POP NIJE HTEO DA DRŽI OPELO DEČAKU KOJI SE UDAVIO: Nisu ga krstili jer su siromašni!

- Mnogo nas je pogodilo što pop nije održao opelo, Jadranka nije mogla da ih krsti zbog skromnih primanja, ali zbog svega što se desilo potrudićemo se da njegova braća i sestre budu kršteni što je pre moguće - kažu u porodici tragično nastradalog mališana

Komentari

  • Kika

    12. mart 2015 | 16:19

    Ajde bre dosta! Svi se ovde pravite pametni i veliki vernici. Dajete savete i citirate religiju a vecina vas je do juce bila komunjara. Novopeceni vernici su najveci davez. Meni su roditelji bili preterano religiozni da su mi dosadili. Non-stop smo visili po crkvama a komsije su mi najmanje jedno cetiri popa skim su se moji svakog dana druzili. Zato jaznam njih mnogo dobro kakvi su i ne solite ovde ljudima pamet vise sa kanonima i glupostima jer orvo ti popovi ne postuju to.

  • draga

    12. mart 2015 | 12:25

    Ajd ne lupajte, zašto se moramo krstiti ?glupost teška

  • goca

    12. mart 2015 | 00:18

    citam komentare i na mnoge mi dodje da povratim. Ja sam moje dete pre 4 god krstila ia ako nisam imala ni osnovna sredstva za zivot. Smatrala sam da mi je to najprece i najvaznije sto za njega mogu da ucinim sta god da nam se desi u zivotu. Da se ne brinem za koru hleba da mu dam ,nego da mu obezbedim carstvo bozije, pa kako god. Za mnoge stvari je kriva drzava, svestenici a za ono osnovno su krivi roditelji. Nz zalost to ovom jadnom detetu nece pomoci, ali materijalno siromastvo nije toliko strasno koliko siromastvo duha!

  • Gapon

    11. mart 2015 | 20:20

    Od nastanka hrišćanstva praksa je da samrtnicima na poziv porodice ili samog bolesnika dolazi sveštenik, da bi ga ukoliko je u svesnom stanju ispovedio i pričestio. Svako, ko iskaže svoje kajanje za grehe tokom života, biva pričešćen. Umrli, pod uslovom da su bili kršteni, sahranjuju se u groblja kao osvećena mesta. Obred nad pokojnikom je opelo. Uobičajeno je da se čin sahrane održi u toku dana, pre večernja. Na grob hrišćanina uvek se postavlja krst, nikako ma koje drugo znamenje. Pravoslavno opelo se ne može služiti za one koji ne pripadaju ovoj veri, ako nisu kršteni u njoj ili ako su iz nje isključeni. Sveštenik ne može ovu sveštenoradnju činiti za drugokonfesionalnog hrišćanina, sem u izuzetno retkim slučajevima, kao ni za pripadnika druge religije i ateiste. Za nekrštenu decu, čak i krštenih roditelja, nema opela. Bez opela sahranjuju se samoubice, poginuli u dvoboju, u mnogim zemljama osuđenici na smrt. Crkvenog molitvenog ispraćaja bivaju lišeni i oni koji su „uporno živeli u grehu“, koji su imali „svima poznati smrtni greh, bez ispovedi i pokajanja“. Sahranjivanje se obavlja isključivo na groblju. Episkopi se mogu počivati u crkvi ili porti. Izuzetak se čini samo na dozvolu crkvenih vlasti za verujuće, čije su zasluge za Crkvu ili narod izuzetno velike, kao što su sveštena lica, vladari, crkveni zadužbinari i dobrotvori. Za značajnije ličnosti neposredno pre opela može da se služi zaupokojena sv. liturgija, što je u ranijim vremenima bilo uobičajeno i za ostale vernike. Trećeg i devetog dana od smrti, kao i na pola godine, kada se odlazi na grob, može se služiti pomen, a za četrdeset dana i godišnjicu služi se parastos. On se takođe obavlja i kasnije, na zadušnice i u raznim povodima, po želji rodbine.

  • milena

    11. mart 2015 | 17:21

    e dragi svestenici nije kanonski ni da uzimate pare i da imate cenovnik a zasto niste se smilovali pa da krstite tu decu da pomognete sirotinju ili sad izadjite pa krstite ostale braca isestre pokojnog malisana e to ce da bude kanonski a ne sad te vasa pravdanja

  • Paroha Bg

    11. mart 2015 | 14:29

    Ne da nismo hteli, mi nismo smeli! Nije po kanonu. To je kao za svetog Nikolu , treba se postiti, naši vjernici mrse! I smatraju sve to ispravno! Nije Greh je!

  • paroh

    11. mart 2015 | 14:26

    Ne krštenoj osobi se nemoze držati Opelovo za pokoj duše . Amen

  • Milojka

    11. mart 2015 | 14:18

    A KADA VAM DODJE CRKVENI (vatikanski) POREZ od 40 € mesecno, svi cete se vratiti prvobinoj srbskoj veri: sv. Iliji (Perunu) itd.+++

  • Novosađanka

    11. mart 2015 | 14:11

    OPELO je G- đo Vahdeta poslednja molitva koju sveštenik čita- poji. U sklopu te militve rodbina, a i svi koji žele, prilaze kovčegu i rečima kojim žele kratko se opraštaju. Ne razumem, zašto takva galama, kad tolikim ljudima koliko vidim, uopšte nije ni stalo, do bilo čega, što je u vezi sa sveštenicima. Oni koji misle da im ne trebaju NE ZNAJU ni ko su, a ni šta su. Možda što svi GOVORI ne mogu zameniti pojanje jednog svetenika pa KAKAV GOD BIO. Ružno je to, šutirati se na ljude, koji samo rade po PRAVILIMA--KANONU koji nije od juče. Ljudi bez propisa, vere, običaja, kao da i nisu ljudi. BOJTE se svojih TEŠKIH reči, nemojte opet sutra //nismo znali/ pa će opet neko levi biti kriv.

    • 12. mart 2015 | 00:06

      Kika

      @Novosađanka

      U Novon zavetu se nigde ne spominju popovi. Nisu ni pistojali. Posle ih izmislili da sle ljudima pamet, mesaju se u politiku i prazne novcanike ljudima. Zasto se u drugim religijama nista ne naplacuje niti se ostavlja novac u svetim kucama? Zar Bogu treba novac?

  • dimce

    11. mart 2015 | 12:30

    Kao i kod jednih drugih i trecih ima neljudi, i to nam govori da je na neki nacin diktatura u crkvi katedrali i dzamiji.... ako ne placas ili ne placas dovoljno trpit ces sankcije ako se za to ukaze prilikama tim ljudima u mantijama i calmi...

    • 12. mart 2015 | 00:08

      Kika

      @dimce

      Zivela sam u popovskoj zgradi tri brata. Toliko su nafatirani da ne znaju sta imaju.

  • Ja

    11. mart 2015 | 12:16

    Pop ne drzi opelo u svoje ime vec u ime BOGA,pa ce mu bog i suditi!

  • Aleksandar

    11. mart 2015 | 09:01

    Nisam mnogo upucen, ali zasto neko ko je proziveo svoj zivot u skladu sa pravoslavnim obicajima i načelima , a ovde je to slucaj, nije u sajedinjenju sa Hristom? Da li je neko vernik samo onda kad ima crkvenu verifikaciju od crkve. Da li mi neko od svestenika koji su ovde ponesto pisali moze odgovoriti da li Bogu miliji krsteni vernik koji gresi svakog dana i cini zla koja je tesko i zamisliti ili nekrstena dusa koja je skoro bezgresna?

  • Vahdeta

    11. mart 2015 | 05:23

    sta je opela jeli molitva ? Da pociva u miru

  • €#££

    11. mart 2015 | 02:00

    Pojedini komentatori tako lupaju kao otvoren prozor. Trebali bi kolektivno svi na časove veronauke. Znaju samo da koriste pojedine termine i ništa više. To govori koliko uopšte poznaju svoju veru. Svi pravoslavni hrišćani trebali bi da se krste do 6- ste nedelje života. Ako je Isus Hristos bio kršten očekuje se to od svih. Važan je čin svete tajne krštenja, a ne krkanluk u čega se u ovom narodu sve pretvara. I još nešto. Ako su svi sveštenici takvi lopovi, šta će vam njihove usluge?

    • 11. mart 2015 | 10:45

      jjjjjj

      @€#££

      Svi se to i pitamo...a sta ce nam uopste...

    • 12. mart 2015 | 00:11

      Kika

      @€#££

      Isus se krstio kad je bio vec u trideset i kusur godina. Nije bitno ka se ko krsti.

    • 12. mart 2015 | 00:12

      Kika

      @€#££

      A sto se tice popovskih usluga ne trebaju mi iako sam krstena. To su ljudi izmislili a ne Bog.

  • ^~^

    11. mart 2015 | 01:12

    TANJA Dužna sam vam odgovor za vaše dovikivanje alooooooo. Odnosi se na milione. Da, nisu milioni. I svako ko ne može da plati, a ŽELI da krsti dete i sveštenik to zna, krstiće dete. A to takmičenje u plaćanju je narod nametnuo. Da li siromašni plaćaju hleb, vodu, struju, drva? Da plaćaju, i niko ne brine kako to izvedu i to stalno. Ni država čija su ta dečica građani, ni ona ne brine. Pa, čemu onda tolika galama. Ali ako nekom godinama nije stalo do OBAVEZE i običaja zašto je onda važan sveštenik. Krštenje je SAMO jednom. Sad bi vi i pravila // koje nije sveštenik// izmislio promenuli. To vam je naš čovek. Pa smanjite cenu struje i to je skupo a i plaća se svakog meseca.

  • Bozana

    11. mart 2015 | 01:06

    Postoje crkveni kanoni koje svestenici moraju da postuje. Osobama koje su izvrsile samoubistvo ili nisu krstene, ne moze da se ocita opelo, to nije do svestenika, on jednostavno mora da postuje kanone. Nemojte da osudjujete coveka, on nista nije kriv, potpuno je nemocan u toj situaciji. Sigurna sam da je i njemu zao decaka kao i svima nama. Smatram da niste podobni da biste komentarisali na tu temu, tako da onda iskulirajte blamirate se bez potrebe!!! A sto se tice toga "Popovi lopovi", grozim se kada to cujem ili procitam, jer mi nikada nece biti jasno zasto krivite popove kako vam uzimaju pare... Pekar je nekada dao hleb besplatno, doktor vas je pregledao besplatno? Naravno da ne, svi ti ljudi moraju od necega da zive, da izdrzavaju porodice. Svi mi zivimo jedni od drugih.

    • 11. mart 2015 | 08:49

      Aleksandar

      @Bozana

      Nije problem sto svestenici naplacuju svoje usluge, vec na koji to nacin cine. U naplacivanju se koriste recenicama koje su nam poznate u filmovima domacih tragedija, na opelu pokojnikovom sinu, na pitanje sta je duzan, kaze " daj koliko si voleo oca" ili za citanje slave " eto domacine sto vise das manje ce da te bude sramota". Ovakvih primera koliko hocete, ali ima i onih drugih. Moj mladi parohijski svestenik kad god mu dajem novqc, uvek kaze " da nije previse" bez obzira koliko dajem, pa i ako je floskula, lepo je za cuti. Pozdrav

    • 11. mart 2015 | 10:48

      jjjjjj

      @Bozana

      ...ali popovi prodaju maglu...i to zovu duhovnoscu...e to im ne mogu oprostiti i licemerje...bogacenje na racun zaludjenog naroda zeljnog slamke spasa.

  • Student PBF

    11. mart 2015 | 01:04

    Pomaze Bog svima! Razumem i shvatam bol, tugu i nesto sto niko toj porodici nikada nece moci objasniti zasto je Gospod uzeo tako mlad zivot. Toj porodici izjavljujem iskreno saucesce! A , vidim da mnogi osudjuju svestenika, zasto nije odrzao opelo? Po crkvenim kanonima, opelo se ne sme odrzati nekome ko nije clan nase Crkve tj..ko nije u zajednici sa Hristom. A, svestenik ce izaci kada bude 40 dana i odrzati opelo i moliti se Gospodu za spas tog deteta. Neka pociva u miru .AMIN

  • Boka952

    11. mart 2015 | 00:52

    Ljudi, zamolila bih vas da prestanete da napadate ovog svestenika, on nista nije kriv. Jednostavno postoje crkveni kanoni (ako uopste znate sta je to), koje oni moraju da postuju. Osobama koje nisu krstene ili koje su izvrsile samoubistvo ne moze da se ocita opelo, tako da to nije do njega. Smatram da je krajnje ruzno sto napadate ovako coveka, meni je veoma zao sto se ovo desilo sa decakom, verujem da je i svesteniku zao, ali on je tu jednostavno nemocan, ne moze protiv kanona. A sve vas koji pisete ove gluposti, kao i novinari koji pisu svasta treba da vas bude sramota, jer smatram da niste podobni da pisete na tu temu!!! Aa svi vi koji pisete „Popovi lopovi“, takodje treba da vas bude sramota, jer svi svestenici su skolovani, mnogih stvari su se odreekli u zivotu (smatram da nije ni malo lako biti pet godina u internatu, kasnije fakultet, sa 15.godina otici od kuce, odvojiti se od porodice, kada svi njihovi vrsnjaci izlaze i provode se oni to ne mogu, rano ustajanje, ne mogu da izadju kada zele, samo kada imaju dozvolu za to i jos mnogo drugih stvari im nije dozvoljeno...) Svi napadate popove, a zasto niko nije napao, prodavce, pekare, doktore, ZASTO? Oni takodje naplacuju ljudima, zasto neki prodavac ne bi dao siromasnom da jede besplatno, zasto doktor ne bi radio preglede besplatno, zato sto moraju da zive?? Svi mi zivimo jedni od drugih i popovi moraju da zive i oni su ljudi. Sram vas bilo, nemote da pricate o stvarima u koje niste upuceni i ako se ne krecete u tom krugu ljudi!!!

    • 12. mart 2015 | 00:15

      Kika

      @Boka952

      Napadamo mi sve ne samo popove, sta lupas. A jel si ti njihov advikat?

  • ZORAN M MLADJOVIC

    11. mart 2015 | 00:39

    AKO JE GOSPOD LJUBAV - A DETE NEKRSTENO MOGAO JE POMESNI SVESTENIK DA ODRZI OPELO UZ DODATAK IZMOLIVSI GOSPODA DA IZ OPRAVDANIH RAZLOGA DETE NIJE KRSTENO I POKUSA DA SVOJIM BAR PRISUSTVOM UBLAZI BOL JEDNE PRAVOSLAVNE HRISCANSKE PORODICE , MOJE ISKRENO SAUCESCE I ZALJENJE NEKA MOJE PISANIJE I BOL U KOJEM UCESTVUJEM DOSPEJU DO NASEG MILOG BOGA A DETE , UVRSTI U RAJSKO NASELJE AMIN BOZE DAJ .

    • 11. mart 2015 | 08:27

      београђанка

      @ZORAN M MLADJOVIC

      ХА ХА ХА ХА ХА! Молим вас прочитајте поново то што сте написали

    • 12. mart 2015 | 11:42

      JA

      @ZORAN M MLADJOVIC

      Pravoslavna Hriscanska porodica bi decu krstila, a ovi nisu ni jedno krstili, ergo- nisu pravoslavna hriscanska porodica.

  • bla

    11. mart 2015 | 00:37

    zar to krstenje ne bi trebalo da bude dzabe ako nemas pare da platis...e zbog tih popova sam postao ateista......i popovi sve gledaju kroz kintu.....

  • Jovanka

    11. mart 2015 | 00:03

    Pocivaj u miru Andjele mali! Kolko ja znam ranije Popovi su uzimali kolko im das! a sada imaju svoju tarifu! Zasto u Manastire krstenje ne naplacuju nego kolko ti hoces ostavis na ikone! To je pravilo normalno bi svi trebali tako da rade.

  • milan

    10. mart 2015 | 23:38

    nemojte braniti tu crnu mafiju. sestra mi je umrla. sahranjena je u beogradu. i ako je bila nekrstena svestenik je odrzao opelo. ni u jednom momentu nije pitao dali je krstena.

    • 11. mart 2015 | 14:24

      venesansa

      @milan

      Ako ste zvali svestenika onda se podrazumevalo da je krstena! To je vasa krivica sto niste rekli da nije krstena.Da ste rekli svestenik nebi odrzao opelo.Ne mora svestenik da pita takve stvari jer se nekako podrazumevaju.

    • 12. mart 2015 | 16:06

      Kika

      @milan

      Tako je!

  • Vlada

    10. mart 2015 | 23:30

    Ljudi nijedan pop nebi odrzao opelo. Nije problem u tome sto su oni siromasni vec sto decak nije krsten. Shvatite osnovne stvari pa tek onda osudjujte...

  • Ginekolog 100%

    10. mart 2015 | 23:22

    Ima popova koji vide stanje u kom su ljudi pa kazu ne kosta nista a ima I Drugi koji samo vide pare brukaaaaaa sami lopovi a vi mislite sta ocete

  • Стефан.

    10. mart 2015 | 23:19

    Најлакше је одмах кривити свештеника и СПЦ. Као прво мало се боље информишите, па онда осуђујте.

  • Ja

    10. mart 2015 | 23:06

    Не само опело већ ни један други црквени обред не може се урадити над или за некрштено лице осим крштења. То нема никакве везе са поповима већ са здравим разумом свакога од нас. Ви кои тако олако осуђујете треба да знате да некрштена особа просто није члан Цркве, НЕ ПРИПАДА ЦРКВИ ! Није тачно да Црква и свештенство неће и не желе то већ једноставно не могу. Господо ''судије'' то би вам било исто када би неко ко није прошао пилотску обуку тражио од управе аерофлоте да му дозволи да вози авион ? Или неко ко није члан неког спортског клуба од тога истог клуба захтевао да наступа за клуб а да се при томе та особа није удостоила ни да се учлани у тај клуб. Близу је памети свакоме које иоле коректан да није проблем у клубу већ у томе човеку зато што је својим неучлањењем везао руке клубу тако да они хтели, не хтели не могу да му помогну. Сви смо ми без изузетка позвани од стране Цркве да будемо њени припадници и да тако живимо заједно са Црквом и у Цркви. На нама је дали ћемо тај позив прихватити и тако дозволити Цркви да може вршити обреде нама и над нама или нећемо прихватити позив да будемо њени чланове и тиме везати руке Цркви да не може да нама и над нама изврши ни један обред. Ја ћу за коју годину напунити 50 година. Моји родитељи су ме крстили у Православној Цркви убрзо по рођењу. Од како знам за себе до данашњег дана никад ни један свештеник (а подоста их се променило и оваких и онаких за ових 50г. у парохији којој припадам) ми није одбио ни један обред који сам тражио (а за кои сам се правилно припремио и све правилно спремио) нити ми је за то тражио плату, УВЕК ЈЕ БИЛО АКО ХОЋУ И КОЛИКО ХОЋУ и ја сам му увек тако и давао и никада за тим нисам зажалио јер сам дао колико сам хтео и када сам хтео.

    • 12. mart 2015 | 11:47

      Cvrc

      @Ja

      Ili preciznije- Zali se EPS-u i kuka na njih sto mu u kuci ne radi ni frizider, ni TV, ni sijalica ni bojler, a on mucenik nije ni sproveo kablove sa bandere do kuce... Opste bezumlje...

  • grd

    10. mart 2015 | 23:02

    Ne branite popove! Krštenje i opelo treba da budu besplatni! Pravoslavno sveštenstvo se jako probahatilo posle Pavlove smrti i zaboravilo na osnovne poruke Pravoslavlja.

  • zubin potok

    10. mart 2015 | 21:51

    Pozivamo popa Kevk.ća, da krsti ostalo troje dece, braće utopljenog Njegoša, a krštenje ću ja lično da platim. Platiću mu jednu moju dnevnicu sa gradilišta, od 12,5 eura bez hrane. Odričem se hrane toga dana, radiću gladan, samo da platim bahate zahteve popa. Za škodu oktaviju, nemam goriva, a on ako hoće nek mi se javi, zamoliću svog gazdu da mi da 3 litara nafte iz kamiona kako bi napojio popov rezervoaar škode oktavije od 19000 eura. moja malenkost, građanin Zupča.

  • Ceca

    10. mart 2015 | 20:13

    Zalostan slucaj neka dete pociva u miru a i nasi popovi normalno za krstenje vencanje opelo nemaju cene a to da deru to mi je malo zalosno za sirotinju nasu. Neko mozda nema ni sit da jede a jos ako treba da udovolji popu da plati krstenje nezamislivo i zalosno dokle smo stigli braco i sestre u Hristu!!!

  • Badina

    10. mart 2015 | 19:51

    Kako se lako donose ishitreni zakljuci pravo je cudo. Postoje odredjena pravila kod svih religija, cemu drama?

  • Milan

    10. mart 2015 | 19:45

    Dečače počivaj u miru. Sveštenik može biti kriv ako svoje parohijane nije priveo Hristu jedino ako nije hteo da ih krsti zato što su siromašni(bez novca), ali opelo nekrštenom nemože se služiti!!! A ovi što osuđuju druge neka prvi bace kamen ako su bez greha!

  • Baba Visnja

    10. mart 2015 | 19:44

    Ne kaze se dzaba popovi-lopovi. Ja jos ne znam za slucaj da je pop krstio, vencao, odrzao opelo nekome za dzaba jer je siromasan. Deru ko musa jarca, zive na visokoj nozi...i treba kad su ljudi ovce. Da verujes ne treba ti ni crkva, ni svestenik ni patrijarh.

    • 10. mart 2015 | 20:13

      Mile

      @Baba Visnja

      Tako treba! Mi smo vernici pravoslavci, nemojmo kukati na nase verske ucitelje, zaista mnogo se trude d nas nauce veri.

  • Maja

    10. mart 2015 | 18:55

    Majka nije trebala da ga salje na pecanje,zbog nabujale reke,a on je jos dete,zao mi je sto se sve to tragicno zavrsilo. Nek pociva u miru. A za popa necu ni da komentarisem.

  • Jelena D.

    10. mart 2015 | 18:50

    Draga braco i sestre,pitajte svestena lica i procitajte u svete knjige,ko nije krsten ne moze mu biti sluzeno opelo !

    • 10. mart 2015 | 23:45

      TANJA

      @Jelena D.

      Uključi mozak kada nešto pročitaš i komentarises. Nije problem u crkvenim ili religijski kanonima, ovde komentarisemo činjenicu da nijedan pop neće da krsti dete bez para i ako je dete iz siromašne i socijalno ugrožene porodice. To je je malo mesto i taj kao pop je sigurno znao kakvih je materijalnih mogućnosti njihova majka.

    • 11. mart 2015 | 00:13

      Branko

      @Jelena D.

      Zasto ne moze?Covjek se sam radja i sam umire.Sam je pred Bogom i sudom Bozijim.Dijete ne odredjuje kada ce i hoce li biti krsteno.Sa kojim pravom se uskracuje molitva nekome ko nije kriv sto nije krsten?Misliti da si hriscanin i covjek i to biti je velika razlika.Religiozna budala i vjernik nisu isto a svako ko opravdava svestenika i crkvu koja uskrati molitvu upokojenom je antihrist kao i taj svestenik.

  • Sweden

    10. mart 2015 | 18:47

    Nazalost veci je broj popova-lopova!Sram ih bilo,ne jednom sam cula i dozivela da ne ocitaju opelo,jer ljudi nemaju da plate Boziju tarifu.

  • KVzoki

    10. mart 2015 | 18:06

    Čitam raznorazne bljuvotine ovde od neukog i prostog naroda - paroh zna ko mu je kakav u parohiji i sigurno nebi uzeo ni paru za krštenje ako je tako teška situacija u porodici , al verschiedenen ovatno ih je bilo sramota što nemaju para i zbog toga nisu krstili dete a ako nema krštenja nema ni opela u hrišćanskom svetu - i sram da bude one koji pljuju tako jer za svakorazne budalaštine imaju para a kad treba Popu onda smak sveta - razumem ja ima i bezobraznih popova ali to je jedan mali procenat od toliko njih - zato ako neznate kako da komentarišete neke stvari bolje ćutite i ne pišite ništa

    • 11. mart 2015 | 00:07

      Branko

      @KVzoki

      Hajde nam onda ti nauceni objasni.Zar ne treba svestenik da obidje svoju pastvu,zar coban ne ide za svojim ovcama?Svestenici obilaze samo kada ima para,kada svete vodicu,kada neko umre a ne vidim da obilaze siromasne,stare,umobolne...

  • Тачкица

    10. mart 2015 | 17:51

    Туга велика за породицу .Што се тиче свештеника сами смо криви томе код нас свештеник неће рећи ниако му дамо 10км или 50км бар код нас а накрају крајева мисмо ти који су их научили на те цифре велике јер ми народ ко народ увјек мислимо а је мало колико им год дамо опет кажем код нас је тако .Опело се одржат неможе ако је неко некрштен по канону СПЦ и мислим да је тако и католика .Да и свештеници живе од опела,крштенја,помена,вјенчанја јер они немају плату имају оно то им народ да опет кажем то је тако код нас

  • mordecai

    10. mart 2015 | 17:19

    a koliko ono bi para spc dobi iz budzeta?

  • bojan

    10. mart 2015 | 17:11

    Svestenik ne da nece nego ne sme po crkvenom zakonu da sahrani onoga ko nije krsten! Raspitajte se prvo pa tek onda komentarisite!

  • rakas

    10. mart 2015 | 16:51

    počivaj dete u miru božijem,čudne su ljudske sudbine,istina je i žalosno da danas popovi imaju svoju tarifu,imaju i oni svoju djecu ali nemisle da će ih jednog dana snaći ista sudbina,došlo je vrijeme zla koje je teško ikorijeniti,ipak je i učiteljica ta koja je pred bogom svojom čistotom i verom zamenila sve popove ovog svijeta,ona je znala i kazala ono što nijedan pop nebi iz svog srca rekao za pokojnika,moje saučešće porodici i školi.

  • ^~^

    10. mart 2015 | 16:31

    Naj iskrenuje saučešće majci koja je na žalost dočekala užasnu sudbinu da sahrani dete .Čitam ove komentare i ne verujem. Ljudi do te mere pričaju gluposti da ne poverujete. Porodica je siromašna i dete nije bilo kršteno. To je bila briga roditelja i ne košta milione. Ljudi su spremni i veru da promene samo da ne priznaju krivicu. Kad verujete u Boga, idete u crkvu, baš vas briga šta radi sveštenik. On odgovara za svoje, vi za svoje. Pa jel' verujete u Boga ili u sveštenika? Sveštenik je samo službeno lice koji je isto grešnik kao i svi, a polaganjem zakletve još je veći. Čemu onda reči i pitanja, kako se ponaša. A što se tiče krštenja isto je u svim verama.

    • 10. mart 2015 | 23:50

      TANJA

      @^~^

      O čemu ti pričaš majke ti? Ne košta milione? Žena sama odgaja četvoro dece!!!! Aloooooooo?!

  • pravo krivo

    10. mart 2015 | 15:46

    Od vjere prave biznis,a zaboravili su kako je Jovan Krstitelj krstio na rijeci Jordan,mislim da nije trazio novac od naroda niti je Isus trazio prilog(novac) za magare kojeg je imao.A danasnji popovi zive kao sšeici,mada nisu bolji ni ovi ostali

  • Dragan

    10. mart 2015 | 15:00

    Jadan sav onaj svet po Aziji sto nije hriscanski krsten i sav vecinski ostatak covecanstva koji praktikuju islam,budizam bramanizam,hinduizam,taoizam i sta sve ne na izam...svi ce biti prokleti ako ne daju pare u nasu kasu,tako rekao Bog jel ne znate!!!!

    • 12. mart 2015 | 16:13

      Kika

      @Dragan

      Hahaha...u islamu je greh da svestenici uzimaju novac za bilo sta.

  • Stojkovic Tomislav

    10. mart 2015 | 14:54

    Počivaj u miru anđele mali . A vi " popovi" pravoslavci i ostali kvazi vernici. Niko vama pa ni sam Bog vam ne daje za pravo da nekoga kaznjavate na taj nacin.Zato ce nas i ostati toliko da cemo se utopiti i nestati u okrilje deugih vera koje to cekaju rasirenih ruku. Pa zar to nisu ljudi bre?Zar nisu dovoljno kaznjeni sto zive u nemastini i siromastvu.. .Svoj rodjeeni narod napustate kad ste mu najpotrebniji..A gde je oprost?? Ne ,ne mozete i nemate nikakvo pravo biti to za sta zelite da vas narod prihvati i podrzi.Moralne nakaze.

  • Браћо

    10. mart 2015 | 14:35

    Нека те Бог прими у Царство небеско.Како је лепо одма окривити свештеника.Прво и основно нама разлози нису познати,зашто свештеник није дошао.У те приче о наплатама уопште неверујем.Како је рекао и Апостол Павле "не узимајте олако клевете о свештеницима вашим" са овим је све речено.Нека буде сваком по вери његовој рекао је и Господ Исус Христос.

  • tijosav

    10. mart 2015 | 14:25

    treba mu jajca uvrnuti ako je to istina !I to odmah.

  • Pavle

    10. mart 2015 | 14:18

    Najpošteniji vam je Kačavenda..

  • Sara

    10. mart 2015 | 14:13

    Zar nismo svi Božija deca???? Sram da ga bude, pohlepno, grešno govno od čoveka i sveštenika. Zgadili ste mi se svi kolektivno, licemeri. Kada ćete prihvatiti da vi niste mali Bogovi, nego najobičniji PORTIRI!!!!

    • 10. mart 2015 | 15:14

      mrSale71

      @Sara

      Daleko su i od portira,oni su obični fariseji koji su iskrivili religiju i em su sami grešni još i druge zabludi uče!

  • Slobo

    10. mart 2015 | 14:07

    Iskreno iz srca izjavljujem saucesce roditeljima ovog deteta.I ako nisam poznavao dete zao mi je sto je okoncalo svoj mladi zivot.Ovo govorim kao roditelj.Sto se tice opela I crkvenih zakona u ovom trenutku bilo bih ne primereno i davati bilo kakav komentar.Znam za crkvena pravila ista su za sve ljude pravoslavne vere.Ovo govorim sa svojim skromnim znanjem na ovu temu.licno mislim da bih neko od crkvenih zvanicnika trebalo da javno istupi I objasni pravila I kada se umire I kada se krstava I kada se vencava u crkvi.Takodje koliko mi je poznato da postoji neki pravoslavni obred koji se izvodi u nekom periodu.

  • S

    10. mart 2015 | 14:07

    Pre svega saucesce porodici!!!! Sto se opela tice to je sasvim normalno da pop nece da odrzi opelo nekome ko nije krsten,jer je to tako i oduvek bilo ...ne samo u Srbiji nego bilo kuda.to stoi i u BIBLIJI(ako uopste neko i zna)tako da pop uopste nije kriv.Danas ima toliko nekrstena deca,koja i vise nisu ni deca ima cak i stare osobe koje su i po 50 godina a nisu krsteni.Nije to zbog para,to je nemarnost roditelja....pa su posle ppovi krivi.Zalosno za ovaj mladi zivot koi se ugasio tako rano,al nemojte uvek da krivite nekog drugog.Uvek je nama Srbima neko drugi kriv

    • 10. mart 2015 | 15:17

      mrSale71

      @S

      U bibliji nigde ne piše da se krste deca,nego razumne osobe koji su shvatili zakon Božji,lični primer je Isus koji se krstio sa 30 godina!

    • 10. mart 2015 | 17:20

      Sena

      @S

      Za ta pravila znam,cula sam,ali bas naprotiv,zar dete moze samo da ode i da se krsti ako to ne ucine roditelji iz nekih razloga,dete nije krivo,ali da su ponudili popu novac,snasao bi se on vec i "otpevao" nekoliko stihova,svugde su isti,samo daj pare i nema zakona...iskusila sam ja to..mada se radilo o drugoj stvari. Saucesce porodici,a ti andjele pocivaj u miru !

  • nina

    10. mart 2015 | 14:05

    Bila sam na pokopu djevojcice koja nije krstena.ona je katolkinja i bio je svecenik .Culo se suskanje ljudi da sta ce on tu kad djete nije krsteno?Ali ljepo im je svima pojasnio da je on tu da samo blagoslovi grob da se pomole za sve umrle da se za tu djevojcicu ne treba molit jer ona je vec andeo nebeski i da trebamo nju molit da se moli za nas.Tako i ovaj djecak on je andeo njegova cista djecija dusa moze da se moli za popa a ne pop za njega.Ako postoji gore nesto ta nevina djecica su cisca od svih popova i svecenika zajedno i oni zasluzuju raj sa popom ili bez njega!

  • Toksa

    10. mart 2015 | 13:26

    Mali andjele, neka ti je laka crna zemlja. Sto se popova tice, po meni, banda lopovska! Nama su naplatili 12000din. za oba deteta za krstenje. Kad smo pitali nije li to mnogo, odgovorili su nam: Lepo je dete da ima veru! Zaci, po njihovom, vera kosta 6000din po detetu. Sramota!

  • dovla

    10. mart 2015 | 13:11

    Po crkvenim kanonima nekrsteni se nemogu sahraniti uz obred svestenika. To svako ko iole malo ima vere i straha bozijeg u sebi treba da zna.

  • Xc

    10. mart 2015 | 13:01

    Ja necu popa na mojoj sahrani.

  • Ivan

    10. mart 2015 | 12:53

    Ali bi tog popa udario letvom po ledima,ja bih njega krstio ponovo da zapamti dobro sram ga bilo,a decak mozda je pecao ribu da se prehrane.Iskreno saucesce porodici.

  • Ndejan

    10. mart 2015 | 12:49

    NEKRSTENIMA SE OPELO NE VRSI, TU NI PATRIJARH NE BI VRSIO OPELO A KAMO LI NEKI SEOSKI SVESTENIK,PRVO MALO NAUCITE NESTO O PRAVOSLAVLJU PA ONDA SALJITE OVE VEC USTALJENE KOMENTARE!!!

    • 10. mart 2015 | 15:12

      Станко

      @Ndejan

      Како су онда могли у време Слободана Милошевића да одрже опело (и то њих тројица) Влајку Стојиљковићу који је извршио САМОУБИСТВО и који је притом и НЕКРШТЕН јер је био комуниста?

    • 10. mart 2015 | 16:48

      OSECINA

      @Ndejan

      PRVO NEKA POPOVI NAUCE NESTO PA CU ONDA JA.NEKOME VRSE OPELO BEZ OBZIRA DA LI JE KRSTEN,DA LI JE SAM SEBI ODUZEO ZIVOT A NEKOME NECE,NEKOME NAPLACUJU VISE A NEKOME MANJE NEKE USLUGE ALI NE PREMA SIROMASTVU VEC PO POZNANSTVU I VEZAMA,NEKI SE JAVNO SVALERISU.JE L' TO PO BIBLIJI ILI SU U DOSLUHU SA BOGOM NAPRAVILI SPORAZUM STA MOZE A STA NE.BAGRA JEDNA ALI IMA BOGA,SAMO JE PREVISE ZLA PA NE MOZE DA SE IZBORI.

  • Ramsy

    10. mart 2015 | 12:46

    To je zalosno ali roditelju su krivi,krstenje mora da se odradi kad se dete rodi i tacka.To se ne naplacuje u manastirima a ne bih trebalo ni u crkvama ali u mom selu pop ima tarife:Krstenje 100e,vencanje 150e,sahrana 100e,osvestavanje vodice 800 din,lomljenje kolaca za slavu 2000 din za ostalo nisam upucen jos ko se buni kaze platices kad umres i upise te u knjigu dugovanja,zalosno ali istinito.Mog druga je malo falilo da ne venca zato sto njegov otac nije platio za sahranu neke zene koju su izdrzavali,decko nije ni znao za to pop mu rekao dan pre i morao da mu plati sto evrica.

  • sims

    10. mart 2015 | 12:36

    Sramota je da uopste Trebaju Ljudima pare da bih se uopste Krstili ili krstili Decu,ovako nesto nas samo tera od Crkve,sto neznači od Boga i Vere.A svi mi sto verujemo u Njega znamo da ce ovaj mali Andjeo naći svoje mesto u Raju i Bez tog Popa,Trebao je bar da bude tu i kao svestenik pokusa da Utesi Majku i Sestre tog nesretnog Klinca!!!

  • on

    10. mart 2015 | 12:33

    Srpski pop

  • Toni

    10. mart 2015 | 12:32

    Crkva je crkva I to se postuje.popovi su sekta I to be moje misljenje.drzao bi on opelo samo da me osetio da tu ima para.

  • Zuze

    10. mart 2015 | 12:30

    Religija, politika, novac, interes-sve u službi naroda???

  • Mirsad Kuburovic

    10. mart 2015 | 12:28

    1. Ne da nije htro vec nije smeo s obzirom da kanoni prete rascinjavanjem svestenika zbog toga. 2. Svi manastiri i ako se i u crkvi zamoli ce krstiti siromasnog 3. Roditelj ima pravo da sam krsti dete u slucaju zivotne opasnosti a sve u ime Duha Svetoga i Gospoda Isusa Hrista 4. Roditelji su krivi

    • 10. mart 2015 | 13:14

      Miki

      @Mirsad Kuburovic

      Ta sirota zena se borila da prehrani decu,kao da je njoj bio napameti pop i krstenje dece. Ona se borila za koru hleba.

    • 10. mart 2015 | 13:41

      Mila...3

      @Mirsad Kuburovic

      Tačno pitala sam svog paroha! U Nisu

  • polat

    10. mart 2015 | 12:24

    Gde je sada irinej. da kaze dali je to po pravoslavlju pravilno ili ne jad i cemer.Saucesce porodici

  • Vladeta

    10. mart 2015 | 12:15

    Dodje mi da promenim veru radi ovskvih popova neka samo nespominje kanonske zakone da ga nepitam jel po kanonu i ono sto je radio razvratni vladika neka ga je sram

  • Sofija

    10. mart 2015 | 12:13

    Bitno je da popovi osvestavaju i ono sto ne treba, strasno....

  • SamoJa

    10. mart 2015 | 12:00

    Moje saucesce porodici. Ne treba pop ni da dolazi. To su lopovi i sarlatani. Bog je jedan i on ce ga uzeti sebi bez ovih takozvanih religijskih ljudi.

  • Miki2

    10. mart 2015 | 11:57

    Razresite ga "duznosti"! Samo novac gledaju, a zavetovali su se drugacije! U lice nam se smeju! A ti im glupi narode i dalje ostavljaj priloge po crkvama

  • Aca

    10. mart 2015 | 11:54

    Kriminalca kada izresetaju na ulici, opelo drzi nekoliko vladika a za siromasnu decu, andjele, ne mogu, drze se pravila! SRAMOTA!!!!!!!

  • Milos

    10. mart 2015 | 11:53

    Takvi su kanoni,treba rositelji dok je beba da krste ima casnih sveatenika koji besplatno vrse obrede,netreba napadati svestenika.ako zelim da krstim dete a nemam para ja ne bih jeo i odvajao da ga krstim ili zamolio svestenika,vecina bi izasla u susret.sad je dete kod Gospoda i samo Gospod zna dalji put...roditelji bi trebali sad da se mole za dusu svog deteta svakog dana

    • 10. mart 2015 | 14:07

      Miki

      @Milos

      Ne mora se niko moliti za djete. Deca njegovih godina idu u raj aBd bez polaganja racuna. Mali je nevino bice i ide a Bozijom odredbom u raj!

  • Duka

    10. mart 2015 | 11:53

    E ovo me je baš dotuklo

  • Čeda Ekser

    10. mart 2015 | 11:52

    Pope sramota!!!!!!!!!!!!! Pa otac i majka su mu krsteni i ti jadno dete nemoze sa svojih 9.godina biti nista drugo nego pravoslavac!Gresan si pope!!!

  • BG

    10. mart 2015 | 11:52

    Popovi su lopovi,ne svi,ali većina.Zarad novca skrnave veru

  • Junak

    10. mart 2015 | 11:48

    Treba menjati veru zbog nasih popova lopova

  • Tafarel

    10. mart 2015 | 11:47

    Popovi najveci lopovi bili i ostali

  • Masa

    10. mart 2015 | 11:46

    I pop ce pred Boga odgovarati za ovaj greh, a mali Njegos ce kao cisto i nevino bice biti sa Bogom i andjelima.

  • Otac

    10. mart 2015 | 11:46

    Nasi popovi su derikoze,ako nemas da platis koliko oni traze nema nista od posla.ako nastave ovako treba ih tretirati kao u vreme komunizma,a mozda bolje i ne zasluzuju

  • Ateista

    10. mart 2015 | 11:45

    Religija - najvece ZLO i PREVARA covecanstva od njegovog nastanka !!!!!

  • mitka

    10. mart 2015 | 11:43

    pope,sram te bilo,da si vodio racuna o svojoj parohiji ta deca bi,vec odavno,bila krstena,saucesce porodici!

    • 10. mart 2015 | 12:54

      MAD MAX

      @mitka

      Naravno,slazem se,pop je trebao da zna ko nije krsten u njegovoj parohiji pa da lepo razgovara sa ljudima a ko nema da plati moze besplatno da krsti.

  • krusevac

    10. mart 2015 | 11:34

    Prijavi te kod vladike

  • Haha

    10. mart 2015 | 11:26

    Potpuno ih razumem. Kad je moja devojka, da bi bila kuma, trebala da se krsti svi su trazili pare da bi je krstili i to 5ooo din. Na ovaj nacin direktno se ljudi odbijaji od vere i crkve....sramota i grehota...

  • Jm

    10. mart 2015 | 11:25

    Velika tuga. Sto se popova tice, ocigledno je da oni ne smatraju "da neko od gore vidi sve". Cast retkim izuzecima.

  • Rango

    10. mart 2015 | 11:23

    Pa kako da dodje pop na sahranu ako je nesrecna zena na socijali. Nasi popovi su navikli na € valutu za isplatu opela bilo kome ili nema nista. Naravno pre toga jos € valute za krstenje. Sva ta placanja ne postoje zapisani no u jednoj

  • Gaga

    10. mart 2015 | 11:21

    Pope,pope, kaznice te šef!

  • Ivan

    10. mart 2015 | 11:20

    Naravno da ne moze da odrzi opelo jer dete nije krsteno. Nije to stvar slobodne volje svestenika. Ispasce, po naslovu, da je pop kriv sto se dete udavilo.

  • SRS

    10. mart 2015 | 11:20

    volim crkvu, ali ovu popadiju nikako 80% je umešano u korupciju. u moju ga kuću neće, i daleko mi kuća od njih.

  • Scarecrow

    10. mart 2015 | 11:19

    Danas u nazalost u Srbiji, verovatno i u svetu, crkve pune svestenika koji blate religiju! :( Treba tu podhitno sve i svasta da se menja! Nikada necu zaboraviti kad sam kao klinac, mozda nekih 10-ak godina bio na ekskurziji u manastiru i pricao sa svestenikom. Rekao je da je sve ovo normalno i kako treba vi bi ste te brojanice i sve sto ste kupili dobili besplatno, a ne da nam placate. Danas ste stice utisak da su pravi, posteni svestenici manjina i to mnogo narusava ugled. Sramota sta rade :(

    • 12. mart 2015 | 00:21

      Kika

      @Scarecrow

      RELIGIJA JE SREDSTVI ZA ZAGLUPLJIVANJE NARODA!

  • milan.123

    10. mart 2015 | 11:14

    Strasno je, pre neki dan citam obavljen cin crnog vencanja (mladozenje preminuo, devojka njegova se udaje za njega), predpostavljam da su imali novaca za takvu radnju, pa im je to i omoguceno, gori smo od katolicke crkve, pitaju me zasto neidem u crkvu, pa zato sto se osecam deo te manifestacije koja mi nikako neodgovara, izabrao sam jedan kamen i jedno poljance - to je za mene crkva..

  • Mandril

    10. mart 2015 | 11:14

    Popovi su jedno najobicnije zlo!

  • 106

    10. mart 2015 | 11:13

    Боже која срамота. Зар су толико ригорозна црквена правила. Јадно дете нека га Анђели чувају ! А ови.... !!!!!!!!!!!!!!

    • 10. mart 2015 | 13:00

      Kiki

      @106

      Takva su pravila.Kada je meni muz preminuo nesrecnim slucajem trazili su potvrdu da se nije sam ubio u protivnom ne bi drzali opelo.

  • grizli

    10. mart 2015 | 11:11

    Pop ne da nije hteo, vec nema pravo da drzi opelo ako neko nije krsten, ko nije krsten ne pripada crkvi. Roditelji moraju krstiti decu i tako ih sacuvati od necastivog! Tu nema izgovora!!!

    • 11. mart 2015 | 00:03

      TANJA

      @grizli

      Ti i ovi sa komentarima sličnim tvojem, zvučite kao neki sektaši

  • Miki

    10. mart 2015 | 11:11

    To je uzas,kakvi smo mi to ljudi? Pop nije hti doci na sahranu djetetu jer nije krsteno.E pope svaka cast,bas ste covjek kao da je dijeto moglo birati hoce li ga krstiti ili ne.Bolje da niste dosli. Dijete je s Bozijom milosti otislo u Raj,a pop neka razmisli gdje je njemu mjesto. Bog zna naj bolje ali taj pop daleko od covjeka i jos dalje od raja. Tesko onom ko siromaha ucvili, a pop je ovu nesretnu pordicu i povrjedio i ucvilio.

  • la woman

    10. mart 2015 | 11:10

    neka skine mantiju jer on nije zasluzio da nosi to!sram ga bilo,verujem u Boga ali popove ne priznajem!moje iskreno saucesce

  • pavle

    10. mart 2015 | 11:05

    Ima li taj pop svoje ime....sta kaze srpski poglavar na taj postupak popa....njegovo ime i slika treba da se nadju ovde....sramota!!

    • 10. mart 2015 | 23:34

      Vlada

      @pavle

      Jedina sramota ovde je sto ljudi osudjuju a nemaju pojma

  • Stella

    10. mart 2015 | 11:03

    Popovi i crkva su najveci lopovi posle politicara

  • Tuga

    10. mart 2015 | 11:03

    Pa ne da pop nije hteo, nego nije mogao.

  • Kiza rs

    10. mart 2015 | 11:01

    Popine lopine sramih bilo lesinari jedni nema vise casnih popova kao sto je to bio Patrijah Pavle

    • 10. mart 2015 | 14:38

      Браћо

      @Kiza rs

      Зато си ти вероватно частан човек,како нас није више таквих као ти.Господ је рекао "не суди да ти се не би судило"

  • Irena

    10. mart 2015 | 10:59

    Crkva ima tarifu!!! Sacuvaj boze! Zar ne bi crkva trebala da postoji za narod koji u njoj trazi utehu i da krstava,vencava itd. bez cenovnika nego da svako da koliko ima.

    • 10. mart 2015 | 23:32

      Vlada

      @Irena

      Problem je u tome sto decak nije krsten... bitno je pricati i osudjivati nije bitno sto ljudi nemaju pojma

  • Dexxx

    10. mart 2015 | 10:55

    Sramota..

  • Саша

    10. mart 2015 | 10:55

    Срамота је на који је ниво бестидности спала мантија... Након Патријарха Павла, који је заслужио да га за Свеца прогласе, црква је постала искључиво бизнис компанија... Много тога бих још рекао, тј написао, али зауставићу се овде, јер ме је срамота на шта нам је "црква" спала...

  • Aleksandar Beč

    10. mart 2015 | 10:53

    Pa nisu ga krstili kad je pop trazio neku besnoslovnu sumu za krstenje

  • PAZZARAC

    10. mart 2015 | 10:52

    Da,to je ta ispravna pravoslavna vera,dobar pop,dobar vernik,dobra vera dok imas para.,ako si siromasan nista od toga.

    • 12. mart 2015 | 16:25

      Kika

      @PAZZARAC

      Hahaha...pa to nije pisao Isus nego svestenici.

  • Vesna Bozinic

    10. mart 2015 | 10:52

    Neka se stidi pop koji nije hteo to da uradi

  • Kleopatra

    10. mart 2015 | 10:51

    Pope, pope, gde li će ti duša?

  • Mrk

    10. mart 2015 | 10:47

    Opelo se obavlja samo krštenima jer Ko nije kršten nije hrišćanin

  • Brko

    10. mart 2015 | 10:47

    Pope sram te bilo

  • Renata

    10. mart 2015 | 10:46

    Ionako njegov obred nema nikakvog znacaja u Bozjim ocima. Ko je on da nekom sudi? Najpre ce Bog osuditi njega jer nije pokazao milosrdje, a samo ga je interesovao neposteni dobitak. Njih ne zanima sta je Isus rekao:"Besplatno ste dobili, besplatno i dajte." Medjutim popovi se vise ugledaju na Judu koji je izdao Isusa, jer "srebrnjaci" su ono sto ih jedino zanima.

    • 10. mart 2015 | 18:48

      Dragica Jovanovic

      @Renata

      Bas plasljiv svestenik! koga li se to bojao, pa nije smeo da odrzio opelo detetu?!? mozda umesto opela moze da cita pre ukopa reci utehe za majku, bracu,sestre..... Najbolje nista! A mozda da se nekim cudom setio da krsti svu decu samohrane majke,svo cetvoro, a bez para!da se zahvali zeni sto je rodila cetvoro!Ciji su to parohijani majka bez novca i deca svestenice? kome oni pripadaju?!? ili se mozda to nikako nije smelo! Nadam se da sam napisala na pravom mestu, izvinjavam se ako sam ispod necijej teksta.Nikada se nisam upustila u ovaj nacin komentarisanja, ali reci"mozda nije smeo" su me prozvale, i ako cutimo i gledamo krivi smo, mi jos i branimo svestenika koga se nije ticala porodica sa cetvoro ne krstene dece u njegovoj parohiji!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA