ZA INAT ĆU GAJITI KOKOŠKE U SRPSKOJ CRKVI: Muslimanska baba traži da joj isele pravoslavni hram iz dvorišta! (VIDEO)

Kad je počeo rat u Bosni, Fata Orlović je, kako bi izvukla živu glavu, pobegla iz Konjević Polja. Međutim, pet god otkako se završio rat ona se vratila, a zatekao je šok. U njenom dvorištu je bila sagrađena pravoslavna crkva, koju ona sad pokušava da sruši, kako kaže, svojim rukama!

Komentari

  • Neko

    14. januar 2023 | 20:58

    Baba je necovek

  • miladin

    5. mart 2019 | 23:37

    koliko ste dzamija podigli na temeljima pravoslavnih svetinja

  • Eni

    7. mart 2017 | 10:12

    Vi Pojedini srbi trebatte da sjedete razmislite o mrznji,sta vam ta mrznja donosi u zivotu,dali ste toliko sretni ako nekoga mrzitte,dali ste se zapitali koliko mrznja ubija psihu,ljudi mrznjom postaju monstrumi,pa im Allah da da se izmedjuse ubijaju,vratite se iskrenoscu ljubavi,razmislite i krenite od sebe i svoje familije,mene su bar ucili u kuci,a i Islam me uci ono sto ne zelim sebi da ne zelim ni drugom ,vi ste cudan narod,neli inat i mrznju gradite na tudjem ,ne znam zbog cijih interesa,to se Isusu sigurno nebi nikada svidjelo niti bi to dozvolio da se uradi i izgradi bogomolja tamo gdje joj nije mjesto,ko je cijih korijena i ko kome da se vrati,pa i sam Isus da su mu jevreji bili ispravni vratio bi se njima,a nebi Allaha ili Ellaha kako ga je on zvao molio i njemu se klanjao ,zzelim da vas Allah uputi u mir i rahatluk sve koji mrzite

  • Yusuf

    6. mart 2017 | 09:48

    srbi nisu najhrabriji narod što se nikog ne boje,već što se ničeg ne stide!

    • 28. februar 2020 | 13:44

      Boris

      @Yusuf

      Ti koji se nicega ne stide to ste Vi. Ducic je u tom kontekstu trebao i Vas spomenuti a ne samo Hrvate. Nista gore nego kad kad zlocinci glume zrtvu.

  • србIN

    24. mart 2015 | 17:22

    Све је то СРБСКА земља.. Земља СРБСКИХ предака!

  • Vla

    23. mart 2015 | 08:12

    Pa Fati Orlović treba polako i fino objasniti ,da je i ona Srpkinja čiji preci su ,morali promeniti veru i prešli su na Islam,ali ZABORAVILI su da promene prezime .Nek se Fata hanuma fino vrati veri pradedovskoj i sve će biti ok.

  • Mm

    23. mart 2015 | 05:42

    Niko nema prava graditi bespravno bilo kakav objekat na tudjoj zemlji (bez obzira bila to dzamija ili crkva), ali govor mrznje to je vec druga stvar za to se odgovara pred sudom!

  • LAVRIAN ANA

    22. mart 2015 | 20:42

    Citate li Srbi sta ova baba kaze...crkvi je mjesto u njihovoj zemlji a ne u nasoj.Oni, potomci okupatora osmanlija, smatraju da je njihovo? Pa dobro baba, ti stavi kokosi u crkvu, ali se onda nemojte cuditi ako krmci osvanu u dzamijama sirom Srpske.

  • Anoniman

    22. mart 2015 | 16:49

    Koliko smo mi zapravo bolesno i nacionalizmom zatrovano društvo govori i to da ni jedan obični članak pa čak i ovaj ne može proći bez spominjanja nakih poglavnika, ustaša, četnika, vojvoda,balija,turaka itd. I onda se pitamo kako to da je svijet sa svojim idejama,razvojen,ekonomijom, i svim ostalim svjetlosnim godinama daleko od nas.Društvo koje konstantno živi u prošlosti,i stalno se istoj vraća, ne može ni imati svjetliju i bolju budućnost.

  • munja nebeska

    22. mart 2015 | 15:56

    Nema nama spasa i jednim i drugim šta smo u stanju jedni drugim da uradimo a radili smo to cijela evropa vidi zna samo mi nećemo da vidimo . Toliko o tome.

    • 23. mart 2015 | 09:37

      Bosna

      @munja nebeska

      Ja mislim da nam ima spasa! Samo trebamo biti realni, priznati svoje greske, ne uvelicavati tudje, ne minimizirati svoje! I da i Srbija i Hrvatska " puste" Bosnu. Da se "ne brinu " toliko o njoj. I bicemo dobre komsije!

  • Samoopusteno

    22. mart 2015 | 13:46

    Slazem se da je gradnja nelegalna jer je na privatnom zemljistu, ali ova poslednja recenica je pokazala kakva stoka ljudi znaju da budu... zbog takvih je rata i bilo... Srbi koji zive u Republici Srpskoj i Federaciji su na SVOJOJ zemlji... nisu oni tu dosli od nekud niti su pali sa neba pre koji dan... Ako smatrate da muslimani treba da imaju svoju zemlju, sto postujem, zasto onda smatrate da isto to pravo nemaju i Srbi? (inace i medju Srbima ima muslimana, ali to je druga prica...)

    • 22. mart 2015 | 14:03

      AD

      @Samoopusteno

      Ne citaj izmedu redova.Zena misli na vasu zemlju i svoju zemlju.Da se premjesti sa nase zemlje(njenog dvorista) i prebaci na vasu.Kako tako tumacite tako povrsinski?I citate i stimate onako kako vama pase i odgovara.

  • Gleda te neko

    22. mart 2015 | 13:37

    Bog gleda i sve vidi, ja na njeno mesto bas bi se plasila za svoju Familiju. Morace da odgovara za to kad tad jer bilo ciji bio Hram na kraju je to ipak Bozja kuca!

    • 22. mart 2015 | 14:08

      Šahbaz

      @Gleda te neko

      Vas kada Bog pogleda nece vas vise ni biti na zemaljskoj kugli.Ako cemo po nedjelima.

    • 22. mart 2015 | 14:18

      Dina

      @Gleda te neko

      Plasi se ti za svoje zlocince sto ih velicate,koliko su pokolja pocinili i dzamija srusili i u dzamijama spaljivali ljude,PLASI SE,

    • 22. mart 2015 | 14:49

      BosnaE

      @Gleda te neko

      E volio bi vidjeti tebe i mnoge sto ovdje komentarisu gluposti!? KAKO BI SE VI OSJECALI DA SE PROBUDITE U JUTRO I PRED VRATIMA UGLEDATE DZAMIJU I TO NAPRAVLJENU NA VASOJ ZEMLJI!??

  • slas

    22. mart 2015 | 13:17

    Sa jedne strane je upravu, to je njeno dvoriste i ne znam kome je uopste alo na pamet u SPC da tu gradi crkvu . Sa druge strane , ona je simbol podela i mrznji koje su oduvek delile BiH i simbol su zla . To je samo znak da u BiH jos dugo nece biti mira i da zlo medju ljudima jos uvek traje i tinja.

  • vinko

    22. mart 2015 | 13:03

    pa to je i njena crkva.Eto Orlovici dobise crkvu posle 500 godina

  • GrobarTz

    22. mart 2015 | 13:00

    Ko im je dao pravo na tudjem graditi ako cemo realno gledati ? Upravu je zena sve sto kaze , ne moze spavati jer u NJENOM dvoristu su sagradili crkvu , da li je dzamija sagradjena u nasem mi bismo odma srusili ako cemo posteno da govorimo ...

  • m e d u z a

    22. mart 2015 | 12:18

    Jadna Fata, pa sto bona krezava divanis. Toliko ti para nudili mogla si sebi staviti protezu u usta da ne pljuskas kad lajes ki kuja na crkvu.

  • Gruzanin

    22. mart 2015 | 12:17

    Poslati Boru Drljacu da posreduje kod bake. " Drs se mala, drs se, stari vuk je jos u snazi . . ."!

  • Ja

    22. mart 2015 | 11:13

    Kako tebe promasise u ratu bas mi je zao Fato..

  • Ognjen146

    22. mart 2015 | 11:12

    Što joj ne naprave džamiju kad su već crkvu. Neka je posvete njenoj porodici. Crkva jeste nelegalno sagrađena ali da se ruši nije baš dobra ideja. Neka živi zajedno sa svojim komsijama Srbima i zaboravi građanski rat.

  • Šahbaz

    22. mart 2015 | 11:07

    Samo srusiti ili minirati nista drugo.Kada su oni mogli srusiti preko 1000 dzamija sirom rs.Sta je onda jedna crkva nista.Napravljena isto kao i onaj krst nedavno vise Sarajeva radi predizborne,politicke kampanje.Tako isto i ovo.

  • Kiza

    22. mart 2015 | 10:46

    Orlovic?! SLABO SI TI SRPKINJA Fato:-)

  • Sloba

    22. mart 2015 | 10:28

    Nana Fato,kad ti bude lose zbog crkve,seti se da su tvoji svi predci isli u takve crkve,i bice ti bolje.

    • 22. mart 2015 | 11:00

      ruku na srce

      @Sloba

      Pitaj slobo prababu kako joj je bilo dok te turcin pravio

  • Mm

    22. mart 2015 | 10:23

    Ajde ajde...i sama znas da su ti preci bili srbi

  • rerm

    22. mart 2015 | 10:17

    Ova nana me slatko nasmejala,sta ces stariji ljudi pa sa njima mogu malo i da manipulisu! Hriscanka sam,rimokatolicke vere i ni malo bi ne bi smetalo da u mom posedu mi izgrade hram bilo koje veroispovesti!Svakom pravom verniku ne smeta druga religija,jer Bog je jedan,neko ga zove Alahom,neko Budom....Bitno je biti Covek!

    • 22. mart 2015 | 14:58

      BosnaE

      @rerm

      Ih sto ti slaga pa to ni voz ili vlak ne moze povuci!!!

  • bogdanka

    22. mart 2015 | 10:03

    Pa kako tu zmiju od zene nije sramota da bilo sta kaze ona bezala a STA SU RADILI Srbi nego bezali od ustasa a koliko ih je tek zaklano namuceno to samo Bog zna zato baba cuti treba da ti je cast sto je tu Crkva da bi mogli bar malo da spasite prljave duse.....

  • BiH

    22. mart 2015 | 09:51

    Nano samo naprijed,to je tvoja zemlja pa sve da su i dzamiju sagradili neka je sklanjaju a ti na svojoj zemlji gradi kokosinjac. Dobro pa je nana u ovom slucaju,da je ko drugi malo mladji nebi toga bilo vec odavno

  • Senada

    22. mart 2015 | 09:47

    Zastrasujuce sta je pacijenata na jednom mjestu.Nema te boljeg i preceg posla?STRASNO koliko neki mogu da idu nisko pa se prepiru zbog bozije kuce.Sebe smatraju vjernicima dok ponizavaju i omalozavaju drugu vjeru,kulturu,naciju.

  • NS Boy

    22. mart 2015 | 08:56

    Bice jaja za Vaskrs.

  • ana

    22. mart 2015 | 08:52

    sud je lepo rekokad nabavi novo mesto. Znaci postoji neki pravni osnov da je crkva sada tu koji nije potpun. Inače ne bi sud uslovljavao.

  • Milenko

    22. mart 2015 | 08:38

    Iz mnogih komentara može se doneti zaključak,da bi sve verske objekte koji se mogu videti sa prozora ili dvorišta.....treba porušiti!

  • vukNS

    22. mart 2015 | 08:10

    Samo me zanima sta bi ljudi, tj. svet rekao da neko iz srbije, ili srbin trazi da izmesti dzamiju iz svog dvorista, ili katolicku crkvu...samo me to zanima, sada je jadna baba, koji apsurd, zbog kokosaka udarati na neciju veru, i ko to naplacuje ulaze u crkve i dzamije, toga u srbiji nema..ako je na njenom zemnjistu neka joj plate ili omoguce neku kompenzaciju, a rusiti crkve na balkanu nije dobro sad, niti nikad vise.

  • Vojkan cr

    22. mart 2015 | 07:59

    Bako provjeri porieklo mozda si i ti Srpkinja samo neznaz iz koje si Srpske familie......zato pré nego bilo sta kazes , mrznjom govora ispitaj svoje porieklo .

  • Aleksandar

    22. mart 2015 | 06:37

    Alo! Fato bre, razmisli malo, zadnje sansa da se pokajes, Svaki dan idi u Crkvu I moli se Bogu da ti oprosti,a I tvojim precima, sto su se okrenuli protiv Boga I svoje vere Pravoslavne ! - Jos da dodam, vrlo interesantno prezime imas, jer ti je to muz Srbin ili otac, Alo bre Babo svati Svi ste vi iz bosne Srbi SVATI !!!! veruj mi I POSLUSAJ me !!

  • Sta bre!i

    22. mart 2015 | 06:36

    Neka joj naprave dzamiju umesto toga

  • pp

    22. mart 2015 | 04:41

    ajoj babetino smiri se i gledaj da pod stare dane prozivis.Mrznja nikome nije dobro donela.Ali takvi su oni samo mrZe.

  • gandza

    22. mart 2015 | 02:51

    Sulejman vas je doneo u malim kolicinama,vecina ste se poturcili...to vam dodje kao gastarbajteri...

  • neko

    22. mart 2015 | 02:49

    A normalno da trazi svoje,crkva je uzurpirala njeno dvoriste!

  • Neko iz mase

    22. mart 2015 | 02:24

    Sta je vrednost,postoji li privatnost,ima li tolerancije,kod vecine nema,dotakli ste dno,nema se kud dalje.

  • Micika

    22. mart 2015 | 01:20

    Iskreno, nebi ni meni bilo pravo, ni nikom ali, ZEMLJA JE OD SPC JOS OD PRE II SVETSKIG RATA, TITO PODELIO KAKO JE MISLIO I ETO PROBLEMA, nego, babu suskaju muslimani da se opet zakavgari, malo im bilo? A ti njeni naslednici, svi su oni pobegli krvavih ruku a imena im u potocarima, jos i glasaju na izborima, primaju penzije itd. Pre god-dve je bila dobra emisija o teoriji zavere "srebrenica" . Zao mi je babe nekako sto jadna kud nepismena kud je jos i iskoriscavaju a smeju joj se sigurno.

  • Adnan

    22. mart 2015 | 01:10

    Prvo ona nije muslimanska baba, već nana, drugo, ja bi prvi išao sa njom da rušim tu crkvu, kako vas nije stid! Vama da neko kućicu za pse sagradi u dvorištu vi bi digli hajku, a kamo li da vam sagrade neku bogomolju. Žena samo traži svoje i svi smo uz nju! A to što pričate da su Bosanci Turci, to uopšte nije tačno! Mi smo samo Bosanci muslimani. Ako smo mi Turci, onda ste i vi Rusi!

  • Bin Laden

    22. mart 2015 | 01:10

    Šumadinac @ Više imate Turskih nego Srbskih reči u vašem Serbskom jeziku do Vuka Karađića ste pričali i pevali na Ruskom onda na Turskom ili JOK !!!

  • д.....

    22. mart 2015 | 00:49

    Пази ханума да и ти не завршиш са кокошкама. Није у реду правити цркву на нечијој земљи без одобрења али из ње говори мржња а не заједништво. Знам такве по Босни. Њен вајат је дошао а Церић и компанија то обилато користе.

  • jasmin

    22. mart 2015 | 00:39

    Vi ljudi stvarno niste ok. Vecina , cast pojedincima. Jeli ona los insan zato sto trazi da se iz njenog imanja izmjesti nesto sto tu ne pripada. Niko od Vas ne bi gledao Dzamiju ili Katolicku crkvu na svom. Da budemo iskreni vjerovatno ni Pravoslavnu. Zar je grijeh boriti se za svoje ? Ovo sve je dokaz kakav je Balkan i zakoni na njemu. Svi vi pa i ja bi branili svoja prava i svoju imovinu. Kaze , sud donio odluku o izmjestanju ali da ona nadje lokaciju, pa nije je ona sagradila. To bi trebali da ucine oni koji su je sagradili na tudjem da bi omedjili rs... Mislili su da su sve protjerali zauvijek , ali eto , ima jos onih koji se bore za svoje ognjiste....

  • ba

    22. mart 2015 | 00:34

    Državlikaa Republika Srpska da joj kompenzira zemljište a onda na sud zbog govora mržnje i rasne netrpeljivost

  • DexiRS

    22. mart 2015 | 00:10

    Vise godina sam na obezbedjenju za 11jul,.bas na tom mjestu gdje crkva..a igom slucajeva moj otac je jedan majstora koji su je gradili.. Ona je od ovoga napravila atrakciju da svi staju da bi se slikali sa njom,koje bljuvotine izgovaraju to je strasno...fata je ako niste znali dobro unovcila to svoje ludilo i mrznju prema srbima i srpskim crkvama..

    • 22. mart 2015 | 15:14

      BosnaE

      @DexiRS

      Moj obezbjedzivac da ste vi nju kojom prilikom napravili na mojoj zemlji odavno to vise nebi bila tema za razgovor! A sto taj neimar kog zoves tata ne napravi tu crkvu u svom dvoristu???

  • Nije Istina

    21. mart 2015 | 23:52

    Ljudi dragi nani Fati su nelegalno sagradili na njenom dvoristu crkvu i ona se vec 12 godina bori da je premjeste...pa sta biste i vi nakon 12 godina?Zamislite da vama neko sagradi Dzamiju u vasem dvoristu,sta biste vi?

  • NL

    21. mart 2015 | 23:41

    Od inata, prkosa, mrznje i pretnji od njenih 28 naslednika nema nista. U ovom slucaju treba da se otvore sve knjige iz katarstva, da se ustanovi od kada ona poseduje tu zemlju. U vreme Titove Vlade , zemlje su se oduzimale i delile drugima koji su bili u njegovoj partiji. Treba to sve da se pravno proveri. Ako je baka u pravu, treba da se resi taj problem za njenu korist. Rat je hvala dragom Bogu davno prosao. Mi svi zivi i preziveli treba da gradimo mostove, da pruzimo jedni drugim ruke u dobru i zlu. Zivot je toliko kratak. Ali svako od nas treba da misli na svoju deceu i buducnost. Nema nista lepse ziveti u miru, voleti svoje i postovati tudje......od inata, mrznje nema nista........

  • Aussie

    21. mart 2015 | 23:36

    Lako je pricati onome ko nije osjetio rat, ko nije svaki dan u kontaktu s muslimanima, ja jesam. Cudna sorta ljudi. A pitajte Srbe s Kosova o otimanju privatne imovine.

    • 22. mart 2015 | 00:53

      Jusic

      @Aussie

      Samo su uzeli svoje

    • 22. mart 2015 | 05:13

      Ogi

      @Aussie

      Nije lako vec dzaba.

    • 22. mart 2015 | 11:03

      ruku na srce

      @Aussie

      A kako li je muslimanima u srbiji tek... Razjedinili nam islamsku zajednicu, muftija srpski i rejs rpski postavio ga kostunica, ma nemojte mi vi pricati o postenju i o muslimanima kakvi su ljudi

  • Maja

    21. mart 2015 | 23:23

    Baba će se najzad prosvetliti barem da gleda u crkvu..ako nije kasno za nju..tolika mržnja u tako starom čoveku

    • 22. mart 2015 | 15:17

      BosnaE

      @Maja

      Pobili ste joj 25 clanova familije i to uze i sta bi trebalo? Da vas voli!???

  • Rados

    21. mart 2015 | 23:12

    Мени на слици не изгледа као да јој је Црква у дворишту. А што се тиче ње саме нека је неко упути да презиме Орловић не постоји у исламу. Она је потомак оних којих је џаба било. А што се тиче исламске толеранције, прво погледајте пример само ове жене. Друго, свако ко је макар летимично читао Куран зна да исламска толеранција не постоји. То што ислам признаје Исуса, боље да Га не признаје. Он је за њих само човек, а лепо стоји у Св. Писму: Ко је лажљивац ако не онај ко пориче да Исус јесте Христос. Тај је антихрист, који одриче Оца и Сина. Сваки који одриче Сина, ни Оца нема; а који признаје Сина, има и Оца. (1. Јн. 2, 22-23). Мислите мало над овим текстом.

    • 22. mart 2015 | 02:33

      Dina

      @Rados

      Ne se.i,previse pametujes

    • 22. mart 2015 | 11:06

      ruku na srce

      @Rados

      Sin boziji nepostoji... Isa je bio poslanik i nista vise , a sin sigurno bio nije...adem je prvi covek na zemlji valjda je on preci da bude si boziji od isa a.s ... A Allah u Kuranu kaze svojim robovima cu sve oprostiti osim onoga ko mi propisuje sirk tj. Ravnog meni.... Islam nema ni sina ni svete marije ... Sveti je samo Allah Bog

  • stely

    21. mart 2015 | 22:49

    Ja nisam vernik neki fanatik ali gospodja Fata treba da se odvode u ludnicu je moze sa zakonom da sredi neko pomirenje a sta su radili muslimani sa srpskom imovinom vidim da gospodja vec preti da ce je neko osfeti od naslednike pa ima jos zivih srba u bosni pa ?ondah gde smo stigli..

    • 22. mart 2015 | 02:36

      Dina

      @stely

      A sta su to radili,niti jedna crkva nije srusena,e bas ste nasli gdje da je gradite,samo vas inat

  • vladan

    21. mart 2015 | 22:45

    @Molivan sve si u pravu ja sam iz Kravice tako da znam babu koja i pre rata nije bila u vinkli ne znam sta pisu uopste o ovakvim glupostima a ne pisu kako je njen sin bio u jedinici koja je ubijala srbe iz okolnih sela i koji sta po americi slobodan a hapse Srbe za Srebrenicu

    • 22. mart 2015 | 02:38

      Dina

      @vladan

      Ako je ubijao,nek mu se sudi,a kakve veze ima crkva s tim,to je njena babovina i tacka,nije joj tu mjesto

  • Kosta

    21. mart 2015 | 22:27

    Uzas, pa sta ona tu ima da voli uvezi Srba? Tko bi volio da bude proteran dode kuci nakom 5 godina i hodza mu svaki dan pjeva u dvoristu.

  • obilic

    21. mart 2015 | 22:26

    Ljudi baka to ne misli ozbiljno ona se sali.

  • Sans

    21. mart 2015 | 22:11

    Pa zena je u pravu ispunite joj to!

  • Dodik

    21. mart 2015 | 22:11

    Bekir će ti pokloniti pevca .

  • Suza

    21. mart 2015 | 21:52

    Baba je kao ISIL, hoce svesteniku da razbije glavu, prica o osveti, rusila bi crkvu, proterala bi Srbe da moze.

    • 21. mart 2015 | 22:27

      Bosna

      @Suza

      Zena hoce samo da se iz njenog dvorista ukloni nezakonuto sagradjena crkva! Da li bi ti dozvolila tako nesto u svom dvoristu?

    • 21. mart 2015 | 22:28

      Sumadinac

      @Suza

      Ja ove turke po bosni i sandzaku sve razumem,i sta pricaju i sta pisu...Ili ja pricam turski ili su oni svi Srbi,jedno je sigurno od ta dva,treceg nema..

    • 22. mart 2015 | 01:38

      Majmune

      @Suza

      I ti bi marsovce oroterao sa svoje zemlhe ili? Ispadoste vi srbi gori nego marsovci....niko vam nemoze nista.

  • Djomla RS

    21. mart 2015 | 21:32

    Ma nije to do zemlje ni dvorista,ova baba mrzi sve sto je srpsko. To je samo jedan od primjera suzivota u BiH. Nisu tu u pitanju ni sudovi ni vijerski objekti, vec ono nesto sto narod godinama nosi u sebi a to je mrznja...

    • 21. mart 2015 | 22:31

      Bosna

      @Djomla RS

      A primjer suzivota po tebi bi trebao biti da zena dozvoli da se nelegalno gradi crkva u njenom dvoristu?! Bas bih te volio vidjeti da je nekom Srbinu preko noci "osvanula" dzamija u dvoristu! Sta bi reko? Primjer suzivota?!

    • 22. mart 2015 | 01:42

      Rece

      @Djomla RS

      dodik........

    • 22. mart 2015 | 02:44

      Dina

      @Djomla RS

      Naravno R.sumska sa glupim komentarom

  • Љиљана Ћуић

    21. mart 2015 | 21:26

    Србија се природно простире од Алпа до Карпата, од Пеште до Солуна, до Босфора, на Босфору и шире. Многи Срби у невољи мењали су веру и себе проглашавали другим народом. Сви они знају да су кост србске кости, да су душа србске душе. Фатини преци такође. Можда је неко Фати близак био и православни свештеник. Фата сигурно зна и која јој је била крсна слава. Неко је ислам примио из уверења да ће лакше наћи Бога а неко из нужде, за рад опстанка. Куран поштује и уважава и Мојсија и Исуса, и Богородицу, многе светитеље, мало их друкчије доживљава али их не оспорава. Ако у Курану потражи лек овом проблему нестаће горчине, испуниће је радост, „божија кућа“ на њеном имању. Може да се љути и душу да греши. Њеним „осветницима“ да остави у наслество мржњу уместо љубави? Да ли је то наука Алаха коју је пренео Мухамед својим следбеницима.

    • 21. mart 2015 | 22:29

      obilic

      @Љиљана Ћуић

      Tako je ljiljana to treba baka da procita i da joj se da knjiga gde pise tacno njeno poreklo i mir

    • 22. mart 2015 | 02:49

      Dina

      @Љиљана Ћуић

      Kad si tako fina,hajde dopusti da u tvom dvoristu napravim mekteb,za dzamiju treba para,a ako mozes mogu i hair cesmu,budi dobra dusa,ne siri mrznju

  • Milovan

    21. mart 2015 | 21:18

    Ja sam iz tog Bratunca, u sastavu Opštine Bratunac se nalazi selo Konjević Polje u kojem se nalazi sporna Crkva, u dvorištu Gospodje Fate Orlović. Odmah da kažem pročitao sam sve prethodne komentare, i moram svima reći, da je gora poluistina od neistine. A ovde je puno poluistina, sa svih strana, pogotovo od televizija koje od Fate prave priču za propagandu protiv srba. Jeste Crkva u Fatinom dvorištu, to nije sporno, jeste to njena privatna imovina, i to nije sporno. Ali Crkva je napravljena ne iz bilo kakvog inata, ili iznenada, ili bez naroda itd. Istina je druga, u ratnim dejstvima 1992.godine narod Muslimanski se iselio sa tih prostora, a opet Srpski narod takodje iseljen i proteran iz okoline Sarajeva, iz Olova, Kladnja itd. doselio se u prazne kuće Muslimana iz Konjević Polja, i u njihove kuće se neko uselio u Olovu Kladnju itd..to znaju svi da je u Bosni u ratu to bila ,,uobičajena" praksa nažalost, ljudima je govoreno da će tako zauvek ostati, oni tamo mi ovamo, i za potrebe tih 700-800 srpskih porodica koje su tu živele je napravljena ova Crkva, čak je u tom selu i sahranjeno pedeset a možda i više tih ljudi Srba koji su tu živeli. Kad je prošlo sve i počeo povratak, ti ljudi iz Konjević Polja niko se od njih nije vratio u Sarajevo, Olovo, Kladanj itd.tj. u Federacij pošto je tamo ,,demolratija" i ,,sloboda" na zavidnom nivou, a u Republiku Srpsku su se svi koji su želeli vratili, i ostvarili sva svoja prava, vratili imovinu kuće obnovili, a po inostranstvu žive, neće da se vraćaju u sirotinju jer im je na zapadu bolje. Tako je došlo do toga da u tom selu nema više nijednog Srbina, grobovi pokopani mrtvi odnešeni ostalo dva tri groba koja nije imao ko odneti, a tako isto ostala i ova Crkva, u selu bez Srba, a i bez Muslimana, jer većina njih žive u EU a tu su samo popravili kuće. Ni Fata ne živi u tom selu pogledajte travu oko kuće kako je sve obraslo...itd..ima još puno toga, zato kažem poluistina je gora od laži! A u tom kraju ih je puno!!!!

    • 22. mart 2015 | 15:30

      BosnaE

      @Milovan

      Ma sta to ti naprica majke ti?? Cuj gluposti da je neko u ratu ako je uselio u tudju kucu da ce mu ostati? Pa kako te nije stid da lazes? Drugo kazes Drbi se nisu vratili u kuce i stanove u Federaciji?? Pa kako ce se vratiti kad su dosli prodali i opet se vratili,da zive u Bosnjacke kuce!! Nece da moze!!!

  • Beska

    21. mart 2015 | 20:45

    Ako tako je treba Bratunac Rs Ili

  • zemlja nije njena!

    21. mart 2015 | 20:34

    Crkva je izgradjena na crkvenoj zemlji koja joj je oduzeta posle 2.sv. rata. Kasnije su komunisticke vlasti isparcelisale zemlju i podelile narodu sa pravom koriscenja.

  • Zorzo

    21. mart 2015 | 20:32

    Orlovic-ka....Kako to Malo-Aziski Muhamedansko-Turski zvuci...Prodaja vere na veliko..A to je uzelo danak,dedovi su im kusali kisela grozdja jelte a unucima zubi utrnuli....Bozja kazna a i istina!!!!

    • 22. mart 2015 | 07:14

      Robert montenegro

      @Zorzo

      Zulumcari zulum čini zulum tise vrati

  • ana

    21. mart 2015 | 20:25

    Zaista sramno od Pravoslavne crkve!

  • Ja

    21. mart 2015 | 20:24

    Izgleda da baka ne zeli da joj ivrse nadoknadu za zemljiste na kome je crkva. Izricito trazi da se crkva ukloni i da crkve zidaju u njihovoj zemlji. E pa bako ti sad zivis u REPUBLICI SRBSKOJ.

  • tina

    21. mart 2015 | 20:24

    Baba,ne lupaj gluposti.Smaras!!!Bolje ti je da se vratis svojoj veri i da pocnes i ti da ides u tu istu CRKVU!!!

    • 22. mart 2015 | 02:58

      Dina

      @tina

      Tina sine,provjeri sta si ti TIMO,malo se raspitaj

  • Tutor

    21. mart 2015 | 20:15

    Baš me interesuje čija je ta zemlja bila pre '45-te.

    • 22. mart 2015 | 01:20

      Djole

      @Tutor

      A cija je zemlja bila pre 1941, pa cija je zemlja bila pre 1914, u doba Austrije, pa pre 1896, pa pre 1829, pa pre Turaka, pa u doba, bosanskih kraljeva Tvrtka Kotromanica I Heceg Stjepana, u doba Ilira I Kelta. Tu svako moze da se pozove na period koji njemu odgovara. Zato se manimo tog pristupa jer od njega samo boli glava. Gradimo dobre odnose radi bolje buducnosti.

    • 22. mart 2015 | 09:28

      Bosna

      @Tutor

      A cija je zemlja bila prije 1918-te? Nemoj jos dalje da idemo! Zato ti je mudrije da cutis!!

  • Ccc

    21. mart 2015 | 20:14

    E bako ti imas tolilo god da bi morala znat ko su ti preci...srbi..koji su se poturcili ...

    • 22. mart 2015 | 01:21

      Djole

      @Ccc

      A pre toga su napustili veru svojih pradedova I presli u Hriscanstvo, istina nepotpuno jer tu ima jos mnogo paganskih obicaja.

  • Marko

    21. mart 2015 | 20:08

    Baba je u potpunosti u pravu; ako je crkva na njenom posedu, ima pravo da traži njeno uklanjanje.

    • 21. mart 2015 | 21:41

      Ccc

      @Marko

      Ne moze trazit da se skloni...ako ima crkva papire o gradnji...ako je na njenoj zemlji plati se odsteta i to je too

  • Republikanac

    21. mart 2015 | 20:03

    I ako sam pravoslavac potpuno podrzavam ovu ženu, a SPC i onog ko je osveštao ovaj hram treba da bude sramota. Crkva je bila prva za vracanje zemljista koja su pripadala crkvi!

  • Ssss

    21. mart 2015 | 19:55

    Vrati se tvojoj prvoj veri i problem je rešen

  • miks

    21. mart 2015 | 19:49

    ista situacija koliko su muslimani i hrvati na srpskoj zemlji napravili svega i svacega i oteli tolika imanja i koriste i unistavaju i niko im nista ne moze ,cak ni sud ne interesuje .sa sve tri strane je isto.

    • 22. mart 2015 | 01:25

      Djole

      @miks

      Ja koliko znam u Sarajevu je obnovljena Pravoslavna Crkva nakon par pogodaka Mladicevih granata. A u Banja Luci je minirana Ferhadija dzamija koja se vec 20 godina obnavlja. Toliko o iskrenosti I toleranciji na ovim prostorima.

    • 22. mart 2015 | 03:03

      Dina

      @miks

      Ne glupiraj se

  • Zoran b.

    21. mart 2015 | 19:47

    Fata, šta reći ?

  • Bin Laden

    21. mart 2015 | 19:47

    Nana nije ničiju zemlju PRISVOJILA već je to njena privatna svojina kako bi vi reagovali da vam neko uzurpira vaše ???

    • 21. mart 2015 | 21:27

      Suza

      @Bin Laden

      Vec jesu.

    • 21. mart 2015 | 21:28

      ISMET

      @Bin Laden

      Ne laži. Musliman sam ali ovo je nama na sramotu . Znaš i zašto.

    • 21. mart 2015 | 22:58

      Gruzanin

      @Bin Laden

      A zar ovo nije divan primer za pomirenje, pa nek krene sa vase strane, bice jos iskrenije, da se baka izmiri sa svestenikom, udje sa njim i hodzom u crkvu i zajedno se pomole, i da zivimo ko porodica. Zasto propustati ovakve sanse. Mi vas vidimo kao nasu krv i meso, nasu dusu, kako to ne shvatate?

  • Zoran

    21. mart 2015 | 19:41

    Morao bi neko babu nauciti da je prezime Orlovic cisto Anadolsko prezime.

  • Zoran

    21. mart 2015 | 19:40

    Baba sva sreca da neces dugo da je gledas!

  • Viola

    21. mart 2015 | 19:23

    Ako je tacno da su crkvu gradili u tudjem dvoristu, treba je srusiti ,ili sta god. Tamo joj nije mesto. Gde je tu bilo ciji Bog? Sta znaci ta crkva ,osim provokacije. Baka, zao mi je,ali osveta koju pominje nije resenje,a öna sama mozda i sluzi necijoj svrsi ,a da nije ni svesna. U svakom slucaju, neka svako u svom dvoristu gradi svetiliste,spram vere koju ispoveda. A,da imate vere ,kulturnog nasledja,ne bi skrnavili tudje.

  • Republika Srpska

    21. mart 2015 | 19:22

    Neka oni nama vrate Aja Sofiju koju su pretvorili u džamiju i kako su muslimani mogli sagraditi džamiju Al Aksu na temeljima Solomonovog hrama?

    • 21. mart 2015 | 22:06

      $$

      @Republika Srpska

      Kakve veze imaju pravoslavci sa Solomonovim hramom ?!

    • 21. mart 2015 | 22:09

      Halid

      @Republika Srpska

      ja neznam sad ko da ti vrati te crkve? mozda ova nana? pa hajde molim te, samo jednom, zamisli se ti da se tebi nesto ovako desi? hajde eto ti dozvoli u svom dvoristu da se sagradi crkva (pod pretpostavkom da si pravoslavac a cini mi se da jesi). ja sam musliman, pa bi se maaalko zamislio da mi dodje neko u moje dvoriste koje sam ja platio svojim novcem, niko mi to nije dao na koristenje kako neko rece, pa da gradi dzamiju. tacno se zna gdje se moze graditi vjerski objekat.cija je zemlja bila prije 45? pa zasto bas prije te godine? pa hajd da idemo jos dalje u proslest, ko je bio vlasnik u 1 vijeku!? dosta vise propagande i licemjerstva vec se postavite u stuaciju ove nane i svake druge nane bez obzira na vjeru naciju pa pricajte.

    • 22. mart 2015 | 03:15

      Dina

      @Republika Srpska

      Pa je li to iz RS,stvarno nema mozga

  • Neko iz mase

    21. mart 2015 | 19:20

    Pitam se koja je razlika izmedju srba i albanaca,po vecini komentara izgleda nema je

  • Невена

    21. mart 2015 | 19:18

    Лијепо пише да је суд у Бања Луци одлучио да црква буде премјештена,а да бака покаже прстом гдје.Зашто неће?Очигледно јој не смета што јој је близу куће,него црква уопште,е па бако стиди се својих година,јер мени,и мојој баки џамија не смета.

    • 21. mart 2015 | 19:37

      Feki

      @Невена

      Baka je pokazala prstom prema Beogradu.

    • 22. mart 2015 | 09:02

      ana

      @Невена

      ne da pokaze prstom već da obezbedi drugo mesto zato sto ona sedi na crkvenom.

    • 6. mart 2017 | 03:52

      Bosnjakinja

      @Невена

      a sto da se Fata stidi nek se cetnici stide sto su na tudzoj zemlji bogomolju napravili kad si ti tako dobar mislim da je najbolje da crkvu postave na tvoje imanje

    • 6. mart 2017 | 23:28

      Nana Fata

      @Невена

      Tuđe nećemo, svoje ne damo...

    • 7. mart 2017 | 07:09

      neko

      @Невена

      Koji dio nisi razumjela, treba SPC da nadje mjesto za crkvu... po kojoj logici da nana trazi mjesto za crkvu...

  • Kotromanic Bosanski Kralj

    21. mart 2015 | 19:16

    Bozija ženo,saberi se. Naplacuj ulaznice i sve štima.

  • Ja! :)

    21. mart 2015 | 19:08

    Pa sta ti fali to je bozija kuca,ko crkva ko dzamija sve-jedno.

  • realan

    21. mart 2015 | 19:06

    nije bitno koje je nacionalnosti ta zena cija je zemlja posed.niti je bitno kakva je crkva u pitanju ili objekat.poenta je da su srbi na njenom gradili.nema veze ja sam srbin.svakome treba da se vrati ono sto je njegovo.nebitno nacionalnost.realno ni srbi nebi voleli da se nesto izgradi na njihovom placu.a ni druge nacije.mada ima jako puno takvih situacija oko sporova imovine.

  • arapsko u arabiju

    21. mart 2015 | 19:03

    sve džamije na balkanu su nelegalno sagrađene i to silom. islam je okupatorska vera na balkanu. doneta ratom ubijanjem i razaranjem. prema tome drugačije se ne može gledati na to. islam je doneo podele i mržnju.

    • 21. mart 2015 | 20:05

      КиМ

      @arapsko u arabiju

      Ti neki novi Tesla!

    • 21. mart 2015 | 22:08

      $$

      @arapsko u arabiju

      Sve su vere takve .. Ako cemo realno , svima su nametnute jer smo pre toga svi bili pagani .

    • 21. mart 2015 | 22:40

      Jusic

      @arapsko u arabiju

      Zato je po svjeta pod i slamom, najčistija vjera,

  • Pink panter

    21. mart 2015 | 19:03

    Treba da je sretna sto ima svetinju u svom dvoristu☆☆☆

  • srbin iz rs. ili Bosanac

    21. mart 2015 | 19:00

    E moji ljudi ujedinite se već jednom. Vi se svađate, a političari vas j..u. Pa kome je bilo koji rat doneo nesto(osim njima i ratnim profiterima Sve),a narodu samo bedu ili bijedu. Kako vam se svidja već.

    • 21. mart 2015 | 20:45

      Srpska

      @srbin iz rs. ili Bosanac

      Gdje moze biti Srbin iz RS ili bosanac to dvoje ne ide zajedno

    • 21. mart 2015 | 21:17

      Muki

      @srbin iz rs. ili Bosanac

      U pravu si mi smo cudan narod....

  • Pohovana Taki

    21. mart 2015 | 18:59

    Pop treba uzeti svinje i pustiti po dvoristu

    • 21. mart 2015 | 19:40

      Feki

      @Pohovana Taki

      Nema popa,zivi u begišu, ipak će tu biti farma kokošaka i gusaka.

  • Djuks

    21. mart 2015 | 18:58

    A prije 500 godina Orlovici su bili pravoslavci !

    • 21. mart 2015 | 20:05

      Анти Антифа

      @Djuks

      Пре 150

    • 21. mart 2015 | 20:25

      Viola

      @Djuks

      Zasto je to vazno? Bili? A baka sada jeste? Tesko mogu razumeti ma ciju nacionalnu ili versku zadrtost.

  • ланМи

    21. mart 2015 | 18:48

    Ma da bas je crkva napravljena u njenom dvoristu. Bice da je ona napravila kucu do crkve...

    • 21. mart 2015 | 20:56

      Jeste

      @ланМи

      Crkva sagradjena u njenom dvoristu. Sud jeste naredio uklanjanje crkve. K. Polje je povratnicko Bosbjacko naselje u blizini Bratunca i Srebrenice. I da dodam da Pavlovic vise nije predsjednik Skupstine u Srebrenici.

  • Igor bg

    21. mart 2015 | 18:48

    Zalosno je sto je ovo uopste tema jednog clanka u novinama. Da li je neko postavi pitanje koliko je srpskih kuca i imanja unisteno u Republici Srpskoj i koliko je tih istih imanja uzurpirano. Stvar je jednostavna treba primeniti odredbe Zakona o osnovama svojinsko pravnim odnosima koji vazi RS a koji regulise materiju gradnje na tudem zemljistu i platiti baki trzisnu vrednos zauzeto zemljista i staviti tacku jednom za svagda i zavrsiti sa njom i njenim naslednicima. Civilizocano i zakonito a ostvarili smo svoj cilj. Veliki pozdrav za Republiku Srpsku

  • Nidžo

    21. mart 2015 | 18:27

    Mene licno je stid ovakvih komentara jer sam srbin,,treba postovati tudje kao i svoje i trebalo bi biti manje nacionalisti'uki nastrojen.

    • 21. mart 2015 | 22:39

      Sumadinac

      @Nidžo

      Pa ko ti brani da se stidis sto si Srbin??Evo,i ova se baba toga istog stidi,lepo odes kod nje pa se stidite zajedno do kraja zivota..Niste jedini Srbi koji se stide onoga sto jesu..

    • 21. mart 2015 | 23:03

      Gruzanin

      @Nidžo

      Da si Srbin ne bi nikad rekao "mene je stid", vec "mene je sramota".

    • 22. mart 2015 | 03:27

      Dina

      @Nidžo

      Sad ce pisati da nisi srbin

  • Sonja

    21. mart 2015 | 18:24

    Baka ima pravo da se ljuti. Crkvu treba skloniti iz dvorišta .

    • 21. mart 2015 | 18:47

      Илија

      @Sonja

      Баба је узурпирала - присвојила државну земљу на којој је саграђена црква, требаш знати читати и између редака да би сватила шта је права истина .

  • Bosna

    21. mart 2015 | 18:23

    Svi oni koji nanu Fatu savjetuju da se vrati "svojoj" vjeri, ja bih savjetovao da odu nekad do Turske, da pronadju familiju! Sto se tice nelegalno izgradjene crkve, dileme nema! Treba je srusiti!!! Sve sto je nelegalno ne treba da postoji!

    • 21. mart 2015 | 18:51

      Nikola

      @Bosna

      Hahaha

    • 21. mart 2015 | 18:54

      DD

      @Bosna

      IDI PA JE RUŠI. HAJDE LIČNO

    • 21. mart 2015 | 19:10

      perica

      @Bosna

      A da ti nisi malo pobrkao cinjenice?!Ako bas hoces idi ti u tursku i povedi sve svoje i ovako vam ovde nije mesto...

    • 21. mart 2015 | 19:14

      Srbija

      @Bosna

      Nemamo mi turske krvi.To su laži viševekovne.Da imamo bili bi kao vi muslimani.

    • 21. mart 2015 | 22:43

      Snezana яяя

      @Bosna

      Mene moja vera uci da ne upirem prstom na svetinje,cemu tebe tvoja vera uci!?

  • Sinisa

    21. mart 2015 | 18:20

    Baka je u pravu

  • BOZA ZEMUNAC

    21. mart 2015 | 18:15

    BAKO,ODAKLE TI SRPSKO PREZIME?

    • 21. mart 2015 | 18:54

      DD

      @BOZA ZEMUNAC

      ZABORAVILA DA ZAMENI

    • 21. mart 2015 | 19:10

      Biljana

      @BOZA ZEMUNAC

      Kako se zovu ljudi kao ti?

    • 21. mart 2015 | 20:31

      Viola

      @BOZA ZEMUNAC

      Ej,sta vam je ljudi? Móze li biti i Srpkinja,a muslimanske veroispovesti? Mozda joj je muz bio Srbin,Hrvat,Crnogorac,sad tih naroda ima ,kao pasulja. Aman,da nije kamen spoticanja ovo,bilo bi ono! Ko zeli nevolju,nadje nacin da je izazove.

    • 6. mart 2017 | 03:55

      Bosnjakinja

      @BOZA ZEMUNAC

      Boza ti kao neznas kad je Begis bio turski pasaluk i kad su turci imali sve vase zene eto ja i ja tebe da upitam jeli ti drago sto imas turske gene ..

  • Kiza rs

    21. mart 2015 | 17:57

    Nek ti moji srbi daju drugu parcelu zemljista i mirna Bosna.

  • vuk

    21. mart 2015 | 17:50

    Baka Fata samo treba da udje unutra i zamoli boga da se vrati svojoj pravoj veri!!! Da joj se dedovi i pradedovi vise ne okrecu po grobu!

    • 21. mart 2015 | 19:09

      Nana Fata

      @vuk

      Neću! Ova vjera mi bolja!

    • 12. jul 2017 | 23:25

      Dusan

      @vuk

      Tačno, i ja smatram da ORLOVIĆ ne može biti drugo, do srpsko prezime, i da su njeni preci zaista tu 500 godina već, ali kao SRBI sa slavom i krstom!

  • RH

    21. mart 2015 | 17:45

    Sagraditi džamiji pored.Mirni jedni i drugi.

    • 21. mart 2015 | 18:27

      Krle.

      @RH

      Ma kakvo dvoriste , ledina pokraj puta , nigde ograde da nije i put njen.

  • B

    21. mart 2015 | 17:36

    A bre babo jesi inadzija .Prvo se priseti odakle ti to prezime i odakle ti tolika mrznja?

    • 21. mart 2015 | 18:48

      RH

      @B

      Jedno pitanje ovako usput.Ako jedan građanin recimo Njemačke znači Švabo ima IĆ u prezimenu da li je on onda poturica,turčin(bošnjak)ili šta već?

    • 21. mart 2015 | 18:54

      Djole

      @B

      Valjda je veca mrznja onih zbog kojih je baba pobegla iz svoje sopstvene kuce I koji su na njenom zemljistu podigli bespravno gradevinu. Nije mi jasna podrska uzurpatorima privatne imovine I onima koji "herojski" ratuju sa starom, onemocalom I polupismenom zenom. Sta je sa "cojstvom I junastvom" sa kojim se hvalimo. Sta se to desilo u glavama mnogih koji sada mrze. A mrznja najvise ubija one koji mrze.

  • deki smederevo

    21. mart 2015 | 17:21

    Ima divno Srpsko prezime ..ORLOVIC /....vrati se babo precima i ne huli na svoga Boga .

    • 21. mart 2015 | 19:06

      Krle.

      @deki smederevo

      Bezi bre ovako puna mrznje sta ce nam.

    • 22. mart 2015 | 23:09

      Gruzanin

      @deki smederevo

      Kako bese? Na turskom se soko kaze doganay, a kako se kaze orao? Nego kako je neko musliman sa prezimenom Filipovic? Po dedi Filipu starom muslacu, turcinu od davnina?

  • KVzoki

    21. mart 2015 | 17:20

    Baba - razmišljaš li ti gde će ti duša

    • 21. mart 2015 | 23:13

      Анти Антифа

      @KVzoki

      Њену су душу дедови продали за вечеру.Нема она шта да размишља,само да мрзи ко и ови покатоличени

  • Mirko

    21. mart 2015 | 17:19

    Da l' je sagrađena crkva, džamija, sinagoga ili štala nebitno je. Sagrađena je na privatnom posedu bez saglasnosti vlasnika i treba da se sruši. Odmah.

  • M3

    21. mart 2015 | 17:12

    Jel ovo zaba ili baba!? :)

  • Miroslav Nikolić

    21. mart 2015 | 17:10

    Kakve odvratne strvine su se usudile da na tuđem posedu i to posedu vlasnika muslimanske veroispovesti, na takav siledzijski i bogohulni način grade pravoslavni hram. Tako bezdušno sagrađeni hram ne može služiti ni na kakvu dobrobit srpskom narodu, niti će vernicima pomoći molitva u takvom hramu. Da li je ovo očigledan dokaz srpskog siledžijstva nad muslimanskom imovinom. Ko je ovde huškač, provokator i bezdušni gad? Svaka čast gospođi Fati Orlović što se tako odlučno bori za čišćenje svog poseda od bespravno sagrađenog hrama i što se tako beskompromisno bori za zaštitu svog uzurpiranog poseda, što bi učinio svaki normalan čovek. Uzurpatorima Fatinog poseda je mesto u zatvoru.

  • Banja Luka

    21. mart 2015 | 17:09

    Spominje neke koje su ''oni'' pobili, a nasljednici u Americi, ni manje ni vise, nego 28 njih..Na tome se bazira i cijela prica o Srebrenici !

    • 21. mart 2015 | 17:32

      Pile

      @Banja Luka

      Sumnjam da su svi nevini koji su tamo.

    • 21. mart 2015 | 18:24

      Cvet

      @Banja Luka

      Šta, treba da se stidi sto je neko uspeo preziveti?

    • 6. mart 2017 | 03:58

      Bosnjakinja

      @Banja Luka

      e Banja Luka kad se mi svi budemo vracali na nasa vjekovna ognjista Banja Luka mozda ce i tvoja majka da zakuka nije prijetnja ali samo da znas mi nase nedamo ..

  • Добрица

    21. mart 2015 | 17:08

    Бака не схвата колику је Божју милост добила.Господ зна да је конвертитима тешко што су конвертити а још теже наћи снаге вратити се својој вери.Овој баки је Господ цркву у дворуиште послао да би само два корака направила и вратила се вери јуначкога Павла Орловића, али њој је и то тешко. Велика је несрећа свој идентитет изгубити а нови не наћи!

    • 21. mart 2015 | 18:55

      Zabuna

      @Добрица

      Dobrice,pa i Srbi su iz paganstva nedavno konvertirali u hriscanstvo,ali samo delimicno.Jos uvek pola vere je paganstvo.

  • Gekke Joopie

    21. mart 2015 | 16:56

    A ona nece docekati ni da joj se opile! Mislim na starost.

    • 21. mart 2015 | 18:56

      ???!

      @Gekke Joopie

      Ko ti garantuje da ce ona prva od tebe???!

  • Marco

    21. mart 2015 | 16:49

    Pa dobro, baka ima lijep pogled kroz prozor..

  • Selma

    21. mart 2015 | 16:43

    da slazem se u potpunosti treba se svoje ali i tude postivati ali ova crkva je ne legalno sagradena nakon genocida koji je pocinjen Srebrenici i bratuncu preko 8000ljudi je u roku od 5 dana zvijerski ubijeno ukljucijuci i muza od ove zene! Da je ta crkva sagradena iz pravih razloga tj radi vjernika i na crkvenoj zemlji nitko ni rijeci ne bi rekao. Ali napravljena je u inat u muslimanskom dvoristu ! razmislite malo ljudi ja ne mrzim nikoga ....razmislite

    • 21. mart 2015 | 17:03

      Анти Антифа

      @Selma

      Шта ће муслимани у Сребреници и Братунцу.Које године су се ту доселили из азије?

    • 21. mart 2015 | 17:07

      шумадинац

      @Selma

      Чуј геноцид и 8000 људи па у Сребреници није било толико становника како сте бре Ви задојени мржњом.Наравно да је почињен злочин ал сте то искористили и све мртве довлачите у сребреницу.А то што је нестало 10.000 људи у Сарајеву то није злочин,па пре првог светског рата у Сарајеву је било 80 посто хришћана.Колико их је данас? Јел то није етничко чишћење ? Геноцид? Па због таквих овде неће бити мира никад

    • 21. mart 2015 | 17:07

      Dus

      @Selma

      Sta ćeš,nikla crkva preko noći,da je džamija,ne bi bilo problema,srpska crkva na srpskoj zemlji.

    • 21. mart 2015 | 17:16

      Kole

      @Selma

      Ништа од тога што си рекла није истина!

    • 21. mart 2015 | 18:57

      LazarLaki

      @Selma

      Nelegalno se pise zajedno.

  • koka

    21. mart 2015 | 16:42

    Baba ne diraj crkvu,u crkvi su ti se po svemu sudeći preci krstili.A kokoške drži tamo gde im je mesto.Ako ti je baš stalo možeš kokoške držati i u džamiji baš me briga,ali u crkvi nećeš nikad pa ni onda.

    • 21. mart 2015 | 17:07

      Feki

      @koka

      Koko ode crkva još malo , na tudjoj zemlji je.

    • 21. mart 2015 | 18:10

      Djole

      @koka

      Da je crkva podignuta za vernike neko bi jos tu I dolazio, iako su ljudi uglavnom ateisti. Pa sada ni iz inata tu niko ne dolazi. Znaju da je napravljena bez dozvole na tudem posedu. Zar je to bila snaga heroja vojske RS da namece volju jednoj babi. Sramota za herojski srpski narod. Bacene pare.

  • Hrkljus

    21. mart 2015 | 16:40

    A i tvoj pradeda..Ana. sigurno je Turcin

  • Jelena

    21. mart 2015 | 16:40

    Neno, neno, sram te bilo svojih godina I porijekla

  • Krile

    21. mart 2015 | 16:38

    Kako bi vi reagovali da se vratite svojoj kuci i da naidjete na dzamiju u vasem dvoristu???? Jedino sto mi smeta sto je ovde pisalo da kaze: nek postave crkvu u njihovoj zemlji. A dobro zna sta su joj preci, i da je to srpska zemlja gde zivi.

  • Giga

    21. mart 2015 | 16:35

    Vrati se svojoj veri bako

    • 21. mart 2015 | 18:04

      Djole

      @Giga

      Komentari pokazuju netoleranciju I nerazumevanje za probleme jedne stare zene u cijem dvoristu je na silu I bez dozvole napravljen bespravni objekt. Vise vam smetaju njene reci o nepravdi nego ucinjeno delo. Pa zamerke tipa promene vere njenog dede. Ako je bas tako svima nama su pradede promenile veru I presli u Hriscanstvo.

    • 21. mart 2015 | 19:02

      Ne zbog inata

      @Giga

      Neću.!Ova mi bolja!

  • DD

    21. mart 2015 | 16:35

    TO JE SVE SRBSKA ZEMLJA. PUTIN CE DA NAM JE VRATI

    • 21. mart 2015 | 19:27

      Bernard

      @DD

      Pa ti ne znaš ni pisat, a komentiraš, olovkom garant ni ime svoje ne znaš napisat...piše se srpska, a ne srbska...kad ti ja iz Hrvatske moram objašnjavat....ŽALOSNO!!!

  • Ana

    21. mart 2015 | 16:34

    Ja koliko znam Orlovic je srpsko prezime. Znaci da su promenili veru ali nisu mogli promeniti i iscupati srpske korene.

    • 21. mart 2015 | 17:21

      Ancy

      @Ana

      U pravu si Ana. Fata je 100% srpkinja a ti razmisli cije si gene pokupila za 500 godina pod turcima

    • 21. mart 2015 | 18:54

      Витез

      @Ana

      Орловић Павле... Чувени лик из наших пјесама...

  • Južnjak

    21. mart 2015 | 16:32

    Baba je pravi primer bošnjačke "tolerancije". Šta bi tek bilo da Srbi nemaju Republiku Srpsku... Sigurno bi prošli kao Srbi u Hrvatskoj ili na Kosovu,a možda čak i gore.

    • 21. mart 2015 | 18:22

      Cvet

      @Južnjak

      Druže, jesi pročitao da je crkva na njenoj zemlji? Ti bi bio tolerantan da ti neko u stan useli par Kineza?

  • ANA

    21. mart 2015 | 16:31

    A Orlovic je koliko ja znam srpsko prezime....Znaci promenili su veru ali dzaba nemogu iscupati korenje srpsko....

  • Jelena

    21. mart 2015 | 16:30

    Citam ovo i gorim u sebi... Ma sram je bilo... Voli svoje, postuj tudje. Narod tamo je zatrovan mrznjom, cak i ovi ljudi koji su jednom i po nogom u grobu...

    • 21. mart 2015 | 18:20

      Bošković

      @Jelena

      Jelena, nije pitanje mržnje, pitanje je inata. Zamisli da odeš na godinu-dve od kuće, vratiš se, a u dvorištu ti nikao budistički hram. Sa veseljem bi ga prihvatila, zar ne?

    • 23. mart 2015 | 04:58

      BosnaE

      @Jelena

      Ja napravim ispred tvoje kuce dzamiju,ma necu pravu nego improvizovanu i ja sa tobom Jelence da udjemo da se pomolimo Bogu! Hocemo li? Pa ti si tolerantna!

  • Mujo

    21. mart 2015 | 16:27

    Prava da joj bog podari zdravlje da istraje na svom putu pravde

    • 21. mart 2015 | 17:43

      Mijo

      @Mujo

      Neka ode u Ameriku , kod rodbine...

    • 21. mart 2015 | 18:38

      Oks

      @Mujo

      Mujo idi traži Hasu.

    • 21. mart 2015 | 19:07

      007

      @Mujo

      Ma gdje ima to na tugju zemlju dase gradi to samo u afrci ne dajse BABO moja

    • 21. mart 2015 | 20:00

      Krsto

      @Mujo

      Nana bi trebala zivjeti bar kao kornjaca da bi u BiH docekala pravdu.Inat je cudo,mozda i uspije.

  • Rasa

    21. mart 2015 | 15:58

    E baba, baba, sestro Srpkinjo!

    • 21. mart 2015 | 16:59

      !!!

      @Rasa

      Е баба,баба,одакле ти презиме Српско-бона!?????

  • Nemanja

    21. mart 2015 | 15:23

    Samo pomisli sta činiš. Ako veruješ u Boga, a reklo bi se da ne verujes, kad tako pricas i radis.

    • 21. mart 2015 | 16:32

      AD

      @Nemanja

      Hajde da sagradimo dzamiju kod tebe u dvoristu.Moze?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA