DA LI PROSTITUCIJU TREBA LEGALIZOVATI: Ovo su razlozi ZA, ŠTA VI MISLITE O NJIMA?

- Legalizacija bi nam donela mnogo toga: osećale bismo se sigurnije i slobodnije - kaže J. S. (25), koja se bavi prostitucijom

Komentari

  • Duki st.

    5. februar 2016 | 17:00

    Za sada ovoliko. Hvala redakciji .Tema koja podiže uvek buru. To govori koliko je aktuelna i potrebno da se o tome govori. Naravno u nadi da će vlast ispraviti nepravdu prema ovoj populaciji. Moram se spremiti za posao dragi moji. Lepo je što učestvujete. Očekujem komentare dama o ovom pitanju. Profesionalke ili su na hladnoći na uobičajenim lokacijama. Što je zaista jadno. O onima u lokalu zadovoljne sendvičom da ne pominjem. A ove u toplom nemaju vremena vijaju sponzore. Sada imate temu za noćas. Vidimo se sutra.

  • Duki st.

    5. februar 2016 | 15:37

    Dobro je da se o ovome govori. Mora se od nečega početi. Moje zalaganje je jasno za legalizaciju. Ali mi malo smeta . Ne vidim komentare od strane dama. Voleo bih da se uključe. Problem jeste veliki ali je vladajuća većina uz dobre predloge o kockanju, proricanju sudbine pa prosjačenju ( za koje nemam stav) progurala i ovo o prostituisanju. Tu očekujem korekcije. Ne može se stajati na gomili pikavaca i reći ovde se ne puši.

    • 5. februar 2016 | 17:00

      Faki

      @Duki st.

      Ti se izgleda ne skidaš sa ove teme zašto? ako nešto postoji ne znači i da je legalno i normalno i da treba postati legalno i normalno.Pun internet izopačenosti i sada bi to sve trebalo proglasiti legalnim i normalnim jer postoji?

  • Duki st.

    5. februar 2016 | 12:31

    Izvinjavam se gdj. JERKOV . Omaškom sam u predhodnom komentaru napisao njeno ime malim slovom. Od moje strane kao žena ima poštovanje. Njen stav kao i moj je lična stvar. A kada sam već u temi? Za gosp. Ružića. Iako nisam preferirao tu stranku. Postaju mi sve interesantniji zbog stava o ovoj temi izmedju ostalog kao i trajanja na političkoj sceni. za sada toliko. Videćemo ?

    • 5. februar 2016 | 13:05

      Ox

      @Duki st.

      Jesi ti neki makro kada si se toliko zapalio za ovu temu? Ili ne možeš imati seks bez plaćanja prostitutki?

  • Ox

    5. februar 2016 | 12:28

    Zatvorimo preduzeća zatvorimo fakultete što raditi kada se možemo seksati. Seks uzdignimo na tron vladajuće privredne grane. Ako ni u čemo ne valjamo i ako ništa drugo ne umemo možemo se vratiti životinjskim nagonima. Vratimo točak istorije i evolucije unazad.

    • 5. februar 2016 | 14:57

      Duki st.

      @Ox

      Baš imaš sasvim ekstremne stavove. Ko je pominjao fakultete ? Ali kada ih pomenu zavržiti fakultet naći posao i raditi možda može odredjeni procenat populacije. Ovo ne može. Treba imati stomak za to. Treba poznavati tu poulaciju i probleme njihove egzistencije koji nisu mali. Niko ne treba da bude na pijadestalu . Svakom svoje. To postoji i postojaće. Probudi se.

  • Duki st.

    5. februar 2016 | 12:23

    Moram da se osvrnem po ovom pitanju na stav gdj. jerkov iz DS od pre oko sedam dana. Parafraziram : kupovina žene kao robe. Totalno promašena tema. Žena je pre svega slobodno biće. Bio bih komotniji u izjavi da kažem treba da budu i malo još slobodnije od drugog pola. To su naše bake , majke, supruge i ljubavnice. Kćeri unuke. Bez dobrih žena ne bi bilo ni dobrih muškaraca. Svako ko misli da poseduje ženu je malo uvrnut. Ako ti da slatkiš ? Slatkiš za slatkiš. Ako tako želi, daće za protivvrednost i ne zameram. Ako pri tome uživa traži popust. Ali si kupio samo to . Ne i ženu. Amin.

  • Baćko

    5. februar 2016 | 11:43

    Ko plaća za seks? Uglavnom bolesni u glavama.

    • 5. februar 2016 | 20:26

      Αω

      @Baćko

      Au naidjoh . Mudriću mudriću. Ko plaća seks ? Na to pitanje postoji razuman odgovor. Ko ne plaća seks ? I na to pitanje postoji odgovor. Ali druga rečenica ti je skroz bolesna kada se poveže sa prvom. Koja si ti frajerčina ? Sve padaju pred tobom? Mislim da si šonja. Samo si jak kada kevćeš.

  • Duki st.

    5. februar 2016 | 11:02

    Drago mi je da se o ovome piše. Svaki put ću se rado odazvati. Moj stav je uvek bio za legalizaciju. O tome treba ponoviću inicirati javnu raspravu. Da je vlast sa malo više sluha ? Ne bi se donosila ishitrena rešenja. No ,nikada nije kasno

  • Speedy

    5. februar 2016 | 08:36

    Daa

  • Zapadnjak

    5. februar 2016 | 08:20

    Srbija ekonomski jedino moze da napreduje ako se budu legalizovali droga i prostitucija

  • Milic

    5. februar 2016 | 08:20

    Ja ipak mislim da politicare tajkune i lopove treba legalizovati,ove prostitutke nista ne rade na stetu drzave.

  • stvarno?

    5. februar 2016 | 06:03

    Pa ako bash zele da legalizuju onda neka prikupe potpise saglasnosti cele familije i neka prijave samostalnu delatnost. Neka placaju porez i zdravstveno osiguranje. Ovako rade na crno. Leche se preko socijalnog i brukaju familiju. Za mene prostitucija nije zanat. Legne i podigne noge i to je to. To moze svako. Dzeparenje je u tom sluchaju umetnost koju ne moze svako da radi. Legalizacija prostitucije onda i legalizacija dzeparenja. Josh kad na to dodash i legalizaciju silovanja, mozemo reci da zivimo u prvobitnoj ljudskoj zajednici. Super smo evoluirali.

    • 7. februar 2016 | 01:08

      UOU"Sima požarevac

      @stvarno?

      Ako se legalizuje prostitucija onda za sliku doživotna, jer molim lepo ako gospodin hoće da se i istrese izvolite u žutu kuću.

  • Pravda

    5. februar 2016 | 05:53

    Legalizovati prostituciju kao naj stariji zanat onda treba i legalizovati lopove jer i oni se bave naj starijim zanatom. Treba i oni da budu zaštićeni i da placaju poreze i doprinose. Uostalom lopovi kradu da bi jurili dobre kurve i lagodno ziveli. Koliko ima lopova a neplacaju poreze, doprinose, socijalno radnicima itd..... Sve trba legalizovati i zastiti i lopove i kurve. Od posrenja vise nema vajde!!!!

  • Manča

    5. februar 2016 | 05:43

    Ma pustite ljude neka se kecaju.

  • Стефан-Немања

    5. februar 2016 | 04:49

    Znate mi moramo ici u korak sa vremenom, ukinuli smo vojsku, pustili mlade da se opijaju po klubovima i kafanama i sta smo dobili??? Ne zdrave i izopacene generacije, gejeve i sve zivo... Zasto da momci cele noci piju i zavrse u hitnu zbog neke neuzvracene ljubavi, ovako lepo odu u bordel daju te pare tamo i osecaj ce biti potpuno drugaciji... Mladez ce krenuti na pravi put, a ne put pederluka, alkoholizma i narkomanije. Legalizovati porostituciju, znaci skloniti tedevojke s ulice, dati im PIO osiguranje, naravno od svega ovoga drzava ce imati koristi, a naravno i gradjani uz fiskalni racun... A ovako prostitucija cveta na crno, makroi se bogate, a drzava bespomocno gleda... Austrija ima ovakav princip i super radi... Moje misljenje :)

    • 5. februar 2016 | 10:44

      Duki st.

      @Стефан-Немања

      Apsolutno ti je stav na mestu. Treba reći uz dužno poštovanje žena. Bog ih stvori na radost sveta. Iskrano pomenuh nismo svi manekeni ima i starije gospode i neiskusnih momaka. Ali nisu nam ni supruge sve kakve su nekada bile. Nemamo svi isti libido. Vreme je mlin koji neprekidno radi. Zašto biti isfrustriran i lutati trnovitim stazama kada postoji civilizovano rešenje?

    • 7. februar 2016 | 01:11

      UOU"Sima požarevac

      @Стефан-Немања

      Hoćeš reći kao legalizacija rada sa devizama devedesetih a sad menjačnice.

  • NN

    5. februar 2016 | 02:50

    Obzirom na ogroman broj volonterki tankog iskustva,profesionalni rad bi nam dobro dosao.

  • Majk

    5. februar 2016 | 01:58

    Slasem se sa obim da treba uvesti kaznu on sa kocetka

  • MM

    5. februar 2016 | 01:55

    Pitam se ako legalizuju ko će da im izdaje licence... i po kom kriterijumu. .. mozda da polazu testove a neiskusne pre toga na program edukacije. ..

  • MM

    5. februar 2016 | 01:51

    Cek... nesto mi je promaklo. .. zar to nije već legalizovano ... Farma, Parovi, reklame po štampi ko ima bolju guzu.... itd...

  • Pacini

    5. februar 2016 | 01:22

    Većina nas je u materijalnim problemima i većini trebaju pare da nekoga izdržavamo ali se ne spuštamo na dno da bi ih zaradili. Niti dilamo drogu, niti pljačkamo, niti prosimo... Legalizacija prostitucije bi bila uvreda za svako pošteno zanimanje.

    • 5. februar 2016 | 08:50

      Duki st.

      @Pacini

      Au ! Ovo ne mogu da otrpim. Pa gde si prika do sada ? O čemu pišeš ? I majmun majmunici nudi bananu za " slatkiš " Neka "poštena " zanimanja nisu ni postojala do pre neku godinu. Jako si promućuran i pametniji od hiljade učenih ljudi u državama gde je to legalno. A kresanje istopolnih partnera za lovu ? Šta tek o tome imaš reći ? Čujem imaju udrženja, dobijaju radio . Uskoro i autonomiju. Ha !

  • Stevo Pariz

    5. februar 2016 | 01:11

    Neka to tamara i kiki odluce.

  • Djoka

    5. februar 2016 | 01:04

    Da.

  • Lik

    5. februar 2016 | 00:34

    Lažu prostitutke kada kažu da se time bave da preżive ili da nekoga izdrżavaju. Imaju one i više para nego prosečni građanin. Ali zinulo im dupe za više, za luksuzom. I iluzija je da bi one ili javne kuće plaćale porez regularno. Plaćale bi samo simbolično da se državi zamažu oči a utaja poteza bi bila maximalna kao ni u jednoj drugoj oblasti. Što bi onda neko i učio školu ako može ležeći i raširenih nogu dobro da zarađuje? I zbog toga ako neko dete na pitanje šta bi želela da bude kada poraste odgovori da bi želela biti kurva, hoće li to onda roditelji sa ushićenjem i ponosom podržati? A budzet treba eventualno puniti derući ih kaznama kao i njihove mušterije.

    • 5. februar 2016 | 08:56

      Duki st.

      @Lik

      Sve je prika pitanje vremena u kojem živiš ? Slušao sam na autobuskoj razgovor nehotice. Ide otprilike ovako: Vidiš strina, on doveo sada drugu. U moju kuću. Moja je. Ja sam je napravila. Dok je on bio u ćuzi mene su jeb... u ( firma motela da ne reklamiram) celu zimu.... Ako . Nek imaju od svog rada. Ako pri tome i uživaju? Zar to nije svačiji san ? Spojiti dva dobra.

  • Domoljub

    5. februar 2016 | 00:32

    Trba primeniti švedske zakone! Ko ih nezna neka se uputi u njih. Ko god plati prostitutku je kriminalac i negine mu robija i javno prikazivanje i sram. Ko voli nek izvoli a prostitutkama nije zabranjeno da se krešu ali je zabranjeno kresati ih!

    • 5. februar 2016 | 09:02

      Duki st.

      @Domoljub

      Au. Ništa gluplje nisam skoro čuo. Ako je tačno ? A što švede uze za primer ? Zašto ne Japan ? Ali ne brinem ja za švede . Sada su primili dovoljno mladih pastuva pod svoje okrilje. Za godinu dve..... .?

  • Nenad

    5. februar 2016 | 00:05

    Treba i to je posao kao svaki,mislim cak i stresniji od drugih poslova,i zato treba legalizovati

  • Miseta

    5. februar 2016 | 00:02

    Ja sam za legalizaciju. A ovaj zakon je sraman. E pa na cast vlastima.

  • Dragan

    5. februar 2016 | 00:00

    Njihov Problem stace raditi SA svoim telom svud toga imau celom svetu.zasto su ljudi i zakon ljubomorni natako nesto toje samo u srbiji kazljivo svud u svetu je to javno samo da nebude eksidenata svi mi imamo uzitak potrebu i razlog na taj nacinse xraniti nije To bas jednostavno taj hleb jesti.

    • 5. februar 2016 | 16:52

      Faki

      @Dragan

      I stvar je narkomana šta će uraditi sa svojim telom i od sebe.takođe i prosjaka.mnogi se i namerno nagrđuju da bi mogli udovoljiti svome glavnom poroku.

  • Boki

    4. februar 2016 | 23:50

    Za sve vas koji bi tužili države za školovanje,fizikalisanje ili bilo koji drugi "moralni" razlog koji navodite imam jedan savet!!! Ako mislite da je njihov posao lak, a zarada još lakša, onda vam ne preostaje ništa drugo nego da se natrćite ali ako još nađete i nekog makro da vas posle obavljenog posla prebije i uzme pola onda ste na "konju". Ja nikada i nijednoj devojci ne bih savetovao da krene tim putem ali, činjenica je da se to zove "najstariji zanat" sa razlogom! Bilo ga je i biće ga i mnogo posle nas pa bi onda bilo u redu dovesti ga u red!!!

  • Valjevac

    4. februar 2016 | 23:27

    Naravno da trebaa...kad mogu istopolni brakovi , sto ne moze javna kuca?

  • Kole

    4. februar 2016 | 23:21

    DA

  • xxx

    4. februar 2016 | 22:17

    Briga me mnogo sto da li bi se one osecale slobodnije...! I ja radim i crkavam od jutra do mraka tezak i odgovoran posao za celu porodicu i to za 30000,i nimalo se ne osecam slobodno!!!!! Sve to treba na njivu pa da vidite kako bi nam svanulo! Ali lakse dici nogu!

    • 5. februar 2016 | 09:08

      Duki st.

      @xxx

      Vidiš kako podmuklo razmišljaš ? Imaš posao a nećeš na njivu. Nisi zadovoljan jer si neuspešan. Na njivi nema posla 12 meseci. To su bajke- krilatica. Nema ni fabrike. Sada to radi jondir i roboti. A ovaj posao nikada neće nestati. I zapamti biti uspešan u bilo kom poslu je dostignuće za plus a ne za minus.

    • 7. februar 2016 | 14:53

      Duki st.

      @xxx

      Gde će ti duša ? Oterao bi lepe žene na njivu ? Džon dir to danas pojede ko keks. Na njivi nema posla sem po nekada. Dakle još jedna krilatica. A kad kažeš da je lako ? Ajde podigni nogu.

  • Gane

    4. februar 2016 | 22:09

    Da

  • Jaaa

    4. februar 2016 | 21:57

    Grad Bec, klub golden time. Ko nije bio neka ode obavezno. Lepotice za 60e.

  • Sanja

    4. februar 2016 | 21:47

    Gde bi marihuana išla bez prostitutki? E, ljudi svašta!

  • Uroš d'dorf

    4. februar 2016 | 21:46

    Gospodo kad tad bice legalizovana.neznam zasto bi holandjani bili pametniji od nas...sve je to biznis.lepo uredno opremis prostor.uredno platiš porez i sta tu nevalja.ako se nelegalizuje tu samo gubi država,zar ne...srećan rad

  • Vm

    4. februar 2016 | 21:45

    Ja sam protiv legalizovanja i protiv prostitucije uopste. Mozda te osobe koje se prostituisu toga nisu svesne ali prodavati svoje telo za novac je totalno srozavanje licnosti na nivo robe. Meni je to neshvatljivo. To je filozofski stav ali daleko mi je gora dimenzija zdravstvena odnosno sirenje polno prenosivih bolesti,pogotovo sirenje na one koji uopste nisu imali kontakt sa osobama koje se bave prostitucijom,onih koji ih dobiju iz druge ruke. VELIKO PROTIV.

    • 4. februar 2016 | 23:43

      V

      @Vm

      Pa zar fizikalni radnici isto tako ne prodaju svoje telo za novac na neki nacin. Jer su ti i oni robovi. Svako sa sobom ima pravo da radi sta hoce i to niko nemoze da zabarani pitanje je samo dali ces to raditi na ovaj ili onaj nacin. Do sad je prostitucija bila nelegalna i jel sprecena, nije jel drustvo imalo koristi, nije. Sve sam reko!

    • 5. februar 2016 | 09:18

      Duki st.

      @Vm

      Moj stav je poznat i glasi veliko ZA ! Imao sam u jednom periodu suživot. Lepotoca iz snova. Pomagao sam je koliko sam mogao. Opremio stan koji je iznajmila. Nisam dugo znao čime se bavi. Negovaniju zdraviju osobu nisam sreo. Poštena do korica. Najlepši dani kojih se sećam.

  • Np

    4. februar 2016 | 21:44

    Kako je krenulo moraces platiti porez kad spavas sa svojom zenom

    • 4. februar 2016 | 22:09

      Jovan

      @Np

      Prostituciju legalizuju normalne drzave. To je posao, kao i svaki drugi. Ali od ovakvog stanja, ogromnu korist imaju odredjene grupacije u drustvu. Zato se prostitucija n legalizuje. Ovako se silni ljudi drze u strahu ipokornosti. Pre rata, samo u Bulevaru Kralja Aleksandra, kod Liona, bila su cetiri kupleraja. Zato nije bilo silovanja i manijaka po ulicama. O parkovima da i ne govorim.

    • 5. februar 2016 | 09:30

      Duki st.

      @Np

      Sve zavisi kako gledaš na svoju ženu ? Ako gledaš kao svoju svojinu onda davno plaćaš u iluziji da je sve tvoje? Ovo je pošteno i čisto. Šta će recimo starija neatraktivna gospoda, hendikepirani, mladi neiskusni, sa jačim libidom da ne nabrajam paletu...

  • Slobo

    4. februar 2016 | 21:42

    Licno mislim datreba legalizovati ovu vrstu usluge.Zastititi ovu vrstu zena.Prvo od bolesti. Zatim od raznih makroa. I na kraju od osude javnosti.Nikada nisam gledao na ovu vrstu zena kao neko kojeg bi trebalo zigosati. Ne ulazim u razloge bavljenjem ovim poslom,licno mislim da svako ima pravo da zivi svoj zivot. Ne po mojim pravilima ili mojim moralnim kodovima,vec po slobodi koju ima kao zivo bice.

    • 5. februar 2016 | 09:40

      ::

      @Slobo

      Ne mozes zastititi ovu vrstu zena (a i muskaraca) od osuda a i ne treba, oduvek je bavljenje prostitucijom je bilo sramno i nek tako i ostane; sto opet ne znaci da ne treba ovu delatnost legalizovati. Korist od legalizacije bi bila visestruka:sto za drzavu, sto za te zene, sto za policiju. Jedino "menadzment" bi bio na steti- ne bi imali koga da prodaju, ucenjuju i kradu.

    • 5. februar 2016 | 09:50

      Duki st.

      @Slobo

      Tako je Slobo. I hvala redakciji da je poslušala sugestije o ovom pitanju. Javnu raspravu svakako treba pokrenuti. Mediji tu treba da ptrdnjače. Podržaću stranku koja ovo uvrsti u program. Kakva je tu moralna razlika od žena u braku ? Potpis na venčanici znamo nije garantni list. Za koji k. Moj babino zdravlje spavaju one poštene ? A kad joj dodje žuta minuta ode da počeše niz ulicu.

  • lesa

    4. februar 2016 | 21:33

    Ja nemam pojma zasto jos uvek nisu legalizovali? Koliko samo novca ulazi u drzavne kase Holandije, Austrije...Pa kad je vec drzava siromasna makar bi na ovom imala profit.

    • 5. februar 2016 | 07:26

      nikola

      @lesa

      citaj tekst...ne bi se znacajno napunio budzet drzave jer im nisu velike dazbine,samim tim drzava ne bi imala toliko koristi...makroe bi imali i dalje samo "legalne"...nase zdravstvo kakvo je,razmislite da li bi se stvarno te zene pregledale na dve nedelje ili bi se i to sredjivzlo uz 100 g kafe i 50 e...razmislite pre nego sto zbrzate...

  • JA

    4. februar 2016 | 21:32

    Bolje da se legalizuje, nego da ima sve vise silovatelja koji presrecu devojke u gradu...

  • nikola

    4. februar 2016 | 21:23

    Vi ste se bas pozabavili ovom temom...vise lici kao necija licna zelja i korist nego kao neka ultra ideja.Sagledajte i losije strane.A onda se pozabavite legalizacijom marihuane,koja bi ako isto tako istrazite na prvom mestu jako brzo napunila budzet drzave,policija bi bila rasterecenija 10 puta vise nego legalizacijom prostitucije i da ne neabrajam...pozabavite se sami pa cete videti.

    • 5. februar 2016 | 10:00

      Duki st.

      @nikola

      U pravu si. Uvek se na tasove stavlja sa obe strane. Pa gde pretegne. A za maru? Polako . Tu imaš problem. Mara za volanom. I tako krug je otvoren. Neko uskoči neko iskoči. Život nije čelična ploča. A i nju nagriza rdja.

  • Srdjan

    4. februar 2016 | 21:21

    Mislim da bi bilo fino legalizovato najstariji zanat..naprosto bilo bi sve normalnije,cistije i sredjenije.na kraju ko zeli nek izvoli,plati porez i cao zdravo

  • Pantelija Topalović

    4. februar 2016 | 21:18

    Naravno!! Gde je legalizovana, zna se ko su prostitutke (kurve), zna se da idu na preglede, da im ide staž i slično..... Od pamtiveka prostitucija postoji u SVAKOM društvu, i ako je ne moguće iskoreniti je, barem da može da se prati i ubiraju porezi.... Dušebrižnici koji nisu za legalizaciju, mogu da odahnu.....I DALJE ĆE JE BITI, UVEK!!...nebitno što nije legalizovana, razlika je samo što u tom slučaju može biti bilo ko naš, neko koga poznajemo, a ne slutimo.... a on (A) nam prodaje finoću i moral, kao i konzumenti naravno.

    • 5. februar 2016 | 05:57

      Pravda

      @Pantelija Topalović

      Pa nek uplate staz valjda toliko mogu da odvoje ili treba da nadju posodavca da to radi umesto njih.

  • ccc

    4. februar 2016 | 21:17

    Legalizovanje prostitucije ima mnogo manje aduta nego legalizovanje kradje,ubistva i ostalih dela,koja su mnogo opravdanija i prirodnija u prirodi nego seksualna manipulacija. Postenije je nekom oteti nego ga iskoriscavati preko njegovih seksualnih potreba a to da neko smatra argumentom sto ce prostitutke biti zdravije i da se ne moze nikada totlno suzbiti mozemo porediti sa time da banku uvek treba drzati otvorenom da se lopov ne bi povredio a i to se ionako nikada ne moze totalno suzbiti. Inace,svi posteni ljudi svih drzava u kojima je prostitucija legalizovana moraju tuziti drzavu zbog stete koju im je nanela terajuci ih da se skoluju i fizikalisu.

    • 5. februar 2016 | 00:08

      Dragan

      @ccc

      Treba naravno! Jeftinije prodjes tako nego da je molis, izvodis na razna fensi mesta itd...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA