nemacku vojsku su 60% cinili placenici.

    • 1. mart 2015 | 20:42

      SAVA

      @Dinarska cetnicka divizija

      Sta su oni kao stranci sa oruzjem u rukama trazili u nasoj zemlji. Kako se moze stranac obozavat a ubija i otima ti kucni prag, a neborit se protiv takvih osoba. Gde je tu logika, dal bi i danas se udruzili sa takvim otimacima i ubicama il se borili protiv tog olosa.

    • 1. mart 2015 | 21:58

      Hercegovina RS

      @Dinarska cetnicka divizija

      Potpisujem komentar.

    • 1. mart 2015 | 22:36

      Rio

      @Dinarska cetnicka divizija

      Koja si ti njuska :-) talijansku vojsku razbijali su svi redom.mislim da Hitler jako brzo pozalio za takve saveznike.na svakom frontu kojem ratovali popus.wermacht morao intervenirati svako malo.Ti jadnici ni Etiopiju nisu bili u stanju drzati.imali jednu od najjačih flota a britanci im je razbili kod Grcke u 3dana...već 43g kapitulirali Dobro za cetnike su i oni bili sila :-)

  • Krajisnik

    1. mart 2015 | 18:37

    Ja danas postojim jer je moj did odveden u talijanski logor....nikad rec protiv njih nije rekao,cak je znao da kaze da me Italijani nisu odveli ustase bi me zaklale....a vratio se sa 40kg....sreca bio radni logor....

    • 1. mart 2015 | 20:46

      SAVA

      @Krajisnik

      Sta su trazili Talijani u Krajini, i kako ga odveli a Ustase i Talijani Nemci bili jedna vojska tj, teska bagra. Nesto tu nestima drugar moj. Kozaru su Nemci pocistili totalno, ubili sve sto se mice na zemlji.

  • Brutus

    1. mart 2015 | 18:16

    ajde bre, a šta su komunisti radili? kolko je neduznih ljudi pojeo mrak zbog pogrešno interpretirane reči, da ne pominjemo one koji su otvoreno govorili protiv komunizma. Sremski front gde su bespotrebno silni momci izgubili živote da ne pominjemo. U ratu nema nevinih, svi su zveri.

  • Branko

    1. mart 2015 | 18:15

    Ma kakvi Italijani bre,pa ovo nije nista bre ljudi,pa znate li sta su radili cetnici?

    • 1. mart 2015 | 18:37

      CCCC

      @Branko

      Četnici su najvolili klati.Glavno naoružanje im je bia kama.

  • Mirsad Kuburovic

    1. mart 2015 | 18:02

    46bsu partizani ubili vise ljudi nego li italijani i nemci

  • Pera Kojot #1!

    1. mart 2015 | 18:01

    I njima je sve oprosteno vec posle 20 godina! Ljudi su isli da rade po evropi iz iste te Juge! A nama Srbima nije zaboravljeno nista vec 25 godina a nismo nista ni radili lose , sem sto smo sravnili sa zemljom bas te iste sto se slikase onda sa pobijenim narodom! Bitange belosvetske!

    • 1. mart 2015 | 18:51

      Bosna

      @Pera Kojot #1!

      Ko je koga sravnio?? Cetnici nekog sravnili?? Pa to su vazda bili klosari!! I kokosari!!

  • DARKO 100%

    1. mart 2015 | 18:01

    Како је Тито пројектовао хрватски пут, рат 1941-1945 године је завршен компромисом – убице и жртве су биле поравнане. Да би задовољио Ватикан, али и на одређен начин и нову Њемачку, средином маја 1945. године у Загребу је пред око 300 фратара за злочине оптужио Павелића, али је додао да је он умногоме био нагнан од стране Трећег рајха, а чињеница је да су се и Хитлерови генерали згражали над патологијом хрватских злочина. Преко фратара Тито је скинуо одговорност и са „Хитлеровог папе“ Пија XII и са његовог доглавника бискупа Алојза Степинца, иако су они објективно подржавали усташе. Хрватску државу поздравило је 12.873 фратара, од којих су многи директно учествовали у покољима Срба, Јевреја и Цигана. Ову су поздравиле и католичке „часне сестре“, у логору Јасребарском њихове жртве била су и дјеца (Види: Материјале Државне комисије за ратне злочине, АЈ, К. 144) Ватикан се за то Хрватима одужио 1971. године, када је папа Павле VI, послије разговора са Титом, дао древном Заводу светог Јеронима хрватски предзак. Потом и 1991. године, када је признао независну државу Хрватску, и друге на то натјерао. Да су и Њемци имали разлоге да не протествују без Брозових подвала из 1945. године показују резултати разговора Тита и канцелара Вили Бранта одржани 1972. године, када је сукцесор трећег Рајха био ослобођен од плаћања ратних репарација, које се процењују на хиљаде милијарди УСА долара. Разлог за то је био и Хрватски, јер су њиховим неплаћањем кажњени Срби, али је и спријечено да се послије рата демистификују разне обмане и компромиси који су изјеначавали српску жртву са хрватским убицом. Броз Италијанима није опростио дуг за злочине, напротив казнио их је вјероватно због тога да би се приближио Дубровчанима, Далматинцима и Истранима, и тиме осудио Павелићево уступање питомог приморја које никада није било хрватско, али је тиме реафирмисан ватикански план хрватизације. Тито је тако казнио Италијане што су током рата спасавали Србе, бјекством у италијанску окупациону зону. Мислим да је данас Република Српска, којој многи дају пијемонтску улогу у Српству, обавезна да од Међународног суда правде затражи да буду намирени сви ови историјски рачуни, укључујући и онај, компромисни са Римом. ПРОФ.ДР.АКАДЕМИК ВЕСЕЛИН ЂУРЕТИЋ

    • 1. mart 2015 | 21:57

      Bosna

      @DARKO 100%

      Kako ti nije bilo mrsko kucati ovoliko?? Da si makar sta pametno i tacno nakucao! Same cetnicke lazi!! Idi vadi pod hitno nalaze!!

    • 1. mart 2015 | 22:42

      Rio

      @DARKO 100%

      Daj inelektualac,nemoj mi tu litanije pisat koje nemaju veze sa zdravim razumom

  • Andalus

    1. mart 2015 | 18:00

    Koji ste vi bolesnici. Pored ovakvih fotografija, dokumentovanih činjenica vi i dalje negirate, pravdate, ne vidite, ne želite da čujete..... B o l e s n o

  • HRVAT

    1. mart 2015 | 17:58

    Zahvaljujem se Telegrafu na ovome....gdje su sada te velike ravnogorske galamdzije sto vicu i dizu u nebesa cetnicki " antifasisticki pokret"....evo vam dokaza saradnje..klanja svog sopstvenog srpskog naroda..

    • 1. mart 2015 | 18:13

      DARKO 100%

      @HRVAT

      Током другог светског рата, једино место у целој Европи где су постојали специјални логори за децу била је Хрватска.НИКАДА НИСУ КЛАЛИ ДЕЦУ,САМО ШТО СУ ДРУГЕ ВЕРЕ,ЧАК СУ И НЕМАЧКЕ ОКУПАЦИОНЕ СНАГЕ КАД СУ ТО ВИДЕЛИ СЕ ЗГРАЖАВАЛЕ НАД ТИМ ЗЛОЧИНИМА

    • 1. mart 2015 | 18:14

      Dalmatinac

      @HRVAT

      Gde su dokazi? Ja na slici ne vidim nigde pripadnike JVuO! Istina je da su saradjivali Srbi i italijani, ali zbog cega? Srpskom zivlju je "dole" pretilo biolosko istrebljenje, veliki zbegovi Srba iz svih krajeva (ostatak Dalmacije, Like, Banije, Bosne, ...) slilo se na granice Italijanske okupacione zone, sa namerom da se dokopa te "mirnije zemlje", bezuci glavom bez obzira od ustaskog pokolja. Srbi Licani, Bosanci i ostali, pisali su peticije, isli i molili Italijane, da i ostali delovi spadnu pod njihovu teritoriju... Boze daj da se neponovi 1941. A vi tu pricate ko je sa kim saradjivao, tad se spasavao goli zivot a tad se ne biraju srestva! Lako je pricati vama koji niste to ni osetili a znate osudjuvati!

    • 1. mart 2015 | 18:28

      Krajisnik

      @HRVAT

      Tu sprdacinu od prekrajanja istorije ne podrzava vecina ljudi koje poznajem.....ali s druge strane reci mi sta bese nose na glavi ona deca na Tompsonovim koncertima....cetnici iako.su bili ubice ipak nisu imali logore....

    • 1. mart 2015 | 18:28

      Lazarev grad

      @HRVAT

      Pa da druze cetnici su bili u jasenovcu oni su napunili jamu u jadovanu... Oni su napravili oluju opljackali srbe i proterali iz sopstvenih kuca...

    • 1. mart 2015 | 18:46

      Ratko

      @HRVAT

      Reče ustaša

    • 1. mart 2015 | 20:54

      SAVA

      @HRVAT

      Skupa ste sa Nemcima i Talijanima suradjivali, ista bagra, car izuzecima koji su branili kucni prag.

    • 2. mart 2015 | 16:48

      Алекса

      @HRVAT

      Који доказ? Где се грле четници и Италијани?

  • Kurajber

    1. mart 2015 | 17:44

    Bolje i to nego da su silovali kao rusi kad su ušli uz Bg

    • 1. mart 2015 | 18:20

      BGV

      @Kurajber

      Rekli ste ...."Bolje i to"...da li Vi znate da ste ovim recima postali fasista..Italijani su,kao i cetnicki i ustaski koljaci,bili fasisti i isto su klali i ubijali nase narode.Nesporim da su Rusi ubijali i silovali,ali da kazete da je bolje sto su bili ubijeni...nemam reci.

    • 1. mart 2015 | 18:21

      ZOKIŠA

      @Kurajber

      Baš si kurajber.

    • 1. mart 2015 | 18:25

      ?

      @Kurajber

      Ovde se iz postovanja prema zrtvama ne prica o silovanjima. A svako ko ima mozga razume, da su vecina ovih zlocina kao sto su paljenja sela, pljacke i hapsenja radi streljanja podrazumevala i masovna silovanja. Zato cuti i ne sramoti se.

    • 1. mart 2015 | 19:20

      Rodoljub

      @Kurajber

      Sta bolje od cega bolje urazumite se vec jednom nisu ovce krive sto su im pastiri mnogo inteligentni.

    • 2. mart 2015 | 00:21

      SAVA

      @Kurajber

      Sad je civilizacija i nema rata ni Rusa, sta se desava svaki dan, koliko silovanja i ubistava i mladih i starih.

  • Milos

    1. mart 2015 | 17:41

    Da staljin nije usao u rat partizani ne bih nikad zapucali.uvek su radili kako njima odgovara

    • 1. mart 2015 | 18:28

      ah

      @Milos

      Usli su u rat kad su mogli. Za razliku od cetnika koji su nezavisno od Staljina odmah poceli da saradjuju sa Nemcima, Italijanima i ustasama. Kukavice su bili od pocetka, bili su kao neka vojska a razbezali se cim je rat poceo. Da te kukavice nisu bezale ne bi ni trebali da cekamo partizane da bi neko poceo da se suprotstavlja okupatorima. Partizani na pocetku rata nisu imali ni oruzje ni ljudstvo, a cetnici koji su to imali su i pored svega toga odlucili da izdaju svoj narod.

  • Срб

    1. mart 2015 | 17:35

    А усташка злодела,па смо се лизали наредних 50 год док нису довољно ојачали па ајмо опет по Србима...

    • 1. mart 2015 | 18:08

      gaga

      @Срб

      Da imas obraza, prvo bi svoje dvoriste cistio. Ali ne, opravdavas ove ocigledno

    • 1. mart 2015 | 18:31

      ?

      @Срб

      Netacno. Ustase su posle rata dobile ono sto su zasluzile, isto kao i cetnici. Mi smo ziveli sa Hrvatima a ne sa ustasama. Jer nije svaki Hrvat bio ustasa, kao sto nije svaki Srbin bio cetnik. A jedini koji su se slizali sa ustasama bili su cetnici. Oni ih nisu napadali, saradjivali su sa njima, cak su imali i zajednicke patrole u pojedinim gradovima, pa postoje sacuvana pisma u kojima cetnici kao prave ukizice mole svoje sefove Nemce da uticu na ustase da ih ne psuju u prolazu. Zlocinci i jedni i drugi, razlika je samo u tome sto su ustase nazalost bile jace i bolje organizovane pa su pobile vise ljudi.

  • BHF

    1. mart 2015 | 17:31

    A najvise je pobila JNA

    • 1. mart 2015 | 18:33

      haha

      @BHF

      Pobila izdajnike cetnike i ustase, steta samo sto su neki uspeli i da pobegnu u inostranstvo. Narocito se mnogo cetnika izvuklo jer su te kukavice ranije pocele da beze, zajedno sa Nemcima pa su nastavili da zive u inostranstvu.

  • Анти Антифа

    1. mart 2015 | 17:13

    Колико видим убијали су Хрвате и комунисте и усташе у Задру.Италијани и Срби су имали заједничког непријатеља.Италијани су спасили хиљаде Срба од хрватског ножа.Хвала и слава им!

    • 1. mart 2015 | 18:04

      Pera Kojot #1!

      @Анти Антифа

      Nezaboravi da je tamo bilo puno Srba u to vreme, pitanje je ko je na slikama streljan!

    • 1. mart 2015 | 18:35

      haha

      @Анти Антифа

      Ne vidis nista. Nisu ubijali ustase, ustase su im saveznici bili. A te ustase su ubijale Srbe. Cetnici su saradjivali sa najvecim ubicama Srba. Komunisti su jedini koji su branili Srbe. Cetnicke izdajice su se slikale sa nacistima i ustasama i nije im smetalo ono sto rade u Jasenovcu i na Banjici. Cetnici su izdajnici.

  • Милош

    1. mart 2015 | 17:12

    Да није било динарске четничке дивизије са војводом Момчилом Ђујићем срба на том простору не би било.

    • 1. mart 2015 | 17:23

      Dalmatinac

      @Милош

      Bas tako. Kistanje (Dalmacija) - odakle su moji preci su bili pod Italijanskom okupacionom zonom za vreme drugog svetskog rata, tu ustase nisu mogle upadati i vrsiti zverska ubistva, nisu mogli odvoditi ljude u logore, kao sto su radili po ostalim krajevima gde su Srbi ziveli. Porucio bih ovi komunisti iz Beogradskih solitera da se ne prave pametni i da nam ne drze predavanja sta je dole bilo! Bezgranicno sam zahvalan Italijanima i popu Djujicu sto su sklopili dogovor o saradnji, o saradnji cuvanja pravoslavnog stanovnista, zahvaljujuci prvenstveno njima moj narod se dole odrzao.

    • 1. mart 2015 | 18:02

      Mirsad Kuburovic

      @Милош

      Moja baba je iz Boke. Da nije bilo Italijana nenbi imali sta da jedu

    • 1. mart 2015 | 18:06

      Pera Kojot #1!

      @Милош

      Tacno, ali od 90 ih svakako nema jer su unuci ovih koljaca zavrsili posao 90 tih , tako da Srba ni nema vise u tim predelima!

  • sve su straze

    1. mart 2015 | 17:10

    partizani i komunjare su pobili mnogo vise SRBA nego italijani i ovaj ceo tekst je ok ali cetnici nisu imali umesanost u to

    • 1. mart 2015 | 17:27

      Seki

      @sve su straze

      Ti onda ne umes da citas.

    • 1. mart 2015 | 18:38

      ccc

      @sve su straze

      Partizani su ubijali cetnike, ne Srbe. Tako se postupa sa izdajnicima. Procitaj tekst i videces da su itekako imali veze sa zlocinima. Bili saveznici sa Italijanima, Nemcima i ustasama koji su ubili skoro 2 miliona Srba. Cetnici su izdali Srbiju.

  • ratni veteran

    1. mart 2015 | 17:03

    koliko treba da bude neko malouman da se slika sa lesevima.......

    • 1. mart 2015 | 18:07

      Pera Kojot #1!

      @ratni veteran

      Treba da budes nacista ili ustasa!

  • brana

    1. mart 2015 | 16:54

    Ljudi,mnogo ste zaludjeni za cetnike ili partizane u ovom tekstu se govori o Italijanskim zlocincima koji su bili grozni i jedni od najgorih.O cemu se vi raspravljate?

    • 1. mart 2015 | 17:29

      Seki

      @brana

      Ne moze se raspravljati o cinjenicama, Italijani i cetnici su pravili zlocine zajedno, znaci fasisti su I jedni I drugi.

    • 1. mart 2015 | 18:39

      ccc

      @brana

      O tome da su cetnici bili saveznici tim italijanskim zlocincima. S kim si takav si!

  • Miloš

    1. mart 2015 | 16:53

    Više su drug Tito i njegovi komunisti pobili naroda nego četnici i italiani zajedno!

    • 1. mart 2015 | 17:31

      Seki

      @Miloš

      Takvu tezu okaci macku o rep, pa procitaj ovo iz pocetka, a ovo je najsitniji detalj iz drugog sv. rata.

    • 1. mart 2015 | 18:08

      Pera Kojot #1!

      @Miloš

      Tako pricaju neznalice!

  • brana

    1. mart 2015 | 16:51

    Naj prljaviji ljudi i ratnici si Italijani i Bugari.Najcesce su napadali u ubijali upravo zene, decu i starce sto se da videti i na ovim slikama.Nigde ubijenog vojnika sve civili,ljudi seljaci."Hrabro" su ih streljali okrecuci ih s ledja jer su tolike kukavice da cak ni te jadne ljude pred smrt nisu mogli da gledaju u oci dok pucaju.

  • čiča

    1. mart 2015 | 16:50

    Više su ljudi po Srbiji pobili komunisti nego Italijani i Četnici zajedno.Trebalo bi objaviti neki članak i o tome.A Dragoljub Mihailović iliti čiča Draža,Srpski đeneral je bio i biće heroj Srpskog naroda doveka.

    • 1. mart 2015 | 17:34

      Seki

      @čiča

      Objavljuje se ono za sta ima dokaza I istorijskih cinjenica a ne ono sto bi ti zeleo da citas (lazi).

    • 1. mart 2015 | 18:43

      @

      @čiča

      Partizani nisu ubijali narod nego izrode, tj. cetnike, ustase, balije, nedicevce itd. I svaka im cast za to. A samozvani djeneral ostace zauvek u svetskoj istoriji upisan kao izdajnik srpskog naroda i Hitlerov saveznik. To niko ne moze promeniti.

  • Aleksandar

    1. mart 2015 | 16:49

    За све су комунисти криви, тражили ђавола пролетерска гамад да обори споразум ратним злочином у околини Крагујевца. Ми смо били неутрална држава, него су отпочели стање да би оборили круну и православље. Комунисти антихристи.

    • 1. mart 2015 | 17:34

      Seki

      @Aleksandar

      I trebalo je tako.

    • 1. mart 2015 | 18:48

      psst

      @Aleksandar

      Nismo mi bili neutralna drzava. Potpisali smo Trojni Pakt. Dakle, Vlada je bila spremna da salje stotine hiljada na Istocni front, gde bi svi izginuli. A posle bi jos vise pobili saveznici posle poraza Nemaca. Komunisti su JEDINI koji nisu hteli da sede i gledaju kako Nemci ubijaju Srbe po konc. logorima u Srbiji, na Banjici npr, isto kao sto su JEDINI koji nisu hteli da mirno gledaju kako ustase kolju decu u Jasenovcu. Cetnike to nije zanimalo, njima nije bio problem da saradjuju sa onima koji su ubili skoro 2 MILIONA Srba tokom 4 godine. Zato sto su cetnici izdajice, saveznici nacista, najgore nesto sto se pojavilo u ljudskoj istoriji.

  • alex

    1. mart 2015 | 16:44

    Italijani su u Dalmaciji i Kninskoj krajini branili zajedno s Cetnicima srpsko civilno stanovnistvo od ustasa. Tako da to sto su ubijali hrvatske partizane i ustase nije nikakvo zlo.

    • 1. mart 2015 | 17:14

      Анти Антифа

      @alex

      Тако је .Хвала Италијанима.Ово је и покојни Војвода Ђујић увек наглашавао!

    • 1. mart 2015 | 17:44

      Seki

      @alex

      Odakle ti takve informacije majke ti, procitaj nemoj pricati na pamet ono sto bi ti zeleo, ovde pise da su cetnici I Italijani zajedno ubijali po Crnoj Gori, Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni itd. ne birajuci koga.

    • 1. mart 2015 | 18:50

      psst

      @alex

      Dobili su i cetnici i fasisti ono sto su zasluzili. Namlatio ih Tito ,takve su batine dobili od njega da i njihove potomke to boli.

  • neki

    1. mart 2015 | 16:43

    Četnici su sarađivali sa Italijanima kako bi imali logističku podršku za borbu protiv partizana i ustaša koji su činili genocid nad srpskim narodom. Italijanski zločini nad srpskim narodom se ne mogu porediti sa zločinima Nemaca i NDH i zato su istorijski zaslužili epitet blažih "okupatora". Četnici Momčila Đujića su takođe činili ratne zločine prema nedužnom hrvatskom stanoviništvu.

    • 1. mart 2015 | 18:53

      psst

      @neki

      Kada i gde su se to cetnici borili protiv ustasa? Koje su to bitke? Zasto su imali zajednicke patrole po gradovima u Bosni i Hrvatskoj? Zato sto su bili saveznici. Naredili im njihovi sefovi, Nemci da budu saveznici. A draza je radio sve sto mu Nemci narede.

  • ?

    1. mart 2015 | 16:33

    Četnici, Partizani svi su bili isti. Najprljaviji rat u istoriji Srba. Razorio nas je, a šta je najgore mi ga i dan danas ratujemo. Podeljeni smo konstantno na četnike i partizane. Nikako da postanemo pravi Srbi.

    • 1. mart 2015 | 17:03

      Lazarev grad

      @?

      Kako pravi srbin moze da bude komunista partizan?

  • Prika

    1. mart 2015 | 16:21

    Partizani su 100 puta vise ubili svog naroda nego Italijani

    • 1. mart 2015 | 16:30

      Mhmmmmmm

      @Prika

      Kako da ne... Propaganda posle 90-tih, ali neka salzuzili smo sve ovo sto nam se desava... Zapade samo nas gazi, sve po zasluzi...

    • 1. mart 2015 | 16:40

      A. Паламудов

      @Prika

      Partizani su ubijali samo domaće izdajnike i sluge okupatora. Manje čitaj V. Draškovića i ostale mitomane a više istoriju...

    • 1. mart 2015 | 17:49

      Seki

      @Prika

      Hoces reci cetnici su ubili vise Srba nego Nemci I Italijani zajedno.

  • Acko

    1. mart 2015 | 16:18

    ..VELIKI ČOVEK,PATRIJARH PAVLE je rekao..''treba oprostiti ali ne zaboraviti''..

    • 1. mart 2015 | 17:53

      Seki

      @Acko

      Da u ovoj zemlji ima bar malo pameti cetnicima ne bi trebalo nikada oprostiti, Srbi su najvise stradali od njihovog noza.

  • djole

    1. mart 2015 | 16:17

    Kada se sve sagleda uglavnom su svi ubijali za lične interese. Partizani ubijali posle rata samo tako

    • 1. mart 2015 | 18:58

      a?

      @djole

      Normalno, pobili cetnike i ustase, nece valjda da ih puste da prodju nekaznjeno za svoje zlocine.

  • Vladimir

    1. mart 2015 | 16:16

    KOMUNISTI I FASISTI-ONI SU ISTI.

  • Nikola

    1. mart 2015 | 16:13

    Ova srbija mrzi cernike a nas narod nije svestan koliko su oni pomogli uopste SRBIJI!

  • Moskri

    1. mart 2015 | 16:10

    Gde su Cetnici na ovim slikama?

    • 1. mart 2015 | 17:55

      Seki

      @Moskri

      To ce biti u sledecem clanku.

    • 1. mart 2015 | 19:02

      a?

      @Moskri

      Imas ih na slikama sa nemackim oficirima i italijanskim vojnicima. Bas su se lepo druzili. A i sa ustasama su se slikali, druzili, pa na kraju zajedno bezali.

  • dacko

    1. mart 2015 | 16:08

    Voleo bih da Šešelj ovde pošalje komentar...

  • dacko

    1. mart 2015 | 16:06

    Eto, i tako će sada-danas da se četnici poistovete sa partizanima i da su oni pobedili fašizam. Sada će Dražu rehabilitovati a toliko zverstava da se opisati nemože. Nemože se u Srbiji živeti bez autokratije. Pripadne čoveku muka od današnje prekrajanje istorije... Drago mi je da postoje muzeji koji čuvaju revoluciju i borbu protiv domaćih fašista...

    • 1. mart 2015 | 16:45

      Lazarev grad

      @dacko

      Na ne moj a ovi oartizani fini pa kako dobise rat sta su oni opljackali sela i popalili sta su oduzeli i prisvojili kuca i imanja u ime naroda i na kraju sta su pobili srba sistemacki prvo streljali svakog ko nije bio za njih cetnicku omladinu od 16 pa na gore ocistili broja se ne zna ko je priso njima poslat na sremski front nema sela gde mladici nisu izginuki na sremski front nemci se povkace iz grcke armija cela a partizani ih jure a basa deca ginu... Rat gotov u evropi deca ginu po sremu ne obucena i ne naoruzana... To su tvoji komunisti!

    • 1. mart 2015 | 17:15

      Igor

      @dacko

      Nisu ni partizani pobedili fazizam. Pobedila ga je Crvena Armija na istocnom frontu i sile Atante na zapadnom. Mi smo njima plitak potok prijatelju, oni su slali vojnike sa tih frontova kod nas, u okupiranu Kraljevinu na odmaranje! Sa njihovim tadasnjim oruzanjem i ljudstvom 10 Jugoslavija im ne bi moglo nista. Budite malo realni.

  • stevo

    1. mart 2015 | 16:05

    Cetnici=ustase=fasisti

    • 1. mart 2015 | 16:45

      Franjo

      @stevo

      Tacno svi su isti nema razlike,ko god opravdava jedne od njih velika je budala

    • 1. mart 2015 | 17:17

      Анти Антифа

      @stevo

      Усташе нису у идеолишком смислу фашисти.То су католички терористи који немају везе са фашистичком идеологијом него је њихова "идеологија" примитивни шовинизам

  • Cccc

    1. mart 2015 | 16:03

    Pa 90% pripadnike Nob-a i Skoj-a, to su sukobljena strana u ratu.Šta su naši radili njima posle rata pročitajte nešto šta su foibe.

    • 1. mart 2015 | 16:32

      KGB

      @Cccc

      šta su naši njima radili posle rata,to ti se zove obmazda prikane moj ako nis znao! Žabari se igrali rimljana,niko nije okupirao italiju već su oni okupirali Kraljevinu Jugoslaviju

    • 1. mart 2015 | 19:10

      @

      @Cccc

      O cemu ti? Oni su dosli u Jugoslaviju da ubijaju, nisu nasi isli da kolju po Rimu. Nema tu nikakve slicnosti, oni su zasluzili odmazdu jer su nas napali. Isto kao sto su Nemci zasluzili sve sto su im Rusi radili kad su ih porazili. A ni Francuzi i Englezi nisu bili mnogo blazi.

  • PRC

    1. mart 2015 | 16:03

    Italijani nisu bili okupatori u Srbiji ,nego u Hrvatskoj i Crnoj Gori i jednim delom na Kosovu,od starih ljudi sam cuo da na Kosovu nisu cinili zverstva cak su branili Srpski narod od Balista, tako da i danas na Kosovu cuvaju Srpske manastire od tih istih Balista,a u Hrvatsku sta je bilo ,ne interesuje me

    • 1. mart 2015 | 16:56

      Spe..oman

      @PRC

      Tako je. Šta nas to briga šta su oni radili u Hrvatskoj koja se stidi da je bila njen deo. Oni nisu bili naš neprijatelj u Srbiji. Kako poredite četnike i Italijane kada nisu ratovali na teritoriji Srbije. Da li su Croati Ustaše saradjivale sa Italijanima?! Možda bi to mogli da pomenete.

  • Savica

    1. mart 2015 | 15:56

    MA STA NAPRICASTE. CETNICI NISU ZNALI ITALIJANSKI NEGO SAMO AMERICKI. POSTENE BRADONJE.

  • marin zadar

    1. mart 2015 | 15:52

    Koliko se krvi prllilo po teritoriju hr zadnja dva tri rata boze moj

    • 1. mart 2015 | 16:23

      Crni Gruja

      @marin zadar

      Zašto kukaš. Sve ste ratove ili vi započinjali ili ste bili na strani onih koji su ih otpočeli.

    • 1. mart 2015 | 17:29

      Dalmatinac

      @marin zadar

      Da da Marine, ali najvise Srpske krvi! Klali ste nas i bacali u jame...

  • Pedja

    1. mart 2015 | 15:41

    A partizani nisu?????

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA