NAJBEZBEDNIJI SAOBRAĆAJ U NORVEŠKOJ: Nijedno dete nije poginulo u nesreći ove godine!

- Norveška je postala mnogo sigurnija kada su putevi u pitanju. Imamo bolja vozila i mnogo sigurnije puteve. Ipak, ne treba da se radujemo, 113 je i dalje preveliki broj - dodao je Džouns

Komentari

  • @cicero

    8. decembar 2015 | 08:56

    Da covek ne poveruje kakve komentare cita na ovu temu.Alo,jeste li nekad culi za kulturu u saobracaju?vozacke se zasluzuju a ne kupuju.nauci i primeni.u protivnom,robija.u bahatim rukama volan je smrtonosno oruzije.tako se treba i tretirati.oduzimanje vozila za preko crvenog,obavezno,a ne neke nagodbe i pogodbe.a drzavi je stalo do para,ko figa boraniju.pa onda ginite,samo gledajte da to budu neki audi ili mecka.brzi su i jaki,pa se ne mucite.

  • Simke

    7. decembar 2015 | 13:57

    Da bi smo pobojšali sigurnost u saobraćaju neophodno je fizički odvojiti pojedine učesnike u saobraćaju.Moj predlog je da se za pešake izgrade podhodnici tako da se oni pretežno kreću ispod zemlje ili u nekim slučajevima da se grade pasarele.Tada bi se stvorila mogućnost da se povećaju ograničenja brzine između 60-80 km po gradovima,isto tako i bicikliste izmestiti ispiod zemlje. Autoputeve u svetu a i kod nas praviti sa oograničenjem do 150,250 a treća traka da bude no limit,s time štoo bi se iznad traka bez oganičenja u budućnosti mogao odvijati i saobraćaj letećim automobilima kada se ta tehnologija razvije. Znači da bi se tu dobilo na bezbednosti a ujedno i na brzini putovanja,jer ovo je treći milenijum i nedopustivoje da se po gradovima vozimo 30 ili 40km/h da se postavljaju ležeći policajci a da se po autoputevima vozi do 120km/h. To bi ujedno doprinelo i do ekspanzije u autoindustriji koja polako stagnira u ujedno bi došlo i do poovećanja broja radnih mesta u svetu a i kod nas.

  • ccccccc

    7. decembar 2015 | 12:06

    pa da....PUTEEEEEVI...a ne vozim vozim i odjednom rupa dva sa dva.i sta da radim?da idem na nju da me baci u tri lepe,ili pri brzini da naglo okrenem volan i da se ispreturam?pricam za nase autoputeve i medjugradske...strasni su nam putevi.ajde po gradu i ne mora bas biti perfektan.ali van grada,autoput,medjugradski put...pa mora biti bez kratera,ambisa ili kako ih vec nazivamo

    • 7. decembar 2015 | 15:07

      Post

      @ccccccc

      Tacno, ali se treba prilagoditi. Nema opravdanja za gazenje dece.

  • Jovan

    7. decembar 2015 | 11:11

    Treba ugraditi jaku sirenu da se čuje a ne kao pojedini vozači što imaju anemične sirene ili ih uopšte ni ne koriste i kad nabasaju na nesavesne pešake što pretrčavaju zebru šta drugo može da se desi nego katastrofa.

    • 8. decembar 2015 | 08:46

      @cicero

      @Jovan

      Da,evo bas ugradjujem jednu od brzog voza..

  • Severac

    7. decembar 2015 | 11:08

    U Norveškoj su putevi i staze. ...a kod nas krateri i otvorene šahte

  • Legenda

    7. decembar 2015 | 11:08

    Norveška.... nije evropska unija. Pametna država....

  • obilic

    7. decembar 2015 | 11:01

    To je o edukaciji problem kao iosposobljenost ljudi u sistemu i koji treba da postuju sistem. Minemamo ni jedno ni drugo

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA