DOKAZ DA JE TITO MRZEO USTAŠE: Zbog ovoga nema tića poglavnika Pavelića (VIDEO)

3. maja 1945. Ante Pavelić je naredio vojsci da se ne predaje partizanima, već da krene ka Austriji i da se preda Britancima. Kada su došli do Blajburga, Englezi su ih vratili nazad Narodnooslobodilačkoj vojsci. Ono što je potom usledilo bila je osveta za sva zla nanesena jugoslovenskim narodima od strane ustaša tokom četiri krvave godine Drugog svetskog rata

Komentari

  • Dragan

    23. jul 2016 | 00:30

    Ne verujem danas bilo kojoj strani šta piše. Svi staju u svoju odbranu. Ako su stvarali državu, meni tada milu Jugoslaviju, zašto su je onda podelili na republike, a ne na regione. Republika je sama po sebi već država. Po čemu onda Hrvatska zaslužila da dobije toliku teritoriju kada se zna na čijoj strani je bila, a da su i u prvom ratu skupa sa bugarima bili glavni dušmani srpskom narodu, samo tada u austrijskim čizmama. O drugom ratu suvišno je da se bilo šta kaže na tu temu. Na kraju za nagradu dobijaju sve što požele, samo me čudi kako nisu dobili još Zemun a i ostatak obale do Ulcinja kad im je prevlaka onako kurvinski data. Sve je bilo unapred i te kako dobro isplanirano. Tito nije mrzeo ustaše, samo je morao u datom trenutku da se distancira od njih. To je politika i vlast.

    • 4. jun 2018 | 15:04

      Vuco

      @Dragan

      Samo pogledaj koliku Banovinu Hrvatsku im je dao kralj. Deo Srbije i pola Bosne i celu Hrvatsku. Tako da kraljeve upitaj za Hrvatske teritorije i granice i Jugoslaviju a ne Tita.

  • Niko Maraš

    18. maj 2016 | 10:37

    Opet će se dići i udjediniti PARTIZANI iz svih bivših republika pa će ubijati ustaško, baliska, četnička govna i ove današnje pokvarene kapitaliste što narod glođu.

  • narodna vojska

    16. maj 2016 | 22:38

    lepo bi bilo da ne pisete hrvati kad su to bili ustase, hrvati su ostali kod svojih kuca ili bili takodje u partizanima (vidi dnevnik ivan siblj) - tito sa osvetom naroda nad zlocincima nema nista i nalazijo se u srbiji u to vreme, narod je bijo u partizanima i narod je i sudijo. sf/sn

  • aca faca

    16. maj 2016 | 22:18

    Za mene su cetnici zlocinci i izdajnici Srpskog naroda i njegove slavne istorije.Uslihtali se nemcima i cekali da im neko drugi oslobodi zemlju od fasista.Ustase su takodje izdajnici Hrvatskog naroda i veci zlocinci od cetnika u tome sto su imali organizovane konc logore i masovno ubijali civile drugih ,od nemaca proglasenih,nepozeljnih naroda.Takodje su ubijali i cestite i postene hrvate koji su bili u partizanima ili pomagali pokret. To je istina koju nemoze niko da izmeni ili opovrgne dok je sveta i veka. Moram da kazem da ih je drug TITO ubijao i jedne i druge ali ocigledno je da iz onoga sto se jasno vidi danas nije ubijao dovoljno.

  • nikola

    16. avgust 2015 | 10:40

    Zivio tito, a najveca Zelja mi je povratak yuge, jedino vredno odlaska u rat je -povratak yuge I promena ovog mizernog sistema

  • cex

    17. maj 2015 | 21:11

    Ustase i Cetnici u pauzi ratovanja,razmenjuju slicice nindza kornjace

  • myjamoto musashi

    1. maj 2015 | 22:47

    Toliko je mrzeo Srbiju da su u njegovo vreme svako selo i zaseok u Srbiji dobili asfaltne puteve, struju, vodu, kanalizaciju, skole, domove zdravlja i kulture. Danas nema djaka po skolama, ni skola po selima, ni sela po Srbiji. Sve su to ovi sto ne vole Broza, al vole cetnistvo i Srbiju, unistili. I to do temelja. Hajducija, divljastvo i odsustvo bilo kakvog sistema. Kao 41 do 45. Svako selo imalo je svoju vojsku, svaka vojska svoga harambasu. Svaki harambasa svoje zakone i pravila. Batinu. Ono sto vazi za Milana, ne vazi za Gorana. Danas isto. Republicke, opstinske, lokalne harambase i njihova administracija. Mimo sveta, mimo Zakona, mimo i iznad naroda. Kolko Srba toliko varijacija jednog te istog pravila. Al i za to je kriv Broz. Ovi sto danas laju protiv njega, da nije bilo njega, ne bi bili nista drugo do cobani podno Zlatibora. Lovcena, Dinare ili Triglava. Ka tome i idemo. Tacnije stropostavamo se.

  • Marko NS

    25. april 2015 | 07:52

    Samo još da objasnite zašto se jurišalo na sve poznate i nepoznate tvrđave,bunkere i 'Prozore' a nikada nije napadnut i oslobođen jedan Jasenovac sa posadom od 200 zločinaca i neljudi?To do sada niko nije objasnio jer ne može da se objasni!?Blajburg nije bio potreban jer je on poslužio da se ti isti neljudi prikažu kao nekakvi mučenici.Trebalo im je suditi za užasna nedela koja su počinili.Ali je zato bilo neophodno mnogo ranije spasiti onih stotine hiljada mučenika od kojih najviše Srba koji su samo zato jer su bili Srbi ubijani na najsvirepije načine u Jasenovcu!I koliko god pričali da je on bio protiv ustaša to ostaje netačno dok se ne sazna razlog zašto nije kao vrhovni komandant NV sprečio a mogao je masakriranje Srba u Jasenovcu više od četiri godine.O masakriranju Beograđana u bombardovanjima saveznika,zatim masakriranju srpske omladine na Sremskom frontu isto tako treba progovoriti.I tu nema nikakvog nacionalizma-da to Srbi jednom za uvek zapamte.Srbiji je potrebna ova istina koje ni posle 70 godina nema?!Bez ovih istina nema ni istine o onome što nam se danas dešava.

    • 25. april 2015 | 11:56

      Bosna

      @Marko NS

      Kad si toliko pametan, sto to pitanje ne postavis cetnicima? Sto oni nisu napali Jasenovac? Da spasu srpsku narod! Oni su bili jedina regularna vojska! Sa djeneralom na celu! :)))))))

    • 25. april 2015 | 11:58

      shiki

      @Marko NS

      Svaka ti cast za komentar. Sad ce drug Savica da ti objasni da to nije tako.

    • 27. april 2015 | 14:00

      Lune

      @Marko NS

      Hm,hmm..pridruzujem se zahtevu, da se dodatno sudi, legalnom djeneralu Drazi, sto se krio u bunkeru i nije naredio "zamnom junaci" i "okupirao jasenovac"..hm,hmm em zlocinac, em kukavuica..Sremski front...? mani se tog "historijskog pristupa"..Sremski fron ? pa on je "malji deca" za Solunski front,i tako to, nemojmo da se pravimo ludi ...mislim, prebacujemo nekom "nacionalnu krivicu i odgovornost".

    • 6. jun 2016 | 15:32

      bobic

      @Marko NS

      Prvo,pogledaj geografiju jasenovca,rijeka pored poziciju logora i okolne garnizone i sam zaključi.Drugo,sve i da su napali i oslobodili jasenovac -šta potom.Đe ćeš sa zatvorenicima,ženama i đecom koji su toliko bili izmrcvareni mučenjima i glađu da ni 500 m nebi mogle preći.Te brigade koje bi napale logor morale bi čuvati zbjeg u uslovima u kojima u svakom okolnom većem gradu bili su ustaške i njemačke posade i te brigade bi bile osuđene na uništenje zajedno sa svim zatvorenicima

  • Balkanac

    25. april 2015 | 03:39

    Ja znam da su nas lagali samo jedno ; Laz: I POSLE TITA TITO !!! Istina: I POSLE TITA KITA !!!

  • Jugoplastika

    25. april 2015 | 00:27

    Svi govore Tito vakav Tito onakav dali je bio zlocinac ili heroj svako ima svoje mišljenje ali nemozete poreci da za vrijeme Tita imali smo državu ekonomiju poslove život a sta danas imamo 70 posto danas naše omladine nema posla političare koi se bogate na našoj muci mislim da je Tito makar malo vise zaslužio postovanja za Jugoslaviju koju smo imali

    • 25. april 2015 | 01:37

      Nepoznati gospodin

      @Jugoplastika

      Ne mozete* Koji* Daj malo pismenosti

  • Hrvatina

    24. april 2015 | 23:31

    Partizani I četnici laku noc

  • Srbija i Crna Gora

    24. april 2015 | 22:06

    Bilo kako bilo, ali sa današnje tačke gledišta Tito je upropastio Srbiju, pobio sve vidjenije srpske i četnike i partizane, dok su se glavne ustaške vodje još dugo posle rata šetale slobodno svetom.

    • 24. april 2015 | 23:38

      ---.major. MILAN TEPIC R.S.K.

      @Srbija i Crna Gora

      Niste u pravu sami srbi su oko 200 000 nasih srba likvidirali iz raznih pobuda i dodvoravanju titi. Mi smo neslozan i nesrecan narod kao da nam se u mozak uvukla neka jaka prehlada. Nedaj boze da zatreba za interese europe i sada ima takovi koji bih za svoj naredak likvidirali i jos veci broj srba dok to nije slucaj kod hrvata.

  • bravo Tile

    24. april 2015 | 21:46

    Ne volim Tita,ali za Blajburg mu skidam kapu.Najbolja stvar koju je uradio.

    • 25. april 2015 | 12:54

      Rio

      @bravo Tile

      Ti nisi normalan!zbog takvih cigla ko sto si ti,osudeni smo na trajnu mrznju bez alternative!!!

  • Istina

    24. april 2015 | 21:44

    Deda mi je pricao da su partizani streljali ustase ali da su komandu dali crnogorski generali npr Peko Dapcevic,a da kad su streljanja zavrsena,Tito je bio ljut i tri dana ih drzao na kisi,zato sto su to uradili bez njegove naredbe,mnogi su se razboleli od zapaljenja pluca zbog te kazne.

    • 24. april 2015 | 22:03

      Jastreb

      @Istina

      Jasenovac je ostavljen da se sto vise ubije Srba nikad nije pokusano da se oslobodi toliko o titicima i titu.

    • 24. april 2015 | 22:26

      Cicko

      @Istina

      To iz tvog mozga, ha?

    • 24. april 2015 | 23:53

      Bosna

      @Istina

      General- major Milan Basta je bio glavnokomandujuci i u pregovorima i u egzekucijama. Ustase su uglavnom stradale u Blajburgu, a cetnici kod Zidanog mosta. Stradalo je jako puno civila koji su "nadignuti" da bjeze od strane ustasa i cetnika. Da su jadni ostali ne bi toliko ih stradalo.

    • 18. maj 2016 | 10:39

      Niko Maraš

      @Istina

      TO TI VJERUJEM

  • Zaledje

    24. april 2015 | 21:36

    Samo usporedbe radi,cesi,slovaci,poljaci,madjari itd nekad (sjetite se jadrana) a gdje smo sada mi a gdje oni.Pametnom dosta.

  • Dushman~Kung fu panda

    24. april 2015 | 21:27

    Koliko je samo ustaša prešlo u partizane??? Zašto je Tuđimana čuvao posle hrvatskog proleća???

    • 24. april 2015 | 21:46

      Hrvatina

      @Dushman~Kung fu panda

      Nemoj pisati o necemu o cemu nemas pojma , tko je presao!? Ili su svi pobijeni ili zatvarani I šikanirani posle rata . Drži se tema tipa bratstvo I jedinstvo a povjesni se činjenica okani.

    • 24. april 2015 | 22:32

      Cicko

      @Dushman~Kung fu panda

      Koliko je cetnika preslo u partizane, da li znas? Da li znas da je Tudjman bio osudjen I izbacen iz SKJ I smenjen sa mesta oficira u JNA?

    • 25. april 2015 | 08:20

      Bosna

      @Dushman~Kung fu panda

      Ustase nisu prelazili u partizane. Ili i ako jesu u zanemarljivom broju. U partizane su prelazili cetnici i domobrani. Masovno. Domorani cim ih partizani zarobe, a cetnici poslije 43.

  • peras

    24. april 2015 | 21:26

    To nije nova vest i to znauju ljudi koji citaju knjige i istoriju,licno znam tu inf.posto sam je procitao jos 1990god.a onima koji i dalje brane cetnike treba da citaju memoare prezivelih Srba cije su majke,oceve,bracu i sestre pobili Cetnici u Lici ,Kordunu,Dalmaciji Bosni,sto sami sto uz pomoc Ustasa,ali smo im uzeli meru doduse ne veliku ali za kraj rata i pocetak njihovog ganjanja po svetu i likvidaciji i pokazujuci im da se nece izvuci lako.Knjige govore da je tu usmrceno nekih 10000 Hrvata i oko 5000 ostalih .KO ne veruje neka cita vise od Marice i Ivice. Citiram-ko kod nas cita,i novine citam samo zadnju stranu da vidim ko je riknuo.

  • BANJALUCANIN

    24. april 2015 | 21:08

    Svaka cast Telergrafu na ovom pojasnjenju! Ustase, cetnici, fasisti i ostala gamad je dobila sto je zasluzila! Zivio drug Tito, nas veliki HEROJ!

    • 24. april 2015 | 22:35

      Cicko

      @BANJALUCANIN

      Da je dao bog da je ziveo bar 1000 godina valjda bi od nas napravio cestite I pravedne ljude.

  • mrSale71

    24. april 2015 | 21:00

    Tito je bio poslednja pametna figura na ovim prostorima i znao je da opstanak te velike i moćne države zavisi samo od jedinstva njenih naroda!Setite se kako su u njegovo vreme prolazili oni koji su samo šušnuli protiv Yu! Albanci su počeli sa separarizmom nakon njegove smrti!Da se to desilo za vreme Tita,sada bi se u Albaniji vijorila trobojka,jer je Tito imao plan da zauzme Otrantska vrata radi kontrole Jadrana! Svi koji su živeli za vreme Tita neka se sete ekskurzija i šopinga po zapadnim državama i kako su ih stranci vukli u prodavnice! Setite se i kako nas je Amerika molila da ne napadamo Italiju radi Trsta! Sada Tita pljuju oni koji još uvek pljačkaju ono što je on stvorio! Šta je Jovanka nasledila,a Mira još troši oteto iz usta naših unučića!Svi koji su razbili Yu su bili Titovi zatvorenici!Nikada više Tito!

    • 24. april 2015 | 22:43

      Bender

      @mrSale71

      Divan komentar,svaka čast.

    • 24. april 2015 | 23:30

      Савица

      @mrSale71

      И ТАМАН НАПИШЕШ ДОБАР КОМЕНТАР И ЗЕЗНЕШ СТВАР НА КРАЈУ С МИРОМ. КАКВЕ ОНА ИМА ВЕЗЕ СА ТВОЈИМ КОМЕНТАРОМ?

  • RockyNewYork

    24. april 2015 | 20:55

    srpski komunisti djilas rankovic krcun su pobili vise srba nego nemci i italijani zajedno

    • 24. april 2015 | 22:23

      Jugoplastika

      @RockyNewYork

      Nisu Srbe nego cetnike ja sam Srbin a ne cetnik

  • RockyNewYork

    24. april 2015 | 20:49

    u sloveniji je ubijeno 10 000 srba nedicevci ljoticevci i cetnici i oko 2000 slovenackih domobrana dok su ustase presvukle u partizane tito je zlocinac

  • Marijana

    24. april 2015 | 20:42

    Pocnite razmisljti kao ljudi, kome nije bitno ko je ko po etnickoj pripadnosti, vec ko je kakav covek!!!!

  • Deftones

    24. april 2015 | 20:26

    On je bar napravio drzavu,silom ili milom.Znao je drug sa kakvom gamadi ima posla i da je to jedino rjesenje.Zasto?????Pa pogledajte danas kakve dsrzavice i politike imamo,nezna se koja je u vecim g.....a

  • Darijus Serb

    24. april 2015 | 19:48

    Cetnici se nisu povlacili zajedno sa ustasama niti su videli Blaiburg vec su isli na Trst..Te zajednicke slike su nikakav dokaz i to su pojedinacni slucajevi a ne neke cete ili jedinice, pa i u cetnicima su bili i muslimani ,u malom broju al ih je bilo!Ne treba generalizovati!Sve te gerilski grupe su imale poseban put ideologiju i uverenje.Ustase su dobile sto su zasluzile na tom polju,krvoloci i koljaci sto su hteli fizicki da istrebe ceo jedan narod.

    • 24. april 2015 | 22:41

      Cicko

      @Darijus Serb

      Pogresan put I luda ideologija je spajala sve te zlozinacke grupacije, a njihov zajednicki cilj je bio istrebljivanje onog drugog.

  • edi TITOV pionir

    24. april 2015 | 19:43

    Bravo stari dobro si ih razbucao svaka cast!

  • SPLIT

    24. april 2015 | 19:33

    TITO ruka ti se pozlatila.

  • Rio

    24. april 2015 | 18:49

    Sotonin sluga,fuuuuj!izdajica svega svetog!

  • dalibor

    24. april 2015 | 18:30

    tito je ubijo srbe i u prvom i u drugom sveckom ratu kao i posle rata,jugoslavija je bila masonski projekat a josip broz nije josip broz nego josip ambroz,austrougarski spijun i krvnik koji je sa kaznenom ekspedicijom u prvom sveckom ratu ubijo ljude po macvi.toliko o titu :)inace me politika neinteresuje ovo su samo istoriski podaci

    • 24. april 2015 | 18:55

      А ми незнамо историју???

      @dalibor

      Тако је тито је мрзео Србе а усташе је чувао као мало воде на длану јер да није тако било зашто онда није ослободио Србе и Србску деци из јасеновца који је био слабо брањен...

    • 25. april 2015 | 08:49

      SAVA

      @dalibor

      A ti si verovatno Bor a ne Dalibor , kao sto ti glupani piju mozak idalje u ovom ruznom savremenom svetu. I Hitler je davao nagradu za zivog Tita , ohladi decko malo, neprolazi to nikada

  • Савица

    24. april 2015 | 18:29

    ТИТО ЈЕ МРЗЕО НАРОДНЕ ИЗДАЈНИКЕ И САРАДНИКЕ НЕМАЦА, А ТО СУ БИЛИ УСТАШЕ И ЧЕТНИЦИ. У ТОМ ВРЕМЕНУ ОНИ СУ БИЛИ ИЗЈЕДНАЧЕНИ. И ДОБИЛИ СУ ШТА СУ ЗАСЛУЖИЛИ.

    • 24. april 2015 | 20:21

      mrSale71

      @Савица

      Ja te často plusom za ovo!Mir dok se ne dotaknemo Slobe!

    • 24. april 2015 | 22:50

      Cicko

      @Савица

      Tacno tako.

    • 25. april 2015 | 08:53

      SAVA

      @Савица

      Upravo tako covece, da nije Tita Ustase i Cetnici nebi videli Amerike Kanade Australije N Zelanda itd

  • AD

    24. april 2015 | 18:29

    Covjek je TITO za sve nas.

  • HRVAT

    24. april 2015 | 18:23

    Cetnici...pa to je bila jedna bijedna druzina...koja se dan danas druzu i suruje sa svakim....nista novo

  • HRVAT

    24. april 2015 | 18:19

    Za koga je Tito bio najbolje dokazuje gdje je zadnji put legao....to je najveci zlikovac i krvnik hrvatskog naroda

  • Simo Gajić

    24. april 2015 | 18:06

    Tito je bio čisti genije.

    • 24. april 2015 | 18:44

      А ми незнамо историју???

      @Simo Gajić

      Тито је био неописиви антисрб а самим тим и неопевано ђубре...

  • Sandi

    24. april 2015 | 17:25

    zanimljivo kako ovi dandanas kažu, da su ti kao 100 tisuču pobijenih bili samo Slovenci...

  • renat

    24. april 2015 | 17:05

    ratovi su grozni. trebaju ljudi razgovarati i biti civilizirani da nema sukoba. dobar primjer je gospoda Thaci i Dacic.

  • Dag

    24. april 2015 | 16:44

    Na Balkanu,na Balkanu, svako cese - staru ranu. Prave price ,nisu vazne, stvaraju se nove, lazne, svi ispravni,nisu krivi, kako ovaj narod - zivi?...

  • Nebojsa

    24. april 2015 | 16:43

    Treba da volim nekoga ko je smanjio Srbiju.Naparavio od nje Makedoniju,Kosovo,Vojvodinu.Samo ta činjenica je dovoljna da se vidi koliko je mrzeo Srbiju.

    • 24. april 2015 | 17:19

      Мрвица

      @Nebojsa

      Браво за коментар !

    • 24. april 2015 | 17:32

      Boro

      @Nebojsa

      Srbija je rasturena 1918 a tad nisu bili komunisti na vlasti

    • 24. april 2015 | 18:03

      Malazez

      @Nebojsa

      To sto je napravio Vojvodinu i Kosovo mozda cemo nekada moci i da pipravimo. Ali Bosnjake i Crnogorce mu ne mozemo

    • 24. april 2015 | 18:32

      i

      @Nebojsa

      On je strucnjace Srbiju cak i povecao, ako cemo posteno. Nego treba znati istoriju. Kolika je bila Srbija pre Tita? Podeljena na banovine, iscepkana kao i cela Jugoslavija. Ne znam kako ne mozete da utuvite u glave da je za vreme Tita Srbija bila na svom vrhuncu. Kosovo i Vojvodina su bile AP, niko ih nije odvojio od Srbije. Mislis da bi Albanci bili ponosni Srbi da nisu imali AP? On je bio pametan, dao im AP da ih smiri. I smireni su bili itekako. Za vreme Tita mogli su samo da sanjaju cak i republiku, a posle Tita su zahvaljujuci nasim nesposobnim politicarima dobili drzavu. Jel uvidjas razliku? Ti koji pljujes njega, danas bi prvi potpisao da Kosovo u sastavu Srbije bude AP pa cak i sa neuporedivo vecom autonomijom nego u doba Tita. Sto ne pljujes demokrate? Vecu autonomiju ima Vojvodina danas nego u doba Tita! Ima i zastavu. Pa vam opet Tito kriv.

    • 16. avgust 2015 | 10:17

      nikola

      @Nebojsa

      Nije smanjio srbiju,nego je oslobodio makedoniju srpske Tiranije

  • filipj

    24. april 2015 | 16:43

    Svaka čast za tekst!

  • Butragenjo

    24. april 2015 | 16:35

    Najvise je bilo civila. U kriznim putevima svakako. Ali svaka cast na tekstu. Zalosno sto se za to u srbiji nije znalo

    • 24. april 2015 | 17:39

      Bosna

      @Butragenjo

      Da si htio znao bi! Nije Srbija bila u medijskoj blokadi.

  • Vulićević Boško

    24. april 2015 | 16:25

    Možda je ovde bilo mesto da se pomene da su partizani podelili zarobljene Srbe u dve vozne kompozicije. U jednoj su bili oni stariji of 18 godina a u drugoj oni mlađi od 18. Ta sa mlađim, u kojoj je bio i moj otac rođen 22.01.1929. stigla je u Srbiju, a sve one koji su bili u drugoj kompoziciji, u kojoj je bio i rođeni brat moga oca, partizani su streljali u Sloveniji. Svaka čast braćo partizani, Bog vam pomogo'.

    • 24. april 2015 | 19:15

      А ми незнамо историју???

      @Vulićević Boško

      Е нека си им рекао...

    • 24. april 2015 | 20:59

      Apostol

      @Vulićević Boško

      Sta vise reci,sve si rekao!

  • Ovo je istina

    24. april 2015 | 15:50

    Neko je naveo da su to "crnogorski cetnici" pa doboro kako se uzme ali ubice Srba za mene nisu Srbi a sta su po nacionalnosti to sada nije bitno ali je jedno sigurno da su sa ustasama bezali preko blajburga.Neki su pokusali da se domognu blajburga i ubjeni su mnogi i pre nego sto su stigli do tamo neki cak i od samih ustasa kao na primer kao na primer Pavle Djurisic nakon bitke na ljevic polju koji je preko Sekule Drljevica pokusao da se domogne blajburga zajedno sa ustasama.A koga su ustase kasnije ubile i to bas u staroj gradisci a licno ga je docekao poznati koljac Ljubo Milos cak postoji slika sa njegovom odsecenom glavom ali to je druga prica nije za ovu temu.Eto vidite kako je prosao onaj sto s djavolom tikve sadi protiv svog naroda.Sto se tice ustasa ubijani su u mnogo vecem broju jer ih je i bilo vise nego cetnika a cilj je i bio da se ustase potamane sve do jednog.I da naj vise su ucestvovali partizani 51. vojvodjanske divizije kojoj su britanci izrucili to jest vratili ustase a to je vratio Britanski general Patrik Skot.Tako da su ih partizani tamanili za sve ono sto su nam radili za te cetiri godine holokausta cak si ih i u jame bacali isto ono sto su oni radili nasem narodu i smatram da ih je stigla zasluzena kazna.U svakom slucaju smataram da su ih pratizani tada dobrano isprasili steta sto su neki ipak uspeli da pobegnu ali velik broj ih je potamanjen sto je veoma dobar i zasluzen "skor" za zlocince i za ono sta su nam radili...

    • 24. april 2015 | 18:22

      CHE

      @Ovo je istina

      I OPET ONA DOBI 1000km JADRANA. kako istino?

  • Lola

    24. april 2015 | 15:45

    Pa ti partizani su se svetili za svoje poklane i malo je.Mozda je ovde bio neko mlad i nevin,al znao je ko je Pavelic.Smrt fasizmu!

    • 24. april 2015 | 16:58

      Hrvatina

      @Lola

      Da ti posaljem koju sliku partizana=četnika kako su širili ljubav po hercegovini

    • 24. april 2015 | 18:19

      CHE

      @Lola

      SLOBODA NARODU..

    • 24. april 2015 | 19:24

      А ми незнамо историју???

      @Lola

      Немој да падате на провокације тито никад није волео нас Србе...

  • Република Српска

    24. april 2015 | 15:40

    А где печат?

  • Mrslav

    24. april 2015 | 15:36

    To su bili crnogorski cetnici izdajnika i separatiste Sekule Drljevica.On je radio protiv srpstva i saradjivao sa ustasama.Treba obavezno razdvojiti te cetnike od ostalih.Zato i postoje zajednicke slike cetnika i ustasa i unose zabunu.Protiv njih se borio i Pavle Djurisic .

    • 24. april 2015 | 16:19

      sekula

      @Mrslav

      cetnici sekule drljevica?!?!?!?!?!?!?!?!?!? nekome izgleda treba refresh

    • 24. april 2015 | 17:00

      SiromOtvorenihOciju

      @Mrslav

      Nemas ti prijatelju pojma o ovome! Vidi se da ti je ispran mozak u da si kao i masa drugih indoktriniran i zaveden propagandom kojom se zasipamo zadnjih 25 godina. Naravno da partizani nisu bili "antisrbi" kako pokusavaju da nas ubede svi oni nasi neprijatelji i naravno da su oni bili jedini antifasisticki pokret i jedini borci protiv okupatora.

    • 24. april 2015 | 18:39

      Djole

      @Mrslav

      Pavle Durisic je pravio etnicka ciscenja po Bosni, narocito oko Cajnica kada je pobio oko 8000 zena, dece I staraca. Sve je to dokumentovao u pismu Drazi Mihajlovicu gde se ponosi izvrsenim zadatkom. Psmo se cuva u Arhivi NOB-a. Posle ga je Hitler odlikovao Gvozdenim krstom najvecim nemackim odlikovanjem.

    • 16. maj 2016 | 22:30

      narodna vojska

      @Mrslav

      Pavle Jurisic (Paul Sturm) je bijo nemac ne pisite budalastinje i cetnici se ne mogu razdvojit ni tada kao ni sada, to je sve jedna ista banda - oni koji su se sami razdvojili su bili partizani i time vise ne cetnici, plus neke druge je tito rehabilitirao posle rata koji su bili neduzni, dakle sta vi bande hocete vi i ustase ste kao i 90 tih zajedno proganjali narod u krajini tad je narod to shvatao nazalost 90 tih nije ali shvatit ce polako

    • 16. maj 2016 | 23:20

      partizan

      @Mrslav

      Nije istina! To su mahom bili četnici popa Đujića Crnogorski četnici Sekule Drljevića su pobijeni u zasjedi na Lijevča Polju od strane ustaša.

  • Slavonac

    24. april 2015 | 15:31

    Deda je bio tamo i kaže da su ustaše dobile pravdu kakvu su zaslužile. Četnici koji su bili s njima bili su ostaci jedinica iz svih krajeva. Odakle god da su bili oni su sramota za naš narod. Ja sam rođen u Jugoslaviji i ona je bila san mnogih ljudi. Nju samo šovinisti nisu mogli da razumeju.

  • Mandril

    24. april 2015 | 15:30

    Malo je. Njima treba jos nekoliko Blajvburga da bismo se izjednacili.

  • xxx

    24. april 2015 | 15:29

    E Tile Tile, da ustanes i vidis samo sta je sad ova jadna zemlja! A kakva smo zemlja bili.... Tuga

    • 25. april 2015 | 09:11

      SAVA

      @xxx

      Neko rece Titu, TITO vratise A Tito odgovori, nisam valjda lud.

  • yugo

    24. april 2015 | 15:28

    Živeo drug TITO!!!!!

  • Ninja

    24. april 2015 | 15:25

    A oni sto su 1943 presli u partizane ti su bili dobri?

    • 24. april 2015 | 17:03

      SiromOtvorenihOciju

      @Ninja

      Prelazili su i cetnici i ustase. I sta hoces da kazes? Da su samo ustase prelazile u partizane? Svako ko je hteo, mogao se pokajati i iskupiti kroz borbu.

  • Zoran

    24. april 2015 | 15:20

    Nije ih ubio Tito nego SIMA DUBAJIC

    • 24. april 2015 | 18:07

      L u nj o

      @Zoran

      Nije Sima vec Simo posto je on sa ijekavskog podrucja,tacnije Kistanje pored Knina

  • Red zmaja

    24. april 2015 | 15:19

    Četnici Maneta Rokvića koji NIJE bio pod Čičinom komandom a činio je zulum. Na kraju su ga ubile ustase sa kojima je saradjivao...

  • Mesic

    24. april 2015 | 15:18

    kao prvo , Partizani su spravom pobili fasite koji su napravili Jasenovac.To sto Hrvatska danas zeli da ih abolira je budalastina na kvadrat. Velicajuci ove ustse zlocince automatski se negira Jasenovac...strijeljani fasiti NISU DAVALI SANSE SVOJIM ZRTVAMA pa zasto da se njima sada spominje kako su pobijeni bez suda...oni su ubijali DJECU i zene ..kome su ustase sudile...prema tome sam tekst zeli da nabaci citaocu kako su to bili neki borci / pljuc pljuc / obicna gamad i goli zlikovci...

    • 24. april 2015 | 16:13

      Milanko

      @Mesic

      A zašto nisu partizani oslobodili Jasenovac? Zašto nikad nisu procesuirali zlocine u Jasenovcu? Zašto su morali preziveli u Jasenovcu da krenu sami u proboj?

  • Zoro

    24. april 2015 | 15:17

    Zasto onda Hrvati a posebno ustase iz mrznje Srbe nazivaju cetnici a ne zovu ih partizani!?

    • 24. april 2015 | 17:07

      SiromOtvorenihOciju

      @Zoro

      A zasto mi njih nazivamo Ustasama? Da je lepo, ne bi se nazivali tako.

    • 24. april 2015 | 17:37

      Комуниста

      @Zoro

      Због национализма. Четници јесу били националисти. Док су усташе биле неонацисти у чреводу фашисти. На првом месту и једних и других главни непријатељи су били комунисти. Сад Хрвати не могу Србе да називају партизанима зато што је партизанска држава била Југославија. А у Југославији су и они живели. А да би завадио два народа увек ће неко са стране гурати национализам или верску припадност. Тако долази до мржње.

  • M

    24. april 2015 | 15:13

    Znači, dovoljna je nečija lepa ideološka želja, da se opravdaju sva zlodela su u to ime počinjena!? Komunisti su vodili krvavu i bespoštednu borbu za vlast, i jedino ih u tom smislu nije zanimala nacionalna pripadnost.

    • 24. april 2015 | 17:42

      Комуниста

      @M

      За шта су се четници борили него за власт. Да је неким случајем победио четнички покрет. Од краља би тражили своју партију у скупштини, и све бенифиције. Исто би малтретирали народ после рата можда и горе него комунисти кад су дошли на власт. Они би поклали све СРБЕ комунисте после рата. Буди убеђен у то. Једино не би постојала Југославија. А Срби би настрадали како год да окренеш.

  • AlexCZV

    24. april 2015 | 15:10

    Nemamo izbor, samo ZBOR!

  • as68

    24. april 2015 | 15:09

    Nije Tito dobro obavio zadatak,nije pobio sve ustase i cetnike,zato sada imamo te povampirene saradnike okupatora.Cetnistvo i ustastvo su sada u modi u Srbiji i Hrvatskoj.Ali ima jos uvek ljudi koji cene TITA i sve sto je uradio za narode Jugoslavije.

    • 24. april 2015 | 16:13

      Bosna

      @as68

      Slazem se! Poslije Neretve je primio u partizane oko 5-7 hiljada cetnika. Greska! Ti isti su poslije slali iskrene komuniste na Goli Otok!

    • 24. april 2015 | 16:21

      Južnjak

      @as68

      Ne mogu četnici da se porede sa ustašama. Informiši se malo bolje,kada su nastali četnici,i koliko je taj pokret zadužio srpski narod.

  • Алексей Паламудов ™

    24. april 2015 | 15:07

    Svaka čast za tekst! Sve pohvale autoru. Vreme je da se sruše mitovi koje su emigrantski plaćenici poput Vuka Draškovića i sličnih nametnuli tokom 90 i to prvenstveno radi ličnog materijalno-finansijskog interesa. Još jednom svaka čast i Smrt fašizmu-sloboda narodu!

    • 24. april 2015 | 16:08

      Romanus

      @Алексей Паламудов ™

      Tako je! Vuk Drašković sad izigrava najvećeg mirotvorca a među prvima je poceo da pravi veliku Srbiju i da huška Srbe protiv Hrvata... Socijalizam nas je izvukao iz bede!

    • 24. april 2015 | 16:42

      Dragan

      @Алексей Паламудов ™

      Gospodine Palamudov ne palamudite molim vas

  • Saša Ns

    24. april 2015 | 15:01

    Hm.A zasto je onda potpisao ustav iz 74.A 72 je imao maspok.Mozete pisati sta hocete ali da nebi Srba u Hrvatskoj ista nebi imala antifašisticki pokret.Zasto je Mosa Pijade trazijo autonomiju za Srbe u Hrvatskoj po ugledu na Vojvodinu i Kosovi.Zasto je samo Srbija imala autonomije.Da ne bi sama odlucivala nego uvijek imala kolac u tockovima.Kako god ali u obe drzave mediji inputuju na indirektan nacin stvaranje nove Jugoslavije.Ako dodje do toga selim se na Aljasku.

    • 24. april 2015 | 16:11

      Romanus

      @Saša Ns

      Da je sreće bilo, preuredili bismo državu u konfederaciju i danas bismo bili, u najmanju ruku, razvijeni kao Češka!!! Mislim da je nemoguća bilo kakva zajednička tvorevina bivših republika Jugoslavije.

    • 24. april 2015 | 16:57

      Župan-Ban

      @Saša Ns

      Pitas zasto je NR/SR Srbija imala jedina pokrajine...pa na primer zato sto su Albanci na Kosovu cinili 80% stanovnistva pokrajine i zato im je data autonomija,bolje to nego drzavu..u Vojvodini Srbi su cinili oko 60% stanovniastva i bilo je mnogih drugih narodnosti,uostalom Vojvodina je kroz svoju istoriju uvek imala autonomiju i zasto tada(mislim na 1945.) ne bi ostala autonomna,e to zato je data autonomija.

    • 24. april 2015 | 18:39

      p

      @Saša Ns

      Zato mozgu sto je Srbija imala skoro 2 miliona Albanaca na svojoj teritoriji. I ogroman broj Madjara. Kakva bi to glupost bila da Srbi dobijaju autonomiju u Hrvatskoj u doba Jugoslavije? Pa Srbi i Hrvati bili su konstitutivni narodi Jugoslavije, a Albanci nisu, nego manjina. Za razliku od vasih nacionalista on je znao kako da smiri manjine. A ovi posle njega su mislili da mogu da ih pobiju i proteraju sve i da ce to tek tako da prodje. Zato danas nemamo Kosovo i zato smo bombardovani.

    • 24. april 2015 | 21:12

      Tutor

      @Saša Ns

      Srbi su bili konstitutivni u hrvatskoj dok im Sranjo Tuđman nije ukinuo konstitutivnost. Zato je rat i počeo.

  • Pera detlic

    24. april 2015 | 15:01

    Moj deda je bio u partizanima, nije hteo u komuniste, govorio je da mozda za njih bog ne postoji a da on ne moze gumicom da izbrise istoriju svoje porodice i svog naroda. Posle rata su mu svu imovinu oduzeli, zivili smo u strasnom siromastvu i redovno sam vidjao UAZ-a parkiranog na uglu ulice... U komunizmu za antifasiste razlicitog politickog uverenja nije bilo mesta, tako da bolje da malo istrazite sta su sve komunisti radili nego sto velicate masakr, pa makar to bilo i fasista...

    • 24. april 2015 | 17:37

      SiromOtvorenihOciju

      @Pera detlic

      A hoces reci da u tzv "demokratiji" postoji sloboda misljenja? Daj ne budi smesan.

  • Cicko

    24. april 2015 | 14:59

    Svaka cast telegrafu za ovaj clanak. Ovaj clanak pobija sve nacionalisticke price o tome kako je Tito radio u koris jednih a na stetu drugih I obrnuto, tako I trecih I cetvrtih itd.

  • Titov Pionir

    24. april 2015 | 14:58

    Ustase i cetnici zajedno ste bjezali

  • Dragan

    24. april 2015 | 14:54

    Hvala vam na istinitoj objavi i kamo puste srece da je vise ovakvih clanaka jer je danasnji svijet izludio od nacionalizma

  • pinkpanter

    24. april 2015 | 14:46

    svaka čast na članku i od mene i puno pozdrava!

  • pinkpanter

    24. april 2015 | 14:45

    svaka čast na članku i od mene!

  • Djole

    24. april 2015 | 14:44

    Treba pisati cinjenice o ovim stvarima jer se omladina vec 20 tak godina uci na nacionalistickim lazima. Ceo svet je priznao Titovu herojsku armiju kao pobednicku I sramota je prekrajati istorijske cinjenice zbog pokusaja velicanja bilo koje balkanske nacije.

    • 24. april 2015 | 16:14

      Bosna

      @Djole

      Big like!

    • 24. april 2015 | 20:02

      Radovan 3

      @Djole

      To jest Srpsku armiju.

    • 25. april 2015 | 13:05

      Manda

      @Djole

      Djole, nisam imala nikakvu namjeru pisati komentar na ovom članku, ali ti moram reći da već neko vrijeme pratim tvoje komentare. Jako si objektivan, odmjeren, potkovan jednostavno rečeno normalan. Ti, mislim da se zove Baki i još par komentatora ste pravo osvježenje. Pozz!

  • Еуклид

    24. april 2015 | 14:41

    Ма све их је стрељао,само су му главни кољачи,павелић и лубурић побегли. И нико није знао где су...А трудио се и њих да нађе.

    • 24. april 2015 | 16:54

      Zoro

      @Еуклид

      Sve si rekao. Ipak da dodam Artukovic Dido Kvatrrnik Slavko Kvaternik, Rafel Boban komandant crne legije, Dinko Sakic Ljubo Milos-uhvacen tek kad se vratio da podize krizarski ustanak i cela ta grupa sa Kavranom je prvo pobegla. Svi poznatiji koljaci iz Jasenovca su pobegli.

    • 25. april 2015 | 13:34

      SAVA

      @Еуклид

      Nadjen je Pavelic i upucan, ali je preziveo napad, nece ni bog izdajice, umro je u Madridu,i sahranjen kod fasiste Franka.

  • Srba

    24. april 2015 | 14:39

    Trebalo je ..kazniti..jos najmanje 100000 Ujkica sirom Krvatske .Ovo je bolo jako malo ,maloooooo.

  • Niko

    24. april 2015 | 14:35

    Dobar tekst za one koji nepoznaju istoriju.Naprotiv tito je spasao hrvate i hrvatsku... Njihovi gradovi ostali netaknuti ,dobili su sav jadran.Ko je kažnjen za Jasenovac? Niko!

    • 24. april 2015 | 17:41

      Hrvatina

      @Niko

      Tko je kažnjen za Siroki Brig I masakar fratara !? Ti ne vidis istinu ni da te počeše po glavi

    • 25. april 2015 | 02:18

      nemanja

      @Niko

      Za jasenovac su osuđeni na smrt ustaše ljubo miloš i fra miroslav filipović zvani majstorović ili fra sotona.

    • 25. april 2015 | 13:38

      SAVA

      @Niko

      Nema Tito stim nista, Ndh je bila sa Nemcima zato nije porusena a posle rat se vodio u Bosni i Srbiji.

  • Južnjak

    24. april 2015 | 14:35

    Ustaše nisu ubijale "narode Jugoslavije",nego su ubijale prvenstveno Srbe. Na teritoriji tzv. NDH pobijeno je 1.000.000 pravoslavnih Srba,i to je najveći genocid u istoriji Balkana.

    • 24. april 2015 | 17:53

      Hrvatina

      @Južnjak

      bravo matematičaru , dodaj jos koju nulu

  • Prevarant

    24. april 2015 | 14:32

    Autor teksta verovatno dijete nekog titopoklonika,koji 45 god.dosao u bg sa ostalim partizanima i usao u neku kucu ili stan otet od srpskog patriote.Znam iz svjedocenja ocevidaca da je zlocin u Blajburgu pocinjen od strane ustasa koji su u tom periodu ,citave jedinice presli u partizane.Zrtve su bili cetnici,ustase i ostali to ste dobro spomenuli.A zar bi bilo logicno da su se medjusobno sukobljavali tokom takvog povlacenja.Trebate biti objektivniji ,Tito je ubijao neposlusne.

    • 24. april 2015 | 16:31

      Red zmaja

      @Prevarant

      Tako je!!!

    • 24. april 2015 | 18:01

      Комуниста

      @Prevarant

      Тачно. Систем који је створен убијао је ратне профитере, људе који су другачије мислили, било је и преваспитавања. Најлакше нама Србима да оптужимо једног човека за неки злочин. Као да је Тито имао сто руку и могао бити на сто места. Било је злочина то нико не оспорава. Било је много неправде и то је тачно. И ја их осуђујем. Мнлго више знам за злочине које су комунисти починили после рата. Чишћења је било и у Хрватској, Црној Гори. То је систем такав наметнут. Жеља за једном државом где ће свако моћи да живи од свог рада. Где неће бити гладних. А кренуло се од нуле. Имамо данас Србију. Убиства сваки дан. Тачно је да нису политичка, али систем је одрадио своје. Убијање Срба данас и пре педест година је исто. Једина разлика у томе што данас не можеш да именујш кривца. А пре 60 година то је био Тито.

    • 25. april 2015 | 02:26

      nemanja

      @Prevarant

      U partizane su prelazili uglavnom četnici.U blajburgu su četnici preobučeni u partizane ubijali zarobljene hrvatske ustaše.Uglavnom su stradali ustaše 100000 i slovenački domobranci 15000.

  • Cimanje

    24. april 2015 | 14:29

    Eto, na kraju Hrvati ispadoše žrtve.

  • Jasna aranda

    24. april 2015 | 14:20

    Super

  • IslamKancer

    24. april 2015 | 14:12

    A komunizam je kao bolji od fašizma?

    • 24. april 2015 | 14:19

      45

      @IslamKancer

      Da jer su u komunizmu i socijalizmu svi jednaki.

    • 24. april 2015 | 14:25

      Marinko

      @IslamKancer

      Neznam ti sta je jedno a sta drugo

    • 24. april 2015 | 14:37

      Boki

      @IslamKancer

      Ako nazivas komunizmom ono sto je bilo kod nas, onda ti ne znas sta je komunizam. Kod nas je bio socijalizam uglavnom, mada je sistem vladavine bio jedinstven. Komunizam je u teoriji savrsen sistem, medjutim pravi komunizam ne postoji, kao sto ne postoji ni prava demokratija.

    • 24. april 2015 | 15:12

      Cicko

      @IslamKancer

      Ovde nije tema fasizam nego kao je Tito tretirao ustase I cetnike.

    • 24. april 2015 | 15:24

      Ljuti

      @IslamKancer

      Ja znam samo to,! Braca hrvati ubili sumi Sve sto Mi je najdraze ali ja njih nemrzim , rät je Rat.

    • 24. april 2015 | 18:23

      @

      @IslamKancer

      Bolji je. Komunisti nisu klali decu i odrasle u konc. logorima. Fasisti i nacisti jesu. Nauci to.

  • Silja

    24. april 2015 | 14:08

    To su bili Crnogorski cetnici

    • 24. april 2015 | 15:02

      Kotromanic Bosanski Kralj

      @Silja

      Ma nemoj, Srbi ispadose zlatni.

  • Slobodan

    24. april 2015 | 14:08

    Mogo dobar tekst svaka vam cast!!!!

  • Ivko

    24. april 2015 | 14:06

    Odličan članak. Kratko i jasno u suštinu građanskog rata.

    • 24. april 2015 | 15:27

      Ljuti

      @Ivko

      Dragi bratac Ivko bogce dati da se to nikada ne ponovi.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA