MOG RAŠU SU UBILI, A MENE UNAKAZILI PSI TRENIRANI ZA BORBU: Ispovest devojke iz Pančeva koju su izujedali pitbul i staford! (VIDEO)

Sumanuto mi je da država nema interes da nešto odmah preduzme protiv neodgovornog vlasnika i pasa koji su opasni. Ovo nije moj privatni problem, ovo može da se ponovo dogodi bilo kome drugome, priča Jovana Uvalin za Telegraf

Komentari

  • Sharpei

    3. decembar 2015 | 23:54

    Imam slično iskustvo,srećom ,nisam ja nastradala. Imam sarpeja ,star 8 meseci ,setali smo parkom ,u parku je bio vucjak ,ogroman ,imao je ogrlicu ,mislila sam da je vlasnik tu . Međutim ,pas je prišao i ščepao mog psa za leđa i počeo da ga trese i trza . Od 400 ljudi niko nije prišao da mi pomogne. Psa sam nekako izvukla iz čekjusti zveri,pasje bio ušivan skroz. Našla sam vlasnika čije dvorište ulazi u školsko dvorište u kom se nalazi taj njegov vučjak ,koji beži redovno. Rekao mi je da će ga dati u Azil i udario ga ispred mene kao. Pas je idalje tamo i pas izlazi povremeno. Komunalci su mi rekla da ga mogu samo upozoriti ,ništa drugo?

  • Gile

    6. novembar 2015 | 11:34

    Vecina ovakvih nesavesnih vlasnika pasa su dosli sa sela, navikli da samo cuvaju zivotinje zbog neke fajde a za pse ih zabole uvo, vazno da ucare neki evric kad ih vode na borbe pasa. Dali ce da izgrizu nekog vani ili ih udare neka kola, bas ih briga, jer ih ionako nisu uzeli iz ljubavi. Kod mene u komsiluku , u svakom dvoristu po dva, tri psa, a prolaze kroz otvor izmedju kapije i zida na ulicu slobodno i napadaju ljude i pse svakodnevno.

  • Snežana

    5. novembar 2015 | 12:25

    Vlasnika pasa na robiju, jer je opasan za javnost i socijalnu sredinu. Psi nisu krivi što je od njih napravio demone.Možete zamisliti kakav je njegov psiho-profil.

  • 21

    5. novembar 2015 | 12:16

    staford je grizao stomak čivavi, ni jedan vitalni organ nije pocepan ali je ker umro od pocepanog stomaka ? ahahaha ko ovo pokušava ponovo da otima novac od poštenih vlasnika čiji su kerovi čipovani ? zašto tvoj ker nije bio vezan ? kada ćete zaređati po nehigijenskim naseljima i oduzeti njihove kerove ?

    • 5. novembar 2015 | 14:28

      Cici mici

      @21

      Pa i treba da uzme pare.samo pogledaj sliku kakava joj je ruka.a od drugim traumama da i ne govorim.verovatno i ti imas neku dzukelu koju pustas na ulicu slobodno da seta.

  • Milan

    5. novembar 2015 | 10:47

    potpuno razumem ovu pricu i slazemm se da nesto treba uraditi protiv toga. imam slicno iskustvo.pored mene 2.3 kuce ima neka budala sa 2 ta pita .vec 2 godine mu beze iz njegovog dvorista na ulicu i dave kerice koje ljudi setaju.pre 2 meseca covek vodi kerica i oni normalo ga zadavili ...prijava je kao podnesena ali to je stalo na tome....sad pre 3 dana podnesem prijavu ja licno jer mi ta 2 ista kera stala pred kapiju i nemrdaju besni razumes... panduri oko 14h dosli i nemogu nista ja sam budala ispo.. u 19:45 su ti isti kerovi pokidali nekog malog belog kerica... vukli su ga po celoj ulici..samo 3 bandere dalje u ulici gde se ovo desava je velika osnovna skola pitanje je vremena kace neko dete napasti

  • Milan

    5. novembar 2015 | 10:44

    potpuno razumem ovu pricu i slazemm se da nesto treba uraditi protiv toga. imam slicno iskustvo.pored mene 2-3 kuce ima neka budala sa 2 ta pita .vec 2 godine mu beze iz njegovog dvorista na ulicu i dave kerice koje ljudi setaju.pre 2 meseca covek vodi kerica i oni izlete normalo ga zadavili...prijava je podnesena ali to je stalo na tome....sad pre 3 dana podnesem prijavu ja licno jer mi ta 2 ista kera stala pred kapiju i nemrdaju besni razumes... panduri oko 14h dosli i nemogu nista ja sam budala ispo.. u 19:45 isti taj dan ti isti kerovsu i pokidali nekog malog belog kerica... vukli su ga po celoj ulici..samo 3 bandere dalje u ulici gde se ovo desava je velika osnovna skola pitanje je vremena kace neko dete napasti a nasi panduri su.... zakoni jos gorr...

  • Drago

    5. novembar 2015 | 10:39

    Pogledajte njemce! Kod njih je u većini pokrajina zabranjeno držanje takvih pasa, a tamo gdje je i moguće treba se posjedovat dozvola za takve pse, slično kao sto je potrebna dozvola za oružje, uz to dolazi i godišnji porez oko 1200-1300€ . Tako da ih u ovoj zemlji pa skoro i nema, a ne svaki pener i uličar kao sto je kod nas, ima takvog psa, i nedužni stradaju '

    • 6. novembar 2015 | 11:37

      Gile

      @Drago

      Eee...daleko smo mi od nemaca, a samim tim i od EU sa ovakvim nepismenim, iskompleksiranim seljacinama i kvazi-zakonima.

  • Radovan

    5. novembar 2015 | 10:29

    Komunalna policija>pas bez chipa,kazna 30.000>bez povodca>20.000>bez korpe(za teze vrste pasa)30.000>povreda drugog psa 150.000>povreda coveka 1.000.000.Tacka

  • Tijana

    5. novembar 2015 | 09:32

    Nisu jadne životinje krive! I šta će sada biti sa ovim "čovekom",ništa kao i uvek. Psi će se uspavati,i to je to,nikom ništa.

  • Beograd

    5. novembar 2015 | 09:26

    Tako je i prosle godine onaj Staford na Dorcolu napao malo dete i nikom nista.Bahati vlasnik A.P ga i dalje seta bek korpe i zastite cak se i siri i tera druge vlasnike pasa da im se sklanjaju a razlog tome je njegiva bahatost i bezobrazluk!

  • Konan

    5. novembar 2015 | 02:50

    Uvesti zakon da pse kad izvode u setnju bilo koje da je rase obavezan povodac i korpa,a ovaj slucaj najstrozije kazniti vlasnika ovih pasa i oduzeti mu pse.....pa ce se ostali zapitati kako treba da se drze ove i ostale rase niko ne moze da garantuje da pas nece nikog da ujede......ja imam psa kojeg nigdje ne pustam bez povodca radi se o njemackom ovcaru....

    • 5. novembar 2015 | 09:28

      Milenko

      @Konan

      Korpe i za pse male-patuljaste gradje ? Hm....

    • 5. novembar 2015 | 09:32

      Vukasin

      @Konan

      Veruj mi ta korpa uopste nije neophodna. Samo ukoliko se pas pravilno dresira. Moze da se dresira da seta uz nogu bez povoca i korpe, a koze i da se dresira da napadne sve zivo sto se krece. Sve zavisi kako ga vlasnik nauci. Ja isto imam vucijaka i setam ga bez povoca, za 3 godine nikog nije napao, niti zarezao na ulici

  • NDj

    5. novembar 2015 | 02:39

    Stefane, ti si slepac neopevani, kada mozes da ostavis ovakav komentar pored slika ove nesrecne iskasapljene devojke... Neka te je sramota!

  • Ccc

    5. novembar 2015 | 01:26

    Koje gluposti ovde citam..ne postaje opasni psi nego samo neodgovorni vlasnici...treba uvest socijalizaciju psa a ne zabrane..itd..to su obicne gluposti..ti mozes od svakog psa napravit ubicu..mozes kupit krokodila sta god pozelis..itd..

    • 5. novembar 2015 | 09:13

      Lik

      @Ccc

      Pa kad može zašto onda milicija trobojca ne koristi kao službenog psa?

  • igo

    5. novembar 2015 | 01:15

    pricam sa prijateljem koji je profi dreser, kako uspeva i da li uspeva da dresira pitove, bulove, ast i ostale novopriznate hibride, kaze, ako nauce dve komonde to je neprocenjiv uspeh, mada je cuo da legenda kaze da negde na tibetu postoji krotitelj koj ih moze uciniti psima. ovo je istina, batalite price o gazdama, ovo je cista genetika,selekcija mutiranih zivotinja.

    • 5. novembar 2015 | 09:40

      Milos

      @igo

      Pre bih rekao da je tvoj mozak rezultat mutacije. Ja imam Nemackog ovcara koji je potpuno dresiran i socijalizovan i to je rasa koja se lako dresira ali vecina pasa se tesko dresira . Da li to znaci da treba zabraniti sve terijere,haskije, malamute, doge i sl? Pa najvise napada u svetu naprave labradori i nemacki ovcari a i ovi pincevi su u samom vrhu. Zato nema opasnih pasa nego ima neodgovornih vlasnika.

  • vlasnica retrivera

    4. novembar 2015 | 23:40

    E ovako, imam retriva koji je bulvalno kao beba dobar, i koji je napadnut od retrivera kad je imao samo dva meseca. A imam i najbolju drugaricu koja ima staforda koji je bolji nego beba i koji je bio napadan od strane retrivera. Dakle zakljucak, nemoze se suditi po rasi, vec po vlasnicima i nacinu odgajanja psa. A sto se kontrektno ovog slucaja tice... Nemam komentara, samo brz oporavak devojci i svaka cast na hrabrosti!

  • Stefan

    4. novembar 2015 | 22:56

    80% KAŽU DA IH JE UJEO PAS SAMO DA BI DOBILI PARE NEKI LAZU ZNATE A STO ONA IMA MEKUSCA OD KUĆE TA STA CE TE ŠTETA ZA KUĆE ALI TO JE GAZDA KRIV

    • 4. novembar 2015 | 23:49

      Daka

      @Stefan

      Ma sta ti baljezgas?

    • 5. novembar 2015 | 00:01

      Volim životinje, da me ne shvatite pogrešno

      @Stefan

      Ne lupetaj gluposti! Verovatno i ti imaš neko opasno kuće ili ga dresiras za borbu... inače, naučno je dokazano da što je veće i jače kuče, hrabrost i samopouzdanje vlasnika je manje! Svako kuće koliko god miroljubivo bilo da se izdresira da bude krvolocno i obrnuto što imlicira da su vlasnici odgovorni!

    • 5. novembar 2015 | 05:12

      Nira

      @Stefan

      Nije kuće nego kuče a ti se pozabavi malo svojim mozgom ako ga imaš pas je opasan samo ako mu je vlasnik neodgovoran i ako ga uči agresivnosti.

    • 5. novembar 2015 | 09:09

      Herceg

      @Stefan

      Stefoo idi kod cika doktora da bonu pa te prodje. A inace znas li ti koje je rase ovaj mali pas,koliko je inteligentan (vjerovatno vise nego ti) i koliko kosta muzjak?? Mozes pet ovih pitova kupiti za jednog.

  • Milano

    4. novembar 2015 | 22:41

    Italija, kazne rigorozne, narocito ako uhvate psa bez vlasnika da napravi neko krivicno delo,vlasnik ide u zatvor, zivotinja se oduzima, dok takodje i mrtve pse na putevima traze da ocitaju cip, obzirom da su preko leta bacali pse na puteve da ih ubiju, kako bi mogli bez problema da idu na more. Srbija, teska me sramota, totalno neuredjeno i divlje drustvo. Zao mi Rase pincera i vlasnike.

    • 6. novembar 2015 | 11:51

      Kika

      @Milano

      Zato i jesmo stigli tu gde jesmo. Vazno je da se prave gej-parade i razmatra da se uvede zakon o legalizovanju njihovih brakova, a osi neka nas ujedaju po ulicama, koga jos boli uvo za to kada nam je natalitet na visokom nivoum

  • Rajs

    4. novembar 2015 | 22:12

    Jadan rasa I ja imam agu neznam kako bih se osecala da se to meni desi devojci brz oporavak

  • Mici

    4. novembar 2015 | 21:27

    Svakog psa koji krene i ujede coveka treba uspavati a vlasnika kazniti.

  • Jovana

    4. novembar 2015 | 20:25

    Postovani, licno nemam nista protiv ove vrste ili uopste pasa tj.zivotinja - vec samo protiv neodgovornih vlasnika. Porodicno do sada smo imali dva rotvajlera ( oba uspavana zbog tumora, oba po 10godina) i zenku Americkog staforda po imenu Empres koja je zivela samo dve godine i nazalost se razbolela i uginula. Ja se u potpunosti slazem sa Vama i ako ste Vi, kao sto tvrdite - odgovoran vlasnik - Vi nemate cega da se plasite i za Vas nece biti problema, ja stvarno SAMO ZELIM DA SKRENEM PAZNJU NA NEODGOVORNE VLASNiKE... U mom slucaju vlasnik istih je npr. I maloletan - ako razumete moju poentu...

    • 4. novembar 2015 | 23:14

      Anonimka

      @Jovana

      Draga Jobana primi saucesce za malog rasu jako mi je zao koliko patis za njim imas jake povrede zelim ti brz oporavak samo se jedno pitam dali ce taj vlasnik da kazem pobesneli da vam nesto plati odstete treba se sto pre resiti taj slucaj na sudu zelim ti sve najbolje da budes jaka i hrabra divim ti se koju si hrabrost imala u toi situaciji

    • 6. novembar 2015 | 11:52

      Lela

      @Jovana

      Ala si ti neki baksuz, svaki pas kog si donela ti umre.

  • igo

    4. novembar 2015 | 20:13

    zakon o drzanju pasa nam je stroziji od iranskog, tako da je apsolutno besmislen, nije ga pisala struka nego birokrata, e zato ga niko ne postuje. po zakonu ritriver su jednako opasni kao pitovi, AST i njihovi hibridi, tako eli zakon iz 2011.

    • 4. novembar 2015 | 20:45

      xl

      @igo

      u Iranu su zabranjeni svi psi tako da ti to i nije neka uporedbs.

    • 4. novembar 2015 | 20:57

      Srdjan

      @igo

      Inace ako nisi znao,retriveri povrede najvise ljudi i dece godisnje u svetu..

  • Sale

    4. novembar 2015 | 20:08

    Ja imam sest pitbula i to su divni psi ali covek je taj koji ih dresira

    • 6. novembar 2015 | 11:55

      Lela

      @Sale

      Sta radis sa sest pitbulova? Mora da ih cuvas zbog kinte!

  • Acid

    4. novembar 2015 | 19:30

    Zivim u Engleskoj ova dva pasa bi bila odmah uspavana a gazda bi dobio kaznu da mi usi zvone zauvek strasno zao mi he gospodjice I posebno tog malog psa nazalost Srbija jos kasni sa tim mnogim stvarima oko 50 godina jos je prisutan I primitivizam pa normalni civilizovani ljudi ostaju izolovani od takvih primitivaca ali ne treba se predati nemoj stati pisi peticiju svi roditelji koji imaju decu ce te podrzati u tome .

  • Norge

    4. novembar 2015 | 18:59

    Ja zivim u NO.Kazne su ovde strasne,ako pas nije na povocu.A da vas neki pas izujeda,to bi za vlasnika bila dugogodisnja robija.Ja stvarno ne znam,zasto je Srbija postala drzava bez zakona i reda.

  • 007

    4. novembar 2015 | 18:59

    Sve je to priroda I prirodno,neke druge stvari nisu normalne

    • 4. novembar 2015 | 19:54

      Krile

      @007

      Pa neka tebe izedu pošto je to sve prirodno i prirodno

    • 4. novembar 2015 | 20:25

      Cici mici

      @007

      Dal je prirodno da mlada zena gura kolica sa bebom.i gle odjednom (sasvim prirodno),nailaze dva psa i napadaju majku sa bebom. Dal bi ti se svideo ovaj scenario?sta bi bilo da je setala sa bebom umesto tog malog psa i da je bio tragican kraj?dal bi onda rekao da je sve to prirodno? Svasta.....devojci zelim brz oporavak.

    • 6. novembar 2015 | 11:58

      Mima

      @007

      Kao ti, naprimer.

  • vesna

    4. novembar 2015 | 18:57

    Uzas:(

  • N.S

    4. novembar 2015 | 18:50

    Pse - ubice oduzeti a gazdu kazniti da upamti. Ne znam kako neće biti kažnjen, kad ja znam komšiju u čijem dvorištu je njegov pas ujeo majstora, //rečeno mu da ga ne zadirkuje//, pas bio vezan, i komšija vodio sud do 101 i nazad. Pas je ujeo u svom dvorištu. Šta je onda ovo?.

  • Mimi

    4. novembar 2015 | 18:49

    Povodom ovakvih slucajeva nikada ali nikada se ne oglasavaju drustva za zastitu zivotinja.Pas moze da unakazi coveka,da ga onesposobi i to je za ovo nase drustvo potpuno normalno ali kada pas ugrozen (ili bilo koja druga zivotinja),nadignu tekvu dzevu u medijima da je to necuveno.

    • 4. novembar 2015 | 23:56

      Daka

      @Mimi

      Bas takoooo!

    • 5. novembar 2015 | 02:35

      Konan

      @Mimi

      Bravo za komentar......

    • 6. novembar 2015 | 00:04

      Orgazam žabe 2. sekund

      @Mimi

      Ovo nema veze sa društvima za zaštitu životinja.. Oni se bave psima lutalicama,a ne vlasnickim.. Ako si procitala tekst, shvatila bi (valjda) da su psi vlasnički.. Ne mešaj babe i žabe..

  • ZekaZeka

    4. novembar 2015 | 18:49

    Takav je zivot. Uvek tezak i neocekivan

  • ja

    4. novembar 2015 | 18:48

    Kome prijaviti osobu koja seta opasnog psa bez povodca a da nezna ko ga je prijavio jer sa budalama se nebi kacio?

  • Dobri pitbul

    4. novembar 2015 | 18:43

    Ovo sto se desilo tebi devojko je strasno tvoji ujedi bole a ljubimac ti je nastradao jako mi je zao zbog toga ali molim te da razumes nas odgovorne vlasnike koji imamo problema godinama unazad jer volimo I gajimo tu rasu a verovatno cemo imati jos vise posle tvog nesrecnog slucaja tom majmunu zelim od srca sve najgore a tebi brz oporavak I fizicki idusevni I da dobijes novu kucu ...pitbulovi I stafordi su divni psi kad se lepo socijalizuju I mi odgovorni vlasnici se brinemo o njima I o vama sa malim psima molim te da ne dajes izjave u medijima protiv nas I rase dovoljno problema imamo sa komunalnom policijom koji nikako da shvate svoj posao I reaguju u tvom I slicnim slucajevima nego smaraju I maltretiraju normalne ljude sa dobrocudnim psima zelimo ti brz oporavak a tom majmunu da robija jedno godinu dana I razmisli o svemu

    • 4. novembar 2015 | 19:37

      Dragan

      @Dobri pitbul

      alal ti pistolj!

    • 4. novembar 2015 | 19:54

      Kuznjecov

      @Dobri pitbul

      Nisi u pravu. Sama mogućnost da šetaš rasu psa koja ima fizike predispozicije da ubije drugog psa, dete ili odraslog čoveka je sasvim dovoljan razlog da psi te rase nebi smeli da se slobodno šetaju ulicama, sa ili bez povodnika.

    • 4. novembar 2015 | 20:13

      Jovana

      @Dobri pitbul

      Postovani, ja to sve vreme i pricam... Skazem se u potpunosti. Ja, licno, obozavam pse i imala sam Americkog Staforda po imenu Empres koju sam morala da uspavam jer se razbolela. Protiv konkretno te vrste ili Pit Bulova nemam nista - vec samo protiv neodgovornih vlasnika istih.. Vi ako ste odgovorni vlasnik - Vama svaka cast i Vi nemate cega da se plasite, nije poenta istrebiti ovu vrstu vec kazniti neodgovorne vlasnike. U mom slucaju vlasnik je cak i maloletan - razumete li moju poentu? Pozdrav..

    • 4. novembar 2015 | 20:33

      Milena

      @Dobri pitbul

      Svaka cast decko,sve si lepo napisao...i ja imam pitbula i kao beba je...Veliki pozdrav

    • 5. novembar 2015 | 06:27

      Andria

      @Dobri pitbul

      Vlasnik si pit bula a nisi upoznat sa Zakonom. Pročitaj PRAVILNIK O NAČINU DRŽANJA PASA KOJI MOGU PREDSTAVLJATI OPASNOST ZA OKOLINU - Sl. glasnik RS", br. 65/2010 i sve će ti biti jasno. Nije dovoljno da se kaže "moj pas je dobar" nego moraš biti odgovoran i ispoštovati Zakon koji je kod nas mnogo blaži nego u ostalim civilizovanim zemljama. Dakle Zakon postoji i svako ko se ne pridržava treba da snosi posledice.

  • Ksena

    4. novembar 2015 | 18:41

    Ovo je strasno!!! Mnogo mi je zao Rase :-(

  • Ivkec

    4. novembar 2015 | 18:41

    Ne daj boze nikom,ali zivotinje su nazalost zasticenije od ljudi

  • Lik

    4. novembar 2015 | 18:38

    Zabraniti čuvanje pojedinih rasa a zna se i kojih. Zabraniti i kazniti gazde koji šetaju pse bez korpe. Šta je bilo vi koji čuvate pse na taj način, javite se da vas čujemo

    • 4. novembar 2015 | 19:10

      Dobri pitbul

      @Lik

      Zabrani sebe liku..posto si tako pametan malo se informisi o takozvanim opasnim rasama..skupi hrabrost pa pitaj jel smes da pomazis kucu kad vidis opasnu rasu I krvozderne vlasnike..pa onda donosi zakljucke

    • 4. novembar 2015 | 20:27

      Goran

      @Lik

      Sta ces ti i kome da zabranis, prvo se edukuj malo

    • 5. novembar 2015 | 09:40

      Killian

      @Lik

      Ja imam dva Cane Corso, odrasli su uz decu, pitomi i ti bi sada da mi zabranis da ih drzim?! Lupetas gluposti.

  • Шоне

    4. novembar 2015 | 18:31

    Власници су криви.

  • Sremac

    4. novembar 2015 | 18:27

    Jadan rasa

  • kamy

    4. novembar 2015 | 18:25

    Drzava se mora pozabaviti neodgovornlm vlasnicima ....

  • Sramota

    4. novembar 2015 | 18:22

    Sramota za državu.Trebali bi najstrožije kazniti vlasnika pasa

    • 4. novembar 2015 | 20:30

      Goran

      @Sramota

      Slazem se, ali samo ako je prica tacna, posto sam bio svedok kad maoi pas provocira rotvajlera, koji je mirno posmatrao.Sta da mu je prisao, sta da ga je dohvatio, jos bi rot bio kriv sto se brani.Male rase su najgore-iskompleksirane, drski, a kad nadrljaju uvek su zrtve

  • Ivan021

    4. novembar 2015 | 18:20

    Na ulici besni psi sa besnim vlasnicima, zasrase i izujedase pola grad. A komunalci kaznjavaju babe koje strikaju salove i prodaju da imaju za lekove.

  • Jasson Born

    4. novembar 2015 | 18:16

    INTERESANTNO JE DA NEMA KOMENTARA!!!!Sram VAS bilo SRBI!!!!Postavljam pitanje SVIMA:Koliko jos ovakvih slucajeva treba da se desi?????????Nezaboravite ZAKON POSTOJI ALI JE "VAN UPOTREBE"!!!!!Jos jedno pitanje:ZASTO?????????????

    • 4. novembar 2015 | 18:35

      Dragan

      @Jasson Born

      Kakav more zakon?!

    • 5. novembar 2015 | 00:03

      Daka

      @Jasson Born

      Kakve veze imaju Srbi sa bilo cim?Kao da se to u drugim drzavama ne dogadja,samo postoji pravi zakon,za sve su vam Srbi krivi.Svasta!!!

    • 5. novembar 2015 | 00:04

      Daka

      @Jasson Born

      I da..sram tebe da bude!!!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA