BRILJANTNI UM: Ovaj Srbin tvrdi da je šestarom rešio matematički problem star 3 veka?!
- Priznanje mojih rešenja predstavljalo bi potvrdu da se širom sveta studentima predaje pogrešna matematika. Konačan sud o mojim rešenjima može dati jedino Svetski kongres matematičara - kaže Mihailo M. Bošković, profesor iz Užica
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Joka ♥
Oduvek sam govorila da se ugao moze podeliti na 3 jednaka dela,ali me nastavnik nikada nije slusao!
Marko
Dokazano je da je ne moguće sa šestarom i neoznačenim lenjirom, čovek je vrv koristio označen lenjir i sad se pravi pametan. Trisekcija ugla je jedan od paradoksa kao što je i kvadratura kruga. A ovo da su studenti širom sveta učili o njegovom dokazu je klasična baronija Telegrafa, jer da bi se učilo širom sveta mora prvo da se odobri njegovo rešenje, a to je ne moguće. Ogroman broj ljudi se godišnje javi da je rešilo te paradokse SANU-u i ostalim institucijama, ali ljudi ne kapiraju da je to ne moguće i da samo gube vreme na to.
Miško
Nisam matematičar neki ali ne razumijem šta su studenti širom svijeta naučili rješavajući nerješiv problem pa da su pogrešno naučili?