Evo zašto ŽENE u reklamama imaju - PLAVU MENSTRUACIJU!

S obzirom na to da krv asocira na bolest, povrede i nešto negativno, menstrualna krv je u reklamama za higijenske uloške, kojih dnevno vidimo na desetine - plave boje

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Sara
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Igor

    10. decembar 2015 | 07:31

    Nelogicno sto su srecne u tim reklamama...

  • Alex

    09. decembar 2015 | 20:08

    Ne znam da li bih bas upotrebila termin "prociscavanje"... Prostim jezikom: svakog meseca materica se priprema da primi oplodjenu jajnu celiju. Pod dejstvom hormona dolazi do zadebljanja endometrijuma (sluznice materice). Ukoliko se jajna celija ne oplodi, taj zadebljali sloj se "guli" i izbacuje iz organizma.

  • zena

    09. decembar 2015 | 14:40

    U reklama se ne pojavljuje krv, nego obicna plava tecnost, da se razumemo. :)

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA