SRBIJA LEGALIZUJE GEJ BRAKOVE: Gejevi i lezbijke pored građanskog venčanja USVAJAĆE I DECU!

Prednacrt građanskog zakonika odškrinuo je vrata za zakonsko priznanje istopolnih brakova u Srbiji i za mogućnost da gej brakovi usvajaju decu

Komentari

  • Nikki S

    26. april 2017 | 20:23

    Sta ima odvratno u homoseksualnosti ne razumem vas homofobe.Ljubav je ljubav a ljubav je divna,homoseksualnost nije odvratna zapravo je jako lepa.Homofobi su najgori ljudi mrze ljude samo zato sto su drugaciji od njih ne pokusavaju da razumeju odma mrze nije samo homoseksualnost vec i bolesti,kako se neko oblaci,da li je siromasan ili bogat ljudi mrze i maltretiraju nekog samo zato sto je drugaciji od njih.Svi ljudi koji mrze gejeve i lezbejke kazu im da se ubiju i ismevaju ih mi se gade.

  • Rastko

    18. septembar 2016 | 15:29

    Da li to Srbija postaje neslobodna normalnima. Koliki je maksimum policijske zaštite da možemo reći da smo počeli manjinom maltretirati većinu?

  • Elliot

    17. septembar 2016 | 17:32

    Odlično, Srbija polako napreduje, tako i treba! I Srbiji je potrebna jednakost između homoseksualaca i heteroseksualaca.

  • TEA

    20. jul 2016 | 22:35

    Ako je bog rekao napisana slova u Bibliji potom je i on stvorio LGBT ljude. Bog je svestan stvaranja coveka i ne čini Greške on ne dopušta satana u čoveka ovo nikako ne spada u radnju koja je zločin.Zločin je kad nekog prebiješ ili Ubiješ.Za ovakav život su krivi roditelji a ne LGBT Žrtve.Zato budimo Ravnopravni i Podjednaki i ne dozvolimo nek pobedi Gnev ili Mržnja jer Biblija ,Državni Zakon nas tako ne uči.

  • Jovan

    28. jul 2015 | 19:09

    Da li ste svesni da kada kazete gej brakovi unistavaju porodicne vrednosti vi samo pokazujete da su za vas porodicne vrednosti da roditelji budu Muzijak i Zenka. Da li ste nekad bili u prihvatilistu za nezbrinutu decu? Da li ste videli koliko tamo dece ima koja nikada nece ni znati sta je roditeljska ljubav koja su osudjena na to zbog vasih “porodicnih vrednosti” koje ne dozvoljavaju da se oni zbrinu. Gej ljudi usvajaju pogodite koga DECU VAS STREJT LJUDI koji su ih napustili. Vi strejt ljudi treba da budete zahvalni Bogu sto mozete da imate decu a gej ljudi najbolje sto mogu da imaju je da usvoje i ne mogu ni to da dobiju zbog vas jer je vama eto tako doslo da im zabranite. Oce dete imati probleme u odrastanju ako ga podize samohrana majka pa ajde da i njima oduzmemo pravo na dete i oteramo u prihvatiliste da dete ima samo zenskog roditelja a ne muskog, strasno. I onda kada su 2 zene u pitanju, ne, dete ce imati mentalne posledice. Jel vi ljudi cujete sebe? Na par mesta sam procitao nesto kao “kako ce ta deca u skoli, zezace ih?” zezaju ih i kad nose naocare a ne kad ovo cuju. Pa imam tuzne vesti za vas. Problem je sto opet vi strejt ljudi kojima je dato roditeljstvo ne znate da naucite i vaspitate svoju decu i onda se ona tako ponasaju u skoli. Sto im kljucate u mozak sve vreme kako je pogresno odvratno etc biti gej i govorite im mnogo gore stvari koje ne mogu da citiram jer se komentari cenzurisu. I naravno da ce onda takva deca zezati onakvu. I jedno pitanje? da li biste vi bili gej da su vas odgajali gej roditelji? Jeste za svojih toliko godina zivota mogli da shvatite da je sekualnos NEPROMENLJIVA. I ja sam imam strejt roditelje jel, i sta mislite kako mi je bilo kad sam slusao kako mi otac govori to je bolesno to treba sve u bolnicu na lecenje svestan da je to tako i da ne mogu da promenim. Isto to vi radite svojoj deci kad im govorite ovakve stvari. Umesto da ih tokom zivota podrzavate da budu ono sto jesu vi ih ukalupljujete u neke srpske stereotipe zbog kojih ce imati traume posle ceo zivot jer im govorite da je ONO STO ONI JESU POGRESNO. E te traume ce deca imati, ne od ljubavi od strane 2 istopolna roditelja koja ce im pruziti svu ljubav ovog sveta. I kranje je vreme da prosirite svoje vidike i ne budete vise toliko ograniceni. Pokazite da podrzavate to, shvatite da je to okej i da prihvatate ljude oko sebe takve kakvi su. Ovo je svet gde poste gej ljudi ako vam ne odgovara pa vi nadjite drugi svet gde ih nema. I jednom kada shvatite i pokazete ovo sto sam malopre rekao ljudi ce vam se autovati i svaticete da su to vase dete, najblizi prijetelj, kolega i shvaticete da zivite u stalnom okruzenju s takvim ljudima i da nemate razloga da imate odbojan stav prema njima i da je to nesto potpuno nebitno za vas i da ce zivot vas i vase dece sasvim normalno funkcionisati, nepromenjeno, legalizovani ili nelegalizovani gej brakovi. A nama gej ljudima to znaci mnogo.

  • Zeljo

    22. jul 2015 | 22:26

    Bice veoma interesantno , kako ce proci nacrt ovog zakona na javnoj raspravi u drzavi gdje je "normalno" premlatiti zenu ili je ubiti ako je bas "zasluzila". E sad jos i ovi hoce svoje i jos da usvajaju decu .Sramota jedna .Iselice se mnogi zbog toga u Rusiju i Zimbabwe gde takve ne tolerisu .Zato i jesu redovi pred njihovim ambasadama .Jos da je pronaci drzavu u kojoj je legalno prebiti zenu a bogami i ubiti ako je zasluzila pa se iseliti tamo .Mozda kalifat , tamo moze da ubijes i vise zena odjednom i da bacis sa zgrade homoseksualca.Kad ce vise da otvore ambasadu pa da se narod koji bolesne ne podnosi fino iseli u slucaju usvajanja ovog zakona.Mozda zbog toga niko ne trazi sengensku ili americku vizu ili nedaj boze australijsku , vec svi hrle u majku Rusiju .

  • Andjela

    22. jul 2015 | 02:12

    Kaze neko da su komentari da se ispovraces....pa daj povuci malo rucnu...da je prirodno da istopolni parovi imaju djecu, onda bi ih i inace mogli imati, bez usvajanja. Usvajanje jeste predivan gest, ali treba razmisliti sta se sve tom djetetu na taj nacin uskracuje i koja mu se tortura nadmece! Jer su djeca u skolama jako okrutna...dovoljno je da si debeo, nosis naocare ili protezu...a mozete da mislite sta ce tek raditi tok djeci, ciji su roditelji gay....Djete nije kuce ili mace pa da je svejedno da li ga dva muskarca usvajaju ili dvije zene...traume koje nastaju u djetinstvu mogu da ih progone citav zivot!

  • mirjana

    21. jul 2015 | 13:53

    ljudi imaju pravo da se kombiniraju kako hoce ali je "BOLESNO" uvlaciti one koji ne znaju nista o tome i bolesni su oni koji to legalizuju

  • MILOS

    21. jul 2015 | 13:06

    ma nije me briga ko sa kim zivi i kako,ali mogucnost usvajanja dece je veoma upitna stvar,bolje da ako zale usvajaju decu od 15 godina pa navise,ili budu mentori za skolovanje ili za decu sa posebnim potrebama

  • Славиша

    5. jul 2015 | 23:09

    Могу моћници написати закон, а нама рећи да га усвујимо ако желимо у ЕУ да је дан ноћ а ноћ дан.Нема сазнања да су две мечке или два медведа узгајали мече.

  • zgrozen

    4. jul 2015 | 16:47

    po nekoj statistici smo star narod,pa ko ce da radja decu,mozda fenomen mimo boga i prirode TATA,ali kuda ce to dete da izadje?

  • zgrozen

    4. jul 2015 | 16:41

    ovi komentari su samo da se covek ispovraca od muke

  • Peca

    3. jul 2015 | 11:20

    @Mica o kojim to vrednostima pricas kada siris mrznju? otkud ti pravo da kazes da necija ljubav nije prava ili prirodna? to nisu dva muskarca ili dve cure koje se vole, to su dve osobe koje su se nasle i zaljubile. i jeste lepo i jeste normalno i jeste prirodno i jeste za pohvalu. Kazes da je jedino normalno da je porodica koja ima mamu tau i dete? Tavka je bila moja...majka je oterana a otac je pokusao vise puta da me ubije, tukao me ko vola u kupusu jer su mi jelte bile mokre carape ili sam igrao kosarku dok su macke spavale. da sam mogao da biram itekako bih izabrao dve mame ili dve tate nego ovo sto sam imao, bar bih znao da oni zele decu. Nemas prava da govoris sta je bolje za druge ako nisi prosla kroz isti pakao kroz koji su drugi. i kada si toliko dobra i pravedna majka zasto te brine sta ce neko da kaze tvojoj deci? valjda je tvoje ucenje i vaspitanje bitnije jer si ti normalna, budi sigurnija u sebe i odgajaj ih kako hoces, ali PRESTANI DA SIRIS MRZNJU, bilo je dosta.

    • 4. jul 2015 | 14:37

      sale

      @Peca

      Svaka cast. Potpisujem i ja

    • 4. jul 2015 | 14:38

      sale

      @Peca

      Bravo. Isto mislim i ja

    • 22. jul 2015 | 02:21

      Andjela

      @Peca

      Apsolutno ne siri mrznju, nego je u pravu! Da je prirodno da se istopolne osobe razmnozavaju, mogli bi to da urade bez usvajanja. Ali nije...to je mimo prirode! Nismo cviteri, nismo dvopolna bica da sami sebe mozemo oploditi, te shodno tome je potrebno zensko i musko da bi se djete zacelo. Ili ces i to da negiras. Debile kao sto je tvoj isfrustrirani otac treba smjestiti tamo gdje im je mjesto...i moj nista bolji nije bio, i dan danas imam oziljke od njega sto me tukao zbog toga sto nisam mogla da veceram ili ako sam pojela cokoladicu bez pitanja. Ali i dalje nebi zeljela da sam rasla u isopolnom braku. Takodje sto se mog djeteta tice, bice ucen da se prava porodica sastoji iz muskarca, zene i djece!

  • Mica

    3. jul 2015 | 10:47

    Mislim da ce put u Evropu biti mnogo skup...Pa dame i gospodo vi koji vodite ovu drzavu,zasto ne promovisete porodicu u pravom smislu te reci,zasto ne podrzite parove u kojima deca imaju i mamu i tatu...Nema posla,nema para,nema normalnog funkcionisanja ni jedne sluzbe,gde god dodjete svi su besni,nervozni,a niko nezna svoj posao,zato sto su kupili radna mesta ili ih dobili preko veze.Pa tako propaloj drzavi zadajete smrtonosni udarac.Ako je biti homoseksualac varijacija coveka ista prava treba da traze sve osobe sa invaliditetom,a tesko da ce neko u kolicima uspeti da usvoji dete.S obzirom da sam majka,supruga i pre svega covek za svog sina zelim sve najbolje,mogu samo reci da se pridruzujem svima koji misle da je to greska.Seksualna opredeljenost je jedno a iskoriscavanje te iste opredeljenosti je drugo.Ne zelim da mom detetu u vrticu ili skoli bilo ko prica da je u redu da se vole dva momka ili dve devojke niti da se to potencira na bilo koji nacin.Sto se mene i mog supruga tice,bice naucen da su za porodicu potrebni mama,tata i deca.A oni koji imaju takvu porodicu pa je upropaste treba da budu kaznjeni,zato sto su upropastili stub drustva i prave vrednosti

    • 21. jul 2015 | 16:07

      Viki

      @Mica

      Da li je moguce da uporedjujes osobu koja zbog zdravstvenog stanja i nemoci ne moze da usvoji dete i osobu koja se odlucila za isti pol? Da, realno je da je porodica mama i tata, a reci mi kako odrastaju deca napustenih majki ili pored oca nasilnika i alkoholicara, a da deca ne budu "upropastena"? Homosekusalac ne treba da ima ista prava? Izvini sta je on? On nije covek? Svako svoje dete vaspitava na pravi nacin, cemu tvoja bojaznost ako smatras da si "ispravna" majka i vaspitavas dete po pravim vrednostima? Ja imam porodicu, majku i oca "normalnu porodicu" sa svim moralnim vrednostima pa sam gej? Vaspitana sam moralno i ko je mene, po tebi, upropastio? Nisam slusala u skoli niti vidjala to sto ti kazes da bi me kao dete "upropastilo", niti je bilo ko od homoseksualaca imao takvu sredinu, brak sa dve mame i dve tate, koja je razlika mi smo opet to sto jesmo, kakvi smo rodjeni, po tebi reklo bi se da nismo normalni, ajde recimo da smo retardirani, znaci zbog toga nemamo prava ista prava jer se priroda poigrala sa nama? Mi nismo sposobni da svom detetu pruzimo vise nego mama i tata? Izvini ali to dete prvenstveno treba da ima mnogo ljubavi i paznje, a koga ce da bira za svog zivotnog saputnika to je njegova stvar. Bitno je da je zdravo i po pravim moralnim vrednostima koje ti ocigledno ne znas a to je da ne bude olos, narkoman, prostitutka i slicno. Ni sama nisi svesna koliko je gejeva oko tebe, ne znas jer su to obicni ljudi kao sto si i ti samo sto o svom zivotu i partneru ne bruje po fejsbuku jer se nikoga ne tice njegov PRIVATAN zivot. Treba da budu kaznjeni oni koji zele da svi zive po njihovom zivotu kakav je, pa izvini ja licno ne zelim da zivim sa jos jednim alkosom i narkoman od kojeg ce moje dete da ima traume citav zivot samo zbog toga sto je to po tebi NORMALNO!? Ako ti dete izraste po tvojim pravilima i pored toga ipak bude gej, sta ces da radis? Da ga ugnjetavas? Odreknes se svoje krvi i izbacis iz kuce i zivota? Hoces li svoje dete naterati na samoubistvo zato sto nije prihvaceno od ljudi jer je sta? Nije normalno!? Ili ces da ga podrzis jer si ga ti rodila, pravilno vaspitala a njegova priroda je samo njegova priroda i tu ne mozes nista. Zamisli pored svog ovog stanja u drzavi, nemastine i gladi samo jos fali da ti dete vidi dve muskarca ili dve devojke kako se drze za ruke i to je to, to je ono najgore pored svega. Smesna si sto smatras da ce necija ljubav upropastiti bilo koga. Ajmo sada da napadamo sada sve koji nisu kao ti. Moje dete je mnogo srecnije sa dve mame jer je "druga mama" vise voli, mazi i pazi nego OTAC KOJI JE NAPRAVIO, alkoholicar i nasilnik!

  • Rrrr

    2. jul 2015 | 15:54

    LEGALIZUJTE I VUTRU VISE VEC JEDNOM KAD MOZE ALKOHOL DA BUDE LEGALAN ONDA NEKA I VUTRA BUDE LEGALNA!

  • Lela

    2. jul 2015 | 10:55

    PA STA? Zar to nisu ljudi?

  • Gospodjica

    2. jul 2015 | 10:35

    Ovo u sustini i nije toliko lose, bolje je imati dva roditelja istog pola, nego biti dete u ovdasnjem sistemo. Bolje imati dve majke ili dva oca, nego skapavati u hraniteljskoj kuci koja te maltretira i kojoj si samo deciji dodatak. Uprkos predrasudama nase zemlje, verujem da se covek u jednoj porodici rodi i nju ne bira, a drugu sam stvara, makar i sa svojim polom. Zdrava sredina je ona u kojoj postoji ljubav, postovanje, briga o bliznjem, uzajamna podrska....ne ona u kojoj, po peesu, srbenda lupa sakom o sto, naliva se ko zna kojom po redu, dok cistokrvna srpkinja, majka `najjaceg, najboljeg, najpametnijeg´ srbendinog potomka, trpi psihicko, povremeno i fizicko nasilje. Prvo treba razmisliti ko je tu u stvari zasluzio mogucnost roditeljstva i prava na brak. I jos jedno pitanje: pored svih ovih ´strasnih´ desavanja u gradjanskom zakoniku, jeste li se zapitali mozda - a kad ce se vutra legalizovati? :D:D:D

  • obilic

    1. jul 2015 | 23:32

    Ma u principu je ´´´´´´´ se do mile volje ako vam je tako bolje. A ja seljk sta znam bolje jos za p´´´´´imam volje. Svaka p´´´´´´ vatru gasi pomamaze nam pa gde dasi Primi pozdrav ti od ovna i uzivaj u ta g´´´´´´

  • sheerio

    1. jul 2015 | 20:57

    ljubav je najbitnija

  • N

    1. jul 2015 | 20:01

    Sta vas briga da li je neko homo ili hetero uopste?Kada je u pitanju vera,ko u sta veruje onda tu moze sve I da se sklapaju brakovi I usvajaju deca,zar ne?Vi mozete da pricate sta hocete za gejeve I lezbejke ali zapamtite LJUBAV JE LJUBAV I ako se oni vole ne kapiram zasto ne biste im dozvolili to?Ja sam ranije bila protiv gejeva ali posle nekog vremena sam skapirala da su oni isti kao mi I da nema potrebe za razdvajanjem od nas kao da su sugavi ili bolesni..

  • nikoinista

    1. jul 2015 | 19:24

    Po toj logici i ja koji sam gej od kad znam za sebe sam trebao da budem str8, jer sam gledao str8 roditelje...upamtite samo jedno, svi vi koji vredjate i sirite mrznju: isti taj gej koji vam je zlo, bolest, propast ovog sveta moze biti vas otac, brat, najbolji drug, ujak... to je ono sto smo dobili negiranjem, ogroman broj gejeva u braku. Nesrecnih, ali pritajenih, kako bi se sakrili od vas koji zivote u mrznji. Meni je iskreno vas zao, dugo sam krivo sebe, jer sam drugaciji... a onda sam shvatio da je to moja prednost. Nisam izrastao u idiota. Volim sve koji me postuju, ne mrzim one koji to ne cine. Radim, privredjujem ovoj drzavi kakva god da je, placam racune, placam poreze, pomazem drugima. Zasto ste vi mrzitelji bolji od mene? Svako treba da zivi kako voli, oseca i misli da treba, ukoliko time ne povredjuje slabije. Ja biram ljubav, a vi sedite, mrzite, krivite druge i pustite da vam jedina poenta u zivotu bude da stvorite nove tuzne mrzitelje. SLOBODNA LJUBAV!

    • 2. jul 2015 | 00:36

      mmm

      @nikoinista

      Moras shvatiti da svi mi koji smo protiv gej brakova i uopste ovolikog "promovisanja" homoseksualizma, nismo nikakvi mrzitelji po pravilu. Zapravo moguce je i da to znas, ali hajde sve da nas etiketirate kao nekakve negativce. Da mi najbolji drug, brat, rodjak ili bilo ko saopsti da je homoseksualac to apsolutno nebi promenilo moj odnos prema njemu. Meni to ne smeta.. Sta ja imam sa tim gde ga oni vole ili ne. Shvatas? Ali sam protiv gej parada, brakova a posebno usvajanja dece u takvim vezama. Ne zato jer nesto mrzim, vec zato sto nema smisla i ne moze koristiti drustvu, a u ovakvom sistemu koji ima milion vecih problema za obicnog coveka toliko forsiranje price o homoseksualizmu je cista provokaicija.

    • 2. jul 2015 | 09:34

      Stef

      @nikoinista

      Mislim da govorim u ime vecine... Ne mrzimo mi vas ali svoje seksualno opredeljenje treba da drzite u spavacoj sobi a ne da setate po ulicama cisto zbog provociranja. Mi smo pravoslavna zemlja, u kojoj je zdrava porodica stub svega sto valja. Da je prirodno da muskarci radjaju i prave decu Bog ne bi stvorio i žene ili obrnuto, zar ne? Dete bez oca je 'polusiroce' kako kod mene u kraju kažu a bez majke celo, jer ne mogu dvojica tate da pruže majčinsku ljubav NIKADA. Homoseksualnost je devijacija, nije prirodna!

  • Darjan

    1. jul 2015 | 19:20

    Ako LGBT ljudi budu imali vise prava od nas zato sto su ne daj boze ugrozeni i ko od porcelana lomiljivi pa mora da se cuvaju i brane... Ne svi al vecina su jadnici kojima se jadne stvari desavale u zivotu pa iz X razloga nisu mogli da nadju partnera suprotnog pola, i vremenom prsli i lecili usamljenost tamo gde je to najlakse u gay baru.... Seljaci a najgore sto tolikooo lazu da im trebaju prava treba im razumevanja...a u stvari samo zele da normalnim ljudima skacu po glavi kako njih cuva drzava jer su jadni dok nas ostale ko sljivi... Naravno magnet za feminist devojke koje se redjaju i jos vise lazu da podrzavaju LGBT pokrete, a u stvari samo traze mikrofon, kameru i dobrovoljce za njihove ciljeve, sebicni totalno. Pricajte, i vidjajte se i spavajte sa kim hocete, svi to radite iz interesa nema tu ni LJ od ljubavi a posle nama normalnim ljudima pricate sve i svasta solite pamet o etici i moralu a prvi skacete da zloupotrebljavate ljudski razum i dobrotu datu vama, najgori ste bre u svim kategorijama ukratko losi ljudi...al docice bolji dani tako da skacite i masite tim dugama dok jos mozete.

    • 1. jul 2015 | 23:50

      bubu

      @Darjan

      U pravu si, evo Riki Martin npr. Garant nije mogao da nadje zenu koja bi htela sa njim pa je odlucio da bude gej.

  • N

    1. jul 2015 | 19:16

    Pa realno,ovako je ispravno. Šta koga briga da li je gej brak ili ne? Ljubav je ljubav.

  • Nikola

    1. jul 2015 | 19:07

    Tako je bre!!! homofobi, needukovani,pećinari..raketa i na Mars,pa tamo mrzite i širite mržnju!

    • 1. jul 2015 | 22:08

      Miki

      @Nikola

      Nikola, prvo prouci znacenje reci "homofob" pa onda nesto pricaj.

  • nijebitno

    1. jul 2015 | 18:09

    Ja se vama divim. Meni je zao sto zivim ovde, jer svi gledaju svoje dupe i omalozavaju ljude iz gej populacije. Alo bre, u kom veku vi zivite homofobi ogavni, svako voli koga hoce, ne mozete vi nista protiv toga. Zar stvarno zelite da skrivaju njihovo pravo lice i da budu sa polom koji ne mogu istinski da vole, pa posle taj par ispasta. Pustite ih, neka vole koga zele, bitna je ljubav aman. I nemojte da se proseravate i da pricate kako ce deca iz gej brakova da postanu i oni gej. To uopste ne mora da znaci, oni ce to dete da upute da voli koga on pozeli, ne znam sta izvodite. Toliko mi je muka od vas, ne mogu jednostavno. Mi deca imamo vise postovanja prema njima nego vi stariji, sto mislim da je bruka, jer ja sam uvek za to da svi budemo jednaki i da se volimo, ma koji god pol to bio. Zasto bi hteli da im skratite srecu? Nisu svi na ovom svetu gej, i dalje ima musko-zenskih parova, nista se ne brinite, jos smo tu kao vrsta. Aj sad vratite se iz proslosti, vratite se u 2015. i shvatite vise da oni imaju ista prava kao i mi.

  • TamaraTamara

    1. jul 2015 | 16:48

    Bila to bolest ili ne , najbitnija je ljubav.

  • Sallyana

    1. jul 2015 | 16:23

    "Rađaš se kao gej" - patetičan izgovor. Samo 10% svetske populcije je gej. Statistički gledano, to je abnomalija. Čak je i empirijski dokazano da biti gej nije prirođeno, već stečeno ponašanje. Pre nego što počnete da vređate sve naokolo,zar ne vidite da ste gori, patetičniji, jadniji i razmnožavate više predrasuda od svih onih protiv kojih ste tako glasni!??? Pretvorili ste se upravo u suprotnost onoga šta zagovarate!

    • 2. jul 2015 | 04:14

      Don Mikele

      @Sallyana

      Ti trebaš na lečenje! I nauči šta znači Empirično dokazano!!!

  • Profiterola

    1. jul 2015 | 16:12

    Sad će da se desi masovno bežanje homofoba u Rusiju, jer, naravno, nesigurni u svoju seksualnu orijentaciju, šta će jadni još da vide istopolni par pa da se i njima probudi želja, pa bolje da pobegnu Putinu u naručje.

  • lol

    1. jul 2015 | 15:49

    Za sve vas homofobe koji tvrdite da ce deca koja budu odrastala sa lgbt roditeljima POSTATI i sami deo lgbt , mogu samo reci za vas da ste veoma neobrazovani jer se gej NE POSTAJE, gej/bi/pan se jednostavno RODIS.

  • Republika Srpska

    1. jul 2015 | 13:48

    A TAKO JE FINO SVE OVO PROREKAO STARAC TADEJ . SVAKI SRBIN MORA TO PROČITATI : PROROČANSTVO STARCA TADEJA O SRBIMA

  • Desha

    1. jul 2015 | 13:00

    Svega ovog ne bi bilo, da su psihijatri na onom kongresu bili normalni, a pošto nisu.... sledi nam polagano ali sigurno izumiranje kao vrsti.Malo zemljotres, malo cunami, malo staklena bašta, ratovi i kojekakvi isisi,malo parade ponosa, što nestajemo... Možda smo jednostavno predugo na zemlji, a ona to sad pokušava da reguliše. Jbg, i ranije su nestajale vrste, što smo mi sad nešto posebno? Ako je ovo merilo civilizacijskog napretka, onda..... džaba smo krečili.

  • Velislav

    1. jul 2015 | 12:27

    Onaj koji ovo izglasa ili je ispranog mozga ili odlično plaćen.

  • she

    1. jul 2015 | 12:21

    msm da ne trebaju da usvajau decu, jel da, bolje je mnogo da deca bdu u domu i da odrastaju ko sirocad sto i jesu nego da ih ti zli gejevi usvoje, pa ako ste toliko bolji od gejeva zasto nemate 20 dece iz doma koje ste usvojili i zasto niste rodili 10 dece da bi pokazali koliko su oni zli, veoma zliii. ta deca odrastaju kao i svaka ruga, imaju babu imaju dedu, imaju dva roditelja koja ga vole, i to dete NE MOZE da postane gej, a jer znate zasto, jer gej nije stvar izbora, vi ne mozete da idete ulicom i govorite; E OVAJ MI SE SVIDJA JA SAM SE ZALJUBIO/LA. jel tako? tako su rodjeni, treba vama obrazovanja malo vise :)

    • 1. jul 2015 | 18:43

      adsdf

      @she

      Slazhem se, samo za usvajanje dece ne znam. Vecina hetero roditelja ooochajnoo vaspitavaju decu, i to veelika vecina. Ali za usvajanje dece ne znam i dalje. Oni koji se rode gej su skroz ok i moramo im dati sva prava koja treba da ima chovek, ali je bzv shto su mnogi to "postali" jer su videli korist u tome. To je bzv. Ako neko voli nekoga neka voli i treba, pa to je super. Hahaha, a najjachi su mi ovi patriJote, shto se busaju u prsa srbija nebeski narod car lazar gavrilo princip shvatite da nemamo leba da jedemo, o tome treba misliti, o ljudskim pravima.

    • 1. jul 2015 | 22:20

      ЈАБУЧЛО

      @she

      Теби не.треба образовања? Мијешаш „јер" и „је л'" Потпуно неписмена особа прича о недостатку образовања? Земљо отвори се, прогутај ме кад већ нисам ни геј ни неписмен!

  • ezbeh

    1. jul 2015 | 11:56

    "E, da objavim i ja jedan komentar i ispeglam homofobe. Za one simpaticne Hriscane koji se pozivaju na Bibliju i ostale religiozne gluposti: -po Bibliji je gresno seci kosu na glavi, pa se svi sisate -po Bibliji je gresno kada muskarac baci oko na zenu jer je time "vec ucinio preljubu sa njom u svom srcu" -po Bibliji je gresno imati seks pre braka -po Bibliji je gresno ne postovati roditelje, sa kojima vecina vas prica kao da su im ortaci -po Bibliji je gresno pozeleti nesto tudje, a svi to radite redovno -i pre svega, po Bibliji je gresno osudjivati druge i suditi u ime Boga, kao i pominjati ga u besmislene svrhe, a vi to redovno radite pominjanjem njega u svojim glupim stavovima punim mrznje i ogorcenosti Sta cete sad? Da prebrajate ko je vise grehova pocinio kako bi nagadjali ko ce prema vasem Bogu ici u pakao, a ko ne? Pateticno. Za one homofobe koji se pozivaju na to kako je to neprirodno: -cisto da vas potsetim da kompjuteri sa kojih to pisete akodje nisu prirodni, kao ni telefoni koje redovno koristite, kao ni kondomi koje vecina vas koristi, kao ni 90% stvari koje vas okruzuju, ali naravno to cete ignorisati kako bi mogli da izigravate savrsenstva prirode i govorite sta je prirodno a sta ne uprkos tome sto ne znate ni osnove biologije ili bilo cega drugog, sto se lako da zakljuciti na osnovu vasih "argumenata", ako ih tako mozemo i nazvati -homoseksualnost je uocena kod STOTINA zivotinjskih vrsta, lavova, pingvina, delfina, pasa itd. -molim vas da mi objasnite iz kog razloga, ako homoseksualnost, jelte, nije prirodna, muskarci imaju g-tacku u zadnjici Za one homofobe koji tvrde da je to izbor ili da se to "obrazuje" tokom odrastanja: -tehnicki tvrdite da bi mogli da postanete gejevi ako vidite dva geja na ulici, sto je apsurdno i smesno zapravo; stavise: mozete li kontrolisati na koga ce da vam se digne? Ne. Mozete li da izaberete ko ce da vas privlaci? Ne. Po kojoj osnovi je to izbor?? -molim vas da mi objasnite iz kog razloga su primecene razlike u genetici izmedju strejt muskaraca i gej muskaraca? -zapitajte se ko bi uopste izabrao da bude gej? Zasto bi neko izabrao da bude ponizavan u skoli, osudjivan po internetu, bombardovan uvredama od strane praznoglavih primitivaca... Ako je biti gej izbor, zasto ih to ima i u Rusiji, Africi, Aziji... Zemljama u kojima se za to U 21. VEKU dobija smrtna kazna? Zasto bi bilo ko hteo da bude gej u takvim zemljama? Zasto ih to ima i tamo? Za one koji kazu da homoseksualci ne doprinose covecanstvu jer ne mogu da se razmozavaju: -gomila homoseksualaca ima decu, mnogi imaju cak i biolosku decu preko surogat majke, ali naravno, do dete ne sme da se kvalifikuje kao ljudsko bice ako nema i mamu i tatu, je l' da? -gomila gej parova usvaja decu iz prihvatilista, detetu je mnogo bolje da odrasta i uz dve osobe istog pola nego bez ikoga u prihvatilistu gde ce verovatno odrasti u nekog krimosa; usput, za ove strasno zabrinute i velikodusne sto se brinu za jadnu decu da ih neko ne zeza u skoli jer imaju dva roditelja istog pola, deca se zezaju po skoli zbog mnogo manjih stvari, to ce samo ojacati dete da ne bude primitivac kao ta deca koja ih odbacuju, a po vasoj logici slepi, gluvi, nemi, invalidi i ostali ljudi takodje nemaju pravo na decu jer ce, eto, deca da im budu zezana u skoli zbog njihovih roditelja -ako niste informisani, planeta je malo ono kao prenaseljena, a sto je vise ljudi, vise se resursa trosi i vise ce ljudi umirati od gladi, uzmimo za primer Afriku, Indiju, Kinu, Ameriku... tako da, s obzirom na to da medjusobno ne mogu imati decu, homoseksualci su kao takvi poklon covecanstvu iz prostog razloga sto doprinose stvaranju ravnoteze u broju stanovnika na Zemlji, ali naravno, vi ste neobrazovani i neuki tako da vam oprastam na glupostima koje pricate A sada kada sam vas naterao da shvatite koliko zapravo niste u pravu i koliko ste dozvolili da drustvo upravlja vama na osnovu neargumentovanih sebicnih gluposti koje stvarate u tom drustvu, mozete slobodno da promenite svoje misljenje na ovu temu ili se jednostavno sklonite sa ove sekcije komentara nakon sto shvatite da se posao homoseksualaca vas uopste ne tice niti bi trebao da vas brine jer niste jedni od njih... Ili jeste? Uostalom, ove Srbende neka gledaju na sve ovo pozitivno- vise zena za vas ;)"

    • 1. jul 2015 | 12:43

      Tašmajdan

      @ezbeh

      Ne lupaj kretenizme.Ako bi živeli kao ziloti onda bi gejevi bili paljeni na lomačama.Zna se ko protura ovu gej filozofiju .Novi svetski poredak koji hoće da uništi tradicionalne vrednosti.Uspeli su u dobroj meri svuda po svetu.Pošto hoćete demokratiju i prava onda idemo na referendum pa ćemo videti.

    • 1. jul 2015 | 12:46

      palčica

      @ezbeh

      Ukratko, potpisujem i pridružujem se borbi protiv vetrenjača!

    • 1. jul 2015 | 14:20

      Ivan

      @ezbeh

      Svaka ti je na mestu, ali ne vredi, ove gluperde sto ovde komentarisu, jedva da su pismene, a sigurno ih nece posluziti ni koncentracija da docitaju ovo sto si napisao. Batali, oni su, ionako, roblje koje tupo prihvata sve sto im se servira, pa ce, tako, kada zakon bude donet, samo da legnu na rudu.

    • 1. jul 2015 | 14:38

      Valentina

      @ezbeh

      Gos'n Ezbeše, da li ste Vi nekoga citirali, ili je ovo Vaš stav, ili su u pitanju obe varijante, ili nešto četvrto...?

    • 2. jul 2015 | 01:38

      Aleksandar

      @ezbeh

      Toliko si iskoristio svoje jadno vreme da napises glupost neku da bi te ljudi ismejavali. Jadnice

  • Mare

    1. jul 2015 | 11:15

    Eee moja Srbijo, e moji Srbi, sta sve nece da nas snadje. Pa ovo je kraj. Ovo je zadnji ekser koji nam zakucavaju na sanduku. Boze ima li te da vidis ovo! Necu da bezim, ima da se borim protiv ovoga, dok sam ziv! Pa ako ovo stvarno urade, mi smo definitivno gotovi. E, ovome moramo stati na put.

    • 1. jul 2015 | 14:11

      bubu

      @Mare

      Hahaha...ja mislio da nam je problem katastrofalno pravosudje i ocajan ekonomski sistem, a ovaj kuka zato sto ce Srbija da propadne ako svi ljudi u njoj budu tretirani jednako :) Homofobija je tezak drustveni poremecaj, eto do cega dovodi.

  • lidija

    1. jul 2015 | 11:05

    Njuz net?

  • E

    1. jul 2015 | 10:56

    Sramota!!!! Oni ce decu da imaju? U kakvim uslovima ce ta deca da rastu?! Normalnim parovima ne daju decu i traze sve i svasta,a gospodi ce i da ih poklanjaju ako treba! Sram vas bilo! Gde ovo vodi?

    • 1. jul 2015 | 12:48

      Lepotica

      @E

      Ma to su prazne price,ja mislim da nema ništa od tih ogavnih stvari,ipak je ovo balkan,i zemlja Srbija.

    • 1. jul 2015 | 14:15

      bubu

      @E

      U kakvim uslovima inace deca odrastaju u Srbiji? Sa roditeljima koji su kao ti, koje bi ih popsmatrali kao nenormalnu ako su gej?

  • acko

    1. jul 2015 | 10:45

    Ajde dobro idite kod lekara šta hočete? Nikoga ne tangira da li si gej ili ne pa da nosiš zastave gejeva! Ako si gej budi za sebe nemoj da plačes kako je narod homofobičan jer svako ima svoje mišlenje i to ne mozete da menjate kao sto mi ne mozemo da menjamo da ste gej ;) nemojte da pravite neki šou..

  • On

    1. jul 2015 | 10:40

    Jezivo. Stvarno se nadam da do toga nece doci.

  • Zaki

    1. jul 2015 | 10:32

    Zgrozena sam, ovoj Srbiji samo fale jos gej brakovi,posto smo sve drugo postigli. A deca, pa verovatno ce i oni postati gej populacija, s obzirom u kom ce okruzenju rasti!Strasno !!!!! Boze vodis li ti ovu, sodomu i gomoru!!!!!

  • Andjela

    1. jul 2015 | 10:30

    Opet pisem ne mogu da dodjem sebi !Zar smo toliko prokleti,ratovi,nemastina na sve strane,ljudi bez posla i nade!!!Sa ovim smo dotakli samo dno,sta je drzavi ovo trebalo,kakav su uzor dali deci???Molila sam se svakoga dana ,Gospodu Bogu za bolesne da ozdrave,za zdravlje mojih pravoslavaca pomagalasam siromasnima i dalje cu! Ali ovo ne mogu da progutam!SRAMOTA ME TUDJE SRAMOTE....

    • 1. jul 2015 | 14:03

      obilic

      @Andjela

      Pa naravno da ne mozes ali lova je kod njih drze sve pod kontrolom na zalos. U mnogim institucijama u srbiji su uglavnom na kljucnim mestima.

    • 1. jul 2015 | 14:24

      Petar

      @Andjela

      @ Andjela....Malo si dosadna sa tim molitvama i Bogom.Kad se vec toliko molis onda bi bar mogla da se pomolis za gladnu,napustenu i bolesnu decu za koju svaki dan se na raznoraznim sajtovima i portalima skupljaju pare.Ima ova zemlja mnogo vecih problema od gejeva....glad (a nisi ni svesna koliko gladnim ima),nezaposlenost,omladina ogrezla u kriminalu vec sa 16,17 god,bolnice gde ne mogu da ti pruze odgovarajucu pomoc jer nemaju cime ili nece dok ne potparis malo sa strane,zivor na ivici egzistencije,nakarade i ljudsko dno koje svaki dan gledas na tv-u (npr. Parovi)...itd.Srbija je dotakla dno u mnogim segmentima zivota vec odavno.Cisto prijateljski savetujem kad vec imas toliko vremena

    • 1. jul 2015 | 14:58

      Sandra

      @Andjela

      Kriti se iza neke religije za svoju nepismenost je jako ruzna stvar... religija ne bi trebala sluziti tome... ali kako i ocekivano samo tome i sluzi

  • Strucnjakowsky

    1. jul 2015 | 10:26

    Koce biti tata a ko mama,kakav deformitet sistema.

    • 1. jul 2015 | 11:59

      Paravikus

      @Strucnjakowsky

      Ko muž a ko žena?

    • 1. jul 2015 | 12:06

      Paravikus

      @Strucnjakowsky

      A šta kad vode dete u školu?Dobar dan ja sam mama a ovo je tata! Bože me sačuvaj.

  • Mila...3

    1. jul 2015 | 10:21

    Moći će! Ali jim nećemo davati! Ej bruka ! Deca da se njima daju!

  • Dragan

    1. jul 2015 | 10:17

    Bravo!!!! Svima koji nas gejeve krive za svoje nezadovoljstvo zelim srecan put iz Srbije. Mi smo ljudi isto kao i VI. I mi smo necija deca! Hocete mi reci da necete voleti svoje dete zato sto voli isti pol????? Podrzavam inicijativu!!! Voleo bih da zakon bude usvojen!!!!

    • 1. jul 2015 | 10:36

      M.D.

      @Dragan

      Ko da ide iz Srbije.

    • 1. jul 2015 | 10:48

      Snezana яяя

      @Dragan

      Sta ces ti raditi u svojoj spavacoj sobi me ne zanima, ALI, cemu parade, cemu tolika medijska paznja, zasto po svaku cenu skrecete paznju na sebe!!! Znas li koliko normalnim ljudima treba, papirologije, nerava, vremena da usvoje dete, a vi ce te moci sve, i mislis da ce vam ovo proci!!! Pozivam gradjane na masovne proteste, DA ZASTITIMO DECU, DA DECA IMAJU ZDRAVO DETINJSTVO I PRAVO NA BUDUCNOST, HOCEMO ZDRAVO POTOMSTVO, NECEMO ISTRAUMIRANU DECU, NECEMO DA NAM DECA IZRASTU U EMOTIVNE INVALIDE!!!!

    • 1. jul 2015 | 11:04

      Natasa

      @Dragan

      Nisam ja nezadovoljna svojim zivotom zbog tebe al cu postati nezadovoljna kad budete setali ulicom i cmakali se a ja moram svom detetu da objasnjavam bolesne stvari koje su nenormalne .Bog je stvorio muskarca u zenu prirodna stvar zena moze da rodi potomak a muskarac pravi potomak.A ne radi nekog uzivanja bluda i sexsa.A vi radi zadovoljstva radite to sto radite jer razmisljate kao zivotinje.

  • tačka uzvičnik tačka

    1. jul 2015 | 10:17

    Ako se pod ortaklukom računaju i cimeri koji nisu homoseksualci, biće jako veselo!

  • Lepotan

    1. jul 2015 | 10:13

    Njima dajte da usvajaju decu,a normalnim parovima trazite brdo papirologije,i pravite hiljade peripetija,super!!!!

    • 1. jul 2015 | 10:43

      Levi

      @Lepotan

      Auuu bajo moj. Obozavam te poput tebe, sto krive realnost. Prvo, ko im je dao da usvajaju decu? Drugo, i ako bude dozvoljeno, morace proci iste rpocedure kao i obicni supruznici koji zele da usvoje. Trece, ta deca su data na usvajanje bas od strane tih NORMALNI bracnih drugova.

    • 1. jul 2015 | 10:50

      Mare

      @Lepotan

      Sta ti nije jasno??? Ko te sisa kad si rodjen kao zdravorazumni pravoslavni Srbin u Srbiji. Bar da si neka nacionalna manjina pa i da razmisle, da dobijes neka prava...Ovako, ne mozeeee. Zivi kao rob i ko te pita. Sta ces, nisi imao srece

    • 1. jul 2015 | 18:37

      K.S.

      @Lepotan

      Niko nije rekao da će dati njima decu bez da popunjavaju papirogoliju, o čemu vi pričate? Normalno da će da prođu sve iste procedure.

  • Sramota

    1. jul 2015 | 10:12

    Inace nam u drzavi sve super ide,pa nam je samo ovo falilo.Nestani Srbijo,za buducnost nisi.

  • shke

    1. jul 2015 | 10:06

    Toga u Srbiji SIGURNO NEĆE BITI ! ! !

  • Andjela

    1. jul 2015 | 10:03

    Zgrozena sam sa ovom odlukom!Gospode Boze vidis li sta se desava???

  • Hatšepsut

    1. jul 2015 | 10:02

    Cuj, moci ce i decu da usvajaju... normalan par, koji ne moze da ima decu, prolazi kroz razno razne torture i muke da bi usvojio dete. A sta, oni ce lakse dobijati jer Boze moj oni su posebni? Strasno.

    • 1. jul 2015 | 10:53

      Mare

      @Hatšepsut

      Ko ti je kriv sto si normalna?? Imas izbor, odrekni se svog nacionalnog i verskog identiteta, postani nastrana, pocni da radis protiv interesa rodjene zemlje, gazi po srpskom narodu gde.god stignes pa ces da vidis kako ce preko noci da ti svane. Krenuce te sve u zivotu, sve ce ti biti dozvoljeno, sta god zamislis ostvarice ti se...samo ovo da ispunis, ovih nekoliko sitnica...

  • Ćele

    1. jul 2015 | 10:00

    Bože pomozi i spasi nas...Pa ko će nam decu rađati?

  • nele011

    1. jul 2015 | 09:52

    ...a oce li glasaci iz Skupstine da ozvanice svoje veze...

  • Isa

    1. jul 2015 | 09:45

    A mislite da je deci bolje u Zvecanskoj ili u nekoj tako ustanovi nego da imaju dva roditelja koja ih vole i mogu da im obezbede buducnost?

    • 1. jul 2015 | 10:53

      E

      @Isa

      Da,mislimo!

    • 1. jul 2015 | 10:59

      Mare

      @Isa

      Xaaxax hocemo moja macka i ja da usvojimo isto jedno dete. Maca ima godinu ipo dana i volim je najvise, eto ona ce da mi menja zenu, kao sto nekom geju menja neki momak... Eto bas super moja macka i ja usvajamo bebu

    • 1. jul 2015 | 11:08

      Natasa

      @Isa

      Ne lupetaj molim te..pa bolje da zivi tako nego da on ili ona danas sutra postane gej ili lezbejka.

  • Anoniman

    1. jul 2015 | 09:43

    Neko nedavno rece da ce Srbi nestati kao narod kao nacija.Izgleda su bili u pravu slabo se djeca radaju bolje reci nikako a sada jos i ovo.

    • 28. jul 2015 | 19:34

      Jovan

      @Anoniman

      @anoniman Dozvoljavanje surogat majcinstva i logalizacija da jos 8% stanivnistva usvaja decu. Svaka tebi brate cast ako ti u tome vidis iscezavanje naroda.

  • Dale

    1. jul 2015 | 09:42

    Ne.Hrvatska je dozvolila brakove, ali ne i usvajanje dece, i kako su oni to usvojili mozje i Srbija da koristi taj primer da bi bar zastitili decu!

  • vesna

    1. jul 2015 | 09:39

    Treba da se priznaju prava i onda nema mesta visemesecnomaltretiranju oko parade ponosa , prava itd...po meni je gora ta kampanja oko priznavanja prava. A sto se usbajanja dece tice, kod nas je sistem jako spor.

  • Pepe

    1. jul 2015 | 09:36

    Podrzavam

  • vuk

    1. jul 2015 | 09:30

    Bravo! Konacno lepe vesti.

    • 1. jul 2015 | 09:56

      hell

      @vuk

      a gde ćeš da se seliš??rusiju, niger, s. arabiju, jemen.....uzivajte tamo

  • Lila

    1. jul 2015 | 09:27

    Smak sveta

  • Sava

    1. jul 2015 | 09:25

    Nemam nista protiv ovog,ali prvo da izvade srbiju iz krize,pa nek rade sta hoce...

    • 1. jul 2015 | 11:10

      Natasa

      @Sava

      E Savo srebroljublje je jaka stvar ali ima nas jos ljudi koji necemo da prodamo moralne vrednosti radi sake evra

  • Doda

    1. jul 2015 | 09:23

    Definitivno smo za potop,da se ocisti zemlja od zla i krene iz pocetka!

  • GP

    1. jul 2015 | 09:23

    Ako do ovoga dodje ja se sa mojom porodicom selim iz Srbije. Sa ovim bi otisli i ispod dna.

    • 1. jul 2015 | 09:49

      Caki

      @GP

      Srecan ti put....preporucujem ti neku vajnu demokratsku drzavu hde je to sve strogo zabranjeno poput S. Koreje. Siguran sam da ces uzivati tamo sa porodicom. Za bolje i nisi.

    • 1. jul 2015 | 10:01

      Zdravka Schler Brasovan

      @GP

      Srecan put, seli se odmah.

  • Za

    1. jul 2015 | 09:20

    Nemam ništa protiv. Bolje da dete ima i dve tate nego da nema nikog.

  • Car Lazar

    1. jul 2015 | 09:19

    Pa zar sam ja za to ratovao i glavu dao?

  • Sale

    1. jul 2015 | 09:15

    Hajde dosta tog nemorala, zato nas i BOG kažnjava jer nam je VERA oslabela, kod nas se najviše lepi ono što nije dobro! Nama je jedini spas SA JAKOM VEROM U BOGA !

    • 1. jul 2015 | 14:31

      Petar

      @Sale

      @ Sale....Nadam se da sa tom verom mozes da platis racune koji stizu svakog dana ili da odes na letovanje ili da priustis sebi neko svoje zadovoljstvo???Ima ova zemlja mnogo vecih problema nego ovo.Jedan od njih i jeste taj da tamo gde ti odes da se molis i jacas svoju veru...ti se voze najnovijim kolima i letuju 3 put godisnje a ti....mozda jednom u dve godine...

  • Tekija

    1. jul 2015 | 09:07

    Ja se nadam da ce jedan od uslova za usvajanje biti da roditelji moraju biti razlicitog pola,a sto se tice vencanja neka se vencavaju na svadbu im necu ici(neka im se roditelji vesele). Ps:Da budem iskren tekst nisam ni procitao sam naslov mi je usr.n.

  • Dana

    1. jul 2015 | 09:03

    To su samo neke od "blagodeti" koje dobijamo sa približavanjem EU ;-), i još gore ce se desavati živi bili pa videli...

  • M.D.

    1. jul 2015 | 08:54

    Ustanem,skuvam kafu, izadjem na terasu,jutro prelepo,otvorim vesti i smuci mi se zivot...

  • Saša

    1. jul 2015 | 08:51

    Katastrofa...

  • Mikiii

    1. jul 2015 | 08:47

    Uzaaaaas!!!!! SRAMOTA!!!!

  • Miško

    1. jul 2015 | 08:47

    Dovoljno smo prokleti, ne treba nam i to zlo

  • Desha

    1. jul 2015 | 08:47

    N I K A D!!!

  • Vlada

    1. jul 2015 | 08:45

    Parade su bile samo pocetak...svi su to govorili..posle ovoga ide da nema vise rec mama u knjigama..i ko zna sta jos..

  • Neko

    1. jul 2015 | 08:45

    Nikad!

  • Hep.C

    1. jul 2015 | 08:44

    Ovo će da bude veliki doprinos natalitetu Srbije!!

  • Salvatore

    1. jul 2015 | 08:43

    Demokratija ubica Srba i Srbije od 2000-te!!!Nije valjao Sloba!!!!

  • PIA

    1. jul 2015 | 08:41

    Pa neka se ljudi vole neka izvole

  • Backo

    1. jul 2015 | 08:33

    Nema ljeba od Nas. Nema vise srbina,sveje pomrlo.

    • 1. jul 2015 | 15:02

      bubu

      @Backo

      Aha, bas ih nema zbog gejeva i lezbejki, haha...osvrni se oko sebe pa razmisli zbog cega se ljudi tesko odlucuju za potomstvo ili beze iz zemlje.

  • Nira

    1. jul 2015 | 08:29

    Vidjela žaba gdje se konji potkivaju pa i ona digla nogu tj.uzimamo svako evropsko zlo a busamo se u prsa da smo uz ruse i Rusiju fuj!

    • 1. jul 2015 | 09:47

      Perica

      @Nira

      Kakvi bre Rusi ti vise u glavi? Ti si ili pogresio vest ili si neki strani placenik pa ti samo Rusija u glavi.

  • S

    1. jul 2015 | 08:28

    Pa sta je sledeci korak,usvajanje dece.

  • бики

    1. jul 2015 | 08:28

    Strasno

  • Nenad

    1. jul 2015 | 08:28

    Odvratno...

  • GR-ĆU

    1. jul 2015 | 08:25

    Dajte referendum da narod odluči a ne korumpirani političari.

  • sudija

    1. jul 2015 | 08:21

    Svi ste poludili.

  • Nikola

    1. jul 2015 | 08:18

    Sa sobom neka rade sta hoce. Decu nesmeju da usvajaju. Ajde i pedofilima da dozvolimo usvajanje dece!

    • 1. jul 2015 | 09:42

      Stefan

      @Nikola

      Izvini ali osuda ogromna za tebe jer te dve stvari uporedjujes.Ja nisam nastran, smetaju mi parade itd, ali ne i ono sto neki radi izmedju svoja 4 zida. Ta osoba voli nekog kao i ti, jesi li ikada rekao e volecu tu i tu? Ne. To se samo desi, a ti kasnije to uvidis..Tako i oni, ne pitaju se koga ce zavoleti. Vecina njih nikada nikom nece reci, udace se ili ozenice za supr.pol zbog vas takvih i proklinjace svoj zivot, lagati sebe i sve oko sebe. Sramota sa cim ti uporedjujes.

  • Zoran

    1. jul 2015 | 08:13

    Sodoma i gomora.

    • 1. jul 2015 | 15:00

      bubu

      @Zoran

      Sodoma ti je u gacama, a ovo je stvar jednakosti prava svih ljudi u Srbiji.

  • Tanana

    1. jul 2015 | 08:11

    Sramotaa..Zamislite kako ce biti deci kad drustvo sazna da imaju tatu i tatu,a ne mamu i tatu... Sramota nevidjenaa!!

  • Kiki

    1. jul 2015 | 08:11

    Sve smo resili samo nam je jos to ostalo.

  • Peki

    1. jul 2015 | 08:08

    Konacno nesto pametno i od Srba da cujemo.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA