BRILJANTNI UM: Ovaj Srbin tvrdi da je šestarom rešio matematički problem star 3 veka?!

- Priznanje mojih rešenja predstavljalo bi potvrdu da se širom sveta studentima predaje pogrešna matematika. Konačan sud o mojim rešenjima može dati jedino Svetski kongres matematičara - kaže Mihailo M. Bošković, profesor iz Užica

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika DARKO 100%
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Joka ♥

    08. april 2015 | 12:08

    Oduvek sam govorila da se ugao moze podeliti na 3 jednaka dela,ali me nastavnik nikada nije slusao!

  • Marko

    08. april 2015 | 08:08

    Dokazano je da je ne moguće sa šestarom i neoznačenim lenjirom, čovek je vrv koristio označen lenjir i sad se pravi pametan. Trisekcija ugla je jedan od paradoksa kao što je i kvadratura kruga. A ovo da su studenti širom sveta učili o njegovom dokazu je klasična baronija Telegrafa, jer da bi se učilo širom sveta mora prvo da se odobri njegovo rešenje, a to je ne moguće. Ogroman broj ljudi se godišnje javi da je rešilo te paradokse SANU-u i ostalim institucijama, ali ljudi ne kapiraju da je to ne moguće i da samo gube vreme na to.

  • Miško

    07. april 2015 | 23:39

    Nisam matematičar neki ali ne razumijem šta su studenti širom svijeta naučili rješavajući nerješiv problem pa da su pogrešno naučili?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA