JEZIVA STATISTIKA: Za 15 meseci pala 24 aviona!

Od januara 2014. godine je 1.187 ljudi izgubilo život u stravičnim avionskim nesrećama. Mnoge od njih su još uvek misterije, a spekulacije i dalje traju

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • kalimero

    31. mart 2015 | 18:52

    Jeziva statistika..samo u Nemačkoj prošle godine u saobraćajnim nesrećama poginulo više od 3000 ljudi!

  • mihailovic

    31. mart 2015 | 18:22

    Mislim da hrana,kafa,voda,sokovi moraju biti smesteni u manjem i prilagodjenom specijalnom frizideru u samo ckokpitu kao i prilagodjeni toalet u samom kockpitu. Da bi se to moglo izvesti sadasnji avioni moraju biti prepravljeni to jest da ckokpit bude veci kako bi sve toalet za pilote i manji frizider bio dostupan pilotima unutar ckokpita.' Na taj nacin bi se potpuno izbeglo otvaranje vrata ckokpita i odlazak do putnickog toaleta. Sigurnost nije samo u vratima ckokpita vec da se pilotima omoguci hrana ,napitak kao i toalet u samom ckokpitu. Sta moze jedna stjuardesa da pomogne u ckokpitu posto ona ili on nema znanje upravljanja avionom. Zato je jako bitno da pilot sa jedan/dva kopitlota bude u redovnoj postavi pri medjunarodnim letovima. Takodje kodirana vrata da se spolja mogu otvoriti od pilota ili kopilota a ne sekirom . Bezbednost aviona se pokazala nepouzdanom jos uvek jer se nemisli na najsitnije detalje bezbednosti putnika,avionskog osoblja i samog aviona Letim cesto iz Copenhagena za Sarajevo i Beograd. I u Air Bosna i u Air Serbia je bilo da stjuardese unose pilotima hranu,kafu unutar ckokpita sto je nedopustivo da se vrata ckokpita otvaraju u toku leta aviona. Bezbednost je dakle nula !

  • Avatar

    31. mart 2015 | 15:48

    Airbus ima tehničkih problema od samog početka, mnogo novca je u igri i istina se krije, jer iza padova aviona, niti stoje avio kompanije, niti ljudske greške, niti depresivni kopiloti samoubice, već tehnički nedostatci letelice. U igri je mnogo para pa je zato i istina skupa na hiljade zivota.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA