Evo zašto u BANKAMA uvek radi SAMO JEDAN ŠALTER, a ostali "zvrje" PRAZNI!

Scena u kojoj shvatamo da ćemo narednih sat vremena života provesti u banci, čekajući da platimo račun za struju ili telefon, dok gledamo u najmanje tri šaltera - od kojih bankarski službenik sedi u samo jednom od njih - je nešto na šta se pripremamo čim krenemo u "najbližu filijalu": zašto je ovo svuda ovako?

Komentari

  • DARKO 100%

    13. novembar 2015 | 09:45

  • Realni

    12. novembar 2015 | 21:11

    Tesko je izvlaciti paralelu izmedju posti i banki. Banke imaju svoj princip sa zaposlenima a o posti da ne pricam. Ko zna koliko puta smo prisustvovali, dok cekamo u redu, ko je gde letovao, kojoj koliko kasni, cija cerka ili sin ima problema, srkanje kafe van pauze itd. To govorim o posti. Shvataju li oni da nikog ne interesuju te price, za te prazne price imaju pauzu ili klupu. Ljubaznost ravna nuli.

    • 13. novembar 2015 | 00:25

      Bina

      @Realni

      Niste u pravu pre svega jer u posti nepostoji pauza, ljubaznost je na vrhunskom nivou, a svaku salterski radnik usluzu najmanje 100 ljudi dnevno, pa to su zivi ljudi sta je vama i oni razgovaraju, bas me zanima kako vi Realni provodite svoj radni dan, ako uopste radite negde ili idete da stojite u redovima i gledate sta drugi rade, sramota me vaseg neznanja, dala bi ja vama da jedan dan radite na salteru....

  • Bina Posta

    12. novembar 2015 | 19:31

    Ja radim na salteru i verujte toliko ima pozadinskog posla koje isto treba obaviti sto pre, stranke su naravno uvek na prvom mestu i zaista se trudimo i to za puno puno manju platu nego sto je u bankama.

    • 12. novembar 2015 | 20:40

      Dragana

      @Bina Posta

      A za koliku platu ti radis? Sta mislis kolika je u bankama?

  • Gebedaya

    12. novembar 2015 | 17:32

    Davno nisam procitao precizniji tekst

  • Kalimero

    12. novembar 2015 | 14:44

    Slazem se, kakvo ljudi "svako malo"?! Mi u Srbiji kazemo - svaki cas! Sto rekose, negujmo srpski, da nam ne bi iznegovali neki drugi jezik u sred Srbije!

  • Перагеније

    12. novembar 2015 | 14:15

    Чудан смо ми свет. Колико год да су банке преодевена старо лихварство, толико су наши људи склони да критиккују нешто у чему би они сами били ЈОШ ГОРИ - само када би могли.

  • Перагеније

    12. novembar 2015 | 14:11

    "svako malo" у српском језику нема значење - осим можда за неке забеглице, које се овде моле да се ПРИЛАГОДЕ, а не да намећу своје површне језичке навике.

  • Љиљана

    12. novembar 2015 | 13:41

    Или су то радници који су добили радна места по партијској линији па верују да га не могу изгубити. Друго немају сви рачунаре и да могу да плаћају преко интернета. То ни сама не радим. Општи јавашлук - ништа се не мења.

  • Vexile

    12. novembar 2015 | 12:50

    Neradnička nacija puna zabušanata u kojoj zbog bagre propadaju i oni koji zele da rade.

  • Novosadjanin

    12. novembar 2015 | 11:37

    Male su im kamate.Treba ih povecati za postotak za koji vlada dize plate i penzije :-)

  • Šone

    12. novembar 2015 | 11:28

    Račune za struju komunalije u dr, nemozete platiti u firmama već sve ide preko banaka

  • Šone

    12. novembar 2015 | 11:27

    Ljudi su stoka koju oni voda ju od tora do tora kako om se cefne a guzvama je doprinelo o to što mašu raciba

  • Nnidza

    12. novembar 2015 | 10:59

    Ako će samostalno elektronsko plaćanje računa trajno ukinuti i proviziju onda sam ZA. Lakše i povoljnije meni, lakše banci. Šveđani ukidaju KEŠ i tako se bore protiv sive ekonomije. Bolja kontrola jedinke...

    • 12. novembar 2015 | 11:49

      Pera

      @Nnidza

      Obicno nema provizije na racune. Neke banke imaju limit bez provizije na primer pet bez a ostali sa provizijom. Kada cekate red u banci da zavrsite nesto obradite paznju koliko je doslo ljudi samo da podigne kes iako ispred svake banke je bankomat. Tako da ja mislim da smo i mi sami krivi za guzve.

  • Pavle Nikolic

    12. novembar 2015 | 09:51

    Kad je rec o cekanju u redu ili da se dodje na red,nije jednostavno dobiti pravi odgovor.Najveci problem je u licemernom i malogradjanskom shvatanju i ponasanju, nazalost velikog broja ljudi.Jednostavno ne postoji dovoljno osnovne kulture niti ljdskog odnosa i razumevanja medju ljudima.Svako bi hteo da bude prvi tamo gde njemu odgovara i gde treba da dobije uslugu.Koliko se ljudi zapita dali je njihov licni odnos prema drugima dovoljno korektan i ispravan, kakav ocekuje od drugih prema sebi.

  • Avetna Miluša (Sovija)

    12. novembar 2015 | 09:39

    Radi se o jednom od trikova za totalno ukidanje keša. Laganim odvracanjem od banke,oni vas primoravaju da,sto bintrebalo da su njihove usluge,radite sami sebi preko interneta i kartica. Ukidanjem kesa ce se postici totalna kontrola nad zivotima svake jedinke na planeti.

  • Jelica

    12. novembar 2015 | 09:33

    Penziju podizem u posti,a isto tako sve uplate vrsim tamo.Zadovoljna sam dugogodisnjom uslugom radnika na salterima.Organizacija je savrsena,a radnici su prijatni.U banci nisam nisam bila zadovoljna.Previse sam cekala u redu i radnice su radile sporije isti posao.

    • 12. novembar 2015 | 23:27

      Boka

      @Jelica

      Radim u banci i ne slažem se da radnici u banci rade sporije, samo možda opreznije jer su nam u podsvesti svakodnevne pretnje otkazima i sankcijama i za najmanji propust, a pri tome od obične isplate napravljena je višeminutna procedura, za koju opet radnici nisu krivi.Takođe sav bnkarski posao spustili su na šaltere pa tako ja radim pet referata, i plani promet i devizni platni promet i izdavanje kartica i otvaranje računa i sve što možete da zamislite. Naravno tu su uvek izveštaji za šefa, javljnje na telefon, instrukcije koje stižu u toku radnog vremena i koje treba pročitati i primeniti itd...itd...Inače moje rano vreme je 8 sati, zvanično, ali nikad manje od 10 sati ne provedem na poslu. Naravno osmeh je obavezan.

  • Anoniman

    12. novembar 2015 | 09:33

    Da li je ovako i u bolnicama?Nema tu nikakvog izgovora oni jednostavno nece.Da rade svi salteri da su svi ukljuceni u posao samim tim bi brze tekla procedura a i poslovi koje rade po strani koje im sef zada.Dodjes jedan salter radi ostali ispijaju kafice.Tako je svugdje.Onda moras malo sacekati dok se oni medusobno dogovore ciji je sada red.Oni jednostavno nece o tome se radi.Plus ti uvijek nadu nesto kako si navodno zaboravio da te sto prije skinu sa vrata.

  • Cionista

    12. novembar 2015 | 09:21

    Pa sto onda ne zaposle jos ljudi. Umesto da odlaze sa svog mesta . Lepo zaposlis tamo ljude, i vamo na saltere. Nego treba dati plate, to je problem. Da mogu da im radimo za dz,

  • Sava

    12. novembar 2015 | 09:19

    Zadovoljan sam mojom bankom. Nikada više od 20min ne ostajem u njoj.

  • frf

    12. novembar 2015 | 09:14

    Ovde u Londonu gde zivim kada udjes u banku,kao da si usao u napustenu zgradu. jedan cuvar , jedan do dva sluzbenika i na mestu gde su nekada bili salteri se nalaze automati na kojima klijenti banke zavrsavaju svoj posao.Nema ko da ti kaze ni dobar dan,ni kako ste... Gde ide ovaj svet,gde ce ljudi raditi kad sve poslove preuzimaju masine i roboti..

  • KAKO KO

    12. novembar 2015 | 09:13

    Svi vide ljude na šalteru,i oni su tu,,krivi za sve''.,,Stranka je uvek u pravu",bar takva je politika pošte.Niko se ne pita šta rade ti jadni ljudi koji stvarno glavu ne dižu.,,Riba od glave smrdi".Organizacija je najvažnija.

  • Mica

    12. novembar 2015 | 08:57

    Zato sto su bankari isto kao I ono sto ostane u parku posle kucica

  • Parti

    12. novembar 2015 | 08:49

    Bolje da vam ne komentarišem banke i njihova poslovanja!

  • Dzigi

    12. novembar 2015 | 08:47

    Banana drzava

  • Stojko

    12. novembar 2015 | 08:39

    Ne morate ici u banku, uvek mozete u postu, tamo je mnogo bolje.

  • Vaske

    12. novembar 2015 | 08:22

    Stari dobri SDK a poslovne banke pljačka naroda pa to je zapad izmislio.

  • DARKO 100%

    12. novembar 2015 | 08:21

    Banka je mesto na kojem će ti po lepom vremenu pozajmiti kišobran itražiti da ga vratiš kada pocne da pada kiša!!! . ... 

  • Mostar

    12. novembar 2015 | 08:15

    Ja sjedim kod kuće i preko interneta plaćam račune

  • Slavica

    12. novembar 2015 | 08:06

    Radnicima u bankama kojj nerade svoj posao odgovorno treba dati otkaz

  • VAN

    12. novembar 2015 | 08:05

    Ako će klijent morati raditi poslove bez potrebe dolaska u banku i u tim slučaju banka će da naplaćuju svoje usluge kao da ih sve same radi. Svaki klijent će raditi svoje bankarske poslove. Bankarskim vlasnicima neće biti potrebni radnici na šalteru u tom obimu kao do sada. To je velika ušteda za njih mora se naglasiti. Prestoji nam vrlo pametna i mudra politika savremenog bankarstva, daleko mudrija od svih dosadasnjih zelenaša u istoriji.

  • Vlajko

    12. novembar 2015 | 07:45

    Luda kuca ili soba na kuku lele sta drugo reci.

  • Bond

    12. novembar 2015 | 07:39

    Mene njihovi razlozi ne interesuju. Ko nece da radi nek da otkaz. Ako sam dosao da im dam pare, red je i da ih uzmu. Mozda i ja imam neki problem

  • DARKO 100%

    12. novembar 2015 | 07:35

    RADI SE jednostavno o marketinskom triku i politici te banke,naprave namerno guzvu ,i red ispred banke,sa tim jednostavno privlace paznju drugih gradjana da se tu nesto desava i samim tim podizu cenu sebi kao banci koji gradjani samo nju zele ,i onda svaki gradjanin kad to vidi to tako se odrazi na njega ds pomisli ,da tu je sigurno dobro cim toliko ljudi ceka u redu.!!!!!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA